Olen antanut vauvalle 4 kk jo kolme päivää perunaa. Milloin voin antaa jotain tosita makua? Käykö purkissa oleva peuna-porkkana vai pitääkö tehdä itse?
Milloin
2
261
Vastaukset
- vaikkapa
Muistelisin, että viikon kuluttua voi ottaa uuden maun kokeiluun. Sit kun olette jo kokeilleet jonkin aikaa, eikä näy merkkejä ruoka-allergioista, niin sit voitte nopeutta tahtia esim. 3 päivään. NÄin ainakin meillä.
Voi käyttä kaupan soseita. Mun mielestä oli helpompi tapa aloittaa, kuin omilla soseilla. Omat soseet näet aina vähän rosoisimpia, ja valitettavasti, kaupan soseet useinmiten maukkaampia. Seuraavaksi fanaatikot aiheesta...- itselläni
melkein yrjö lentää kun joudun kaupan sosetta maistamaan lämmityksen jälkeen ettei ole liian kuumaa:D...no ei kaikkien kohdalla, mutta maukkaampaa meillä ainakin itsetehty:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991