Auttakaa, mitä tää tarkottaa?

Enrique_Lister

No tää nyt pitäs kait mennä tonne naisenlogikka osioon, mut menkööt nyt tähän, kun haluan kuulla urostenkin mielipiteitä.

Miten pitäis suhtautua, kun tänään taas noin kello 4 maissa entinen ystävätär lähetti viestin, "Mul on ikävä sinua" ja tais se sanoa rakastavansakin mua, mutta sitten viestit alkaa menemään aina siihen, että hän valittelee nykyisen suhteensa epävarmuutta, kun poikaystävä lähtee pitkäksi aikaa pois ja hänelle tulee ikävä sitä. Hän kyselee minulta mielipidettä, että mitähän se poikaystävä aikoo, kun ei suostu tapaamaan hänen vanhempiaan, eikä esittelemään häntä sen vanhemmille yms. yms. Onkohan se nyt tosissaan tässä suhteessa yms.

Mitä nää viestit nyt tarkottaa? Mitä se tyttö haluaa? Yrittääkö se kiinnittää mun huomion noilla "mul on ikävä" viesteillä jotta kuuntelisin sen murheita, vai yrittääkö se saada mua takas?
Miten minusta tuntuu, että se yrittää pitää mua jonkin näkösenä suunnitelma B:nä, kun kaikki muut suhteet epäonnistuu, niin Enriquen lämpimään syliin voi palata itkemään ja hellyyttä hakemaan, kunnes taas löytää paremman. No siinnä se kyllä erehtyy pahasti.

62

2174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että kyseisellä

typyllä pitää aina olla kolli lähellä.

Ei kai se oikein itsekään tiedä missä suhteessa haluaisi olla. Ei siis ole itsekään varma mistään.

Unohda, kierrä kaukaa. Tai laita se seinää vasten ja kysy mitä se oikein susta tahtoo.

• Enrique_Lister

Se sanoo aina vaan, että ei se oikein tiedä. Hän on niin sekaisin, kun ei tiedä mitä tahtoo.
        Ootas jos satun menemään siihen lankaan, että tapaan sen, niin se on niin ihastuneen ja ujon oloinen ja kohta se vonkaa seksiä.

• harmia :
        Enrique_Lister kirjoitti:

Se sanoo aina vaan, että ei se oikein tiedä. Hän on niin sekaisin, kun ei tiedä mitä tahtoo.
        Ootas jos satun menemään siihen lankaan, että tapaan sen, niin se on niin ihastuneen ja ujon oloinen ja kohta se vonkaa seksiä.

usko kokeneen puhetta

• jota...

sinulla on tapana täälä lutkitella?
      Jos on, niin ihmettelen miksi itse ylipäätään olet hänen kanssaan tekemisissä.

Kysymykseesi vastaan: hän pitää sinua suunnitelma B:nä, juuri siten kuin itse arvelitkin.

• Enrique_Lister

Tää on se sama ja ainut tyttönen josta paljon pahaa puhun...
        Mulla nyt on vähän semmoinen tilanne ihmissuhteiden kannalta, että ei ole muita ihmisiä joille voi puhua. Hän on minulle ainut alle 30v ystävä. Ehkä olen myös liian kiltti.
        Olis helppoa unohtaa tällaiset ihmiset, jos vaan olis muutakin elämää.

Sitten ehkä se tärkein, eli hän on 300€ velkaa ja ennen kuin uskallan välit täysin pistää poikki, niin ne rahat on saatava.

• -----

Kun poikaystävä on poissa ja aiheuttanut murheita niin uskon että tytölle tulee oikeasti siinä tilanteessa vähän ikävä sinua. Mutta noista loppuviesteistä näkee, että se ikävä on vain sitä, että hän hakee korviketta poikaystävän huonoille puolille, ja koska ilmeisesti tietää sinun olevan lääpälläsi itseensä, hän hakee sinusta sitä lohtua. Ei siis pohjimmiltaan ole kiinnostunut kovasti, kaipaa vain sitä sinun ihailuasi. Jos eroaisi poikaystävästään, olisi mahdollista että juoksisi sinun luoksesi lohdutettavaksi, mutta vain, koska tahtoo kokea sen että on vielä haluttava. Tuskin pidemmäksi aikaa jäisi.

• Oikea kysymys on : Mitä SINÄ haluat?

• Enrique_Lister

Jaa, no en minä ainakaan hänen kanssaan mitään suhdetta enää halua. Enempi kaipaisin ystävää, mutta melko mahdoton olla pelkästään ystäviä, kun toinen hakee sitä huomiota ja itselläkin on viellä tietyllätapaa tunteita... tai en mä tiedä onko mulla edes tunteita vai tuleeko vanhasta tottumuksesta mieliteko siepata tyttönen kainaloon. Toisaalta hän on loukannut minua niin paljon ja tehnyt kaiken näköistä epäilyttävää, että sitten tulee taas se silkka yökötys.

Jos hän ei olisi niin kevytkenkäinen ja ailahteleva, niin hän lienisi se minun unelmieni tyttönen. Mutta nyt pelkät kauniit kuoret ja kasa tyhjiä sanoja.

• Enrique_Lister kirjoitti:

Jaa, no en minä ainakaan hänen kanssaan mitään suhdetta enää halua. Enempi kaipaisin ystävää, mutta melko mahdoton olla pelkästään ystäviä, kun toinen hakee sitä huomiota ja itselläkin on viellä tietyllätapaa tunteita... tai en mä tiedä onko mulla edes tunteita vai tuleeko vanhasta tottumuksesta mieliteko siepata tyttönen kainaloon. Toisaalta hän on loukannut minua niin paljon ja tehnyt kaiken näköistä epäilyttävää, että sitten tulee taas se silkka yökötys.

Jos hän ei olisi niin kevytkenkäinen ja ailahteleva, niin hän lienisi se minun unelmieni tyttönen. Mutta nyt pelkät kauniit kuoret ja kasa tyhjiä sanoja.

Jos et itse tiedä mitä haluat sitten sinua ei voi auttaa Jumalakaan.

• korvaan!

niin herkeää häiriköimästä kunnon ihmisiä

• Enrique_Lister
        korvaan! kirjoitti:

niin herkeää häiriköimästä kunnon ihmisiä

Kiitti toi pelasti päivän.
        Joo no rupean lyömään luuria, kun hän vaan tässä kuun lopussa maksaa velkansa.

• Enrique_Lister
        Kukkomies kirjoitti:

Jos et itse tiedä mitä haluat sitten sinua ei voi auttaa Jumalakaan.

Ei se nyt ollu tässä mikään pointti, että minä en tietäis mitä teen. Lähinnä mietityttää nuo toisen ihmisen aivoitukset, että voiko ihminen oikeasti olla noin sekaisin.

Ei se nyt ollu tässä mikään pointti, että minä en tietäis mitä teen. Lähinnä mietityttää nuo toisen ihmisen aivoitukset, että voiko ihminen oikeasti olla noin sekaisin.

Mä en pahemmin alkaisi pohtimaan mitä se toinen ajattelee, pitäisin vaan huolen omasta osuudestani sillä kaavalla mitä itse haluan tapahtuvan. Silloin kun kelailee liikaa toisen ajatuksia niin sitten siitä tulee tätä jos-niin-sitten-ehkä peliä joka romahtaa siihen että oikeassa elämässä asiat ei menekään niinkuin kaavioissa, etenkään ihmisten suhteen.

Mitä minä tekisin tuossa vaiheessa? Jos oikeasti haluan olla hänen lähipiirissään, olla ystävä tai muuten hyvä tyyppi ja koen sen tärkeäksi niin sitten olisin saavutettavissa, lämmin ja osaaottava mutta kaiken suhdejutun kannalta täysin saavuttamaton hänelle, ts. sisäinen päätös siitä että se juttu ei etene suhteeksi - ikinä, koskaan. "Tule kertomaan murheesi minulle (kun se minulle sopii), tule syliini itkemään (jos se ei ole sillä hetkellä varattu) mutta tiedä että se ei tee meistä paria"

Jos se nainen sitten koittaa väkisin saada aikaiseksi sitä suhdetta kanssani niin palauttaisin sen takaisin lähtöruutuun varmasti ja toistuvasti ja kertoisin suoraan että en usko minkään muuttuneen vaikka hänestä ihmisenä pidänkin. Toisin sanoen, ei kakkosena, ei naisen päättämässä roolissa vaan sitä mitä itse haluaa olla.

Siitä eteenpäin se suhtautuminen on hänen ongelmansa ja päätöksensä. Jos hänelle ei kelpaa vain ystävyys niin sille ei voi mitään, ei ollut minusta kiinni.

---

Käyttäytyäkseen kuin suunnilleen kunnollinen ihminen on ajateltava kuin sankari.

-May Sarton

• Sorppa, en malttanut olla otsikoimatta noin, mutta sä olet kuule Enrique hyväksikätettävänä. Älä alistu sille.

Se 300 euroa mitä se naikkonen on velkaa, ni ei oo ni iso summa rahaa, että sun kannattaa sen kans olla missään tekemisissä, jos kerran järki sanoo, ettei jutusta tule mitään, tunteet sanoo sit jotain muuta. Helvetti, että mäkin joutuisin olla monen exän kanssa tekemisissä, jos rahaa niiltä takas pitäis kinua. Onpa multa kaks akkaa varastanutkin muutaman sata euroa. Toinen näistä tapauksista tapahtu kyl ulkomailla, mut toinen mun omassa kodossa. Eikä ole sen jälkeen tarvinnut yhteyksissä olla.

Älä turhia murehdi. Tollanen nainen ei oo sen arvonen... sanot sille seuraavalla kertaa, että 'turpa kiinni huora, sut on maksettu'.

• Mitä hyvää tuosta voi syntyä?

• Kukkomies kirjoitti:

Mitä hyvää tuosta voi syntyä?

Mun ehdottamasta toimenpiteestä, vai itse Enriquen ja tämän naikkosen yhteydenpidosta?

• relaxed_eyes kirjoitti:

Mun ehdottamasta toimenpiteestä, vai itse Enriquen ja tämän naikkosen yhteydenpidosta?

Just tosta sun ratkaisumallista. Hyvin vähän mitään todellista hyötyä. Rahat menee, toiselle tulee vitun paha mieli ja se itselle tuleva "hyvä olo" on mielestäni lähinnä näennäistä ja katkeruuden sävyttämää.

Missä todellinen hyöty?

• Enrique_Lister

"sanot sille seuraavalla kertaa, että 'turpa kiinni huora, sut on maksettu'."

:D No nyt oli kerrankin rehti ja rehellinen kommentti.

Kyllä mulla riittää aikaa ja sen verran on järkeäkin, että en sen peleihin lähde mukaan. 300€ saa paljon kivaa ostettua. Toisaalta tässäpä olisi oiva koston paikka, mutta en ole kostonhimoinen.

• Kukkomies kirjoitti:

Just tosta sun ratkaisumallista. Hyvin vähän mitään todellista hyötyä. Rahat menee, toiselle tulee vitun paha mieli ja se itselle tuleva "hyvä olo" on mielestäni lähinnä näennäistä ja katkeruuden sävyttämää.

Missä todellinen hyöty?

ni mitä sitä kiertetelemään? Mä oon ton Enriqeen kommenteista antanut itselleni ymmärtää, ettei se kaukana totuudesta ole ja kerran kirpasee, kun sen sanoo.

Kiltti pitää olla, mutta joku raja siinäkin. Minä sanoisin suorat sanat. Pitää miehellä vähä olla itsekunnoitusta.

ni mitä sitä kiertetelemään? Mä oon ton Enriqeen kommenteista antanut itselleni ymmärtää, ettei se kaukana totuudesta ole ja kerran kirpasee, kun sen sanoo.

Kiltti pitää olla, mutta joku raja siinäkin. Minä sanoisin suorat sanat. Pitää miehellä vähä olla itsekunnoitusta.

Ja huorittelemallako se itsekunnioitus osoitetaan?

Itseään kunnioittavan ihmisen ei tarvi alentaa toisia, riittää että on se mikä on; vähäisemmät osaavat löytää sen paskalammikon missä pyöriä ilman että sitä tarvii erikseen osoittaa. Päinvastoin, mun mielestä kannattaa laittaa jotain viittaa parempaan suuntaan.

Silloin itsekunnioitusta omaava antaa toiselle myös tilaa olla kunnioitettava ihminen tai kehittyä sellaiseksi; ei ehdoitta (joka olisi sitä nössöyttä) mutta kuitenkin. Se ei ole itseltä missään suhteessa pois. Vai onko muka?

• t.g.
        Kukkomies kirjoitti:

Itseään kunnioittavan ihmisen ei tarvi alentaa toisia, riittää että on se mikä on; vähäisemmät osaavat löytää sen paskalammikon missä pyöriä ilman että sitä tarvii erikseen osoittaa. Päinvastoin, mun mielestä kannattaa laittaa jotain viittaa parempaan suuntaan.

Silloin itsekunnioitusta omaava antaa toiselle myös tilaa olla kunnioitettava ihminen tai kehittyä sellaiseksi; ei ehdoitta (joka olisi sitä nössöyttä) mutta kuitenkin. Se ei ole itseltä missään suhteessa pois. Vai onko muka?

sulla on sit hyviä mielipiteitä! Mä sanoisin sua viisaaks ihmiseks. :)

• Enrique_Lister
        Kukkomies kirjoitti:

Missä todellinen hyöty?

Jos haluaa maksimaalisesti toista satutta tällaisessa tilanteessa, niin kannattaa olla mahdollisimman hyvissä väleissä, mutta ei kuitenkaan antaa enää toista mahdollisuutta.
        Pari valittua sanaa loukkaa kyllä hetkisen, mutta hyvät muistot kaivertaa ikuisuuden.

Jos nyt tässä rupean riitelemään, niin en sillä mitään voita, vaan päin vastoin siintä ei hyödy kukaan.

• Kukkomies kirjoitti:

tarkotin sitä, että jos kerran mikään muu ei tepsi, ni sitte pitää sanoo suorat sanat. Ei asioita tarvi hyssytellä, jos se kerran aiheuttaa itelle pahaa mieltä. Sanamuodon jokainen voi valita ite.

Jos nainen huoraa, ni se on huora. Miksi sitä ei saa sille sanoa suoraan? Ku se ei selvästikään ite sitä tajua. Ton verran minäkin olen lutkailua vastaan.

"sanot sille seuraavalla kertaa, että 'turpa kiinni huora, sut on maksettu'."

:D No nyt oli kerrankin rehti ja rehellinen kommentti.

Kyllä mulla riittää aikaa ja sen verran on järkeäkin, että en sen peleihin lähde mukaan. 300€ saa paljon kivaa ostettua. Toisaalta tässäpä olisi oiva koston paikka, mutta en ole kostonhimoinen.

tota vertausta kostonhimoon. Se nainen kunnioita sua paskaakaan. Minen kattelisi.

• Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

tarkotin sitä, että jos kerran mikään muu ei tepsi, ni sitte pitää sanoo suorat sanat. Ei asioita tarvi hyssytellä, jos se kerran aiheuttaa itelle pahaa mieltä. Sanamuodon jokainen voi valita ite.

Jos nainen huoraa, ni se on huora. Miksi sitä ei saa sille sanoa suoraan? Ku se ei selvästikään ite sitä tajua. Ton verran minäkin olen lutkailua vastaan.

Mä olen sille sanonut ihan järkevään tyyliinkin, että minusta hän on kevytkenkäinen kun panee vähän joka sällin kanssa, mutta hän vaan sanoo, että se on vain minun mielipiteeni. Ei se ole siintä milleskään.

"Ei asioita tarvi hyssytellä, jos se kerran aiheuttaa itelle pahaa mieltä."

Sitten pitää katsoa oikeasti omaa itseään ja miettiä että mikä tollasen selkeesti viallisen ihmisen toiminnassa aiheuttaa pahaa mieltä itselle. Jos se nainen kerran on selvästi "ei-koskaan" niin ei sen silloin pitäis itseen vaikuttaa, johan siinä on itse turvassa eli ei mitään pelättävääkään kun tietää jo homman nimen. Silloin se paha mieli on merkki että itsellä on jotain käsittelemättömiä juttuja; sen oman tuskan suhteen toisen naamalle asioiden heittäminen ei auta yhtään mitään kun oikea juttuseura on tossa kohtaa peili.

"Jos nainen huoraa, ni se on huora. Miksi sitä ei saa sille sanoa suoraan? Ku se ei selvästikään ite sitä tajua."

Jos niitä sanoja nyt käytettäisiin oikeassa merkityksessään. Naiselle voi kommentoida myös : "Ootko nyt ihan varma ettet oo läheisriippuvainen?" - musta toi vaikuttaa aika pitkälti siltä. Miks tähdätä tikkataulussa kolmoseen jos voi heittää kymppiinkin?

Mä olen sille sanonut ihan järkevään tyyliinkin, että minusta hän on kevytkenkäinen kun panee vähän joka sällin kanssa, mutta hän vaan sanoo, että se on vain minun mielipiteeni. Ei se ole siintä milleskään.

Ei kai se toinen mies, tai ne muut miehet sitä kevytkenkäisyyttä sille sanokaan, ku sehän tarkottas sitä, ettei niille enää heru.

Toikin, että se ei kunnioita sun mielipidettä kertoo jo sen, ettei sen kanssa sun kantsis olla missään tekemisissä. Itelles teet hallaa.

Jotenkaan mä en ymmärrä sitä, että miks niin moni haluaa välttää sitä totuuden sanomista toiselle. Onks se sitä, että elätellään toivoa jostain olemattomasta tai mahdottomasta?

• Kukkomies kirjoitti:

"Ei asioita tarvi hyssytellä, jos se kerran aiheuttaa itelle pahaa mieltä."

Sitten pitää katsoa oikeasti omaa itseään ja miettiä että mikä tollasen selkeesti viallisen ihmisen toiminnassa aiheuttaa pahaa mieltä itselle. Jos se nainen kerran on selvästi "ei-koskaan" niin ei sen silloin pitäis itseen vaikuttaa, johan siinä on itse turvassa eli ei mitään pelättävääkään kun tietää jo homman nimen. Silloin se paha mieli on merkki että itsellä on jotain käsittelemättömiä juttuja; sen oman tuskan suhteen toisen naamalle asioiden heittäminen ei auta yhtään mitään kun oikea juttuseura on tossa kohtaa peili.

"Jos nainen huoraa, ni se on huora. Miksi sitä ei saa sille sanoa suoraan? Ku se ei selvästikään ite sitä tajua."

Jos niitä sanoja nyt käytettäisiin oikeassa merkityksessään. Naiselle voi kommentoida myös : "Ootko nyt ihan varma ettet oo läheisriippuvainen?" - musta toi vaikuttaa aika pitkälti siltä. Miks tähdätä tikkataulussa kolmoseen jos voi heittää kymppiinkin?

Kauniita ajatuksia. Ei voi oikein muuta sanoo. Mä en vaan usko siihen, että ihmiset erottaa rumuuden ja kauneuden pelkästään kauniita puhumalla. Eivät ainakaan tähän asti ole erottaneet.

• Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei kai se toinen mies, tai ne muut miehet sitä kevytkenkäisyyttä sille sanokaan, ku sehän tarkottas sitä, ettei niille enää heru.

Toikin, että se ei kunnioita sun mielipidettä kertoo jo sen, ettei sen kanssa sun kantsis olla missään tekemisissä. Itelles teet hallaa.

Jotenkaan mä en ymmärrä sitä, että miks niin moni haluaa välttää sitä totuuden sanomista toiselle. Onks se sitä, että elätellään toivoa jostain olemattomasta tai mahdottomasta?

No ei varmasti sano kevytkenkäseksi ja kun sen nykyset kaverit on kaikki samaa tasoa, niin sehän saa vaan arvostusta.

Olis kyllä mukavaa tavata, joku kunnollinen tyttö... Jotenkin on mennyt usko naisiin ja heidän hyvyyteen ja rakastettavuuteen.

No ei varmasti sano kevytkenkäseksi ja kun sen nykyset kaverit on kaikki samaa tasoa, niin sehän saa vaan arvostusta.

Olis kyllä mukavaa tavata, joku kunnollinen tyttö... Jotenkin on mennyt usko naisiin ja heidän hyvyyteen ja rakastettavuuteen.

Ei kannata vielä toivosta luopua. Ajattelepa niin, että jos toi sun ex-tipu on ainoa nainen kenen kanssa olet tekemisissä, ni pakosti sun kuva naisista muodustuu 'pelkästään' sen mukaan. Jotta, ennemmin ei olis tekemisissä ollenkaan, että ajatukset/odotukset naisista vois neutralisoitua.

Toisekseen. Tasa-arvoistuminen tekee sen, että miehet naisistuu ja naiset miehistyy. Ja käsite hyvästä ja hyvyydestä, oikeasta ja oikeutetusta toiminnasta 'elää' kokoajan. Oikeus ja vääryys, totuus ja valhe sekottuvat.

Sitten kuitenkin. Naiset valittavat, että miehet eivät ole miehiä ja miehet valittavat, että naiset eivät ole naisia.

Jotta joku tässä yhtälössä mättää.

• Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei kannata vielä toivosta luopua. Ajattelepa niin, että jos toi sun ex-tipu on ainoa nainen kenen kanssa olet tekemisissä, ni pakosti sun kuva naisista muodustuu 'pelkästään' sen mukaan. Jotta, ennemmin ei olis tekemisissä ollenkaan, että ajatukset/odotukset naisista vois neutralisoitua.

Toisekseen. Tasa-arvoistuminen tekee sen, että miehet naisistuu ja naiset miehistyy. Ja käsite hyvästä ja hyvyydestä, oikeasta ja oikeutetusta toiminnasta 'elää' kokoajan. Oikeus ja vääryys, totuus ja valhe sekottuvat.

Sitten kuitenkin. Naiset valittavat, että miehet eivät ole miehiä ja miehet valittavat, että naiset eivät ole naisia.

Jotta joku tässä yhtälössä mättää.

No nuori olen juu, mutta jotenkin tässä elämässä ei ole enää mitään hohtoa. Tuntuu että oikeastaan millään ei ole mitään väliä. Ihan kun katselisi akvaariota, jossa kaikki muut on siellä lasin toisella puolella.

No nuori olen juu, mutta jotenkin tässä elämässä ei ole enää mitään hohtoa. Tuntuu että oikeastaan millään ei ole mitään väliä. Ihan kun katselisi akvaariota, jossa kaikki muut on siellä lasin toisella puolella.

Ei muutaku molskis ja loiskis sekaan vaan.

Esimerkin vuoks. Mä lähin eilen baariin yksin ja ei oikein ollut mitään odotuksia mistään, eikä oikein fiilistäkään, koska lähin vain katsomaan velipojan bändin keikkaa. Tapasin siellä kuitenkin kaksi naista, toisen luona olin yötä, mutta siihen toiseen jonka kanssa vain siellä baarissa juttelin, ajattelin ottaa yhteyttä nyt jälkikäteen.

Näin se vain menee. Joku nainen kiinnostaa ihmisenäkin, joku nainen ei kiinnosta sitte nii yhtään minkään muun kuin helppoutensa vuoks. Enkä mä tiedä kuka mitäkin hakee, mut se totuus on tuolla jossain. Ei välttämättä näissä teksteissä täällä, vaikka ne eivät myöskään välttämättä valetta ole.

Ota niskalenkki siitä elämästä.

• Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

Esimerkin vuoks. Mä lähin eilen baariin yksin ja ei oikein ollut mitään odotuksia mistään, eikä oikein fiilistäkään, koska lähin vain katsomaan velipojan bändin keikkaa. Tapasin siellä kuitenkin kaksi naista, toisen luona olin yötä, mutta siihen toiseen jonka kanssa vain siellä baarissa juttelin, ajattelin ottaa yhteyttä nyt jälkikäteen.

Näin se vain menee. Joku nainen kiinnostaa ihmisenäkin, joku nainen ei kiinnosta sitte nii yhtään minkään muun kuin helppoutensa vuoks. Enkä mä tiedä kuka mitäkin hakee, mut se totuus on tuolla jossain. Ei välttämättä näissä teksteissä täällä, vaikka ne eivät myöskään välttämättä valetta ole.

Oishan toi kivaa joskus lähteä semmoiseen baariin, jossa ei ole puolituttuja, vois olla rennosti, kun tietäis ettei kukaan tunne entuudestaan. Ei haittais vaikka mokaisinkin. No joo en mä mitään seksiä hae, mutta uusia tuttavuuksia kenties voisin löytää.

No joo taas se exä tekstailee jotain, että sillä on "paska olo"...

Oishan toi kivaa joskus lähteä semmoiseen baariin, jossa ei ole puolituttuja, vois olla rennosti, kun tietäis ettei kukaan tunne entuudestaan. Ei haittais vaikka mokaisinkin. No joo en mä mitään seksiä hae, mutta uusia tuttavuuksia kenties voisin löytää.

No joo taas se exä tekstailee jotain, että sillä on "paska olo"...

no mä vastaisin joko, ettei kiinnosta, tai, että sitte alkaa kiinnostaa, ku oot vanhat velkas maksanu.

Mikäs sua sellaseen baariin lähtemästä estää? Ei mikään.

http://www.youtube.com/watch?v=pEW8n4NWEhU

• Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

no mä vastaisin joko, ettei kiinnosta, tai, että sitte alkaa kiinnostaa, ku oot vanhat velkas maksanu.

Mikäs sua sellaseen baariin lähtemästä estää? Ei mikään.

http://www.youtube.com/watch?v=pEW8n4NWEhU

Pitäs lähtä johonkin naapurikaupunkiin ja sitten hommata majoitus sieltä.
        Täällä, kun on ainoastaan yksi baari, jossa käy kaikki.

Pitäs lähtä johonkin naapurikaupunkiin ja sitten hommata majoitus sieltä.
        Täällä, kun on ainoastaan yksi baari, jossa käy kaikki.

Sullahan on toimintaperiaatekin tiedossa. Hotelleihin pääsee keskellä yötäkin yöksi, vaikkei etukäteen mitään varaakaan, jotta jos ei naisen viereen pääsen ni sit voi tehä niin. Eikä se niin paljoo maksa.

Ja jos menevään naapurikaupunkiin ei oo pitkä matka, ni ei se taksikaan ni paljoo maksa. Et sä varmaan ni usein missään käy, että se rahasta kiinni olis.

Ei muutaku lähet rohkeesti opettelemaan mokaamisen jaloa taitoa.

• tapaa pimittää

toisten omaisuutta. Mitähän jos itse hoitaisit velkasi.

• varmaan sulla
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kauniita ajatuksia. Ei voi oikein muuta sanoo. Mä en vaan usko siihen, että ihmiset erottaa rumuuden ja kauneuden pelkästään kauniita puhumalla. Eivät ainakaan tähän asti ole erottaneet.

ratkaisumalli kaikkeen ennemmin kuin puhuminen.

• tapaa pimittää kirjoitti:

toisten omaisuutta. Mitähän jos itse hoitaisit velkasi.

Ohan ne exätkin muhun rahaa satsannu.

• sua pitäis
        relaxed_eyes kirjoitti:

kutsua, kun tuolla tavalla huorailet? Onks se sitten vain se mies-huora?

• sua pitäis kirjoitti:

kutsua, kun tuolla tavalla huorailet? Onks se sitten vain se mies-huora?

Mun puolesta naiset saa tehdä ihan samaa, enkä niitä silti lutkina pidä. Mä oon helppo helpoille naisille ja vaikee vaikeille.

Enriquen ja esmes mun eilisellä tapauksella on eroa.

• firerose

nähty vastaavasti ex-miesystävien tahoilta pariinkin otteeseen..

Rimputi rimputi ja rämpyti rämpyti...

Heti kun uus muija on hankala,niin aletaan vinkuu vanhan perään.Kuin ihana sä olit ja anteeksi etten tajunnu aina kohdella sua hyvin,en löydä mistään yhtä ihanaa kun sä jne.

Mä sinuna sanosin,että itteppä olet osasi valinnut,elämä jatkuu ja moro. :)

• Minä.

Vittu sellasia horoperseitä kukaan jaksa kuunnella. Naiset on just sellasia saatanan vässyköitä että häiriköivät kello 4 aamuyöstä ja mouruavat luuriin kuin kiimaiset kissat. Vittu sellasille monoa perseeseen ja dumppaa vittuun sellaset lutkat. Kukaan jaksa kuunnella sellasia, vai mitä? Haistata vitut sellaselle lutkalle. Vittu että vituttaa.

• Enrique_Lister

Mä tiesin, että tää juttu kannattaa puida netissä.

• Jos sulle lähinnä sen velan takaisinsaaminen merkitsee jotain niin sitten ehdotan että kutsut sen mimmin kylään. Sitten sellainen pieni "show" jossa välineenä on

- Atrian nakki
      - Kynsilakkaa
      - Keskikokoiset pulttisakset

Käytä mielikuvitusta. Vuorosanat voit keksiä itse. Kaikkein kuvaavinta on sellainen "Ja jos velkaa ei makseta voidaan korvaus *NAPS* kuitata jollain muulla tavalla.". Lisätehoa esitykseen saat kun vielä syöt ne nakinpalat :D

Jos ei tämä vaikutustapa tepsi niin sitten lainan voi ihan oikeasti unohtaa.

• Enrique_Lister

Ajaisko haulikko ja vesimelooni saman asian?

Ajaisko haulikko ja vesimelooni saman asian?

Hakataanko lankanauloja moukarilla?

• Serpico

Plan b tai plan a, mutta mitä itse haluat? Nainen viestii sulle että on ikävä sua, on epävarmaa nyt, jatkosta ei tietoa...Eli nainen tarkoittaa että "en tiedä mitä teen". Mä vähän ihmettelen näitä tähän ketjuun vastanneita miehiä. Miksi naista pitäisi pelätä tai vihata?

Olipa hänen mielessään aitous tai koiruus, niin onhan se sinustakin kiinni miten asiat etenee. Eli jos et halua että tuo viestittely yöllä jatkuu, teet selväksi että elämä toimii niin että siinä tehdään valintoja. Meidän valinnat on nyt nämä ja niistä pidetään kiinni. Että etpä haluaisi olla hänen poikaystävänsä jos nainen lähettelee kaipuuviestejä muille. "Valitan hani, mutta en ole poikaystävääsi parempi"

Tai jos haluat kuunnella murheita, niin kysyt suoraan että mistä on kysymys. "Olen valmis kuuntelemaan murheitasi, mutta mielellään ihan säälliseen aikaan"

Luuletko että se on sen tyypin kanssa vielä kahden vuoden päästä? Sano sille että "Tee elämässäsi sellaiset valinnat, että voit olla onnellinen. Nähdään vuoden päästä."

• Enrique_Lister

No ei se aika mua mitenkään haitannut, kun iltanen gini puski armottoman hien pintaan ja muutenkin vapaa päivä ja ihan kivaa kun edes joku tekstaa minullekkin.
        Kyllä hän saa avoimesti minua kaivata, kun eipä mulla ole ketään joka siintä herneitä nenään vetäisi. Eri asia jos seurustelisin uuden ihmisen kanssa, niin sen lopettaisin heti.

Se nainen, vaikka niin ihana muuten olisikin, on semmoinen tuuliviiri, että en mitään ystävyyttä syvällisempää kaipaa.
        Se on sitä sen poikaystävääkin jo kerinnyt pettämään pariin otteeseen, että mulle on ihan yksi ja sama onko ne enää vuoden päästä yhdessä. Tuskin.

• funtsailla

No ei se aika mua mitenkään haitannut, kun iltanen gini puski armottoman hien pintaan ja muutenkin vapaa päivä ja ihan kivaa kun edes joku tekstaa minullekkin.
        Kyllä hän saa avoimesti minua kaivata, kun eipä mulla ole ketään joka siintä herneitä nenään vetäisi. Eri asia jos seurustelisin uuden ihmisen kanssa, niin sen lopettaisin heti.

Se nainen, vaikka niin ihana muuten olisikin, on semmoinen tuuliviiri, että en mitään ystävyyttä syvällisempää kaipaa.
        Se on sitä sen poikaystävääkin jo kerinnyt pettämään pariin otteeseen, että mulle on ihan yksi ja sama onko ne enää vuoden päästä yhdessä. Tuskin.

alkueläimet toimii lähinnä eläimen vaistojen varassa

• vaistojen varassa"
        funtsailla kirjoitti:

alkueläimet toimii lähinnä eläimen vaistojen varassa

kuulostaa ihan tyypilliseltä miehen toiminnalta.

• Kysyjä.

tää oikeen on? Kysy ystävättäreltäsi.

• Enrique_Lister

En mä mitään ruikuta, kunhan yritän luoda keskustelua aiheena oma elämäni.

• wilson

Oireet on selvät. Kun kello tikittää tarpeeksi kovasti eikä tiedossa ole miestä, joka suostuisi lapsen isäksi, naiselle tulee kiire ja stressi. Siinä tilassa tulee sählättyä vaikka mitä.

• Enrique_Lister

Viimeksi, kun tavattiin, niin hän sanoi haluavansa 20 vuotiaana naimisiin, että onhan sillä vuos aikaa valkata.

No ehkä jotkut ei sitten osaa oikeasti päättää, että mitä ne haluaa, vai haluaako ne mitään.

• ronjashka

Viimeksi, kun tavattiin, niin hän sanoi haluavansa 20 vuotiaana naimisiin, että onhan sillä vuos aikaa valkata.

No ehkä jotkut ei sitten osaa oikeasti päättää, että mitä ne haluaa, vai haluaako ne mitään.

siis tyttö on vasta 19-vuotias? No mitäs voit olettaa, vastuullista aikuista käytöstä???

• Enrique_Lister
        ronjashka kirjoitti:

siis tyttö on vasta 19-vuotias? No mitäs voit olettaa, vastuullista aikuista käytöstä???

Minusta sitä vois kyllä iässä kun iässä ottaa vastuuta tekemisistään. Eikö?
        Jos se ei onnistu tuossa iässä, niin ei se kyllä tule onnistumaan vanhempanakaan.

• ronjashka

Jos se ei onnistu tuossa iässä, niin ei se kyllä tule onnistumaan vanhempanakaan.

Jos ei 19-vuotiaana osaa olla ihmisiksi, ei se merkitse ettei voisi kasvaa ihmisenä vielä. Mielestäni exäsi käytös kuulostaa ajattelemattomalta ja lapselliselta. Toivottavasti saat edes rahasi takaisin :(

• oikeaa

25-v lähtien ihminen ei juuri enää muutu. 19-v on oikeasti vielä kehittymätön, ja tämä sinun mimmisi erittäin lapsellinen.
        Jotkut ihmiset jäävät lapsellisiksi, vaikka ikää tulisi kuinka paljon. Pääsääntöisesti, tuohon 25-vuoteen asti kehitystä kuitenkin tapahtuu.

• Turvallinen, epäseksuaalinen olkapää. Mieti nyt, halutko sen roolin itsellesi.

• Enrique_Lister

Epäseksuaalinen voisinkin olla, jos se olisi mahdollista.

• jenzsku

kiva kaveripika varmaankin? Ehkä sen takia se pitää suhun yhteyttä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1073
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      411
      1012
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe