Vauvani 8 kk on huono syömään. Joinakin päivinä syö ihan kohtalaisesti, toisinaan ei haluaisi syödä juuri ollenkaan. Leipä maistuu jostakin syystä pojalle paremmin kuin muut ruoka-aineet, ja olen usein antanut sitä silloin kun muu ruoka ei kelpaa ollenkaan - etenkin jos ei söisi illalla. (Minua neuvottiin antamaan leipää, jos ei muuten syö) Kaupan leivissä on kuitenkin aina jonkin verran suolaa. Onko tämä siis haitallista? Ja yksipuolistuuko ruokavalio liikaa, jos muu ruoka korvataan leivällä?
Liikaa leipää?
2
364
Vastaukset
- ............
tosi vaikee tohon ruveta mitään sanoo..muuta kun et suosi ruisleipää ja moniviljaleipiä.ei mitään pelkkää vehnäleipää,ravintoarvo nolla.teetkö ite ruuat vai kaupan valmismössöjä..?kantsii maustella jollain yrteillä,paprikajauheella yms et jotain makua..mut kysele sieltä neuvolasta,parempia neuvoja sieltä saat..
- voivoi...
Eikös tuon ikäiset lapset ole vielä jonkin verran rintamaidolla ja lisänä ovat soseet? Teetkö soseet itse vai ostatko kaupasta?
Voiko olla että jokin raaka-aine tai mauste aiheuttaa allergisia oireita/vatsakipuja tai muuta?
En kyllä menisi pelkkää leipää syöttämään. Kyllä se lapsi syö sitten kun tulee nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703