henkilöstövuokraus firmassa töissä?

kokemuksia?

Minkälaisia kokemuksia teillä on työntekijänä?
Olen hakemassa töitä ja ilmoittanut itseni muutamaan henkilöstövuokrausfirmaan..
ja nyt haastatteluun menossa.
En ole ennemmin ollut tälläisen kautta töissä.

Olis mukava kuulla kokemuksia! hyviä että huonoja!

6

4893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokris

Hyviä kokemuksia on ollut. Töitä on tullut vähintään kahden viikon sisällä siitä, kun olen jäänyt työttömäksi. Työjaksot ovat kestäneet aina vähintään kolme kuukautta, palkka tullut aina ajallaan ja se on ollut ihan hyväkin.

Vuokratyö on todellakin hyvä vaihtoehto sille, että makaa kotona ilman tuloja. Myös vuokratyöstä kertyy työkokemusta, jota työnantajat arvostavat tänä päivänä jopa enemmän kuin pohjakoulutusta.

Suosittelen! Aina pääsee pois vaikka syytä ilmoittamatta, jos ei pärjää!

• Nykyinen vuokraduunari

Kokemukset ovat olleet hyvin vaihtelevia. Olen ollut lukemattomissa lyhyissä työsuhteissa päivästä kuukauteen, joten voin sanoa kokeneeni "koko kirjon". Parhaimpia ovat olleet varasto- ja kauppahommat, huonoimpia ehdottomasti kaikenlainen myyntiin ja markkinointiin liittyvä duuni; varastopalkkaus on kuitenkin aika heikko ilman kaikenlaisia lisiä, joten KTA voi hyvin olla alle 10egee/h.

Henkilöstöfirmat ottaa melkein kenet tahansa duuniin, mutta haaaaarvoin soittelevat ellet osaa itse olla tarpeeksi aktiivinen hommien suhteen.

• työntekijän huijaamista

Huonoja kokemuksia. Maksavat huonompaa palkkaa kuin jos menisit suoraan itse töihin firmaan (totta kai kate pitää jostain saada eli työntekijän palkasta!). Kieroilua, palkka olikin muutettu pienemmäksi työsopimukseen kuin mistä sovimme puhelimessa jne

Juoksutetaan työhaastatteluissa ja minulle selvisi, että ne eivät ole sama asia kuin normaalit työhaastattelut, koska mitään sopimusta vuokratyön ostamisesta ei ole vielä allekirjoitettu ostavan firman kanssa! Kävi 2 krt niin, että asiakas perui koko jutun eikä allekirjoittanutkaan henkilöstövuokrausyrityksen kanssa vuokraussopimusta ollenkaan.

Pitäisin henkilöstövuokraus-firmaa viimeisenä hätävara-vaihtoehtona.

• Rakennesuunnittelija

Joo, itekki makoilin kotona kunnes sitten tarjottiin harjottelua MML-Resources nimisestä firmasta Turusta. Palkatonta oli mutta kuukauden ehdin olla siellä niin sitten löyty töitä toisessa firmassa ja vakipaikalla.

Kyl kotonamakaamisen voittaa henkilöstövuokrauksen kauttakin tehdyt työt!

• sol12

SOL Henkilöstöpalvelut on monipuolinen ja palveleva kumppani. Olemme auktorisoitu henkilöstöpalvelualan yritys. Toimimme vastuullisesti ja luotettavasti tarjoten reiluja vuokratöitä. Tutustu os. https://www.sol.fi/henkilostopalvelut/henkilostovuokraus.html

• vmpstaffmanpower

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe