Kristityn kunnia on muistaa rukouksissa Juutalaisia, meidän vapahtajamme Jeesus Kristus oli tuon siunatun kansan jäsen.
1. Mooseksen kirja 12:1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
12:2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
12:3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."
Psalmit 122:6 Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, menestykööt ne, jotka sinua rakastavat.
Siunatkaa Israelia
5
208
Vastaukset
- suunnitelmiaan
juutalaisten suhteen, jos häneltä pyytää?
- hirvas
rakastaa ja rukoilla vain juutalaisten puolesta?
Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, oli toiseksi suurin käsky, ja silloin tulee rukoilla siunausta kaikille ihmisille. Myös Gazan alueen palestiinalaisille ja lähivaltioitten arabeille.- ..lammas..
Johannes 4:22 Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.
Meidän ei tarvitse erityisemmin muistaa arabeja, he ovat pakanoita pakanoiden joukossa, samalla kun rukoilemme muiden maiden ihmisten puolesta, voimme muistaa heidätkin, mutta eivät he ole missään erityisasemassa. - hirvas
..lammas.. kirjoitti:
Johannes 4:22 Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.
Meidän ei tarvitse erityisemmin muistaa arabeja, he ovat pakanoita pakanoiden joukossa, samalla kun rukoilemme muiden maiden ihmisten puolesta, voimme muistaa heidätkin, mutta eivät he ole missään erityisasemassa.Jeesuksen käskyn ja Jumalan tahdon mukaisesti:
Matt. 28:19
Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Siis ei kannata olla mikään Israel-fanatiikko
Sotaahan te fanaatikot Lähi-itään tahdotte. :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352