Oletko koskaan kuullut miehen sanovan, että päättynyt parisuhde olisi ollut hukkaan heitettyä aikaa? Tai suorastaa ajan tuhlausta?
Hukkaan heitettyä aikaa?
15
761
Vastaukset
Naisen suusta vastaavan olen kuullut useammankin kerran.
(mitäs ovat niin tyhmiä, että tuhlaavat aikansa miehiin)- sarvikuonokas
Tosin sanoin että
"Olisit aikaisemmin sanonut niin ei olis suhunkaan tarvinnu energiaansa tuhlata" - .............
Olen kuullut ja siihen vielä lisäksi että "olisin voinut saada onnellisen suhteen jos sua ei olis ollut, olet pilannut elämäni".
No ei se mitään, seuraavassa suhteessa jouduin itse kärsimään pahasti. Karman lakia?
Hyvä aloittaa taas elämä puhtaalta pöydältä. - vänkyrä-nainen
oon kuullut et jokaisesta suhteesta on jotain tullut opittua ja osaa olla tekemättä samoja virheitä uudelleen.
- .............
En tunne ketään, joka olisi oppinut virheistään parisuhteessa. Tunnen kyllä monta jotka ovat oppineet kumppaninsa virheet.
- vänkyrä-nainen
............. kirjoitti:
En tunne ketään, joka olisi oppinut virheistään parisuhteessa. Tunnen kyllä monta jotka ovat oppineet kumppaninsa virheet.
ainakin uskoakseni oppi. En usko, et se toistaa samoja virheitä mitä mun kanssa. Itseasiassa tiedän et se oppi ja se lupasi itselleen ettei se tee enää niin. Se itselleen lupaaminen on vahvempi lupaus, kuin se jos lupaa jollekin toiselle. Ja muiltakin miehiltä olen kuullut samaa.
kommentit ovat täysin omien valintojen ja oman menneen elämän aliarviointia, joten en ymmärrä sellaista.
Valitettavasti olen kuullut jonkun sanovan, mut onneksi se on harvinaista.- Aurinko79-
Ja uskoisin muistavani, jos mies olisi noin sanonut. Itsekään en ajattele, että suhde on ollut ajanhukkaa vaikka se päättyisi kuinka ikävästi. Jostain syystähän siihen suhteeseen on alunperin lähdetty joten jotain hyvää siinä on ainakin hetkellisesti ollut. Ja vaikkei siitä ehkä tullutkaan maailman suurinta rakkaustarinaa, niin on se antanut paljon kaikkea muuta mikä ehkä auttaa tulevaisuudessa luovimaan eteenpäin elämässä.
- *mimi*
Minä ajattelin aiemmin, että edesmenneet suhteeni olivat ajanhukkaa, mutta olen pyörtänyt mielipiteeni. Ihan vaan siksi, että nykyisen kumppanini kautta olen tajunnut, miksi olen kokenut kaikki asiat, ne pahatkin. Hänelläkin on takana pitkä kihlaus ja avoliitto, jonka päättyminen oli vaikeaa. Kuitenkin hän kokee, että kaikki ikävätkin asiat saivat tarkoituksen, kun hän löysi minut. Koen samoin.
- Papeete1
Ja itsekkin ajattelen niin kahdesta tapauksesta. Täysin ajan, vaivan ja rahan hukkaanheittämistä. Noh, nyt olen taas viisaampi enkä enää samaan touhuun erehdy.
- Enrique_Lister
Itselläni parisuhde tähtää ainakin paljon korkeammalle ja jos se epäonnistuu, niin kaikki panostus oli turhaa.
Sinäkin aikana olisi voinut tavata jonkun jonka kanssa kaikki olisi voinut olla toisin. - Mangusti.
Sitä paitsi saahan mies aina ainakin seksiä, mikä meneekin monella miehellä monen muun asian edelle. Että miehet jää kyllä aina plussalle.
- -eräsmies-
sinun mieskäsitys on niin kova?
Olet joutunut kokemaan ilmeisesti kovia? - Mangusti.
-eräsmies- kirjoitti:
sinun mieskäsitys on niin kova?
Olet joutunut kokemaan ilmeisesti kovia?ainoastaan realistinen. Isältäni olen kuullut, että seksi menee useilla miehillä monen asian edelle. Ja mun isä on sentään lämmin ja empaattinen ihminen. :)
Siis kaikki ne hienot hetket ja mukavat jutut joita on jokaisessa parisuhteessa joskus ollut olisivat täysin merkityksettömiä pelkästään sen takia, että niitä ei tule enää lisää? Kaikki asiat joita parisuhde on opettanut olisivat täysin hyödyttömiä jatkoa ajatellen?
Onkohan mussa jotain vikaa, koska minulle parisuhde ei ole mikään matka kohti jotain tiettyä tavoitetta, joka karkaa eron tulen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174586
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291525Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211199
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221165- 119985
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924