Kokemukseni miehistä on että he ovat laiskoja, tunteettomia, itsekkäitä olentoja, jotka hakevat naisesta vain nautintoa ja hyötyä naisen tunteita ajattelematta. Miehet pääsevät elämässään helpolla. Heidät on jo kasvatettu vastuuttomuuteen ja siihen että he ovat parempia suhteessa naisiin.
Naiset täälläkin kirjoittelevat pelimiehistä ja siitä että miehet haluavat vain seksiä, ja miehiä ei saa painostaa seurusteluhalukkuudella ja niin edelleen. Naiset, kuinka te olette selvinneet katkeroitumatta, vai oletteko?
Onko miehillä rakentavia ehdotuksia?
Viha pilaa mahdollisuuteni ihmissuhteeseen, kuitenkin haluaisin löytää hyvän miehen, mutta petyn, kerta toisensa jälkeen.
Kuinka pääsen
78
1901
Vastaukset
- sarvikuonokas
Yritystä on vain jatkettava..
Keskity vaikka välillä pelkästään miehen positiivisiin piirteisiin.- positiivisiin piirteisiin?
Jos mies ei edes halua tutustua vaan tarjoaa vain munaansa. Onko se se positiivinen piirre? Vai onko se positiivinen piirre että mies haluaa kaiken menevän omalla tavallaan, siis joustamattomuus ja välinpitämättömyys?
- sarvikuonokas
positiivisiin piirteisiin? kirjoitti:
Jos mies ei edes halua tutustua vaan tarjoaa vain munaansa. Onko se se positiivinen piirre? Vai onko se positiivinen piirre että mies haluaa kaiken menevän omalla tavallaan, siis joustamattomuus ja välinpitämättömyys?
että joku niissä miehissä on viehättäny..
"Viha pilaa mahdollisuuteni ihmissuhteeseen, kuitenkin haluaisin löytää hyvän miehen, mutta petyn, kerta toisensa jälkeen."
- Kyllä sun kannattaa unohtaa miehet ja keskittyä naisiin, niinhän me paremman sukupuolen edustajatkin teemme.- vinkki,
kiitos. Viettini kyllä vetäisivät miestä kohti, mutta täytyy kai alkaa sotia viettejä vastaan. Ei kai tässä muu auta.
vinkki, kirjoitti:
kiitos. Viettini kyllä vetäisivät miestä kohti, mutta täytyy kai alkaa sotia viettejä vastaan. Ei kai tässä muu auta.
Onnittelut hyvästä päätöksestä, tuskin tulet katumaan.
- kunnon mies
niitä pelimiehiä? Siitä on hyvä niin ku alotella...
- tullut parempia
vastaan. Ja haluan kuitenkin että mies on komea.
- jep :))
tullut parempia kirjoitti:
vastaan. Ja haluan kuitenkin että mies on komea.
mene miesvaltaiselle alalle. Siellä tapaa miehiä, kaikenlaisia joka päivä.
Mutta jees...
Tottakai miehen täytyy olla sen näköinen, että sitä kestää katsella, mutta ei se todellakaan tärkeintä ole. Ennen olin miesvihaaja minäkin, mutta sitten tutustuin niin ihaniin, kiltteihin, hyväätarkoittaviin miehiin, että monesti ihmettelin, voiko mies olla tuollainen?! :) Ei ne mitään Romeoita välttämättä olleet ulkonäöltään, mutta so what, koska luonne ja kemiat ne loppupeleissä ratkaisee kaiken - täytyy olla kuosissa
jep :)) kirjoitti:
mene miesvaltaiselle alalle. Siellä tapaa miehiä, kaikenlaisia joka päivä.
Mutta jees...
Tottakai miehen täytyy olla sen näköinen, että sitä kestää katsella, mutta ei se todellakaan tärkeintä ole. Ennen olin miesvihaaja minäkin, mutta sitten tutustuin niin ihaniin, kiltteihin, hyväätarkoittaviin miehiin, että monesti ihmettelin, voiko mies olla tuollainen?! :) Ei ne mitään Romeoita välttämättä olleet ulkonäöltään, mutta so what, koska luonne ja kemiat ne loppupeleissä ratkaisee kaikenmutta onko miehet niin urpoja etteivät voi olla yhtäaikaa komeita ja hyviä tyyppejä? Sitten on valtaosa joka ei ole kumpaakaan.
- kiltiksi ja hyväntahtoiseks...
täytyy olla kuosissa kirjoitti:
mutta onko miehet niin urpoja etteivät voi olla yhtäaikaa komeita ja hyviä tyyppejä? Sitten on valtaosa joka ei ole kumpaakaan.
valitettavasti asia johon en voi esimerkiksi pituuden tai kasvojen osalta vaikuttaa.
- ottaa ns. "kunnon...
...joka on fanaattinen, tiukkarajainen, peräänantamaton. Yhtäkään "virhettä" ei anteeksi anneta vaan siitä saa ikuisen väheksynnän ja piruilun. Riittää jo, että kerran on puhunut ns. pelimiehelle, ja "kunnon" miehen mielestä on huora...
jeee jjee
Onneksi mulla on todella fiksu veli. Muuten olisin muiden kokemusten perusteella myös miesvihaaja.
AP, sä et mistään fiksua veljeä tai isää tietysti voi kehitellä, joten pelkäämpä, että aika heikosti käsityksiään pääsee muuttamaan.
- parempi?.........
Pysytellä vain barrikadin sillä puolella...
Katkerien kunnon miesten mielestä naiset ovat siideriä kittaavia, pettäviä lutkailijoita. He eivät ole päässeet elämässään helpolla ja he vihaavat pelimiehiä vähintäänkin yhtä paljon kuin sinäkin.
Teidän kannattaa ehdottomasti lyödä hynttyyt yhteen ja päästä eroon ennakkoluuloistanne! Onnea yritykseenne!- en kuitenkaan
ole kiinnostunut katkerista tiukkapipoista, jotka ovat sellaisia siksi että ovat niin rumia etteivät löydä seuraa.
- Ei lutkamaisuuttakaan näe l...
en kuitenkaan kirjoitti:
ole kiinnostunut katkerista tiukkapipoista, jotka ovat sellaisia siksi että ovat niin rumia etteivät löydä seuraa.
Mutta Ratikkakuskikin on saanut naisen viakka täyttää kaikki nuo tunnusmerkit.
- tohtori Sykerö
Olet liian kaunis ja tottunut siihen, että miehet lähestyvät sinua. Koska olet liian kaunis, sinua uskaltavat lähestyä vain pleijerit, joten päämääriesi kannalta on ihan sama minkä paskiaisen heistä valitset. Vaikka etenkin liian kauniiden naisten mielestä aloitteiden tekeminen on miesten ja vain miesten tehtävä, sinun kannattaa tästä huolimatta alkaa aktiivisesti silmäillä muitakin miehiä kuin niitä, jotka pörräävät metrin päässä.
- nääs
ne muut miehet ei pysty uskomaan, että kaunis nainen heistä voisi olla kiinnostunut, ja lähtevät pakoon, ennen kuin mitään ehtii kehittyä.
- Aurinko79-
Mun mielestä läheskään kaikki miehet ei todellakaan sovi kuvaukseesi, osa ehkä mutta suurin osa ei.
Voit itse vaikuttaa miesvalintoihisi. Mieti ihastutko vain tietyntyyppisiin miehiin, kiinnitätkö huomiota epäoleellisiin asioihin mieheen tutustuessa, sallitko miesten käyttää itseäsi hyväksi jne? Siinä vaiheessa kun joku alkaa valittamaan ettei yhtäkään hyvää miestä tai naista ole löytynyt, on mun mielestä aika tarkastella myös omia toimintatapojaan...
Katkeroituminen on yksi turhimmista asioista tässä maailmassa, ei sillä saa kuin itselleen surkean elämän ja ylimääräisiä ryppyjä naamaan.- puheenvuoro
....
- että miehet
hakkaa naisia ja toisiaan, pettävät, käyvät huorissa, pelaavat perheen rahat ja niin edelleen.
Naiset ei. Naiset kierrättävät, hoitavat lapsia ja miestä. - Serpico
Viha ruokkii vihaa. Jos et vielä huomannut, niin kokeile. Rakentava ehdotus on, että luovut miesvihasta. Aivan, ei sinua kukaan pakota tuntemaan tietyllä tavalla. Kyllä sä voit valita pilaatko itse päiväsi vai et. Sun mielestä tämä voi olla sinisilmäistä lätinää ellet kokeile muuttua.
Fakta on että asiat harvoin muuttuvat kenenkään kohdalla, jos he jatkavat elämää samaan malliin kuin ovat ennenkin tehneet, kiinnittävät huomiota samoihin asioihin, pitävät samat rutiininsa, hengailevat samojen tyyppien kanssa...- paras kommentti
tähän saakka. Asenteenmuutos on vaan vaikeaa, varsinkin kun päivittäiset kokemukset todistavat sen vanhan ajatusmallin paikkansapitävyyden eikä anna vihjaustakaan paremmasta.
Ehkä minun pitäisi tyytyä rumaan mieheen. - niih...
paras kommentti kirjoitti:
tähän saakka. Asenteenmuutos on vaan vaikeaa, varsinkin kun päivittäiset kokemukset todistavat sen vanhan ajatusmallin paikkansapitävyyden eikä anna vihjaustakaan paremmasta.
Ehkä minun pitäisi tyytyä rumaan mieheen.Komeat miehet käyttäytyvät itsekkäästi, koska heillä on "varaa" siihen. Pärjätäkseen kohtalaisen hyvin elämässään, vähemmän komeiden on käyttäydyttävä huomattavasti paremmin.
Ja, ihan sama pätee sitten naisiinkin.
- Papeete1
Käteen, siitä se lähtee. Tie kohti parempaa huomista :)
- elämään vuosikaudet
ilman miestä ja seksiä niinkuin sinä?
- Papeete1
elämään vuosikaudet kirjoitti:
En tee sitä sen takia että vihaisin miehiä tai olisin niille jotenkin katkera :)
- hyvä..
elämään vuosikaudet kirjoitti:
vaihtoehto.
- kunnon mies
Papeete1 kirjoitti:
En tee sitä sen takia että vihaisin miehiä tai olisin niille jotenkin katkera :)
lainkaan :)
- ITSEÄSI!
Siinä se jo tulikin. Kun arvostat itseäsi, et anna vedättää itseäsi. Heti on parempi mieli.
Jos pidät itseäsi kynnysmattona, muutkin tekevät niin, se on selviö.- ollut kynnysmatto
vaan olen lopettanut leikin heti kun huomaan miehen paskat puolet. Mies ei useimmiten ilmoita ensitapaamisella sitä että hakee vain pesää, on väkivaltainen tms. Jos minulle riittäisi joku itsekäs, laiska jne ketku, valinnanvaraa olisi.
- Nyrkki heilahtaa tarvittaessa
ollut kynnysmatto kirjoitti:
vaan olen lopettanut leikin heti kun huomaan miehen paskat puolet. Mies ei useimmiten ilmoita ensitapaamisella sitä että hakee vain pesää, on väkivaltainen tms. Jos minulle riittäisi joku itsekäs, laiska jne ketku, valinnanvaraa olisi.
Miten se on sulta pois tai miksi se häiritsee sua jos mies haluaa pesää? Ja sinäkö et halua antaa pilluasi? Kiima ei polta alapäätäsi ja reikäsi ei kostu kyrpää ajatellessasi kuinka se työntyy edestakaisin litisten haisevassa vaginassasi?
Väkivaltainen mies on harvoin ja vain syystä. Yksi hyvä syy on vittumaisuus. Tietenkin monesti ollaan sitä mieltä, että pitäisi vain olla välittämättä kun toinen vittuilee ja vittuilu on sallittavaa, ainoastaan nyrkillä lyönti vittuiolevaa täysiä päin rumaa naamaa on kiellettyä.
No, itse lataan jos mulle vittuillaan sen verran lujaa että seuraavan kerran vittuilija miettii jo toisenkin miehen kohdalla kahdesti ennenkuin alkaa vittuilemaan sillekin.
Laiska? Mun mielestä mies saa olla tasan niin laiska kuin haluaa tai ahkera. Miten miehen laiskuus jossakin yksittäisessä hetkessä on sulta pois? Mistä sä tiedät kuinka paljon lujempaa mies on puskenut duunia ennenkuin ottaa laiskotellen? Ja miehellä on oikeus laiskotella vaikka 24h johon ei sulla ole mitäänm vittuiltavaa saatanan nauta.
Olet tyhmä. Olet myös nimenomaan itsekäs ja kaikenlisäksi pummikin, mitä ilmeisimmin.
Itsekäs mies= Ei tuhlaa rahojaan suhun vaikka kuinka kerjäät saatanan elätti kerjäläinen.
Mulle on aivan turha koittaa sopertaa, että kuuntele vittuilua ja älä vedä turpaan sen päälle. - ei ansaitse
Nyrkki heilahtaa tarvittaessa kirjoitti:
Miten se on sulta pois tai miksi se häiritsee sua jos mies haluaa pesää? Ja sinäkö et halua antaa pilluasi? Kiima ei polta alapäätäsi ja reikäsi ei kostu kyrpää ajatellessasi kuinka se työntyy edestakaisin litisten haisevassa vaginassasi?
Väkivaltainen mies on harvoin ja vain syystä. Yksi hyvä syy on vittumaisuus. Tietenkin monesti ollaan sitä mieltä, että pitäisi vain olla välittämättä kun toinen vittuilee ja vittuilu on sallittavaa, ainoastaan nyrkillä lyönti vittuiolevaa täysiä päin rumaa naamaa on kiellettyä.
No, itse lataan jos mulle vittuillaan sen verran lujaa että seuraavan kerran vittuilija miettii jo toisenkin miehen kohdalla kahdesti ennenkuin alkaa vittuilemaan sillekin.
Laiska? Mun mielestä mies saa olla tasan niin laiska kuin haluaa tai ahkera. Miten miehen laiskuus jossakin yksittäisessä hetkessä on sulta pois? Mistä sä tiedät kuinka paljon lujempaa mies on puskenut duunia ennenkuin ottaa laiskotellen? Ja miehellä on oikeus laiskotella vaikka 24h johon ei sulla ole mitäänm vittuiltavaa saatanan nauta.
Olet tyhmä. Olet myös nimenomaan itsekäs ja kaikenlisäksi pummikin, mitä ilmeisimmin.
Itsekäs mies= Ei tuhlaa rahojaan suhun vaikka kuinka kerjäät saatanan elätti kerjäläinen.
Mulle on aivan turha koittaa sopertaa, että kuuntele vittuilua ja älä vedä turpaan sen päälle.edes vastaamista.
- puolusta miehiä?
Eikö heissä ole mitään kehuttavaa?
jonkin aikaa tätä palstaa :-)
- Vai voitko
väittää että miehet antaisivat täällä hyvää kuvaa miessukupuolesta?
Vai voitko kirjoitti:
väittää että miehet antaisivat täällä hyvää kuvaa miessukupuolesta?
me muka anneta :-) No läppä läppä tottakai.
- Mangusti.
että tiedostat mitä itse haluat ja mitä muut haluavat ja kunnioitat sekä omia että muiden haluja.
Esim. jos sä et missään nimessä halua pelkkää munaa, vaan haluat pelkästään vakavaa seurustelusuhdetta, etkä mitään siltä väliltä. Onhan niitä monia vaihtoehtoja. Pelkkä seksi, hyöty-ystävyyssuhde (tapailua ja seksiä), pikkasen tuota syvempi suhde, jossa on jo seurustelun piirteitä, sitten vaikkapa seurustelua ilman mitään tulevaisuudensuunnitelmia tyyliin tällä hetkellä tuntuu hyvältä jne.
Mä luulen, että suuri osa miehistä haluais kokea paljon erilaisia suhteita ennen sitä vakavaa suhdetta, johon sitoutua. Miestähän voi vituttaa yhtä paljon kuin sua se, että ei saa mitä haluaa. Se haluis vain pillua, mutta sinä perkele et anna. Naisilla se parisuhde on ensisijainen asia, joskus ehkä liiankin siinä mielessä, että nainen saattaa haluta äkkiä "sitoutua" mieheen, josta ei pidemmän päälle olis hänelle vakavaan suhteeseen. Onko tuossa nyt sitten sen enempää järkeä kuin pelkän pillun metsästämisessä? No okei, siinä on ehkä jonkin verran enemmän oikeita tunteita, vuorovaikutusta, ystävyyttä jne. Siinä voi kehittyä ihmisenä enemmän. Toisaalta onhan se seksissä kehittyminenkin ihan suotavaa. :)
Älä syyllistä miehiä siitä, että he toimivat viettiensä mukaan. Eihän sun tarvi semmoista miestä ottaa ja onnittele itseäsi siitä, että pystyt erottamaan ne niistä miehistä, jotka haluavat sulta muutakin kuin seksiä. Ethän sä tarvitse kuin yhden semmoisen miehen. Sua vaan harmittaa, kun sä et saakaan sitä just nyt silloin kun sä sitä kaipaat.- laittaakin vihaamaan
että miehet ovat aivottomia, tunteettomia elukoita, joille ei mikään muu kuin seksi merkitse. Halveksin sellaista.
- Mangusti.
laittaakin vihaamaan kirjoitti:
että miehet ovat aivottomia, tunteettomia elukoita, joille ei mikään muu kuin seksi merkitse. Halveksin sellaista.
mies nyt ihan tuommoinen on. Varmaan jokainen mies haluaa jotakin muutakin, mutta pitäiskö niiden kaikkien haluta sitä just sulta? Ethän sinäkään varmaankaan halua ihan kaikkien miesten kanssa vakavaa suhdetta?
- multa seksiäkin
Mangusti. kirjoitti:
mies nyt ihan tuommoinen on. Varmaan jokainen mies haluaa jotakin muutakin, mutta pitäiskö niiden kaikkien haluta sitä just sulta? Ethän sinäkään varmaankaan halua ihan kaikkien miesten kanssa vakavaa suhdetta?
niin silloin heillä pitäisi olla myös tunteita mua kohtaan ja halua olla yhdessä.
- temeq
multa seksiäkin kirjoitti:
niin silloin heillä pitäisi olla myös tunteita mua kohtaan ja halua olla yhdessä.
ilman valokuvaasi. Kerrot fyysisistä ominaisuuksista valehtelematta mahdollisimman vähän mutta ilman vastenmielisyyksiin johtavia mielleyhtymiä. Yks kaks sulle vastaa hyviä tyyppejä, jotka eivät ole pelkän ulkonäön ja siten perseesi perässä. Tuttavuus alkaa suoraan sisimmästä puhuen.
Tee tuttavuutta ja ehkä kun tapaat sen sopivimman sulla on samoin tunteva mies vastassasi.
Nainen voi pyytää miehen kuvan aina ja sen myös aina saa, joten ulkonäkömieltymyksesikään eivät ole ongelma. - ja ne pari hassua vastannutta
temeq kirjoitti:
ilman valokuvaasi. Kerrot fyysisistä ominaisuuksista valehtelematta mahdollisimman vähän mutta ilman vastenmielisyyksiin johtavia mielleyhtymiä. Yks kaks sulle vastaa hyviä tyyppejä, jotka eivät ole pelkän ulkonäön ja siten perseesi perässä. Tuttavuus alkaa suoraan sisimmästä puhuen.
Tee tuttavuutta ja ehkä kun tapaat sen sopivimman sulla on samoin tunteva mies vastassasi.
Nainen voi pyytää miehen kuvan aina ja sen myös aina saa, joten ulkonäkömieltymyksesikään eivät ole ongelma.on itse rumia kuin mörökölli.
Miehille ei merkkaa kuin naisen ulkonäkö, tosin, itsellenikin miehen ulkonäkö on tärkeä. - temeq
ja ne pari hassua vastannutta kirjoitti:
on itse rumia kuin mörökölli.
Miehille ei merkkaa kuin naisen ulkonäkö, tosin, itsellenikin miehen ulkonäkö on tärkeä.tärkeää. Se nyt on selvää, vaikka joskus kuulee muuta jeesusteltavan.
Näyttää vahvasti siltä, että 1) jäät joko yksin, 2) kiinnostut naisista tai 3) ymmärrät miehistä pikku hiljaa jotain kokemuksen myötä. Se vaatii paitsi vastaan tulemista, myös ehdottomuuden pehmentämistä. - pitäisi ymmärtää
temeq kirjoitti:
tärkeää. Se nyt on selvää, vaikka joskus kuulee muuta jeesusteltavan.
Näyttää vahvasti siltä, että 1) jäät joko yksin, 2) kiinnostut naisista tai 3) ymmärrät miehistä pikku hiljaa jotain kokemuksen myötä. Se vaatii paitsi vastaan tulemista, myös ehdottomuuden pehmentämistä.miehistä?
Hyväksyä vain taipumus seksin vonkaamiseen, pettämiseen, väkivaltaan, itsekkyyteen jne? - Mangusti.
multa seksiäkin kirjoitti:
Kuka niin määrää, sinäkö? Kato kun sä et voi vaikuttaa siihen, mitä toiset ihmiset haluaa.
- haluta, tai
Mangusti. kirjoitti:
Kuka niin määrää, sinäkö? Kato kun sä et voi vaikuttaa siihen, mitä toiset ihmiset haluaa.
ainakaan toteuttaa haluaan. Vetäköön käteensä.
- temeq
pitäisi ymmärtää kirjoitti:
miehistä?
Hyväksyä vain taipumus seksin vonkaamiseen, pettämiseen, väkivaltaan, itsekkyyteen jne?ymmärrä, että yleistäminen on aika vanhanaikaista.
Toiseksi ymmärrä, että sinun täytyy selvittää omat ajatuksesi. Miksi ihmeessä hukkaat elämäsi arvokkaita hetkiä haluamalla suhdetta johonkin, jota niin katkerasti vihaat.
Mulle sun ei sitä vastausta tartte antaa. - siksi etten
temeq kirjoitti:
ymmärrä, että yleistäminen on aika vanhanaikaista.
Toiseksi ymmärrä, että sinun täytyy selvittää omat ajatuksesi. Miksi ihmeessä hukkaat elämäsi arvokkaita hetkiä haluamalla suhdetta johonkin, jota niin katkerasti vihaat.
Mulle sun ei sitä vastausta tartte antaa.löydä yksilöä joka olisi rakkauden eikä vihan arvoinen.
- mitä miehistä
siksi etten kirjoitti:
löydä yksilöä joka olisi rakkauden eikä vihan arvoinen.
pitäisi ymmärtää?
- Mangusti.
haluta, tai kirjoitti:
ainakaan toteuttaa haluaan. Vetäköön käteensä.
ei mies sais ainakaan kusettaa naista tässä asiassa. Mies on luotu semmoiseksi kuin se on, ota tai jätä. Voithan sä valita ja ottaa semmoisen kehittyneemmän/kypsemmän miehen, kyllä niitäkin löytyy. Mutta oletkohan sä tarpeeksi kypsä niille?
- järkeä (ajatuksena)
siksi etten kirjoitti:
Täydellistä ihmistä ei olekaan. Jeesus taisi olla aika lähellä (ja nyt en piruile enkä provosoi), ja hänetkit ihmiset tuomitsi kuolemaan.
Ehkä sun pitää opetella rakastamaan ensin itseäsi (eli pois vihasta ja katkeruudesta), ennenkuin voit löytää ketään ulkopuolista, jota pystyt rakastamaan. - temeq
siksi etten kirjoitti:
oi voi. Tasan ei käy onnen lahjat.
Status quo sinussa. Päihitä se, ja ehkä se siitä sitten. - miksi mies
Mangusti. kirjoitti:
ei mies sais ainakaan kusettaa naista tässä asiassa. Mies on luotu semmoiseksi kuin se on, ota tai jätä. Voithan sä valita ja ottaa semmoisen kehittyneemmän/kypsemmän miehen, kyllä niitäkin löytyy. Mutta oletkohan sä tarpeeksi kypsä niille?
muka olisi luotu itsekkääksi horoksi? Onko sinusta muka?
- Mangusti.
miksi mies kirjoitti:
muka olisi luotu itsekkääksi horoksi? Onko sinusta muka?
luotu semmoiseksi, että se pakenee parisuhdetta kuin ruttoa niin kauan aikaa, kunnes on valmis siihen ja löytää sopivan naisen itselleen. Miehestä on siis parisuhteeseen, ainakin suurimmasta osasta ja ainakin jossakin vaiheessa elämäänsä. Jotkut aiemmin, jotkut myöhemmin. Miten muuten voisit selittää sen, että suurin osa miehistä kuitenkin elää parisuhteissa, jotkut jopa onnellisissa ja ilman pettämistä? Teoriasi miesten suhteen ei siis pidä paikkaansa.
Seksiä ei miesten kohdalla kannata sekoittaa rakkauteen. Voit rinnastaa sen vaikkapa himottavaan ruokaan, jota on kivempi syödä kaksin kuin yksin. Et kai sinäkään sitoutuisi semmoisen takia kehenkään mieheen?
Nainen saattaa vaikuttaa epäitsekkäämmältä parisuhteessa, koska naisilla on tapana antaa paljon suhteeseen, monesti aivan liikaa. Sitten on paha mieli, kun suhde loppuukin ja kaikki meni hukkaan. Pohjimmiltaan nainen ei ole sen epäitsekkäämpi kuin mieskään.
Sinänsä tuo sun vihasi voi olla ihan tervekin vaihe, jos se ei jatku loputtomiin. Ehkä voit vihan kautta päästä selvyyteen itsestäsi ja miehistä pikkuhiljaa, toivottovasti.
sä edes halua päästä siitä vihasta eroon. Ainakaan tämän keskutelun perusteella. Miesten pitäis muuttua, mut sun ei tarvii.
Sä et vaan kelpaa niille miehille suhteeseen, jotka sua naimassa käy ja vika löytyy paljon lähempää kuin niistä miehistä.- itsekäs, laiska,
tunteeton pillunvonkaaja, miehien on muututtava.
itsekäs, laiska, kirjoitti:
tunteeton pillunvonkaaja, miehien on muututtava.
sä oot itsekäs läheisyyden vonkaaja. Vonkaamista se on sekin, vaikket sä sitä varmasti niin näekään.
- maailman hienoin
relaxed_eyes kirjoitti:
sä oot itsekäs läheisyyden vonkaaja. Vonkaamista se on sekin, vaikket sä sitä varmasti niin näekään.
asia ja elämän tarkoitus. Rakkauden vähätteleminen ja ihmisten hyväksikäyttö oman fyysisen tarpeen takia on alhaista.
maailman hienoin kirjoitti:
asia ja elämän tarkoitus. Rakkauden vähätteleminen ja ihmisten hyväksikäyttö oman fyysisen tarpeen takia on alhaista.
Ni ei sitä silloin voi vähätelläkään.
- ettei sinussa
relaxed_eyes kirjoitti:
ole rakkautta vai mitä tarkoitat?
- näe minussa
relaxed_eyes kirjoitti:
mitään rakastettavaa niin ei pitäisi nähdä myöskään mitään pantavaa.
ettei sinussa kirjoitti:
ole rakkautta vai mitä tarkoitat?
Sitä mä tarkotan.
>Teos Rakkauden kerjäläinen kuvaa kauniisti, johdonmukaisesti ja kipeän rehellisesti terapian kulun. Vasta psykoanalyytikon edessä Hymy saattoi myöntää tarvitsevuutensa, loputtoman, kaikenhyväksyvän rakkauden kaipuunsa.
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2002/2002-10-01/henkilokemiaa/takanäe minussa kirjoitti:
mitään rakastettavaa niin ei pitäisi nähdä myöskään mitään pantavaa.
se seksi ja paneminen sisältää pääsääntöisesti jotain tunteita, ainakin himoa, ni ei sitä rakkauteen voi, eikä saa sekottaa.
- miehet haluavat
relaxed_eyes kirjoitti:
se seksi ja paneminen sisältää pääsääntöisesti jotain tunteita, ainakin himoa, ni ei sitä rakkauteen voi, eikä saa sekottaa.
panna mutteivat rakastaa? Säälittävää!
- relevantti kysymys
miehet haluavat kirjoitti:
panna mutteivat rakastaa? Säälittävää!
Näkökantasi on yksipuolinen.
Sinun pitäisi kysyä, miksi IHMISET haluavat panna eikä rakastaa, sillä se ei ole sukupuolisidonnainen ilmiö.
Sitä voi verrata myös muihin himoihin, hillittömyyksiin, hallitsemattomiin haluihin:
Miksi ihminen syö, vaikka ei tarvitse ruokaa eikä ole nälkä (kaikki lihavat)?
Miksi ihminen juo viinaa (ei mitään käyttöä ihmiselle)?
Miksi ihminen lyö?
Jne.
- Taasnäitä
"Kokemukseni miehistä on että he ovat laiskoja, tunteettomia, itsekkäitä olentoja, jotka hakevat naisesta vain nautintoa ja hyötyä naisen tunteita ajattelematta. "
Mitäs jos alkaisit katselemaan mieskandidaatteja sieltä Afrikka-Arabia -akselin ulkopuoleltakin. Tai en minä tiedä. Vai että päästään helpolla, no tuohan on niin lohdullista tietää.
Sie unohdit mainita että ollaan myös huijareita ja idiootteja.
missäs sun toivo muuten on? Mitä sie teet muuttakses asiat paremmaks?
Jos mies on perheen pää mut nainen se joka sitä päätä käntää. Pitäskö sulle muka olla joku valmis paketti. Se herra täydellinen? Se herra täydellinen kaipaa rinnalleen sitä rouva täydellistä.
Ihminen näkee elämässä sitä mitä se haluaa nähdä. Mitä sinä näet?- neuvo
Asianlaitojen HYVÄKSYMINEN on viisauden alku. Asiat kun vain ovat näin niin ei siinä kiukuttelu auta. Jäljelle jää vain sen asian päättäminen että miten aikoo elämänsä elää suhteessa tähän ja muihinkin luonnonakeihin. Voit päättää olla ilman miestä tai kestää miehen ominaispiirteet, mutta päätös on kuitenkin sinun. Se päätös muuttaa sinut uhrista toimijaksi ja vähentää osaltaan vihaa tuon tosiasioiden hyväksymisen lisäksi.
- haluaisi hyväksyä
että miehet ovat tunteettomia horoja. Kai minussa elää pienen pieni toivo että näin ei olisi ja voisin kunioittaa heitä.
- neuvo
haluaisi hyväksyä kirjoitti:
että miehet ovat tunteettomia horoja. Kai minussa elää pienen pieni toivo että näin ei olisi ja voisin kunioittaa heitä.
Jos vain siedät kaiken muun luettelemasi. Mitään horoja miehet eivät sentään kaikki ole.
- luettelemiani piirteitä
neuvo kirjoitti:
Jos vain siedät kaiken muun luettelemasi. Mitään horoja miehet eivät sentään kaikki ole.
Jos on pakko valita olen mielummin yksin ja hankin koiran kun katselen pettävää, laiskaa, itsekästä, välinpitämätöntä, tunteetonta horoa.
- vihattava mies?
Ensinnäkin täytyy sanoa miten surullista on kuulla, että olet ajautunut vihaamaan jotain mitä haluaisit rakastaa. Toivottavasti pääset irti vihastasi.
Siihen millaisia miehet ovat, en ota kantaa. Tietenkin saattaa olla totta, että miehillä on keskimäärin enemmän taipumuksia tietynlaiseen ajatteluun, mutta yksilötasolla sillä ei ole paljoakaan merkitystä. Miehiä on kaikenlaisia, kuten naisiakin. Älä sinäkään sorru liiallisiin yleistyksiin.
Tämä ei tietenkään muuta sitä tosiseikkaa, että omat kokemuksesi miehistä ovat varsin huonoja. Vihasi on siis siinä mielessä ymmärrettävää, mutta sinun kannattaa muistaa, että kyse on vain joistain miehistä, ei suinkaan kaikista.
Nähdäkseni ainoa tapa päästä eroon vihastasi on tavata sellaisia miehiä joilla on niitä ominaisuuksia joita arvostat ihmisessä. Etsi uusia menetelmiä löytää miehiä. Miehiä, joilla on todennäköisemmin mielessä muutakin kuin se yksi asia. Voin vakuuttaa, että sellaisia miehiä on olemassa ja he eivät ole mitenkään rumia tai ujoa tai muuta sellaista.
Jos saanen kysyä, millainen olisi sinusta "hyvä mies" tai rakkautesi arvoinen mies?
Ymmärtänet myös varmaan, että vihaamalla miehiä, vihaat samalla myös minua. Olenko mielestäsi sen ansainnut?- oli kannustava
kirjoitus, ehkäpä joitakuita hyviäkin miehiä on. Mutta ne on varattu jo kauan sitten.
En osaa sanoa vihaanko sinua kun en tunne. Useimmiten juuri viehättävät miehet, komeat siis, ovat juuri niitä vihattavia.
- ajatellut
olevasi yksin koko loppuelämäsi? Olisiko se täysi katastrofi? Eläisit elämäsi vain itsellesi ja läheisillesi, etkä yrittäisi löytää jotakin, jota ei ehkä olekaan.
Suomessa ja muuallakin maailmalla on kasvava määrä yksineläjiä. Enää ei ole pakko löytää ketään. Suomessa on naisella mahdollisuus hyvään elämään ilman miestä. Naiset käyvät palkkatyössä ja valtiossa muutenkin perusasiat ovat kohdillaan.
Ei parisuhde ole onnen edellytys.
Eikä seksiäkään tarvitse harrastaa, ellei itse halua. Seksiä voi harrastaa ilman parisuhdetta, senkään vuoksi ei enää tarvitse seurustella. Sen miehet ovatkin jo huomanneet.
En itse ole katkera miehille, enkä muutenkaan. Olen itse valinnut elämäni ilman parisuhdetta. Olen onnellinen.- olla yksin.
Haluaisin toverin, hellyyttä ja sitä seksiäkin. Pelkkä seksi ei riitä.
Masennun kun ajattelen loppuelämää yksin, vielä enemmän siis. Todella masentavaa ajatella ettei etsimääni hyvää miestä olekaan.
- ap.
valitsen siis näistä:
yksinolo koko loppuelämän
nainen ja viettejä vastaan eläminen, kaappiheterous
koira, tähän päätynen
Iloista! - ex-Wastaaja
"Naiset täälläkin kirjoittelevat pelimiehistä ja siitä että miehet haluavat vain seksiä, ja miehiä ei saa painostaa seurusteluhalukkuudella ja niin edelleen. Naiset, kuinka te olette selvinneet katkeroitumatta,"
Mä en yksinkertaisesti voi käsittää tota, koska mulla ei koskaan ole ollu yhtäkään miestä, joka olis halunnu vain pelkkää seksiä multa, jollen itse myös ole halunnu (vain) sitä samaa. Sanoisin, että neuvo katkeruudesta eroon pääsyyn on hyväksyä itsensä ja omat kokemuksensa _kokonaisuudessaan_. Ei mulla muuta neuvoa ole, kosken oikeasti usko olevani neuvonantajan asemassa tässä asiassa.
Jos ei hyväksy itseään, eivät muutkaan hyväksy. Älä anna hyväksikäyttää itseäsi. Jos kuuntelet itseäsi, erotat kyllä, kuka sua ja susta tahtoo jotain sellaisena kuin sä aidosti olet ja kuka taas tahtoo jotain ihan muuta.
Aika moni nainen juuttuu esimerkiksi ulkonäkönsä ongelmiin ts. = pinnallisuuteen. En mitenkään viittaa suhun, mutta ainakin pinnallisiin asioihin itsessä tai muissa tuijottamalla ihminen musta kerää ympärilleen vain pinnallisia ihmisiä, pinnallisia kokemuksia..ja ylipäätään merkityksettömyyttä, mikä ei anna sulle mitään ja mistä sä itse et saa mitään.
Ja ( en jälleen viittaa suhun) jotkut tietämäni aikuiset naiset, joiden elämän suurin dilemma on esim. vääränlainen nenä tms.: ne on just jostain syystä usein myös niitä, jotka ei koskaan löydä kunnioittavia ihmissuhteitakaan. Mistähän johtuis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454