teemme siis välillä kaupan valmiista lasagne tai lasgnetteaineksista... voikohan tuollaisia valmisjuttuja antaa minkäikäiselle? kun niissä on siis se valmis suht mausteinen kastikeaines...?
lasagnetteainekset
6
508
Vastaukset
- .....
reilusti yli vuoden ikäiselle voi varmaan antaa vähäsen jos viel sillonkaan..kun en ole tutustunut moisiin vaihtoehtoihin,niin ei tiiä mimmoset kastikkeet siin on...
- vielä.....
kovin pienelle. Oiskohan joku 3v ikäraja. Ainakin nuo lasagnetteainekset on aika mausteisia ja saattaa aiheuttaa lapselle mahakipuja. Toki riippuu myös siitä, kuinka mausteista ruokaa teillä yleensäkki syödään. Jos lapsi tottuu pienestä pitäin mausteiseen ruokaan niin kait se sitten käy. Lasagnettehan on toki vain jauhelihaa, makaronia, juustoa ja mausteita.
- isänen
Afrikassa annetaan jo alle vuoden ikäiselle lapselle voimakkaasti chilillä maustettuja ruokia. Mutta siellä lapsikuolleisuus on suuri.
- kesäaikaan
syötetään lapsille enemmän jäätelöä, kuin talvella. Kesäisin hukkumisonnettomuuksien määrässä on selkeä piikki.
Ymmärsitkö? - isänen
kesäaikaan kirjoitti:
syötetään lapsille enemmän jäätelöä, kuin talvella. Kesäisin hukkumisonnettomuuksien määrässä on selkeä piikki.
Ymmärsitkö?en voi nähdä mitään korrelaatiota jäätelön syömisen ja hukkumisen välillä.
- Äiti05--
Meillä annettu 2 vuotiaalle ja hyvin maistunut eikä vatsakipuja. Ei mun mielestä mitenkään kovin mausteista mutta tämäkin tietty makukysymys mihin on tottunut. Suolapitoisuus ok ainakin täysjyvälasagnetessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991