Käyttääkö kukaan teistä karppaajista proteiinipastaa ruokavaliossa?Siinä näyttäsi olevan prot 16g/100g. Onko se liian vähä.Hiilareita onkin sitten 65g/100g.Jos vaikka tekisi makaroonilaatikon jossa kananmunaa,maitoa,kasviksia,soijarouhetta ja näitä proteiinimakaroonia, niin eikö siinä kumminkin niiden huonojen hiilareiden määrä jää aika vähäiseksi.
proteiinipasta
3
2957
Vastaukset
- karppppaa
Jos on 65g/100g hiilaria niin huh huh. Tuommoiset hiilari pastat pitaa pitaa kaukana karppaajista tai edes vaha hiilihydraattista ruokavaliota noudattavista...
- Tosi kokki
Pastaa voi käyttää, kun vain huolehtii siitä että annoksessa ei ole yli 5% makaronia. Tekee pasta annoksen kuten ennenkin korvaa vain isoimman osan makaroneista lämpimillä kasviksilla. Eroa ei edes huomaa jos kastike on maittava:-D
- ei ole proteiinista
Pastan kohdalla kyse ei siis ole siitä, onko proteiinia liian vähän..? Kyse on siitä, että hiilareita on liian paljon. Toki asiaan vaikuttaa ruuassa myös se mainittu makaronin määrä, mutta helpointa on unohtaa koko pasta.
Itse muuten teen makaronilaatikon tapaan, eli munamaidossa/kermassa ihan jauheliha kasvislaatikon. Hyvää on ilman kokonaan makaronia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249