Hei, mulla lapsukainen vasta 3,5kk mutta oon jo valmistautumassa vellien ja soseiden mukaan ottamiseen, kenties sitten kun napero on 4kk tai kenties jo aiemmin. Nyttemmin ruokailu on aika taistoa... maitoa napostellaan noin 900ml ja ylikin, usein muutaman tunnin tai vain tunninkin ajanjaksoissa. Sitten onkin masuvaivoja. Imetys sujui hyvin 1,5kk asti, sitten aloitin osittaisimetyksen, heikohkosti sujuneena. Kaipaisin siis apuja noihin uusiin ruokakokeiluihin. Velli? Milloin? Miten? Millaista? Soseet? Samat. Annetaankos maitoa ensin ja sitten soseiden maistelua vai kuinka? Miten vellin laita?
Kertokaas omia kokemuksianne, jakakaa viisauttanne.
Vellit soseet maito
2
343
Vastaukset
- Äiti40
Tyttö pian 7kk, aloitettiin 4kk iässä niin, että ensin ilta- ja aamupalat maissivelliä pullosta. Sitten pieninä annoksina perunaa, maissia, porkkanaa soseena lounasaikaan. 5kk mukaan kanaa ja lihaa. Iltavellit vaihtuivat silloin puuroon. Tyttö söi aluksi valmiita ruokia, mutta kun homma alkoi sujua, olen keitellyt kasvikset ja lihat itse ja soseuttanut ja pakastanut "kokkareina". Kätevää ja lähes kaikki (kala ei suosikki) maistuu tytölle hyvin. Muksun puurotetrat käteviä ja nopeita. Iltapuuro tuo hyvät yöunet ja yömaidot jäivät n. kuukausi sitten pois. Ruokarytmi on nyt aamupala, lounas, välipala tai päivällinen ja iltapuuro.
- Äiti40
niin ja maitoa toki myös. Pullosta ja rinnasta, joskus ennen ruokaa, useimmiten ruuan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984