Näin puhuu nainen

joops.

"Ei oo tainnu -tähti- antaa sille..."

Hävettää naisena lukea näin alatyylistä tekstiä.
(Jos siis sirpamaikkarilta olet edes nainen...)

11

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virheet

ei ole mitään alatyyliä.

( pitäisi olla täti, ei tähti...tämä oli vain minun arvaukseni )

Antamisessa ei ole mitään alatyylistä.

M48

• sirpamaikkarilta

on -tähti-

• sirpamaikkarilta

tulee annettua toiselle se ylemmyydentunto. Ja kivahan se on kun joku niin helpolla tuntee itsestään paremmuutta. Joten jatkan samalla linjalla. Päivän hyvä työ tehty.

Angrogyyni on androgyyni. Hikipediasta ei määritelmää löytyny, joten pitää tyytyä tylsempään versioon.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Androgyyni

• joops.

= kyttäämässä ihmisten sanomisia Miesten Logiikassa ja tekemällä niistä muistiinpanoja.

Kirjoitustyylisi on todella vaihteleva. =)

• sirpamaikkarilta
        joops. kirjoitti:

= kyttäämässä ihmisten sanomisia Miesten Logiikassa ja tekemällä niistä muistiinpanoja.

Kirjoitustyylisi on todella vaihteleva. =)

ongelmia ne erilaiset tavat kirjottaa. Mutta ainaki on sama nimimerkki aina. Kirjotustyylistä huolimatta.

Muistiinpanoja en oo vielä tehny. Vaikka päässä välillä lyö paljonki tyhjää ni se lähimuisti on kuitenkin sen verran hyvä ettei tarvii muistiinpanoja tehdä.

Mutta jatka sitä ylemmyyden tuntemista. Täysin turhaa keskustelua on hyödytöntä jatkaa. Vittuiluki on taitolaji.

• >Yksi esimerkki kulttuurillisesta androgyynistä on mies, joka esiintyy nimettömänä tai nimimerkin alla naisille suunnatulla keskustelupalstalla. Hän ei salaa olevansa mies, mutta osallistuu keskusteluun kuten naiset ja silti tarvittaessa osaa puhua asioista myös miesnäkökulmasta, sen hetkisen tarpeen mukaan.

Wikipediasta kopsattuna. Mikäs sä oikein olet? :)

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

>Yksi esimerkki kulttuurillisesta androgyynistä on mies, joka esiintyy nimettömänä tai nimimerkin alla naisille suunnatulla keskustelupalstalla. Hän ei salaa olevansa mies, mutta osallistuu keskusteluun kuten naiset ja silti tarvittaessa osaa puhua asioista myös miesnäkökulmasta, sen hetkisen tarpeen mukaan.

Wikipediasta kopsattuna. Mikäs sä oikein olet? :)

esimerkkinä miehen käytöksestä. Mulla menee vaan toisinpäin. "Alatyylillä" jatkettuna löytyy ne naisten vehkeet. Mulla on vaan miesten jutut. Ja välillä intoudun puhumaan saappaista siinä sivussa.

P.s kyl mä oikeesti tiiän oonko nainen vai mies. Kunhan omaa vitutusta piti purkaa tohon alottajaan. Se kun on aivan liian helppoa.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

esimerkkinä miehen käytöksestä. Mulla menee vaan toisinpäin. "Alatyylillä" jatkettuna löytyy ne naisten vehkeet. Mulla on vaan miesten jutut. Ja välillä intoudun puhumaan saappaista siinä sivussa.

P.s kyl mä oikeesti tiiän oonko nainen vai mies. Kunhan omaa vitutusta piti purkaa tohon alottajaan. Se kun on aivan liian helppoa.

Sun kommentista tehtiin ny alotus. Toimittajan kysymys: Miltä tää kaikki susta nyt tuntuu?

• ............
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

nua pohojalaasakat.

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sun kommentista tehtiin ny alotus. Toimittajan kysymys: Miltä tää kaikki susta nyt tuntuu?

Mun missio on onnistunu! Mä oon onnistunu ärsyttämään jotakin niin paljon että sen on pitäny nähdä vaivaa sen eteen että yrittää peräti vittuilla! Tämä voitontunteen hurma on jotain sanoinkuvaamatonta!

Nyt mä voin ylpeänä röyhistää rintaani ja liittyä sun kaa samaan klubiin. ;D

• Missä vähänkään
        relaxed_eyes kirjoitti:

outoja juttuja, siellä ajatusten KYRÖnjoki "vitseineen". -Tai päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1350
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      750
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      312
      601
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      585
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe