Niin onko näin? Olen alkanut käytämään valkosipulia raakana viipaleina leivän päällä ja muutenkin ja on alkanut tuntumaan että pissillä pitää juosta tiuhemmin.
Sellaisen vaikutuksen ainakin olen havainnut että kuin koko keho ja varsinkin kädet pysyy paremmin lämpimänä. Siis verenkiertoa elvyttävä vaikutus. Nyt olen käyttänyt valkosipulia näin noin kaksi kuukautta. Kommentteja pyydellen. Kiitos
Valkosipuli nesteenpoistoon??
4
2325
Vastaukset
- ja aineenvaihduntaa
Valkosipuli alentaa verenpainetta. Valkosipulin rikkiyhdisteet pehmentävät ja laajentavat verisuonia, mikä parantaa verenkiertoa siis kudosten aineenvaihdunta vilkastuu, joten valkosipuli vaikuttaa juuri nestettä poistavasti.
- Anonyymi
VHREÄ TEE POISTAA NESTETTÄ ja ananas kuin persilja kuin pinaatti kuin nokkonen kuin koivunlehti uute . Juustossa on b vitamiinia mikä korjaa vaurioita kuin pähkinöistä. Totuus on että 2 viikkoa vihreillä laihduttaa.
- Anonyymi
Rasvaton kuukausi alentaa kolesterolin. M
- Anonyymi
Hellarit tuntee siitä tehkää kuin ne opettaa mutta älkää tehkö kuin ne tekee kohdasta. Mut ei ne edes opeta oikein. Varastettu villapusero vastaan Jeesus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303641Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91708Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2261336Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431002Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 61900
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ68883Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849