Osaisiko kukaan kertoa mitään edullista muuttokuljetusfirmaa Rovaniemeltä? Muutto olisi Korkalovaarasta keskustan tuntumaan.
Edullisin muuttoyritys Roissa
15
8392
Vastaukset
- Kalliiksi tuli
Otin itse muuttoon erään edullisen firman, mutta kalliiksi tuli! Sitä en tiedä, että vieläkö tämä firma toimii Rovaniemellä.
Huonekaluja naarmutettiin ja kolhittiin, lasipöydän kansi rikottiin, runkopatjasänky sotkettiin jne. Kun kysyin, että onko firmalla vakuutusta, toivotettiin tervetulleeksi käräjöimään ja lyötiin luuri korvaan.
Pieni muutto kesti tolkuttoman kauan, koska kantajilla ei ollut homma hanskassa, eikä kunto kohdallaan. Eikä heillä ollut edes nokkakärryä tai rullakkoa apuna.
Kuulin jälkeenpäin, että joillakin oli kuormasta hävinnyt jotain pientä tavaraaa.
Maksoin oppirahat ja tuon jälkeen olen käyttänyt ammattilaisten palveluja hinnasta piittaamaatta. Tarkistan myös, onko muuttofirmalla vakuutus tai onko omassa vakuutuksessani vakuutusturva kunnossa muuton osalta.
Jos haluaa edullisesti muuttaa ja energiaa riittää, voi tietysti hoitaa muuton itse pienellä, luotettavalla talkooporukalla. Autoja ja peräkärryjä voi vuokrata kohtuuhintaan, ellei sellaisia itsellä ole. - muutanut
Kysyppä sieltä. ei ollu kallis ja muuttomiehiä saa sieltä ostaa niin monta ku tarvii. Nopiasti tapahtu muutto ja hintaki oli sopiva. Kannattaa kysellä etukäteen tuntitaksa ja paljon kilometrit ja sit toi että onko vakuutusta vai otatko itse vakuutuksen muuton ajaksi.
- tehnyt 2
muuttoa ja molemmilla kerroilla on menny hyvin. Miehiä oli riittävästi, toiminta ripeää ja auto iso.
Yhen muuton erehdyin ostamaan yhdeltä toiselta ja ikävää jälkeä tuli: runkopatjasänkyyn repeämä, pöydän kantta naarmutettiin, sohvaan tuli iso repeämä (kannettiin vääristä kohdista) ja pyykkikoneeseen tuli naarmuja. Sain vain ne rahat takaisin mitä heille maksoin. Enpä enää päästä sitä porukkaa mun kamoja kantaan, vaikka mitään antiikkia en omistakkaan.
- Uutteramies
Onko kyseessä isokin muutto ?
Otappa yhteyttä !
[email protected] - Nova Tart
Vihje: Hae hakukoneella : RST ROVANIEMI LÖYTYY TIEDOT.
- ainakaan löytänyt
mitään muuttotietietoja.
- Kyllä
Rovaniemen seuduntyöttömät ry
Katso kotisivut Kiitos: - tilasin
jokin aika sitten muuton keski-lapin liikenteeltä. reippaita poikia kantamassa ja hommat oli hallussa. suosittelen!
- mariseni
pitäisi muuttaa....mistä edullinen firma roissa kuskaamaan tavarat?itsellä olisi pari kantajaa.
- hyvät
lapin muuttopalvelu
- Muutto jo takana
Kannattaa otta yhteyttä vaikka Monitoimimies Puolakkaan. Meillä ainakin hoiti hommat siististi ja tehokkaasti. Kytki vielä muuton jälkeen televisiot ja astianpesukoneet jne. Tuntilixakin oli vain noin 30€. Isolla pakettiautolla tuli sovitusti paikalle ja kertoi, että tarvittaessa löytyy suurempiakin autoja muuttoihin.
- kokemuksiafirmasta
Millanen Puljula on? Sähköposteihin eivät ainakaan vastaa. Mietityttää tuo, kun firman sivuilla sanotaan, että jatkuvasti kulkee autoja eri puolelle Suomea, niin miten hyvin sieltä on mahdollista saada edullinen kuljetus jonkun kuorman mukana, kun tavaraa ei ole paljon?
- kakasfqw
Soita & kysy.
Rovaniemellä kun ei ole juuri tapana vastailla sähköposteihin! - kokemuksiafirmasta
kakasfqw kirjoitti:
Soita & kysy.
Rovaniemellä kun ei ole juuri tapana vastailla sähköposteihin!Se nyt on ihan turhaa siinä vaiheessa, kun tarkka muuttoajankohta ei ole tiedossa. Silloin soitetaan, kun voidaan sopia muutosta. Tai näin muualla, Rovaniemi nyt on muutenkin ajastaan jäljessä. Miksi ylipäänsä laitetaan sähköposti yhteystiedoksi firman sivuille, jos siihen ei vastata?
- näkkärimies
Sanopa muuta. minulla on kuule kokemuksia paikallisista muuttolafkoista ja niistä ei edes vastata soittopyyntöihi. Puljulaa jo liputin tuossa aikaisemmin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759