Edullisin muuttoyritys Roissa

Muuttava

Osaisiko kukaan kertoa mitään edullista muuttokuljetusfirmaa Rovaniemeltä? Muutto olisi Korkalovaarasta keskustan tuntumaan.

15

8392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalliiksi tuli

Otin itse muuttoon erään edullisen firman, mutta kalliiksi tuli! Sitä en tiedä, että vieläkö tämä firma toimii Rovaniemellä.

Huonekaluja naarmutettiin ja kolhittiin, lasipöydän kansi rikottiin, runkopatjasänky sotkettiin jne. Kun kysyin, että onko firmalla vakuutusta, toivotettiin tervetulleeksi käräjöimään ja lyötiin luuri korvaan.

Pieni muutto kesti tolkuttoman kauan, koska kantajilla ei ollut homma hanskassa, eikä kunto kohdallaan. Eikä heillä ollut edes nokkakärryä tai rullakkoa apuna.

Kuulin jälkeenpäin, että joillakin oli kuormasta hävinnyt jotain pientä tavaraaa.

Maksoin oppirahat ja tuon jälkeen olen käyttänyt ammattilaisten palveluja hinnasta piittaamaatta. Tarkistan myös, onko muuttofirmalla vakuutus tai onko omassa vakuutuksessani vakuutusturva kunnossa muuton osalta.

Jos haluaa edullisesti muuttaa ja energiaa riittää, voi tietysti hoitaa muuton itse pienellä, luotettavalla talkooporukalla. Autoja ja peräkärryjä voi vuokrata kohtuuhintaan, ellei sellaisia itsellä ole.

• muutanut

Kysyppä sieltä. ei ollu kallis ja muuttomiehiä saa sieltä ostaa niin monta ku tarvii. Nopiasti tapahtu muutto ja hintaki oli sopiva. Kannattaa kysellä etukäteen tuntitaksa ja paljon kilometrit ja sit toi että onko vakuutusta vai otatko itse vakuutuksen muuton ajaksi.

• tehnyt 2

muuttoa ja molemmilla kerroilla on menny hyvin. Miehiä oli riittävästi, toiminta ripeää ja auto iso.

Yhen muuton erehdyin ostamaan yhdeltä toiselta ja ikävää jälkeä tuli: runkopatjasänkyyn repeämä, pöydän kantta naarmutettiin, sohvaan tuli iso repeämä (kannettiin vääristä kohdista) ja pyykkikoneeseen tuli naarmuja. Sain vain ne rahat takaisin mitä heille maksoin. Enpä enää päästä sitä porukkaa mun kamoja kantaan, vaikka mitään antiikkia en omistakkaan.

• Uutteramies
    • Nova Tart

Vihje: Hae hakukoneella : RST ROVANIEMI LÖYTYY TIEDOT.

• ainakaan löytänyt

mitään muuttotietietoja.

• Kyllä

Rovaniemen seuduntyöttömät ry
      Katso kotisivut Kiitos:

• tilasin

jokin aika sitten muuton keski-lapin liikenteeltä. reippaita poikia kantamassa ja hommat oli hallussa. suosittelen!

• mariseni

pitäisi muuttaa....mistä edullinen firma roissa kuskaamaan tavarat?itsellä olisi pari kantajaa.

• hyvät

lapin muuttopalvelu

• Muutto jo takana

Kannattaa otta yhteyttä vaikka Monitoimimies Puolakkaan. Meillä ainakin hoiti hommat siististi ja tehokkaasti. Kytki vielä muuton jälkeen televisiot ja astianpesukoneet jne. Tuntilixakin oli vain noin 30€. Isolla pakettiautolla tuli sovitusti paikalle ja kertoi, että tarvittaessa löytyy suurempiakin autoja muuttoihin.

• kokemuksiafirmasta

Millanen Puljula on? Sähköposteihin eivät ainakaan vastaa. Mietityttää tuo, kun firman sivuilla sanotaan, että jatkuvasti kulkee autoja eri puolelle Suomea, niin miten hyvin sieltä on mahdollista saada edullinen kuljetus jonkun kuorman mukana, kun tavaraa ei ole paljon?

• kakasfqw

Soita & kysy.
        Rovaniemellä kun ei ole juuri tapana vastailla sähköposteihin!

• kokemuksiafirmasta
        kakasfqw kirjoitti:

Soita & kysy.
        Rovaniemellä kun ei ole juuri tapana vastailla sähköposteihin!

Se nyt on ihan turhaa siinä vaiheessa, kun tarkka muuttoajankohta ei ole tiedossa. Silloin soitetaan, kun voidaan sopia muutosta. Tai näin muualla, Rovaniemi nyt on muutenkin ajastaan jäljessä. Miksi ylipäänsä laitetaan sähköposti yhteystiedoksi firman sivuille, jos siihen ei vastata?

• näkkärimies

Sanopa muuta. minulla on kuule kokemuksia paikallisista muuttolafkoista ja niistä ei edes vastata soittopyyntöihi. Puljulaa jo liputin tuossa aikaisemmin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe