Meillä muksu piakkoin 10 kk ja olikos näin että nyt voitaisiin aloittaa oikean maidon antaminen? On saanut tähän asti lähes pelkästään rintamaitoa, korviketta vain välillä puuron seassa. Myös vauvajogurttia. On nyt vähentänyt rinnan imemistä ja olen hieman huolissaan saako tarpeeksi maitoa... Kuinka olette aloittaneet oikean maidon antamisen? Viilillä? Millaisilla määrillä?
oikean maidon
2
310
Vastaukset
- miuku****
Meillä ruettiin antamaan pikkuhiljaa viiliä, raejuustoa, piimää yms. eli hapanmaitotuotteilla kannattaa aloittaa. Vasta vuoden iässä tarjosin suoraan maitoa (ja tämä kai suosituskin), mutta eipäs huolinut kun on piimään tykästynyt. Edelleenkin (1,5v) juo ruuan kanssa piimää tai vettä, maitoa menee ainoastaan joskus tarjottujen murojen kanssa. Teen aamu-ja iltapuurot maitoon ja välipalana on yleensä jogurttia,viiliä tms. Meillä ainakin neuvolan täti sanoi sen riittävän..
- Näin meillä
Jep, eli kapanmaitotuotteilla alotus ja sit 1-veenä ihan maitoa vasta. Mä alotin antamaan maustamatonta jogusttia jonka sekaan laitoin jotain tuttua hedelmä/marjasosetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223914
- 901924
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551052Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143859