1) Oletko harrastanut seksiä kaverisi tyttöystävän/vaimon kanssa?
2) Oliko kaverisi läsnä/tietoinen?
3) Oletko harrastanut seksiä exäsi kanssa, kun tämä oli jo uudessa suhteessa?
4) Oliko hänen kumppaninsa läsnä/tietoinen?
5) Oletko harrastanut seksiä exäsi kanssa, kun olit itse uudessa suhteessa?
6) Oliko uusi kumppanisi läsnä/tietoinen?
7) Oletko harrastanut seksiä uuden seksikumppanin kanssa, kun olet ollut parisuhteessa?
8) Oliko kumppanisi läsnä/tietoinen?
9) Oletko mielestäsi pettänyt?
10) Ikäsi n. (..30,35,40,45..)
1) Kyllä
2) Oli läsnä ensimmäisellä kerralla, ei tiedä myöhemmistä kerroista
3) Kyllä
4) Oli läsnä ensimmäisellä kerralla ja tiesi kyllä myöhemmistä kerroista
5) Kyllä
6) Ei läsnä, mutta luultavasti tietoinen
7) En
8) (jos näin kävisi, pitäisi olla tietoinen)
9) En, koska osapuolet ovat olleet tietoisia
10) n. 35
Ja ehkäisy on luonnollisesti aina kunnossa.
Galluppia miehille
15
738
Vastaukset
- Suuri Isä
nainen niin olet halpa lutka ilman ihmisarvoa, jos taas mies niin olet aika sonni, mutta ne panemasi naiset ovat halpoja lutkia ja myös tyttöystävästi on jos hyväksyy sen, että käyt panemassa muita.
- kyssärikyssäri
Eipä tuossa mainittu mitään tämän hetkisestä tilanteesta, eli kyse oli menneestä.. eli kyllä tässä iässä on ehtinyt tehdä yhtä sun toistakin ja kun kerran otit puheeksi, niin kyllä muutama entinen kumppani kelpais vieläkin, jos vaimo siihen siunauksensa antaisi.. ei vain taitaisi, kuten ei myöskään kavereihinsa, eli saa luvan pitää minut tyytyväisenä sitten omin voimin..
Tämä on vain elämää, oi suuri isä ;D
ja kaikkiin kysymyksiin vastauksena on: En.
Lisäyksenä vielä. Exien kanssa en ole harrastanut seksiä, vaikkeivät ole olleet uudessa suhteessakaan, enkä minä myöskään ja tilaisuudesta/mahdollisuudesta huolimatta.- vastaa........................
- Ei ole kavereita, ei voisi sattua tuollaista.
- Viittaan edelliseen, mahdoton tilanne
- Yhdennaisen miehellä ei ole exiä, siis en ole.
- Siis ei, koska häntä ei ole olemassakaan.
- Kuten edellä, ei voisi sattua tuollaista.
- Ei mahdollista
7) Oletko harrastanut seksiä uuden seksikumppanin kanssa, kun olet ollut parisuhteessa?
- En ole
- Ks. edellinen kysymys, ei.
- En ole, ei ole mikään mielipidekysymys.
10) Ikäsi n. 45-50 exien kanssa panokysely. Tää on vähän typerä kysely sinänsä et joka kohdassa on jo uus sutina päällä, ei silloin mitään exiä aleta enää paneskeleen, ne oo ko hätävara äärimmäisessa puutteessa.
noup
-----
noup
-----
noup
----
vähän siinä kintaalla pystykö sitä vielä silloin sanomaan parisuhteeksi
ei heti mut nykyään on
En sanan varsinaisessa merkityksessää
10) Ikäsi n. (..30,35,40,45..)
30vKerrankin moraaligallup, enkä minä ole ikinä ole syyllistynyt yhteenkään listassa mainittuun paheeseen. Kylläpä tunnenkin itseni hyveelliseseksi!
- Metsolla
1. En tietenkään
2.
3. En tietenkään
4.
5. En tietenkään
6. En tietenkään
8.
9. En tietenkään
10. Ainoa järkevä kysymys 1) Kaverin tyttöystävä on ehdottanut kimppakivaa (itseasiassa ei ehdottanut vaan käynyt vaan kiinni sohvalla hervottoman epäsopivalla tavalla). Kieltäydyin ja lähdin nostelemaan kun ilta oli siltä erää selkeesti ohi...
2) Jep.
3) Olen kieltäytynyt urheasti moisesta kerran.
4) Oli. Heidän plan oli saada multa siementä kun äijä oli tuhkamuna. Tosin exä oli kyllä hulluna muhun joten "tykkäämisongelmaa" ei ollut siltä suunnalta...
5)En enkä tulekaan. Nevernever.
7) En tod.
9) En
10) 32eipä oo tullu vielä noista mitään koetettua... Toivottavasti pystyn pitämään saman linjan.
- kyssärikyssäri
Yhteenvetona totean täällä olevan pääasiallisesti tiukkapipoista porukkaa. Jos ei nuoruudessaan ole mitään noista sekoiluista harrastanut, niin joko valehtelee, juo aina muistinsa tai on peräkammarin poika ja edelleen neitsyt 40v.
- neiti-ihminen
Täytyy sanoa kuin Ratikka: kerrankin onnistuttu tekemään niin loistava moraalikysely, että voin rinta rottingilla tuntea itseni hyveelliseksi, ja sanoa: en takuulla!
Rehellisesti sanottuna, en ole koskaan ymmärtänyt exien kanssa naimista. Olen päätellyt myös, että se johtuu siitä, että en ole mitenkään jalo ihminen. Mulla ei ole hyvät välit exiin, ne ei ole mun parhaita ystäviä. En koskisi tikullakaan pariin; yhden murhaa haudoin, mutta päätin sitten sivistyneesti ihan vain erota.
Perheessäni on jäsen, jonka veli on tyyppisesi. Hänen kaikki exänsä liikkuvat edelleen lähipiirissä (no lapsikin yhden kanssa, joten yhteyksiä). Musta on jotenkin kornia, että olin ko. porukan juhlissa, ja tämän miehen 4-5 exää oli mukana, ja nyrryinen nyksä. Jotenkin ymmärsin sitä nyksää. Exillä oli uudet miehet - joiden exiä taas osa porukasta on. Se on sellainen "piiri pieni pyörii" systeemi, mutta kuten sanoin, musta ei ole tuohon. En ole jalo ja hyväkäytöksinen. Saattaisin jopa vittuilla.
Olen myös sitä mieltä että kuormasta ei syödä.
Kimppa kyllä kuuluu harrastuksiini. ;-) - kyssärikyssäri
neiti-ihminen kirjoitti:
Täytyy sanoa kuin Ratikka: kerrankin onnistuttu tekemään niin loistava moraalikysely, että voin rinta rottingilla tuntea itseni hyveelliseksi, ja sanoa: en takuulla!
Rehellisesti sanottuna, en ole koskaan ymmärtänyt exien kanssa naimista. Olen päätellyt myös, että se johtuu siitä, että en ole mitenkään jalo ihminen. Mulla ei ole hyvät välit exiin, ne ei ole mun parhaita ystäviä. En koskisi tikullakaan pariin; yhden murhaa haudoin, mutta päätin sitten sivistyneesti ihan vain erota.
Perheessäni on jäsen, jonka veli on tyyppisesi. Hänen kaikki exänsä liikkuvat edelleen lähipiirissä (no lapsikin yhden kanssa, joten yhteyksiä). Musta on jotenkin kornia, että olin ko. porukan juhlissa, ja tämän miehen 4-5 exää oli mukana, ja nyrryinen nyksä. Jotenkin ymmärsin sitä nyksää. Exillä oli uudet miehet - joiden exiä taas osa porukasta on. Se on sellainen "piiri pieni pyörii" systeemi, mutta kuten sanoin, musta ei ole tuohon. En ole jalo ja hyväkäytöksinen. Saattaisin jopa vittuilla.
Olen myös sitä mieltä että kuormasta ei syödä.
Kimppa kyllä kuuluu harrastuksiini. ;-)Ensinnäkään itse en ymmärrä miksei exien kanssa voi naida (kyllä se ihan rakastelustakin voi käydä)? On paljon fiksumpaa naida ihmisen kanssa jonka tuntee ja exäsi tietää myös kuinka sinut hullaannutetaan, yhden illan hoito ei opi illassa vielä mitään.
Jos exiin ei pysty pitämään välejä, niin eikö tämä tarkoita, ettei ole sinut itsensä ja historiansa kanssa? Enkä tarkoita mitään fuckbuddy suhdetta, vaan ihan vain kaverinakin morjestaa etc.
Ja mitä tyyppiini tulee, niin nettimaailmassa voimme olla ketä ja mitä vain.. se mikä tai kuka olen, ei välttämättä liity siihen miksi kysyn mitä kysyn ja mitä haen sillä mitä kysyn.. täytyyhän työaika jotenkin kuluttaa :) kyssärikyssäri kirjoitti:
Ensinnäkään itse en ymmärrä miksei exien kanssa voi naida (kyllä se ihan rakastelustakin voi käydä)? On paljon fiksumpaa naida ihmisen kanssa jonka tuntee ja exäsi tietää myös kuinka sinut hullaannutetaan, yhden illan hoito ei opi illassa vielä mitään.
Jos exiin ei pysty pitämään välejä, niin eikö tämä tarkoita, ettei ole sinut itsensä ja historiansa kanssa? Enkä tarkoita mitään fuckbuddy suhdetta, vaan ihan vain kaverinakin morjestaa etc.
Ja mitä tyyppiini tulee, niin nettimaailmassa voimme olla ketä ja mitä vain.. se mikä tai kuka olen, ei välttämättä liity siihen miksi kysyn mitä kysyn ja mitä haen sillä mitä kysyn.. täytyyhän työaika jotenkin kuluttaa :)niiden kanssa voikin naida, tässä vaan ei ollu oikein yhtäkään kohtaa jossa siinä ois mitään järkeä. Joko oli jo uutta putkessa itellä, sillä exällä jolloin se ei luonnollisestikkan haluu enää naida sun kanssa tai sit ois pitäny panna jotain kaverin muijaa, mikään noista ei oo pelkän pillun arvoista. Totta vitussa mäkin oon pannu vapaana miehenä exää tilanteessa missä kummallakaan ei muuta ollu sillä hetkellä, se on ihan eri juttu.
- neiti-ihminen
kyssärikyssäri kirjoitti:
Ensinnäkään itse en ymmärrä miksei exien kanssa voi naida (kyllä se ihan rakastelustakin voi käydä)? On paljon fiksumpaa naida ihmisen kanssa jonka tuntee ja exäsi tietää myös kuinka sinut hullaannutetaan, yhden illan hoito ei opi illassa vielä mitään.
Ja mitä tyyppiini tulee, niin nettimaailmassa voimme olla ketä ja mitä vain.. se mikä tai kuka olen, ei välttämättä liity siihen miksi kysyn mitä kysyn ja mitä haen sillä mitä kysyn.. täytyyhän työaika jotenkin kuluttaa :) - keskenäsi.....
Miksi pitäisi sekoilla?
Joillakin on vain nuoresta pitäen järki päässä.
Löysää vain omaa pipoasi, ei omia hölmöilyjä voi puolustella haukkumalla toisia tiukkapipoiksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454