Osaisitteko sanoo että kuinka paljon noin suunnilleen maksaisi käytetty sähköbasso. Ainakaan uuteen minulla ei ole varaa. Ja löytyisikö mahdollisesti netistä jotain hyviä harjoituksia aloittelijalle?
Basson hinta?
Maria
7
857
Vastaukset
- Pate
Enpä tiedä hintoja, mutta katso vaikka Riff-lehden (www.riffi.com) verkkotorilta, jospa siellä olisi bassojakin myytävänä.
- ..basso
Miulla ois käytetty hyväkuntoinen sähköbasso myynnissä...jos kiinnostaa niin kyselepä tarkempia tietoja sähköpostilla!
- Hagström
Osaako kukaan kertoa arvoa bassolle hagström noin 60 luvulta luulisin?
- bassomies12
basso
- hieno homma
bassomies12 kirjoitti:
basso
mulla ei oo bassoa
- bassomies12
hieno homma kirjoitti:
mulla ei oo bassoa
ei oo mullakaan.
- rosvoroope
bassomies12 kirjoitti:
ei oo mullakaan.
hyvä. minä jo huolestuin, että olen yksin asian kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait52878- 392517
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381383- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32776
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi26632Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596