Olemmeko jo nauttimassa Jumalan vihan maljaa.
Mitä kristityt ajattelevat.
JOHANNEKSEN ILMESTYKSESSÄ SANOTAAN:
Suuri ääni sanoo seisemälle enkelille: " Menkää
ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa
maan päälle."
16:1-
JUMALAN VIHAN MALJA
19
706
Vastaukset
- Atte Ateisti
"Kertokaa, onko teillä parempia selityksiä
tai tulkintoja. "
On, toki on.
Selityksistä varteenotettavin on, että alkuperäistekstin laatija ei ole ollut täysissä järjissään. Sinä olet mukava totuudenetsijä Learsi. Siukkista sullekin...:o)
- Learsi
Eikö sovi oikein hyvin näin, voitkos sen paremmin tulkata. Anna tulla, odottelen.:)
Minne me sijoitetaan napajäätiköiden sulaminen, jonnekinhan se pitää saada. Ilmeisesti nousee uudet mantereet ja vanhat peittyy, että saasteet
hautautuu. Pedon valtaistuimellekin minulla on toinen kohde, kuin Rooma.
Eihän Rooma mikään maailman kaupankäynnin keskus ole. Mutta empä rohkene enempää.
Onkohan " vai kuis on?" kohdannut " ylös tempauksen", koska on kadonnut.
Meidät on luultavasti jätetty tänne, minkäs voi.
Moni muukin on kadonnut....hmmm......
- jpg.
Mie mietin olemmeko jossain neljännen tai viidennen sinetin vaiheilla? Viidettä on ehkä täällä maan päällä vaikeampi havaita, muutoin kuin lukemalla maailmalla lisääntyvistä kristittyjen uskovaisten vainoista, miten heidän kirkkojaan poltetaan, heitä syytetään milloin mistäkin valtion vihollisuudesta ja lakien rikkomisesta, hajaannuksesta fundamentalismista ym jonka varjolla ensin pilkataan ja herjataan, vihataan ja lopulta vangitaan ja kidutetaan ja tapetaan.
Nuo mainitsemasi ilmiöt ovat vasta vain ennakoivia varoitusmerkkejä tulevasta ahdistuksesta.
Eihän edes pasuunavitsaukset ole vielä tulleet: esim kolmas osa maata ja metsiä ja ruohikoita palaa. Merkkejä tietysti on, valtavia kuivuuden aiheuttamia tulipaloja lisääntyvässä määrin joka vuosi. Voihan yrittää laskea, joko kolmasosa maailman metsistä olisi tuhoutunut maastopaloissa? Tuli ja rakeet tuo mieleen myös tulivuoren purkauksen tai sodan. Taivaasta putoavista tähdistäkin on vihjailuja vierailevien asteroidien ja komeettojen muodossa. Ihmisten toiminta saastuttaa myös vesistöjä ja juomavesiä. Kiinassako se oli kokonainen myrkkyjokikin, mutta kuolleita ei taida vielä olla. Näitä merkkejä on ollut jo 2000 vuotta, mutta ne lisääntyvät ja voimistuvat koko ajan kuin synnytyspoltot.
Jes 49.luvussa kuvataan Israelin tilannetta, sehän on konkreettinen ajan merkki. Juutalaisten paluumuutto Israeliin ja sen vihollisten kohtalo. Ne viholliset jotka syövät omaa lihaansa ja juopuvat omasta verestään ovat itsemurhaiskuja tekevät ryhmittymät jotka uhraavat näin omaa väkeään.
Paiseet tulevat ihmisiin merkin sisältävän pariston rikkoutumisesta. Pedon valtakunta on pimennyt ja sen maksu/tietojärjestelmä on mennyt epäkuntoon. Paiseet ovat hyvin kivuliaita, mutta järjestelmä estää sen jäsentä kuolemasta? BB valvoo vielä.
Neljännestä maljasta ja otsonikerroksesta olen samaa mieltä, mutta nykyinen reikäisyys on vasta esimakua varsinaisesta tulossa olevasta maljasta.
Ei tämä arvio ole kuitenkaan sen parempi, mutta jännittävää näitäkin pohtia ja vertailla. Vielä lisää? Pysymme hyvin hereillä! Ja pilkkaajilla riittää hupia ja nauramista.- Learsi
Kiinnosti esimerkiksi tuo viimeinen kappale.
- jpg.
Learsi kirjoitti:
Kiinnosti esimerkiksi tuo viimeinen kappale.
Juu, tässä on pedon merkin oletuksena on se siru-implantti, jollaisen Kevin Warwick antoi injektoida käteensä jo v 1998 ja myöhemmin myös siru-hermoimplantin. Viime vuoden uutinen oli että hän ja kollega aikovat ottaa sen myös aivoihinsa ja kyetäkseen kommunikoimaan aivoista-aivoihin.
Siru-implantin vuoksi ihminen on paikannettavissa kellon ympäri.
Yleisimmän siruimplantin VeriChipin lidium-paristo latautuu lämmönvaihtelun johdosta, joten se istutetaan joko otsaan tai oikean käden selkämykseen. Jos paristo särkyy, aine liukenee ihon sisällä, lääkäri selitti siitä tulevan "pahan tulehduksen ja suuren kivun."
Siruun voidaan tallentaa henkilön terveystiedot ja se myös saattaa korvata puuttuvan näköaistin ultraäänen avulla. Kokeillaan myös keinoja vammautuneiden aistien parantamiseen siru-implantin kautta.
Joten tässä siru-merkissä olisi mahdollisuuksia valvoa ihmistä sekä hyvässä että pahassa tarkoituksessa. Ja jos sirussa on ominaisuus automaattisesti koettaa antaa jotenkin ensiapua esim onnettomuuden aiheuttamille vammoille, siitä tulee melko pirullinen kapine silloin kun se itse aiheuttaa kipua. Se vaivaa ja "pistää kuin skorpioni", mutta ei anna kuolla.
Mutta tämä tuntomerkki kuuluu syvyyden kaivosta nouseville heinäsirkka-armeijoille jotka taivaasta pudonnut tähti vapauttaa. Nekin saavat kiusata vain niitä ihmisiä joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan. Ihmiset etsivät silloin kuolemaa mutta eivät löydä. Nämä tuli yhdisteltyä tässä.
Sinä aikana näyttäisi olevan kahdenlaisia ihmisiä, niitä joilla on pedon merkki ja niitä joilla on Jumalan sinetti otsassaan.
BB oli vain tyhmä "vitsi". Big Brother eli pedon valtaistuin joka valvoo orjiaan.
- l-h
ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita
niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka
kumarsivat sen kuvaa.- Learsi
menekään. Ei ole tarkoitus sanoa, että kenenkään syöpä tai mikä tahansa sairaus on ihmiselle, yksilölle hänen syntiensä seuraus, tai että hänessä on pedon merkki.
MUTTA, voi ajatella näinkin, että se mihin me sokeasti uskomme tänä päivänä, eli tiede ja ns.
asiantuntijat, ovat jossakin tehneet virheen,
ylittäneet valtuutensa, suhtessa luonnon lakeihin. Jossakin on se pieni virhe, joka aiheuttaa esimerkiksi syövän.
Ei ole haihattelua puhua luonnon näkymättömistä laeista, koska ne eivät ole mikään pelinappula,
jos ihminen ylitää hänelle asetetut rajat, se ei jää ns. "rankaisematta", oikeammin sitä voisi sanoa oikaisuksi, korjaukseksi, joka ymmärettynä
oikein tarkoittaa pelkästään hyvää.
Joku sanoi tuolla ylempänä hyvin, että valvokaa.
Kysymys on omasta tietoisuudestamme ja sitä kautta kollektiivisesta tietoisuudesta, mitä me hyväksymme ja annamme tapahtua. Otamme nöyrästi vastaan, koska se on " tieteellisesti todistettu".
Siinä on yksi epäjumala, Tiede.
Pahuuden aiheuttajia, hyväksyttyjä sellaisia ovat
sotateollisuus, öljyteollisuus, ja lääketeollisuus.
Lääkkeiden joukossa on paljon myrkkyjä. Yhdysvalloissa ensimmäisellä sijalla kuolinsyiden
listalla ovat lääkäreiden tekemät virheet ja lääkkeaineiden tuomat ongelmat, ne ovat aiheuttaneet enemmän kuolemia kuin esimerkiksi syöpä.
Tiede, raha ja talouden kasvun vaatimus ovat suurimpia epäjumalia tänä päivänä, ja erittäin
suuri määrä ihmisiä uhrataan näiden jumalien alttarille, mutta ketä kiinnostaa.
Kuitenki, ihminen voi muuttaa kollektiivista tietoisuutta ainoastaan muutamalla omaansa.
Eli tietoisuutemme luo todellisuutta.
Isoja juttuja, isoja juttuja, mutta näinkin sen voi nähdä. Vai?
( saa kritisoida, koska toisten ajatuksista saa aina uutta näkökulmaa) - joissa oli
pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.
- Kenellä
joissa oli kirjoitti:
pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.
Eihän kenenkään ole pakko ottaa mitään implantteja. Mitä kauhukuvien maalailua tämä implantti juttu on.
- jolla on jo
Kenellä kirjoitti:
Eihän kenenkään ole pakko ottaa mitään implantteja. Mitä kauhukuvien maalailua tämä implantti juttu on.
osa karjaa merkitty. Ja se laitetaan ihon alle piiloon.
Siinä on kaikki tarvittavat yhteystiedot pankin tili ja ym tiedot= pedon merkki.
Ilman tuota merkkiä et ehkä tulevaisuudessa voi edes ostaa mitään. Etkä tietenkää voi myöskään myydä mitään. - sellaisia
jolla on jo kirjoitti:
osa karjaa merkitty. Ja se laitetaan ihon alle piiloon.
Siinä on kaikki tarvittavat yhteystiedot pankin tili ja ym tiedot= pedon merkki.
Ilman tuota merkkiä et ehkä tulevaisuudessa voi edes ostaa mitään. Etkä tietenkää voi myöskään myydä mitään.on käytössä. Olen jotain USA:n juttuja kuullut,
mutta onko ihmisten pakko suostua, kansa kuitenkin päättää, mitä asennetaan ja mitä ei.
Voihan ruokansa kasvattaa vaikka itse, jos ei kaupasta saa, tai ryhtyä nälkälakkoon.
Kuulostaa joltain kauhuleffalta. - petoa emmekä
sellaisia kirjoitti:
on käytössä. Olen jotain USA:n juttuja kuullut,
mutta onko ihmisten pakko suostua, kansa kuitenkin päättää, mitä asennetaan ja mitä ei.
Voihan ruokansa kasvattaa vaikka itse, jos ei kaupasta saa, tai ryhtyä nälkälakkoon.
Kuulostaa joltain kauhuleffalta.pedon merkkiä, vaan Jeesuksen takaisin tuloa.
varo666siru.net
Ilmestyskirja jatkaa: "ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku." ILM 13:17 ...
www.varo666siru.net/henkilokorttija666.html - 11k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja
Untitled
Mikrosiru jättää jälkensä: VeriChip ja Peto ... niin ettei kukaan voi ostaa tai myydä ilman merkkiä, joka on pedon luku tai nimensä luku… hänen lukunsa on ...
www.varo666siru.net/pedonmerkin_prototyyppi.html - 14k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja
Lisää tuloksia kohteesta www.varo666siru.net » - mitä tekee
petoa emmekä kirjoitti:
pedon merkkiä, vaan Jeesuksen takaisin tuloa.
varo666siru.net
Ilmestyskirja jatkaa: "ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku." ILM 13:17 ...
www.varo666siru.net/henkilokorttija666.html - 11k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja
Untitled
Mikrosiru jättää jälkensä: VeriChip ja Peto ... niin ettei kukaan voi ostaa tai myydä ilman merkkiä, joka on pedon luku tai nimensä luku… hänen lukunsa on ...
www.varo666siru.net/pedonmerkin_prototyyppi.html - 14k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja
Lisää tuloksia kohteesta www.varo666siru.net »Mitä se Jeesus tekee, kun se tulee takaisin.
Kuolleet ei yleensä tule.
Kun Jeesus oli kolme päivää siellä kuolemassa, niin kertoiko se, mitä siellä oli? - eivät...
mitä tekee kirjoitti:
Mitä se Jeesus tekee, kun se tulee takaisin.
Kuolleet ei yleensä tule.
Kun Jeesus oli kolme päivää siellä kuolemassa, niin kertoiko se, mitä siellä oli?ottaneet Jeesusta Kuninkaakseen.
Kristuksessa Kuolleet nousevat ylös haudoistaan. Merikin antaa kuolleensa ja elossa olevat pyhät saavat ylösnousemus ruumiin ja nousevat ylös Herraa vastaan yläilmoihin.
Tietenkin tapahtuu hyvin paljon asioita, joita emme tiedä, emmekä edes käsitä.
Maksaa palkan omilleen: (Mat 25:34-46) Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Istuu Tuomarina ja tuomitsee tulemuksensa päivänä vielä elossa olevat ihmiset tekojensa mukaan.
(Joh 5:21-29) Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo.
Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,
että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.
(Joh 5:24)--> Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. - kysyin vain
eivät... kirjoitti:
ottaneet Jeesusta Kuninkaakseen.
Kristuksessa Kuolleet nousevat ylös haudoistaan. Merikin antaa kuolleensa ja elossa olevat pyhät saavat ylösnousemus ruumiin ja nousevat ylös Herraa vastaan yläilmoihin.
Tietenkin tapahtuu hyvin paljon asioita, joita emme tiedä, emmekä edes käsitä.
Maksaa palkan omilleen: (Mat 25:34-46) Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Istuu Tuomarina ja tuomitsee tulemuksensa päivänä vielä elossa olevat ihmiset tekojensa mukaan.
(Joh 5:21-29) Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo.
Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle,
että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.
(Joh 5:24)--> Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.että missä ne oli sen ryövärin kanssa ne kolme päivää, kun ne oli kuolleena. Mitä siellä rajan takana oli.
Herättihän Jeesus muitakin kuolleista, mutta kukaan ei ole kertonut, että miltä siellä toisella puolella näytti. Vähän outoa sinänsä. - kaikkea,,,
kysyin vain kirjoitti:
että missä ne oli sen ryövärin kanssa ne kolme päivää, kun ne oli kuolleena. Mitä siellä rajan takana oli.
Herättihän Jeesus muitakin kuolleista, mutta kukaan ei ole kertonut, että miltä siellä toisella puolella näytti. Vähän outoa sinänsä.edes tarvitse tietää.
missä ne oli sen ryövärin kanssa ne kolme päivää,?
No ryöväri meni pelastettujen puolelle paratiisiin,niin kuin Jeesus lupasikin.
Jeesushan kävi saarnaamassa tuonelassa evankeliumia ennen vedenpaisumusta oleille (ihmis) hengille.
Jeesus ei evankeioinut Vedenpaisumuksen jälkeen kuolleille hengille.
Samalla kertaa Jeesus otti itselleen saatanan ihmisiltä riistämän elämän ja kuoleman avaimet.
Tänään todellinen Valta on Jeesuksella.
miltä siellä toisella puolella näytti?
(Jes 66:24) (Ylösnousemuksen jälkeen) Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.
(Luk 16:22-31) Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
- sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
- Crypticall
Ilmestyskirjassa on lueteltu ensin seitsemän sinettiä. Kuusi niistä avataan ja kun seitsämäs avataan, siitä seuraa seitsemän merkkisoittoa. Seuraavaksi kerrotaan seitsemästä vihan maljasta.
Kun ei ole syytä olettaa näiden tapahtuvan täsmälleen tuossa järjestyksessä, mitä on kuvattu, niin ne voivat tapahtua myös osittain yhtäaikaisesti.
Vaikeuksia tuo se, että kuvausten mukaisia tapahtumia on ollut maapallolla jo kauan. Ajatellaan vaikka ruttoa. Myös auringosta maahan tulevan valon määrä on vähentynyt monin paikoin jo yli neljänneksen varsin lyhyen ajan kuluessa. Kuitenkin samaan aikaan ihmisiä kuolee vuosittain voimakkaissa helleaalloissa.
Siis yhtä aikaa auringon välon määrä vähenee, mutta auringon vaikutus on voimakkaampaa.
Tulkintaan tuo ongelmia se, millä aikavälillä nuo asiat pitäisi tapahtua. Jossain mielessä monet niistä on jo tapahtuneet, mutta toisaalta pedon merkkiä pidetään eräänlaisena jakajana, jota kukaan ei voisi ottaa tiedostamatta tekoaan. Kuitenkin se voi olla hengellinen asia, miksi se vaatisi mitään ulkoista tekoa?
Asioita ei sanota tuossa liian selvästi ja siksi se on toiminut sukupolvesta toiseen erilaisten tulkintojen kohteena. Viesti on selvä, valvokaa! Herran päivä kuitenkin koittaa yllättäen ja ne, jotka eivät koko ajan valvo, ovat vaarassa. Tuo kirja kehottaa pitämään huolen siitä, että on milloin tahansa valmis kohtaamaan Jumalansa ja yllättäen se hetki monille tuleekin, vaikka se ei liittyisi "maailmanloppuun".
Minä epäilen, että emme vielä elä vihan maljojen aikaa. Tämä epäilyni johtuu siitä, että en ajattele vielä olevan lopullisen antikristuksen aika, vaikka varmaan pian onkin. Antikristuksen valtaan nousemiseksi on kaikki jo valmista ja hän kyllä pettää monia kauniilla puheillaan. Kuka tietää, vaikka hän olisi jo jossain johtavassa asemassa?
Omassa ajattelussani siis kytken vihan maljojen ajan antikristuksen valtaan astumisen jälkeiseen aikaan.- seurakuntien
muuttumista ensin kirkoiksi ja sitten ne alkakoivat vajota yhä pimeämmälle, kuten tässä tapauksessa ovat jo joutuneet Jumalan Tuomio vallan alle.
(Rom 1:18-32) Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
--> Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402