Niin onko näin? Olen alkanut käytämään valkosipulia raakana viipaleina leivän päällä ja muutenkin ja on alkanut tuntumaan että pissillä pitää juosta tiuhemmin.
Sellaisen vaikutuksen ainakin olen havainnut että kuin koko keho ja varsinkin kädet pysyy paremmin lämpimänä. Siis verenkiertoa elvyttävä vaikutus. Nyt olen käyttänyt valkosipulia näin noin kaksi kuukautta. Kommentteja pyydellen. Kiitos
Valkosipuli nesteenpoistoon??
4
2667
Vastaukset
- ja aineenvaihduntaa
Valkosipuli alentaa verenpainetta. Valkosipulin rikkiyhdisteet pehmentävät ja laajentavat verisuonia, mikä parantaa verenkiertoa siis kudosten aineenvaihdunta vilkastuu, joten valkosipuli vaikuttaa juuri nestettä poistavasti.
- Anonyymi
VHREÄ TEE POISTAA NESTETTÄ ja ananas kuin persilja kuin pinaatti kuin nokkonen kuin koivunlehti uute . Juustossa on b vitamiinia mikä korjaa vaurioita kuin pähkinöistä. Totuus on että 2 viikkoa vihreillä laihduttaa.
- Anonyymi
Rasvaton kuukausi alentaa kolesterolin. M
- Anonyymi
Hellarit tuntee siitä tehkää kuin ne opettaa mutta älkää tehkö kuin ne tekee kohdasta. Mut ei ne edes opeta oikein. Varastettu villapusero vastaan Jeesus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 76849
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745