Missä voi kokeilla avantouintia Turun seudulla?
Avantouintia Turussa?
8
5926
Vastaukset
- oli jäässä
sunnuntaina. Ei muuta kuin uimarannalle ja kaira mukaan. Voi olla, että rannan läheltä ihan hyppimällä saa jään rikki.
On siellä joku virallisempikin avantouintipaikka.
http://www.jarvela.fi/index.php/littoistenjarvi - tätitäti
Ruissalon Saarronniemessä ja Kaarinan Hovirannassa.
- Kannatusmies
Timon hajua...
- uittamolla
mene turku sivuille pässi. eiköhän löydy
- Avantouintia
uittamolla kirjoitti:
mene turku sivuille pässi. eiköhän löydy
Tämä viesti tulee nyt keskellä kesää mutta syksyllä voit aloittaa esim.Ruissalon leirintäalueella,myös Saarronniemen Saukot löytyy Ruissalontien varrelta. Uittamolta uimarannalta löytyy Turun Avantouimarien paikka joskin vesi siellä on aika harmaata.Littoistenjärvellä Järvelässä on kiva paikka.Maariassa Karhunojantien varrella on hyvä kylmäuintipaikka,avaimia pukukoppiin saa Jäkärlän SPR:ltä. Maskussa Tarjoustalon kupeessa on ihanin paikka, Maskun Jääkarhut toimii siellä.Tervemenoa näihin,kokeile vaikka kaikkia paikkoja niin suosikki löytyy varmasti.Syksyllä tavataan!
- Else43
Avantouintia kirjoitti:
Tämä viesti tulee nyt keskellä kesää mutta syksyllä voit aloittaa esim.Ruissalon leirintäalueella,myös Saarronniemen Saukot löytyy Ruissalontien varrelta. Uittamolta uimarannalta löytyy Turun Avantouimarien paikka joskin vesi siellä on aika harmaata.Littoistenjärvellä Järvelässä on kiva paikka.Maariassa Karhunojantien varrella on hyvä kylmäuintipaikka,avaimia pukukoppiin saa Jäkärlän SPR:ltä. Maskussa Tarjoustalon kupeessa on ihanin paikka, Maskun Jääkarhut toimii siellä.Tervemenoa näihin,kokeile vaikka kaikkia paikkoja niin suosikki löytyy varmasti.Syksyllä tavataan!
Vesi on jo lämmennyt jokaisessa talviuimapaikassa niin, ettei se enää virkistä. Mutta ilokseni huomasin paikallisen Lapinniemen kylpylässä kylmävesialtaan, jonne pääsin virkistymään, vedessä olevien jääpalojen sekaan. Kyllä se ihanan virkistävää oli, vaikka allas olikin sellainen pieni purtilo, ettei siellä uida voinut, vain olla jököttää hetki.
Omassa avannossani uin talvisin aina 100 vetoa eli 60 - 70 metriä, olen uinut jo monta vuotta. Mutta en voi ylpeillä: Eräs minua nuorempi nainen ui parhaimmillaan neljä kertaa saman matkan kuin minä, ja eräs nuori mies kykenee - mikä kauhistus minulle, joka otin kellosta aikaa - olemaan jäisessä vedessä yli 20 minuuttia! (Kehtaanko myöntää, että minua melkein ilahdutti, kun huomasin hänen hytisevän kylmästä ja hampaidensa melkein kalisevan, kun hän viimein nousi jäsiestä vedestä). Itse olen hypotermian partaalla jo viidessä minuutissa.Kohtuullinen aika minulle jäisessä vedessä on enintään 2 - 3 minuuttia.
Kuitenkin kylpylän kylmävesiallas oli minulle iloinen yllätys. Ja vielä iloisempi se olisi ollut, jos siellä olisi voinut oikeasti uidakin, vetää ne sata vetoa, joista olen koko talven pitänyt kiinni. (Kylpylän vesi on minusta muuten aivan iljettävän lämmintä. Menin sinne, kun sain lahjakortin. Uhrauduin).
- alku55
http://www.saaronniemensaukot.fi/
Siinä on Turun paras avantouinti paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137