Vauva 3,5kk,ensin rintaruokittu, sitten korvikeruokittu. Haluaa ruokaa melkein tunnin ajanjaksoin, kerralla imuttaa noin 120-150ml. Jos tauot on pidempia, juo maitoa noin 850ml vuorokaudessa. Jos annan milloin haluaa, ottaa noin 1150ml. En tajua... Suurempi kokonaismaito antaa vatsavaivoja... Uh...Neuvoja!!!!?????
Kumpi oikein
1
401
Vastaukset
- ruusulainen
Sinuna alkaisin jo antaa velliä lisukkeeksi, esim. peruna-porkkanaa, ja siitä pikkuhiljaa myös soseita. Ei taida vauvalle oikein pelkkä maito riittää. Sama juttu oli meillä, tosin velliä aloin antaa jo ennen 2kk ikää kun ei se liika maidon juontikaan hyväksi ole, eikä lasta kannata nälässä pitää. Vauva syö 2 pottuateriaa päivässä ja kerran hedelmäsosetta, illalla ennen nukkumaanmenoa vellipullo, niin tyyyväinen on aamuun asti. Joskus harvoin tarvii herätä kerran syöttämään. Ennen kun en antanu muuta kuin maitoa niin meilläkin herättiin vähintään kahen tunnin välein maidolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991