Aina, siis ihan aina, kun olen kavereitten kanssa juomassa, "vanhat äijät" (yli 35-vuotiaat, siis yleensä yli 50-vuotiaat, itse olen 23)tulevat puhumaan härskejä ja yrittävät saada pillua ja ties mitä kamaluuksia. Ilta menee useimmiten aivan ketuille, kun tällaiset ah - niin ihanat urokset pyörivät ympärillä kaljahönkäyksiä hönkäillen. Ja kun EI on niille ihan tuntematon sana.
Miksi, oi miksi? Kertokaa rehellisesti, jos sorrutte siihen. Ja kun en ole ainoa "uhri" tässä asiassa, monet ystäväni ovat valitelleet samaa.
Se on ärsyttävää, oksettavaa, kuvottavaa, rasittavaa (lista on loputon) Voi kun ne miehet tajuaisivat sen.
Vanhemmat miehet, miksi näin?
36
1667
Vastaukset
- vissiin
miehen elämänkaareen. Sitä ikäluokkaahan ne eduskunnan häirikötkin on.
- paikkoihin, joissa
vanhemmat äijät eivät käy (kehtaa käydä).
Itse olen 37 v. äijä, ja monet paljonkin nuoremmat naiset tulevat viereen kiehnäämään ja ihmettelemään kun en yritä mitään. :)voiko ees odottaa että jossain paikallisessa räkälässä ei tulis äijät vonkaamaan jos sinne sattuu eksyyn joku nuori nainen.
- aloittaja.
yrmio kirjoitti:
voiko ees odottaa että jossain paikallisessa räkälässä ei tulis äijät vonkaamaan jos sinne sattuu eksyyn joku nuori nainen.
on ihan mukavaa käydä paikallisessa (en halua käyttää sanaa räkälä) ottamassa yhdet ja laulamassa karaokea, ei oikeasti jaksais sitä että limanuljaskat parret roikkuu perässä ja ehdottelee tuhmia.
Ja käyn useimmiten yökerhoissa, ja niissä riittää näitä "vanhuksia" myös ihan kiitettävästi. Tajuaisivat vaan katsoa peiliin, ja kohdata se ikävä totuus.
Kas kun niillä miehillä ei ole mitään hävittävää. Ne ovat omasta mielestään ikinuoria ja jos nainen antaa pakit, niin mitäs tuosta, odottaahan kotona vaimo kuitenkin. Että ei voi kuin voittaa.
Eipä silti, kyllä tuo sama onnistuu vanhemmilta naisiltakin. Liikenteessä on jos jonkinmoista perseestä puristelijaa. Tosin miehenä siitä ei jaksa pahastuakaan. Enneminkin se on koomista. Että on minusta hieman pikkusielusta naisiltakin suuttua näiden känniörvelöiden puuhista niin paljon. Työpaikka olisikin eri asia.
Ja ei, minä en ikinä oma-aloitteisesti ala puhumaan baarissa parikymppisille naisille, elleivät he itse ensin puhu minulle.- mutta..
käykö sun ikäiset vielä kapakoissa??
mutta.. kirjoitti:
käykö sun ikäiset vielä kapakoissa??
Onko baareissa ja yökerhoissa teillä päin yläikärajat? (Tosin Sedulandioista minä ymmärrän ihan oma-aloitteisesti pysyä poissa.)
- minähän..
Ratikkakuski kirjoitti:
Onko baareissa ja yökerhoissa teillä päin yläikärajat? (Tosin Sedulandioista minä ymmärrän ihan oma-aloitteisesti pysyä poissa.)
asun naapurissasi. En käytä alkoholia ja öisin nukun sikeästi, mistäs minä voisin tietää!?
minähän.. kirjoitti:
asun naapurissasi. En käytä alkoholia ja öisin nukun sikeästi, mistäs minä voisin tietää!?
Öisin nukkuminen ja selvinpäin oleminen ovat aivan yliarvostettuja hyveitä.
- iltaa..
Ratikkakuski kirjoitti:
Öisin nukkuminen ja selvinpäin oleminen ovat aivan yliarvostettuja hyveitä.
ja kello yhdeksää, ihanaa päästä nukkumaan!
- aloittaja.
minä käynkin sellaisissa paikoissa, joissa ei vanhempien miesten kuuluisi käydä. Silti niitä aina on.
Tossa oli kyllä pointtia, ei niillä ole mitään hävittävää, mutta useimmat niistä ovat sitkeempiä kuin siirappi, eivätkä ymmärrä sanan "ei" tarkoitusta, päinvastoin siitähän ne vaan innostuvat.
Ja on se kuule kauhiaa, kun yrittää laittautua kauniiksi ja viehättäväksi, että voisi tehdä vaikutuksen kiinnostaviin ihmisiin, niin sitten nämä juopporetkut vanhat patut tulevat kertomaan kuinka kauniita sitä ollaan ja heittävät vielä päälle jotain tissi-peppukommenttia. Tuntuu että vaikka laittaisi säkin päälle niin ne tulevat silti kiehnäämään, kunhan vaan jotain nuorta sais. joo, voihan se olla vähän rasittavaa välillä. En oo silleen ees koskaan ajatellu et toi vois olla niin yleistä ja iso ongelma mut eilen oltiin serkun paikallisessa ja siellä oli pari jotain pikkasen reilua parikymppistä kielämättä aika kissaa muijaa ja loput asiakkaista oli sit miehiä, vanhempia naisia ja pariskuntia.
No sit kun oltiin patiolla röökillä ja toinen näistä muijista kävi pummaamassa multa tulta niin eiköhän siihen melkein samantien tullu joku 40-50v harmaakarhu kyseleen multa et onks toi muija sun seurassa ja kun sanoin et ei niin eikun vonkaamaan. No tän seurauksena sit tutkailin illanmittaa vähän enemmänkin niitten muijien edesottamuksia ja kyllä siinä kieltämättä aikamoinen trafiikki tuntu käyvän niitten pöydässä, ja nimenomaan ne kännisimmät ja vanhimmat miehet, nuorista tai edes vähän tolkuissaan olevista ei käyny kokeileen onneaan oikeastaan kukaan.
En kyl tiiä mitä noitten äijien päässä sit oikein liikku, todennäköisesti n. 4 promillea alkoholia ainakin, näköjään se viina saa jotkut kuvitteleen itsestään ties mitä. Tosin ehkä se että saa edes vähän kännissä jututtaa jotain nuorta pimua on jo se juttu minkä takii kandee käydä kokeileen onneaan. Onks ne sit kaikki ees oikeesti tosissaan vonkaamassa pillua, kunhan vaan jorisevat kännissä pehmoisia.kans, että se on limasta hommaa. Mutta, voi ne 23-vuotiaat(jopa 21-vuotiaat) naiset alkaa ehdotella vanhoille limasille ukoille. Sitäkään mä en ymmärrä, muttei kai mun tarvikaan.
- Onks'
sulla jotain todisteita moisesta? Mä en oikein jaksa uskoa.
Onks' kirjoitti:
sulla jotain todisteita moisesta? Mä en oikein jaksa uskoa.
Henk.koht. mua taas kiinnostaa vain ne perusteet. Tai, oikeastaan mua ei kiinnosta ne perusteetkaan, ihan sama.
- sosiaalinen ihmislapsi
relaxed_eyes kirjoitti:
Henk.koht. mua taas kiinnostaa vain ne perusteet. Tai, oikeastaan mua ei kiinnosta ne perusteetkaan, ihan sama.
oli yhteen aikaan tapana, kun menin baariin ja en halunnut miesseuraa, mennä juttelemaan vähän vanhemille miehille. Hölmönä aattelin, ettei ne nyt ainakaan mitään kuvittele, vanhat ukot :D
sosiaalinen ihmislapsi kirjoitti:
oli yhteen aikaan tapana, kun menin baariin ja en halunnut miesseuraa, mennä juttelemaan vähän vanhemille miehille. Hölmönä aattelin, ettei ne nyt ainakaan mitään kuvittele, vanhat ukot :D
Mut melkein sen tiesin, että joku nainen ne kertoo entistä hanakammin, jotta siis lisäkysymys/-kommentti. Ja sänkyyn sitten kuitenkin päädyit ukon kanssa?
- hyh.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut melkein sen tiesin, että joku nainen ne kertoo entistä hanakammin, jotta siis lisäkysymys/-kommentti. Ja sänkyyn sitten kuitenkin päädyit ukon kanssa?
Ei nyt sentäs.
- ...
Jos eivät tajua lähteä niin pyydä niitä edes tarjoamaan juomat. Joko saat ilmaisen drinkin tai sitten äijä ehkä loukkaantuu lokkeilusta. Molempi parempi.
- aloittaja.
Ei muuten paskempi idea. Joskus teininä tein tota, että laitoin äijät ostamaan juotavaa ja sitten pakenin kiireen vilkkaa, mutta tosiaan, saanhan minäkin olla törkimys. Juodaan rahat pois vaan!
- ees...
aloittaja. kirjoitti:
Ei muuten paskempi idea. Joskus teininä tein tota, että laitoin äijät ostamaan juotavaa ja sitten pakenin kiireen vilkkaa, mutta tosiaan, saanhan minäkin olla törkimys. Juodaan rahat pois vaan!
juomia ostatat. Sano suoraan että juttelu maksaa euron minuutilta.
- mahtaa
tarkoittaa lokkeilu?
- jo.
mahtaa kirjoitti:
tarkoittaa lokkeilu?
ku guugletin
- vika minulla
vaikka ikää on vähän enemmän.
En tajua, miksi sana EI ei mene ukkojen kaaliin. Itse kun yrittää laittautua kauniiksi ja katsella tyylikkäitä, hyväkäytöksisiä miehiä, limanuljaskat häiritsee niin, ettei voisi enää vähempää kiinnostaa koko baariin meno.
Sitten äijät vielä kehtaa kitistä, kun muijat ei laittaudu tarpeeksi. No ei huvita kun touhu on tuollaista. Mielummin sitä laittautuu omalle kullalle kotona oikein ihaniin, seksikkäisiin vaatteisiin ;)
Kumpa se oma kulta vain löytyisi..- tuossahan
on se perustavaa laatua oleva ongelma, ettei sitä omaa kultaa löydä, jollei baariin mene :)
Mukava kuitenkin kuulla, että naiset laittautuu fiksuja miehiäkin varten, eivätkä ainoastaan itseään. Joskus on joku niinkin väittänyt.
- niillä..
kalapuikkoviikset?
- Aurinko79-
Mulla on tapahtunut jokin omituinen käänne viimeisen vuoden parin aikana, mua nimittäin on lähestynyt baareissa eniten suunnilleen 22-25-vuotiaat miehet. Mä oon miettiny et mistä tuo vois johtua, joko mä oon niin vanhan ja säälittävän näkönen et ne luulee et multa irtoaa helpolla tai sit se on vaan sattumaa. Tiedä noista... Lähinnä sitä tulee kyllä käytyä paikoissa joissa ei ole vanhoja, limaisia äijiä joten ehkä osansa lienee myös sillä.
- Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
Noteeraa laadun :D
Ja mä kun oon vaan ihmetellyt että onkohan niillä jokin äitikompleksi kun tällaista vanhaa kääkkää lähtevät yrittämään ;)
Aurinko79- kirjoitti:
Ja mä kun oon vaan ihmetellyt että onkohan niillä jokin äitikompleksi kun tällaista vanhaa kääkkää lähtevät yrittämään ;)
Että toi äiti-teoria itseasiassa pitää pelottavan usein paikkansa kuulemma. Uusavuttomuus...
Mutta veikkaisin että susta vaan hönkyää sopiva määrä nuoren aikuisen naisen olemusta. Siltä portaalta kuin mä sua arvioin sä oot ihan piparkakku suoraan uunista - vastavalmistunut ja pehmeä... :D- Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
Että toi äiti-teoria itseasiassa pitää pelottavan usein paikkansa kuulemma. Uusavuttomuus...
Mutta veikkaisin että susta vaan hönkyää sopiva määrä nuoren aikuisen naisen olemusta. Siltä portaalta kuin mä sua arvioin sä oot ihan piparkakku suoraan uunista - vastavalmistunut ja pehmeä... :DEn tiedä mikä se todellinen syy miesten lähestymisiin on, mutta piparit on ihan hyviä eli kiitos kivasta vertauksesta ;)
Pelottavaa tosiaan on, jos mies etsii äitihahmoa itselleen uusavuttomuuden takia. Minähän kun en ala aikuista miestä hyysäämään, kyllä sen verran täytyy löytyä aloitteellisuutta ja itsenäisyyttä. Toki oon valmis tekemään paljon miehen puolesta ja hemmottelemaan miestä, mutta äidiksi en ala muuta kuin lapsilleni sitten joskus. - erään
Aurinko79- kirjoitti:
En tiedä mikä se todellinen syy miesten lähestymisiin on, mutta piparit on ihan hyviä eli kiitos kivasta vertauksesta ;)
Pelottavaa tosiaan on, jos mies etsii äitihahmoa itselleen uusavuttomuuden takia. Minähän kun en ala aikuista miestä hyysäämään, kyllä sen verran täytyy löytyä aloitteellisuutta ja itsenäisyyttä. Toki oon valmis tekemään paljon miehen puolesta ja hemmottelemaan miestä, mutta äidiksi en ala muuta kuin lapsilleni sitten joskus.pian nelikymppisen miehen, joka yrittää äitinsä ikäsiä naisia, siis ihan mummoikäsiä. Ja just ton hyysäyksen takia, kun kuulemma oman ikäsensä ovat liian itsekkäitä.
- se on taas
Kukkomies kirjoitti:
Mutta veikkaisin että susta vaan hönkyää sopiva määrä nuoren aikuisen naisen olemusta. Siltä portaalta kuin mä sua arvioin sä oot ihan piparkakku suoraan uunista - vastavalmistunut ja pehmeä... :DKukkomiehellä pipari mielessä.
- Aurinko79-
erään kirjoitti:
pian nelikymppisen miehen, joka yrittää äitinsä ikäsiä naisia, siis ihan mummoikäsiä. Ja just ton hyysäyksen takia, kun kuulemma oman ikäsensä ovat liian itsekkäitä.
Mulle hyysäyksen tarve kertoo miehestä sen, ettei hän ole kykeneväinen huolehtimaan itsestään joten ei hän voi pystyä huolehtimaan mustakaan saati sitten yhteisistä lapsista, joten ei kiitos sellaiselle miehelle joka hyysäystä kaipaa. Mun mielestä itsekkyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että haluaa rinnalleen normaalin, kykeneväisen miehen.
- Samma här
Miehet on sikoja!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811268
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47674Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t246592Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51549
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7540