xtravaganza

ruusu13

Onko joku laihduttanut/laihduttamassa tällä Xtravaganza "jutulla"?
Tuntuu, että sais nopeita tuloksia aikaan, kun ohjelma kestää vain 26 viikkoa.

146

53791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskustelija täällä

      löytyy juttua ja linkkejäkin

    • Lissu_l

      Ystävätär laihtui 6 viikossa 12,8 kg, tuntematta nälkää. Käy katsomassa sitä ohjelmaa! www.trendlife.fi

      • Trendlife kans Huuhaata!

        Trendlife kans huuhaata sillä yritetään tehdä
        rahaa lihavien kustannuksella. Osta nyt 2kk
        paketti 3.65 hintaan / vrk eli 60 vrk 109€.

        Sitten kun oot maksanut kk paketit niin voi voi
        jos et laihtunutkaan.

        ÄLKÄÄ USKOKO KAIKKEA MITÄ TÄÄLLÄ NETISSÄ NÄKEE.


      • Tyytyväinen asiakas, taas
        Trendlife kans Huuhaata! kirjoitti:

        Trendlife kans huuhaata sillä yritetään tehdä
        rahaa lihavien kustannuksella. Osta nyt 2kk
        paketti 3.65 hintaan / vrk eli 60 vrk 109€.

        Sitten kun oot maksanut kk paketit niin voi voi
        jos et laihtunutkaan.

        ÄLKÄÄ USKOKO KAIKKEA MITÄ TÄÄLLÄ NETISSÄ NÄKEE.

        Palautusoikeus 2 kk 100%. Ennen on Painonvartija ja muut huuhaata ja rahastusta lihavuudella, eihän siellä tule kuukausimaksuihin yhtään tuotetta. Huomioi että siihen tulee myös aamu- ja ilta-ateriat korvaavat tuotteet jotka ovat EU:n direkstiivin 96/8 mukaisia ja saksan tiukan asetutuksen 14 a mukaisia. Atkinson. Zone ja muut eivät paneudu lihavuuden perussyihin. Olen laihtunut 5 viikossa 10,5 kg ja olen erittäin tyytyväinen. 25 vuoden aikana olen kokeillut kaiken maailman painonhallinta juttuja jotka ovat olleen enempi tai vähempi huu haa juttuja, tuloksetta. Vihdoinkin tuotteet jotka ovat luonnosta ja jotka eivät nosta maksa arvoja, päinvastoin! Tuttvallani laski tulehdus- ja maksa arvot! Sen suosia leviää käyttäjien keskuudessa ja suosituksesta. Tulokset puhuu puolestaan.


      • ,,,....
        Tyytyväinen asiakas, taas kirjoitti:

        Palautusoikeus 2 kk 100%. Ennen on Painonvartija ja muut huuhaata ja rahastusta lihavuudella, eihän siellä tule kuukausimaksuihin yhtään tuotetta. Huomioi että siihen tulee myös aamu- ja ilta-ateriat korvaavat tuotteet jotka ovat EU:n direkstiivin 96/8 mukaisia ja saksan tiukan asetutuksen 14 a mukaisia. Atkinson. Zone ja muut eivät paneudu lihavuuden perussyihin. Olen laihtunut 5 viikossa 10,5 kg ja olen erittäin tyytyväinen. 25 vuoden aikana olen kokeillut kaiken maailman painonhallinta juttuja jotka ovat olleen enempi tai vähempi huu haa juttuja, tuloksetta. Vihdoinkin tuotteet jotka ovat luonnosta ja jotka eivät nosta maksa arvoja, päinvastoin! Tuttvallani laski tulehdus- ja maksa arvot! Sen suosia leviää käyttäjien keskuudessa ja suosituksesta. Tulokset puhuu puolestaan.

        Onhan valkoinen kärpässienikin luonnontuote ja sillä vasta onkin mielenkiintoisia vaikutuksia maksaan.


      • Nana68
        ,,,.... kirjoitti:

        Onhan valkoinen kärpässienikin luonnontuote ja sillä vasta onkin mielenkiintoisia vaikutuksia maksaan.

        no, heh heh


      • Voi paska mikä...
        Trendlife kans Huuhaata! kirjoitti:

        Trendlife kans huuhaata sillä yritetään tehdä
        rahaa lihavien kustannuksella. Osta nyt 2kk
        paketti 3.65 hintaan / vrk eli 60 vrk 109€.

        Sitten kun oot maksanut kk paketit niin voi voi
        jos et laihtunutkaan.

        ÄLKÄÄ USKOKO KAIKKEA MITÄ TÄÄLLÄ NETISSÄ NÄKEE.

        ... idiootti. Xtravaganza antaa parhaimman mahdollisen TYÖVÄLINEEN painonpuottamiseen, minkä olen ikinä kokeillut. Voit uskoa että niitä on kokeiltu. Painoa rapiat 30 liikaa ja viimeinen mahdollisuuteni kaikkien samperin jojoilujen jälkeen oli Xtravaganza. Kysehän ei ole "laihdutuskuurista". Painoa voi halutessaan tiputtaa nopeasti alas, koska silloin pääsee nopeammin harjoittelemaan nimenomaan painonHALLINTAA. Painoa osaa jokainen pudottaa ja tietää miten se tehään, se ei ole ongelma. Painon pitäminen tavoitteessa on. Ottakaa nyt järki käpäläänne ja miettikää mitä puhutte. Jos olet tarpeeksi laiska ja lihava ihminen ja odotat "valmista" tulosta, ei mikään metodi maailmassa toimi. Se, että opit hiljalleen OIKEITA muutoksia elämässä merkitsee. Muuten paino nousee takaisin ja kaikki on hukkaan heitettyä työtä, pudotit painoa millä keinolla tahansa. Xtravaganza valmentaa nimenomaan tähän. Paino ei enää nouse. Harmittaa, etten jo muutama vuosi sitten liittynyt, kun suurempia ongelmia ei vielä painoni kanssa ollut. Missimittoihin en enää pääse, mutta 2-tyypin diabetes on poissa, verenpainelääkkeet on poissa, verenohennuslääkkeet on poissa -ja mikä parasta, 35,8 kiloa POISSA. Pysyvästi.


      • Jutta-tyttö
        Tyytyväinen asiakas, taas kirjoitti:

        Palautusoikeus 2 kk 100%. Ennen on Painonvartija ja muut huuhaata ja rahastusta lihavuudella, eihän siellä tule kuukausimaksuihin yhtään tuotetta. Huomioi että siihen tulee myös aamu- ja ilta-ateriat korvaavat tuotteet jotka ovat EU:n direkstiivin 96/8 mukaisia ja saksan tiukan asetutuksen 14 a mukaisia. Atkinson. Zone ja muut eivät paneudu lihavuuden perussyihin. Olen laihtunut 5 viikossa 10,5 kg ja olen erittäin tyytyväinen. 25 vuoden aikana olen kokeillut kaiken maailman painonhallinta juttuja jotka ovat olleen enempi tai vähempi huu haa juttuja, tuloksetta. Vihdoinkin tuotteet jotka ovat luonnosta ja jotka eivät nosta maksa arvoja, päinvastoin! Tuttvallani laski tulehdus- ja maksa arvot! Sen suosia leviää käyttäjien keskuudessa ja suosituksesta. Tulokset puhuu puolestaan.

        3 lasta, mies, vaativa työ:

        Maksa-arvoja nostaa joka helvetin dieetti, minkä teet. Kun rasva palaa kehossa, se kuormittaa väliaikaisesti myös munuaisia ja maksaa. Arvot palautuu kyllä ennalleen, kun keho saavuttaa tasapainon ja varsinainen rasvanpoltto vähenee (kun painoa ei enää pudoteta). Älä helvetissä leijaile täällä millään ihme-dieetillä.

        Xtravaganzalla mm opetellaan uusia asenteita itseä kohtaan, elämänhallintaa (joka on yhtäkuin painonhallintaa, olettekos ajatelleet sitä?). Opitaan ottamaan haasteita, joista ensimmäinen on omaan painoon liittyvä haaste. Kohta huomaat että miellät asian myös omaan elämänatilanteeseen liittyvänä haasteena ja kun itsevarmuus ja rohkeus kasvaa, teet itse tarvittavat muutokset, jotta voisit elää onnellisena. Liityi asia mihin tahansa, vaikka työpaikkaan. Opit asenteen, jossa SINÄ olet tärkeä. SINULLE tärkeät asiat merkitsee (perhe, koti, mitä vaan). Kyse on SINUN elämästäsi, SINUN onnestasi, SINUN painostasi. SINULLA on avaimet käsissäsi muuttaa elämääsi kaikilla niillä osa-alueilla joihin et ole tyytyväinen. älä tuhlaa elämääsi tyytymällä olemaan sellainen "kuin olet".

        Minä olen aina ollut tälläinen! Yritän aina mutta en onnistu! Minun osani esimerkiksi äitinä on aina ajatella ensin muita! Paskan marjat.. Minä olen tärkeä, elämää ei saa uusintana. Minulla on oikeus ajatella itseäni ja antaa aikaa itselle ja omalle hyvinvoinnille. Aika kuluu eteenpäin, tuhlaanko sen vain tyytymällä olemaan tälläinen?

        Perheeni ei kärsi tästä "itsekkyydestäni". Päinvastoin. Kun 15kiloa ylimääräistä alkoi muutama kuukausi sitten olla todellisuutta, katsoin tiskillä kaupan jonossa edelläni olevaa naista, joka osti suklaata, litran jääätelön, pika-aterian jotain-perunamuussilla sekä tupakkaa. Tiedän naisen. Hänellä on tätä kolme lasta ja oli ammattikoulussa 20 vuotta sitten minua ylemmällä luokalla. Pyöreä jo silloin, nyt ihan järkyttävän näköinen. Katselin häntä hiljaa. Lapset on päivähoidossa, hän ottaa aikaa itselleen. En halunnut samanlaiseksi.

        Päivän päästä ilmetyi postilaatikkooni ilmaisjakelulehti, jossa oli kokonaisen sivun kokoinen paikkakunnalla toimivan Xtravaganza -klubin mainos. Ohitin asian kiinnittämättä mainokseen sen kummempaa huomiota. Työnsin lehden lehtipinoon. Tyttäreni 3v tuli luokseni illalla lehteä kantaen, osoitti mainosta ja sanoi, "katso äiti miten iloiset värit!". "Tuossa on iloinen nainen". Höpöteltiin hetki ja hän kysyi "Mikä naisen nimi on". Luin nimen mainoksesta ja tyttö sanoi: "Hän nauraa, soitetaanko sille?". Tyttö on toki oppinut että soitetaan papalle, tai mummille, jne. ja pyytää helposti "soitetaanko". Jotenkin tytön sitkeys ja huomionhaku nauratti ja minähän soitin kyseiselle klubille.

        Saahan tästä mukavan legendan, Mutta, painoa on pois nyt tuo 20 kiloa ja melkein teinivuosien mittoja lähestytään. Ryppyjä on toki enemmän ja raskaudet näkyy. On toki niin ihanaa olla äiti ja minä ja tyytyväinen elämään!


      • puntari on ystävä
        Voi paska mikä... kirjoitti:

        ... idiootti. Xtravaganza antaa parhaimman mahdollisen TYÖVÄLINEEN painonpuottamiseen, minkä olen ikinä kokeillut. Voit uskoa että niitä on kokeiltu. Painoa rapiat 30 liikaa ja viimeinen mahdollisuuteni kaikkien samperin jojoilujen jälkeen oli Xtravaganza. Kysehän ei ole "laihdutuskuurista". Painoa voi halutessaan tiputtaa nopeasti alas, koska silloin pääsee nopeammin harjoittelemaan nimenomaan painonHALLINTAA. Painoa osaa jokainen pudottaa ja tietää miten se tehään, se ei ole ongelma. Painon pitäminen tavoitteessa on. Ottakaa nyt järki käpäläänne ja miettikää mitä puhutte. Jos olet tarpeeksi laiska ja lihava ihminen ja odotat "valmista" tulosta, ei mikään metodi maailmassa toimi. Se, että opit hiljalleen OIKEITA muutoksia elämässä merkitsee. Muuten paino nousee takaisin ja kaikki on hukkaan heitettyä työtä, pudotit painoa millä keinolla tahansa. Xtravaganza valmentaa nimenomaan tähän. Paino ei enää nouse. Harmittaa, etten jo muutama vuosi sitten liittynyt, kun suurempia ongelmia ei vielä painoni kanssa ollut. Missimittoihin en enää pääse, mutta 2-tyypin diabetes on poissa, verenpainelääkkeet on poissa, verenohennuslääkkeet on poissa -ja mikä parasta, 35,8 kiloa POISSA. Pysyvästi.

        Minäkin olen aloittanut vajaa neljä viikkoa sitten xravaganza-kurssin, ja 5 kiloa on lähtenyt. Tekniikka ei ole huuhaata, vaan sitä, että itse ymmärtää huonot syömis ja liikkumistavat. Kevyitä kasvispainotteisia aterioita useita päivässä, eikä nälkä ole neljässä viikossa tullut kuin kerran :).
        Ja kun löytää vielä viisikymppisenä liikkumisen ilon ja hyödyn. Mieli on keventynyt kilojen mennessä. En ole ollut näin iloinen kymmeneen vuoteen. Kun pääsen tavoitteeseeni, käyn myös verikokeissa, ihan vaan tarkistan tilanteen, ja kuka tietää vaikka kolesteroli ja sokeriarvot olisivat peräti normaalissa.
        Edellisenä kirjoittajalla on hyvä lause: JOS ODOTTAA VALMISTA, EI MIKÄÄN DIEETTI ONNISTU, tämä homma tehdään itse korvien välissä.


    • weera-24

      niin kiinnostais kans tuo xtravaganza juttu mutta en sen sivuilta löytänyt tietoa mitä se maksaa? Oon yrittänyt kauan jo laihduttaa huonoin tuloksin mutta en nyt silti mahdottomia viitsi noista maksaa kun tuloksista ei ole varmuutta. Tietääkö joku minkä hintainen tuo trendilife on?

      • 20 kg kevyempi

        Eri kuntosalit ottavat eri veloituksia, riippuu tietysti siitä kuinka ahneita omistajat on ja millä katteella haluavat kursseja myydä.

        Aloituspaketti on yleensä n. 50 euroa (sis. kirjan, cd:t, mittanauhan ja shakerin), sitten minkä maksun kuntosali perii per kuukausi (jäsenyys jolla kaikki kuntosalilaitteet ja jumpat käytössä xtravaganzakurssi), tämä vaihtelee aika lailla, mitä olen kuullut hintoja niin 65 - 85 euroa/kk ja keittopussit/patukat viikon annos n. 55-59 e/viikko. Huomaa, että lähtöpainostasi riippuen et alkuun syö muuta kuin noita keittoja ja sitten myöhemmin patukoita, joten muuhun ruokaan ei mene rahaa.

        Voi kuulostaa kalliilta, mutta mietis mitä kaikkea jää ostamatta kun tällä kurssilla olet ja mitä saat, pääset sohvan pohjalta pois ja opit liikkumaan ja syömään oikein. Minulle kurssi on ollut koko rahan arvoinen, olen pudottanut vähemmän kuin moni muu meidän ryhmässä mutta olen oppinut käymään salilla ja muutenkin liikkumassa eikä sohvan pohja vedä enää puoleensa. Vyötärö näkyy jo selvästi ja vaatekoko on muuttunut 48 ->40/42. En ole enää niin väsynyt ja masentunut kuin ennen.

        Olen tosi, tosi tyytyväinen!


      • Höpö höpö hyppimistä.
        20 kg kevyempi kirjoitti:

        Eri kuntosalit ottavat eri veloituksia, riippuu tietysti siitä kuinka ahneita omistajat on ja millä katteella haluavat kursseja myydä.

        Aloituspaketti on yleensä n. 50 euroa (sis. kirjan, cd:t, mittanauhan ja shakerin), sitten minkä maksun kuntosali perii per kuukausi (jäsenyys jolla kaikki kuntosalilaitteet ja jumpat käytössä xtravaganzakurssi), tämä vaihtelee aika lailla, mitä olen kuullut hintoja niin 65 - 85 euroa/kk ja keittopussit/patukat viikon annos n. 55-59 e/viikko. Huomaa, että lähtöpainostasi riippuen et alkuun syö muuta kuin noita keittoja ja sitten myöhemmin patukoita, joten muuhun ruokaan ei mene rahaa.

        Voi kuulostaa kalliilta, mutta mietis mitä kaikkea jää ostamatta kun tällä kurssilla olet ja mitä saat, pääset sohvan pohjalta pois ja opit liikkumaan ja syömään oikein. Minulle kurssi on ollut koko rahan arvoinen, olen pudottanut vähemmän kuin moni muu meidän ryhmässä mutta olen oppinut käymään salilla ja muutenkin liikkumassa eikä sohvan pohja vedä enää puoleensa. Vyötärö näkyy jo selvästi ja vaatekoko on muuttunut 48 ->40/42. En ole enää niin väsynyt ja masentunut kuin ennen.

        Olen tosi, tosi tyytyväinen!

        Kallis on mittanauha ja cd, 50 euroo. Eikä se hyppiminen ja pomppiminen mitään laihduta. Lisää vaan ruokahalua. 30 minuutin sauvakävely päivässä on yhtä tehokasta jaeikä maksa mitään.


      • En saanut tuloksia.

        300-500 euroo kuukausi, siis mielestäni kallis hinta/laatu suhde.


      • Lopettanut
        En saanut tuloksia. kirjoitti:

        300-500 euroo kuukausi, siis mielestäni kallis hinta/laatu suhde.

        Minäkin aloitin xtravagancan kollegani innoittamana. Ostin 87 eurolla pussikeittoja. Sitten aloin vähän laskeskella päässäni ja päädyin samaan kuin sinä. Minulla ei todellakaan ole varaa 300-500 euron kk maksuihin. Pussikeitot ovat kamalaa ruokaa eikä niitä pysty syömään kahta päivää enempää.
        Lisäksi luin tällaisista ruokavalioista Kelan asiantuntijan kirjoittamana, että ne voivat tuhota pysyvästi maksan ja munuaiset.
        Kiitos ei, jatkan vanhalla kala, kana, salattilinjalla.


      • vasta aloittanut

        xtravaganza on hinnoiteltu meijän suunnalla siten, että aloituspaketti on 60 e, kuukausimaksu menee suoraveloituksena ja se on 89 e. Ohjelma kestää 26 viikkoa eli 7 kk. Kokonaishinnan saat kertomalla 89 x 7.
        Mitä saan tuon summan vastineeksi? - Kuntosalin käytön ma-pe klo 8 - 20, paitsi pe klo 18. Salilla hikoilee kaltaisiani "pullukoita" ei "pyykkilautavatsoja". Yhteenkuuluvaisuuden tunne ryhmäpalavereissa, alkuun viikottain myöhemmin pidemmin välein, tukee toinen toistamme jatkamaan tavoitteeseen, mitä se kullakin on. Toiset meistä eivät edes kevennä, vaan ovat mukana päästäkseen taas liikkumaan omien voimiensa mukaan ja kuntonsa kohottamiseen tähdäten. Painon pudotus on yleisin syy olla ryhmässä mukana. On muitakin syitä. Liikunta on ehkä unohtunut tai jäänyt terveydellisistä syistä. Elämä sohvaperunana on alkanut tuntua tylsältä. Itse olen keventäjä (n. 10 kg) mutta ennenkaikkea opettelen nauttimaan liikunnasta niillä tavoin mitä selän kunto leikkausten jälkeen anta myöten. Olen tyytyväinen. Kuntosalilla kukaan ei hiosta, tunnelma on rauhallinen, musiikki on helmeilevän rauhoittavaa, hierovat tuolit siloittevat viimeiset stressin rypyt kasvoilta. Kysynkin nyt itseltäni, pystynkö nyt nollaamaan tilanteen maksamalla virheistäni tuon lähes 90 euron kuukausmaksun ja miksi en huomannut käyttää 89 euroa /kk jo aikanaan terveellisempiin elintarvikkeisiin ja elämä rikastuttaviin juttuihin kuten matkusteluun?


      • R.M.A

        Xtravaganzan aloituspaketti 60€. Sisältää henkisen valmennuksen cd:n, opaskirjan, shakerin ja mittanauhan ja ensimmäisen tapaamisen terveydenhoitajan kanssa. Lisäksi 6 ensimmäistä kk maksu 89€/kk suoraveloituksena tililtä. Sisältää kuntosalin ja ryhmätapaamiset. Sen jälkeen toiset 6kk 69€/kk. Lisäksi annospussit 9€/vrk (3x3€/pussi)Jos ostat 21 pussia kerralla niin silloin 2.80€/kpl (8.40€/vrk). Sitoudut tähän vuodeksi ja kesken et voi lopettaa. Maksu menee joka tapauksessa suoraan tililtä.
        Motivaatio kannattaa siis olla vahva. Upeita tuloksia kyllä tuttavapiirissä. Yksi 7 viikkoa ollut,-17 kg ja toinen -16kg.


      • Yksinkertaisesti:
        Lopettanut kirjoitti:

        Minäkin aloitin xtravagancan kollegani innoittamana. Ostin 87 eurolla pussikeittoja. Sitten aloin vähän laskeskella päässäni ja päädyin samaan kuin sinä. Minulla ei todellakaan ole varaa 300-500 euron kk maksuihin. Pussikeitot ovat kamalaa ruokaa eikä niitä pysty syömään kahta päivää enempää.
        Lisäksi luin tällaisista ruokavalioista Kelan asiantuntijan kirjoittamana, että ne voivat tuhota pysyvästi maksan ja munuaiset.
        Kiitos ei, jatkan vanhalla kala, kana, salattilinjalla.

        Kirjoituksesi on täysin tuulesta temmattu huuhaa ja provoviesti. Et oikeasti tiedä mitä puhut!

        Nim. Xtralla 25,9 kg neljä vuotta sitten pudottanut, nykyinen terveyskonsultti.


      • tietoa on
        En saanut tuloksia. kirjoitti:

        300-500 euroo kuukausi, siis mielestäni kallis hinta/laatu suhde.

        60 euroa KUUKAUSI


    • Pettynyt, taas

      En ole ollut tyytyväinen xtravaganzaan. Kallista. On paljon tehokkampiakin ja edullisempia.

      • weera-24

        kiva kuulla muiden kokemuksia ja tosiaan on vähän kallis juttu tuo. En mä niin paljon rahaa laittaisi kun tosiasia laihdutuksessa on edelleen se että terveellinen ruokavalio ja liikunta laihduttaa. oon sillä ennenkin onnistunut mutta nyt kyse on vain itsehillinnästä että ei jatkuvasti sorru syöpöttelyyn. Ystävältä oon saanut painovartioiden pistejutut ja niillä nyt yritän. tsemppiä muille laihdutukseen!


      • toimii toimii jos haluaa
        weera-24 kirjoitti:

        kiva kuulla muiden kokemuksia ja tosiaan on vähän kallis juttu tuo. En mä niin paljon rahaa laittaisi kun tosiasia laihdutuksessa on edelleen se että terveellinen ruokavalio ja liikunta laihduttaa. oon sillä ennenkin onnistunut mutta nyt kyse on vain itsehillinnästä että ei jatkuvasti sorru syöpöttelyyn. Ystävältä oon saanut painovartioiden pistejutut ja niillä nyt yritän. tsemppiä muille laihdutukseen!

        Niin jos ei se itsehillintä toimi niin silloinhan on ihan sama mitä kurssia käy tai millaisella dieetillä on, onko se kalliimpi vai halvempi vaihtoehto.


      • Lissukka liisa
        weera-24 kirjoitti:

        kiva kuulla muiden kokemuksia ja tosiaan on vähän kallis juttu tuo. En mä niin paljon rahaa laittaisi kun tosiasia laihdutuksessa on edelleen se että terveellinen ruokavalio ja liikunta laihduttaa. oon sillä ennenkin onnistunut mutta nyt kyse on vain itsehillinnästä että ei jatkuvasti sorru syöpöttelyyn. Ystävältä oon saanut painovartioiden pistejutut ja niillä nyt yritän. tsemppiä muille laihdutukseen!

        No ei pisteiden lakskemisella laihdu. Ja se mitä on saatu alas tulee ennemmin taika myöhemin takaisin. Kyllä kehon perusasiat tulee olla ensin kunnossa. Aineenvauihdunta ja happo emästasapaino mmm.


      • 71 kg
        weera-24 kirjoitti:

        kiva kuulla muiden kokemuksia ja tosiaan on vähän kallis juttu tuo. En mä niin paljon rahaa laittaisi kun tosiasia laihdutuksessa on edelleen se että terveellinen ruokavalio ja liikunta laihduttaa. oon sillä ennenkin onnistunut mutta nyt kyse on vain itsehillinnästä että ei jatkuvasti sorru syöpöttelyyn. Ystävältä oon saanut painovartioiden pistejutut ja niillä nyt yritän. tsemppiä muille laihdutukseen!

        Minäkin oon sairaanhoitajana aina tiennyt että keyvt ruoka ja liikunta tekee tuloksen. mutta eipä ole menny kaaliin asti. Minä saan näiltä kursseiltä sen tsempin ja tuen, joka estää minut sortumasta ja unohtamasta laihdutusta. Kun menee salille, sinut otetaan kiinnostuneesti vastaan joka kerta, ja ennen punnitusta inhonneena ihmisenä juoksen puntarille, kun tiedän saavani siitä palkinnon, eli hyvän mielen. En ole sillä pussikeitto linjalla, vaan oikeata ruokaa 26 viikkoa, ja näin se jääkin. En palaa enää ruokatunti pizzoihin ja hampurilaisiin. Limsat pois ja karkit. Joskus sallin itselleni tuoretta pullaa kahvin kanssa, sillä eihän elämä ole vain laihdutusta. silti paino putoaa ja olen ONNELLINEN.


    • Neiti P

      Mä oon laihtunut xtravaganzan avulla nyt neljässä viikossa 12 kg ja hyvältä tuntuu. Oon myös alkanut käymään jumpissa, kuntosalilla ja kävelylenkeillä eli liikunnan ilon olen löytänyt.

      Meillä kurssi maksaa 79e/kk ja 56e viikon ateriankorvikkeet. Joka euron arvoista! Itsekuri kasvaa mielettömät määrät, kun muuta kuin ateriankorvikkeita ei saa syödä ja ketoositila tuntuu tosi hyvältä. Energiaa on vaikka millä mitalla, kun omia rasvavarastoja käyttää. Tavoitteena on kymmenellä ketoosiviikolla pudottaa n. 35 kg.

      • Minä yksin

        Minulla ei menee hyvin, vaikeeta se on!!! Taistelua aika kovasti ruoanhimon takia. huhu!! Onnistuin -8kg 2 viikkoa sitten seisoo jo kolme viikkoa. Äsh!!


      • kasvissyöjä
        Minä yksin kirjoitti:

        Minulla ei menee hyvin, vaikeeta se on!!! Taistelua aika kovasti ruoanhimon takia. huhu!! Onnistuin -8kg 2 viikkoa sitten seisoo jo kolme viikkoa. Äsh!!

        hei sopiiko tuotteet vegetaristille?


      • terveys ensin
        kasvissyöjä kirjoitti:

        hei sopiiko tuotteet vegetaristille?

        Oletteko miettineet asiaa terveyden näkökulmasta? Meinaan sitä, ettei tuo usean kilon viikko pudotus ole terveellistä. Jos meinaatte saada painon kuriin ja pysymään alhaalla, niin sopiva vauhti on 0.5 kg / viikko. Sitä nopeampi on turvallista vain lääkärin täydellisessä valvonnassa ei kotona omin päin.

        Tämä on todellakin vain yksi keino rahastaa ylipainoisilla. Huijausta koko juttu. Ehkä se joillekin toimii, mutta kun tuo painon pudotus on enemmän ajatustyötä. Pitää miettiä koko elämä uusiksi. Niin ruokailutavat kuin liikunta kuin kaikki muukin. Ei se muuten onnistu. Ja itselleen ei pidä olla liian ankara. Väliin saa herkutella kunhan se ei ole joka päiväistä ja jatkuvaa.

        Mutta tämänhän kaikki tietävät, ketkä ovat oikeasti miettineet laihduttamista ja tehneet sen onnistuneesti. Itse tiedän kaikki nuo ja sitli pitäisi saada painoo pudotettua ainakin 25 kg. Enkä lähde tuohon hyper kalliiseen painonpudotukseen, sillä rakastan syömistä ja ruoan laittamista. Heti, kun saan itselleni iskostettua sen, että lähden kävelemään ja lisään liikuntaa tästä 100 % niin painokin tippuu ihan varmasti. Eikä maksa muuta kuin lenkkareiden hinnan. Ei tarvii maksaa noin 500 - 600 € / kk ja nähdä nälkää.

        Onnea vaan kaikille, jotka terveytensä uhallakin lähtevät tuohon mukaan. Toivon todella että siinä ei tapahdu mitään pahaa kenellekään. Se vaan on varmaa ettei yksikään niistä vetäjistä ole itse pudottanut painoaan tällä menetelmällä. Eivätkä he ota vastuuta, jos joku joutuu sairaalaan tämän takia.


      • oskari
        terveys ensin kirjoitti:

        Oletteko miettineet asiaa terveyden näkökulmasta? Meinaan sitä, ettei tuo usean kilon viikko pudotus ole terveellistä. Jos meinaatte saada painon kuriin ja pysymään alhaalla, niin sopiva vauhti on 0.5 kg / viikko. Sitä nopeampi on turvallista vain lääkärin täydellisessä valvonnassa ei kotona omin päin.

        Tämä on todellakin vain yksi keino rahastaa ylipainoisilla. Huijausta koko juttu. Ehkä se joillekin toimii, mutta kun tuo painon pudotus on enemmän ajatustyötä. Pitää miettiä koko elämä uusiksi. Niin ruokailutavat kuin liikunta kuin kaikki muukin. Ei se muuten onnistu. Ja itselleen ei pidä olla liian ankara. Väliin saa herkutella kunhan se ei ole joka päiväistä ja jatkuvaa.

        Mutta tämänhän kaikki tietävät, ketkä ovat oikeasti miettineet laihduttamista ja tehneet sen onnistuneesti. Itse tiedän kaikki nuo ja sitli pitäisi saada painoo pudotettua ainakin 25 kg. Enkä lähde tuohon hyper kalliiseen painonpudotukseen, sillä rakastan syömistä ja ruoan laittamista. Heti, kun saan itselleni iskostettua sen, että lähden kävelemään ja lisään liikuntaa tästä 100 % niin painokin tippuu ihan varmasti. Eikä maksa muuta kuin lenkkareiden hinnan. Ei tarvii maksaa noin 500 - 600 € / kk ja nähdä nälkää.

        Onnea vaan kaikille, jotka terveytensä uhallakin lähtevät tuohon mukaan. Toivon todella että siinä ei tapahdu mitään pahaa kenellekään. Se vaan on varmaa ettei yksikään niistä vetäjistä ole itse pudottanut painoaan tällä menetelmällä. Eivätkä he ota vastuuta, jos joku joutuu sairaalaan tämän takia.

        Terveyden näkökulmasta :

        xtravaganzan painonhallinta ja painonpudotus tapahtuu täysin luonnollisella ja turvallisella tavalla. Elimistön normaalia toimintaa. Kannattaa käydä kuuntelemassa esittelyä jotta tietää mistä puhuu. Se ei maksa mitään.
        n.150000 ihmistä on suorittanut 26 viikon ohjelman joten kyllähän siitä olisi sanomista tullut jos jotain ongelmia olisi esiintynyt.
        Lääkärit jopa suosittelevat xtravaganzaa.


        Tekstistäsi huomaa ettet ole esittelyssä käynyt.
        Ruokailu nautintoja ei ole tarkoitus unohtaa vaan oppia tekemään ne oikein.
        Liikunta asioita opetellaan tekemään oikein jotta se olisi pysyvää. Monella se on kynnyksenä liikunnan harrastamiseen.

        Kaikki terveyskonsultit mitä olen tavannut ovat liikunnan alan ammattilaisia ja osa heistä ravintopuolen ammattilaisia.He tietävät erittäin tarkasti miten toimitaan.
        Kannattaa hyvät ihmiset käydä kuuntelemassa esittelyä jotta tietää mistä puhutaan.


      • tai sitten toteuttaa
        terveys ensin kirjoitti:

        Oletteko miettineet asiaa terveyden näkökulmasta? Meinaan sitä, ettei tuo usean kilon viikko pudotus ole terveellistä. Jos meinaatte saada painon kuriin ja pysymään alhaalla, niin sopiva vauhti on 0.5 kg / viikko. Sitä nopeampi on turvallista vain lääkärin täydellisessä valvonnassa ei kotona omin päin.

        Tämä on todellakin vain yksi keino rahastaa ylipainoisilla. Huijausta koko juttu. Ehkä se joillekin toimii, mutta kun tuo painon pudotus on enemmän ajatustyötä. Pitää miettiä koko elämä uusiksi. Niin ruokailutavat kuin liikunta kuin kaikki muukin. Ei se muuten onnistu. Ja itselleen ei pidä olla liian ankara. Väliin saa herkutella kunhan se ei ole joka päiväistä ja jatkuvaa.

        Mutta tämänhän kaikki tietävät, ketkä ovat oikeasti miettineet laihduttamista ja tehneet sen onnistuneesti. Itse tiedän kaikki nuo ja sitli pitäisi saada painoo pudotettua ainakin 25 kg. Enkä lähde tuohon hyper kalliiseen painonpudotukseen, sillä rakastan syömistä ja ruoan laittamista. Heti, kun saan itselleni iskostettua sen, että lähden kävelemään ja lisään liikuntaa tästä 100 % niin painokin tippuu ihan varmasti. Eikä maksa muuta kuin lenkkareiden hinnan. Ei tarvii maksaa noin 500 - 600 € / kk ja nähdä nälkää.

        Onnea vaan kaikille, jotka terveytensä uhallakin lähtevät tuohon mukaan. Toivon todella että siinä ei tapahdu mitään pahaa kenellekään. Se vaan on varmaa ettei yksikään niistä vetäjistä ole itse pudottanut painoaan tällä menetelmällä. Eivätkä he ota vastuuta, jos joku joutuu sairaalaan tämän takia.

        Kokeilin itsekin sitä että lisäsin liikuntaa (lähinnä kävelyä, 5-6 kertaa viikossa puolitoista tuntia) ja muuten mussutin sitä aina niin hyvää ruokaa entiseen malliin. No eihän se paino siitä mihinkään pudonnut. Yksi tuttu sitten vinkkasi Energynet-sivuille että katoppas kuinka monta tuntia saat kävellä tuon kermaperunalautasesi jälkeen ennen kuin se on kulutettu. Ei olis tarvinnut mun syömisillä enää sitten muuta kuin kävellä muutamat lenkkarit puhki ja matkalla vetää sitten sitä evästä. Tietysti jos liikunta on kerran vuodessa tapahtuvaa ja sitten liikkuu toisen kerran niin johan siinä onkin se 100% lisäys tapahtunut ja voi jo onnitella itseään.

        Se on totta että mikään laihdutusmenetelmä ei toimi jokaiselle ihmiselle ja jollekin ei toimi mikään. Niitähän me on nähty jokainen peileissämme.

        Tuon 26 viikon aikana, opiskellen kirjasta ja luennolla sekä kuunnellen cd-levyjen tsemppiä, miettii kyllä tosiaan koko elämän uusiksi jos on oikeasti motivoitunut siihen painonpudotukseen ja erityisesti sen saavutetun painon säilyttämiseen. Itsellä takana nyt 16 viikkoa ja poissa 21 kiloa, terveet elämäntavat pohdinnassa ja se mitä kaikkea olenkaan syönyt väärin ja liikaa siinä lihavassa elämässä. Ja rahaakin on säästynyt kun herkut jää kauppaan, meidän perheen ruokamenot laski hurjasti vaikka laskisi sen kuntosalin kuukausimaksunkin ruokamenoksi tämän kurssin myötä mukaan. Nyt kun ei kukaan muukaan perheenjäsen ilkeä herkkuja ostella kun äippä laihduttaa. Tavoite on neljän kilon päässä ja säästyneitä rahoja on jemmattu äipän uusia vaatteita varten! Loppukurssin opiskelen oikeaa syömistä ja sitä miten paino sitten pysyykään siinä oikealla tasolla.

        En sitten osaa sanoa miten epäterveellistä tämä nopea pudotus on, itse olen ollut energisempi tänä talvena kuin vuosiin vaikka on ollut lumetonta ja pimeää. Ei pöhötä suolapähkinät poskilla eikä suklaafinnit leukaperissä, ihokin näyttää kirkkaammalle kuin ennen. Veriarvot ovat parantuneet paremmiksi kuin viimeiseen 10 vuoteen ja nyt normaalirajoissa kaikki. Ja käsite "hyvä ruoka" on muuten todella saanut uuden merkityksen!

        Minulla siis ei ole mitään katumista tai epäonnistumista, ensimmäisen kerran minulla on motivaatio säilynyt koko ajan mukana. Monesti olen koettanut laihduttaa mutta aina se on kaatunut siihen että motivaatio on loppunut ajatukseen "ei tästä mitään tule". Nyt kun olen saanut nämä kilot vihdoin viimein vuosien haaveilun ja tehottoman yrittelyn jälkeen pois, en tosiaankaan aio hankkia niitä typerehtimällä takaisin!


      • tittidii
        terveys ensin kirjoitti:

        Oletteko miettineet asiaa terveyden näkökulmasta? Meinaan sitä, ettei tuo usean kilon viikko pudotus ole terveellistä. Jos meinaatte saada painon kuriin ja pysymään alhaalla, niin sopiva vauhti on 0.5 kg / viikko. Sitä nopeampi on turvallista vain lääkärin täydellisessä valvonnassa ei kotona omin päin.

        Tämä on todellakin vain yksi keino rahastaa ylipainoisilla. Huijausta koko juttu. Ehkä se joillekin toimii, mutta kun tuo painon pudotus on enemmän ajatustyötä. Pitää miettiä koko elämä uusiksi. Niin ruokailutavat kuin liikunta kuin kaikki muukin. Ei se muuten onnistu. Ja itselleen ei pidä olla liian ankara. Väliin saa herkutella kunhan se ei ole joka päiväistä ja jatkuvaa.

        Mutta tämänhän kaikki tietävät, ketkä ovat oikeasti miettineet laihduttamista ja tehneet sen onnistuneesti. Itse tiedän kaikki nuo ja sitli pitäisi saada painoo pudotettua ainakin 25 kg. Enkä lähde tuohon hyper kalliiseen painonpudotukseen, sillä rakastan syömistä ja ruoan laittamista. Heti, kun saan itselleni iskostettua sen, että lähden kävelemään ja lisään liikuntaa tästä 100 % niin painokin tippuu ihan varmasti. Eikä maksa muuta kuin lenkkareiden hinnan. Ei tarvii maksaa noin 500 - 600 € / kk ja nähdä nälkää.

        Onnea vaan kaikille, jotka terveytensä uhallakin lähtevät tuohon mukaan. Toivon todella että siinä ei tapahdu mitään pahaa kenellekään. Se vaan on varmaa ettei yksikään niistä vetäjistä ole itse pudottanut painoaan tällä menetelmällä. Eivätkä he ota vastuuta, jos joku joutuu sairaalaan tämän takia.

        siis ton pussi systeemin idea on vaan se että ihmiset saa motivaatiota painon pudotukseen. se ei ole edes pakollinen. sillä saa vaan hyvän aloituksen koko hommaan. mulla maksaa 99 e /kk ja siis sisältää jäsenyyden liikuntakeskukseen. nyt alussa tuo maksaa vähän kun pitää ottaa niitä pussiruokia jotka maksavat 2.7 e. ja niitä 3 päivässä eli 8.1 e päivässä ja itse ajattelin niitä syödä 2-3 viikkoa. mutta kyllä kuuri maksaa itsensä takaisin hyvänä olona.


      • äskeinen
        tittidii kirjoitti:

        siis ton pussi systeemin idea on vaan se että ihmiset saa motivaatiota painon pudotukseen. se ei ole edes pakollinen. sillä saa vaan hyvän aloituksen koko hommaan. mulla maksaa 99 e /kk ja siis sisältää jäsenyyden liikuntakeskukseen. nyt alussa tuo maksaa vähän kun pitää ottaa niitä pussiruokia jotka maksavat 2.7 e. ja niitä 3 päivässä eli 8.1 e päivässä ja itse ajattelin niitä syödä 2-3 viikkoa. mutta kyllä kuuri maksaa itsensä takaisin hyvänä olona.

        jep. eli 6 päivää mennyt noilla pusseilla ja neljä kiloa lähtenyt, välillä on ollut vaikeuksia saada keittoja alas ja osa niistä on aika vastenmielisiä , mutta kun niistä löytää sellaiset mitä pystyy syömään niin homa helpottuu. 3 pussia siis päivässä pitäisi saada syötyä/juotua. ajattelin vielä viikon tai puoltoista tätä kuuria vetää ja sitten siirtyä ihan oikeaan ruokaan ja siihen 1400 kaloriin.


      • lkjfklfjskdfjskdlj
        terveys ensin kirjoitti:

        Oletteko miettineet asiaa terveyden näkökulmasta? Meinaan sitä, ettei tuo usean kilon viikko pudotus ole terveellistä. Jos meinaatte saada painon kuriin ja pysymään alhaalla, niin sopiva vauhti on 0.5 kg / viikko. Sitä nopeampi on turvallista vain lääkärin täydellisessä valvonnassa ei kotona omin päin.

        Tämä on todellakin vain yksi keino rahastaa ylipainoisilla. Huijausta koko juttu. Ehkä se joillekin toimii, mutta kun tuo painon pudotus on enemmän ajatustyötä. Pitää miettiä koko elämä uusiksi. Niin ruokailutavat kuin liikunta kuin kaikki muukin. Ei se muuten onnistu. Ja itselleen ei pidä olla liian ankara. Väliin saa herkutella kunhan se ei ole joka päiväistä ja jatkuvaa.

        Mutta tämänhän kaikki tietävät, ketkä ovat oikeasti miettineet laihduttamista ja tehneet sen onnistuneesti. Itse tiedän kaikki nuo ja sitli pitäisi saada painoo pudotettua ainakin 25 kg. Enkä lähde tuohon hyper kalliiseen painonpudotukseen, sillä rakastan syömistä ja ruoan laittamista. Heti, kun saan itselleni iskostettua sen, että lähden kävelemään ja lisään liikuntaa tästä 100 % niin painokin tippuu ihan varmasti. Eikä maksa muuta kuin lenkkareiden hinnan. Ei tarvii maksaa noin 500 - 600 € / kk ja nähdä nälkää.

        Onnea vaan kaikille, jotka terveytensä uhallakin lähtevät tuohon mukaan. Toivon todella että siinä ei tapahdu mitään pahaa kenellekään. Se vaan on varmaa ettei yksikään niistä vetäjistä ole itse pudottanut painoaan tällä menetelmällä. Eivätkä he ota vastuuta, jos joku joutuu sairaalaan tämän takia.

        niin ja vielä tonne ylös oleviin viesteihin. tää ohjelmahan on semmonen että tässä haetaan pysyvää elämänmuutosta. jos haluaa voi ton pussikuurin vetää aluksi. sen aikana lähtee 1-4 kg viikko. itselläni 4 kg kuudessa päivässä. se on aika hyvä motivaattori. sen jälkeen mennään 1400 kaloriin jossa lähtee noin puoli kiloa viikossa. sen jälkeen aletaan tasapainottamaan. ja hommaan kuuluu tietenkin LIIKUNTA.
        homma kestää 26 viikkoa. eikä missään nimessä mikään ihmekuuri kuten jossain tuolla sanottiin. :D idioottien puhetta jotka eivät tiedä mikä tämä on. ja se että xtravaganza on kohtuu hintava niin se on varma että se maksaa itsensä takaisin jos vaan tekee niinkuin sua neuvotaan.


      • tampereelta nääs
        lkjfklfjskdfjskdlj kirjoitti:

        niin ja vielä tonne ylös oleviin viesteihin. tää ohjelmahan on semmonen että tässä haetaan pysyvää elämänmuutosta. jos haluaa voi ton pussikuurin vetää aluksi. sen aikana lähtee 1-4 kg viikko. itselläni 4 kg kuudessa päivässä. se on aika hyvä motivaattori. sen jälkeen mennään 1400 kaloriin jossa lähtee noin puoli kiloa viikossa. sen jälkeen aletaan tasapainottamaan. ja hommaan kuuluu tietenkin LIIKUNTA.
        homma kestää 26 viikkoa. eikä missään nimessä mikään ihmekuuri kuten jossain tuolla sanottiin. :D idioottien puhetta jotka eivät tiedä mikä tämä on. ja se että xtravaganza on kohtuu hintava niin se on varma että se maksaa itsensä takaisin jos vaan tekee niinkuin sua neuvotaan.

        mitä kuuluu tänään sinulle.
        Kiinnostaa ilmoittauduin juuri netissä xtravaganza
        ottavat yhteyttä en saa näitä läskejä muuten
        Painonvartijoissa olen käynyt mutta olen pisteitä niin täynnä ei jaksa


      • ja -22 kiloa
        tampereelta nääs kirjoitti:

        mitä kuuluu tänään sinulle.
        Kiinnostaa ilmoittauduin juuri netissä xtravaganza
        ottavat yhteyttä en saa näitä läskejä muuten
        Painonvartijoissa olen käynyt mutta olen pisteitä niin täynnä ei jaksa

        Minä olen ollut mukana kuusi viikkoa nyt ja laihtunut 22 kiloa tuona aikana. Kuuri on ollut todella helppo kun ensin selvisi ensimmäisestä viikosta. Kiloja on vielä paljon jäljellä mutta tsemppiä riittää ja tiedän tällä kertaa onnistuvani. Painonvartijoissa olen laihduttanut monta kertaa paljonkin, mutta en koskaan ole jaksanut laskea pisteitä loppuun saakka ja niinpä kilot ovat aina tulleet takaisin. Tämä keino sopii minulle kuin nenä päähän!
        _Tsemppiä ja tervetuloa mukaan!


      • pettynyt
        ja -22 kiloa kirjoitti:

        Minä olen ollut mukana kuusi viikkoa nyt ja laihtunut 22 kiloa tuona aikana. Kuuri on ollut todella helppo kun ensin selvisi ensimmäisestä viikosta. Kiloja on vielä paljon jäljellä mutta tsemppiä riittää ja tiedän tällä kertaa onnistuvani. Painonvartijoissa olen laihduttanut monta kertaa paljonkin, mutta en koskaan ole jaksanut laskea pisteitä loppuun saakka ja niinpä kilot ovat aina tulleet takaisin. Tämä keino sopii minulle kuin nenä päähän!
        _Tsemppiä ja tervetuloa mukaan!

        Todella harva pystyy syömään pelkkää pussikeittoa useita viikkoja, sitäpaitsi xtravaganza-keitot maksavat tuntuvasti enemmän, kuin ruokakaupasta ostetut. Xtravaganza sitouttaa jäseneksi useiksi kuukausiksi, josta et pystu eroamaan. Xtravaganza mainostaa mm henkisestä valmennuksesta. Käytännössä se on cd-levy, jota kehoitetaan kuuntelemaan päivittäin. Olen todella pettynyt tähän metodiin, jonka innolla aloitin. Maksan vielä useita kuukausia 100e kk, kun ei pysty eroamaan.


      • Kaunotar kohta
        ja -22 kiloa kirjoitti:

        Minä olen ollut mukana kuusi viikkoa nyt ja laihtunut 22 kiloa tuona aikana. Kuuri on ollut todella helppo kun ensin selvisi ensimmäisestä viikosta. Kiloja on vielä paljon jäljellä mutta tsemppiä riittää ja tiedän tällä kertaa onnistuvani. Painonvartijoissa olen laihduttanut monta kertaa paljonkin, mutta en koskaan ole jaksanut laskea pisteitä loppuun saakka ja niinpä kilot ovat aina tulleet takaisin. Tämä keino sopii minulle kuin nenä päähän!
        _Tsemppiä ja tervetuloa mukaan!

        Kolmas viikko alkaa ja paino on pudonnu 6kg. Juhlissa oon syöny pieniä annoksia ja baarissa juonu viiniä. Hyvä olo ja tunnen olevani elämäni kunnossa. En ole ihan täydelllisesti pystynyt noudattamaan kuuria,mutta tuloksia silti näyttää tulevan. Ihan mahtava juttu tää ainakin mulle!


      • resten av livet
        Kaunotar kohta kirjoitti:

        Kolmas viikko alkaa ja paino on pudonnu 6kg. Juhlissa oon syöny pieniä annoksia ja baarissa juonu viiniä. Hyvä olo ja tunnen olevani elämäni kunnossa. En ole ihan täydelllisesti pystynyt noudattamaan kuuria,mutta tuloksia silti näyttää tulevan. Ihan mahtava juttu tää ainakin mulle!

        Nyt 8.vrk menossa, joista ekat 3vrk oli KARSEAT. Paino tippunut 9kg joten en valita. N.8kg olisi viel tiputettavaa ja sit kaikki vasta alkaakin. Olen ollut laiskahko liikkumaan, mutta sekin alkaa nyt korjaantua, kun olo on keventynyt:-)Vanhoja farkkuja olen nyt sovitellut ja ihana tunne kun ei kiristele...tosin panostan uusiin kun urakka on voitonpuolella..Onnea matkaan kaikille laihduttajille!


      • Ei enää tätä
        pettynyt kirjoitti:

        Todella harva pystyy syömään pelkkää pussikeittoa useita viikkoja, sitäpaitsi xtravaganza-keitot maksavat tuntuvasti enemmän, kuin ruokakaupasta ostetut. Xtravaganza sitouttaa jäseneksi useiksi kuukausiksi, josta et pystu eroamaan. Xtravaganza mainostaa mm henkisestä valmennuksesta. Käytännössä se on cd-levy, jota kehoitetaan kuuntelemaan päivittäin. Olen todella pettynyt tähän metodiin, jonka innolla aloitin. Maksan vielä useita kuukausia 100e kk, kun ei pysty eroamaan.

        Hei!

        Eroa ihmeessä ohjelmasta. Minulla ainakin sopimusta tehtäessä mainittiin, että jos haluaa erota kesken, se maksaa 149 euroa. Ja se lukee myös sopimuksessa. Ei kannata maksaa turhia satasia, kun tuolla summalla pääset kerralla eroon koko hommasta.


      • R:M:A

        Olen itse nyt kaksi viikkoa ollut xtravaganzen pussikuurilla. Yllättävän helposti mennyt vaikka kahvila-ravintolassa olen töissä. 8.5 kg on nyt lähtenyt.Vaikka pussit maksavat 8.40 päivässä niin rahaa säästyy selvästi kun mitään muuta ei tarvitse. Maksaahan ruokakin ja siihen kaikki herätepullat, grilliruoat, namut ym.ym. päälle, varmasti enemmän.Nälkä ei ole ja energiaa tosiaan löytyy aivan eri tavalla kuin ennen.


      • Marja_Tiina*27
        terveys ensin kirjoitti:

        Oletteko miettineet asiaa terveyden näkökulmasta? Meinaan sitä, ettei tuo usean kilon viikko pudotus ole terveellistä. Jos meinaatte saada painon kuriin ja pysymään alhaalla, niin sopiva vauhti on 0.5 kg / viikko. Sitä nopeampi on turvallista vain lääkärin täydellisessä valvonnassa ei kotona omin päin.

        Tämä on todellakin vain yksi keino rahastaa ylipainoisilla. Huijausta koko juttu. Ehkä se joillekin toimii, mutta kun tuo painon pudotus on enemmän ajatustyötä. Pitää miettiä koko elämä uusiksi. Niin ruokailutavat kuin liikunta kuin kaikki muukin. Ei se muuten onnistu. Ja itselleen ei pidä olla liian ankara. Väliin saa herkutella kunhan se ei ole joka päiväistä ja jatkuvaa.

        Mutta tämänhän kaikki tietävät, ketkä ovat oikeasti miettineet laihduttamista ja tehneet sen onnistuneesti. Itse tiedän kaikki nuo ja sitli pitäisi saada painoo pudotettua ainakin 25 kg. Enkä lähde tuohon hyper kalliiseen painonpudotukseen, sillä rakastan syömistä ja ruoan laittamista. Heti, kun saan itselleni iskostettua sen, että lähden kävelemään ja lisään liikuntaa tästä 100 % niin painokin tippuu ihan varmasti. Eikä maksa muuta kuin lenkkareiden hinnan. Ei tarvii maksaa noin 500 - 600 € / kk ja nähdä nälkää.

        Onnea vaan kaikille, jotka terveytensä uhallakin lähtevät tuohon mukaan. Toivon todella että siinä ei tapahdu mitään pahaa kenellekään. Se vaan on varmaa ettei yksikään niistä vetäjistä ole itse pudottanut painoaan tällä menetelmällä. Eivätkä he ota vastuuta, jos joku joutuu sairaalaan tämän takia.

        Höpöhöpö. Todellaankaan sinulla ei ole mitään havaintoa siitä miten laaja kokonaisuus xtravaganza on, ja se on nimenomaan ELÄMÄNTAPAMUUTOSOHJELMA!!!!

        Tekstistäsi paistaa läpi se miten tyytymätön olet itseesi, ja yrität oman pahan olosi ja ylipainosi kautta masentaa myös muita. Ole lihava jos haluat olla, mutta älä tule tänne jauhamaan tällaista shittiä. Kirjoitit tämän tekstisi 1.3.2008, vuosi sitten, paljonko olet painoasi tiputtanut?? Katso edes peiliin.


      • Xtravaganza-clubilla töissä
        terveys ensin kirjoitti:

        Oletteko miettineet asiaa terveyden näkökulmasta? Meinaan sitä, ettei tuo usean kilon viikko pudotus ole terveellistä. Jos meinaatte saada painon kuriin ja pysymään alhaalla, niin sopiva vauhti on 0.5 kg / viikko. Sitä nopeampi on turvallista vain lääkärin täydellisessä valvonnassa ei kotona omin päin.

        Tämä on todellakin vain yksi keino rahastaa ylipainoisilla. Huijausta koko juttu. Ehkä se joillekin toimii, mutta kun tuo painon pudotus on enemmän ajatustyötä. Pitää miettiä koko elämä uusiksi. Niin ruokailutavat kuin liikunta kuin kaikki muukin. Ei se muuten onnistu. Ja itselleen ei pidä olla liian ankara. Väliin saa herkutella kunhan se ei ole joka päiväistä ja jatkuvaa.

        Mutta tämänhän kaikki tietävät, ketkä ovat oikeasti miettineet laihduttamista ja tehneet sen onnistuneesti. Itse tiedän kaikki nuo ja sitli pitäisi saada painoo pudotettua ainakin 25 kg. Enkä lähde tuohon hyper kalliiseen painonpudotukseen, sillä rakastan syömistä ja ruoan laittamista. Heti, kun saan itselleni iskostettua sen, että lähden kävelemään ja lisään liikuntaa tästä 100 % niin painokin tippuu ihan varmasti. Eikä maksa muuta kuin lenkkareiden hinnan. Ei tarvii maksaa noin 500 - 600 € / kk ja nähdä nälkää.

        Onnea vaan kaikille, jotka terveytensä uhallakin lähtevät tuohon mukaan. Toivon todella että siinä ei tapahdu mitään pahaa kenellekään. Se vaan on varmaa ettei yksikään niistä vetäjistä ole itse pudottanut painoaan tällä menetelmällä. Eivätkä he ota vastuuta, jos joku joutuu sairaalaan tämän takia.

        Voi että sinua, mihin perustat noi väitteesi? Mä oon töissä kuntokeskuksessa jossa harjoitetaan xtravaganzaa, on toiminu meillä jo pari vuotta jatkuvalla syötöllä. Nään joka päivä onnistumisia ja iloisia terveitä ihmisiä jotka on pudottanu väittämälläsi "vaarallisella tavalla"! Kellään ei oo oireita "liian" nopeasta painonpudotuksesta tullu, ei kellään! Oon ite myös ollu tolla ohjelmalla ja paino putoaa turvallisesti jos ohjeita noudattaa. Eli tiedän mistä puhun! On ihan omaa hölmöyttä jos ei mukaan lähde tai ohjelmassa liityttyään epäonnistuu eikä laihdu kun lipsuu. Painonpudotus on ihan itsestä kiinni, mikään ohjelma ei voi sitä 100% taata, mut Xtravaganza antaa siihen niin hyvät eväät et onnistumisprosentti on 98, jos ohjeita noudatetaan. Mainitsit että laihdutus on enemmän elämäntapa-muutosta tai ajatuspuolen hommaa, mutta ystävä rakas, noihinhan Xtravaganza perustuu! Ota hei ensi kerralla selvää faktoista vaikka käymällä haastattelussa ja tuu sit myrkyttää muiden mieliä jos vielä oot samaa mieltä asiasta.


      • tosi tyytyväinen
        tampereelta nääs kirjoitti:

        mitä kuuluu tänään sinulle.
        Kiinnostaa ilmoittauduin juuri netissä xtravaganza
        ottavat yhteyttä en saa näitä läskejä muuten
        Painonvartijoissa olen käynyt mutta olen pisteitä niin täynnä ei jaksa

        Aloitin xtravaganzen 2.6.08 tiputin painoa pois reilut 30 kg, paino pysynyt suhtkoht hyvin poissa. Aloitan aina kun on nousussa puolivauhdin eli syön aamupalan, lounaan päivällisen ja korvaan välipalat keitoilla / patukoilla.. Tämä toinen vaihtoehto pudottaa painoa jos ei halua elää pelkillä keitoilla (paino putoaa silloin 0,5 - 1 kg /vko). Elämä on ollut kevyttä ja helppoa...Herkuttelukaan ei ole kiellettyä kun pitää sen kohtuudessa, itse pidän herkkupäivän kerran viikossa, joskus vain lipsun ja se näkyy heti...Olen tyytyväinen, että aloitin. Kävin kuurin alussa otattamassa kaikki mahdolliset arvot verestä sekä laihdutuksen puolivälissä. Työterveyshoitaja oli tosi tyytyväinen tuloksiin, oli itse käynyt tutustumassa aiheeseen, eikä hän nähnyt siinä ongelmaa. Nyt paino taas nousussa (kesällä tuli herkuteltua ja ruokarytmi pielessä...) Aloitin tänään keitot muutamaksi viikoksi (paino putoaa 1-3 kg vkossa) eli helpoin tapa saada itsensä ruotuun. TÄTÄ EI IKUISESTI VOI JATKAA VAAN TÄMÄ LOPPUU TÄHÄN KEITTOKUURIIN KOHDALLANI eli omassa päässään on tehtävä itselleen selväksi miten elän ja syön. Onnea ja menestystä kaikille ketkä tähän ryhtyvät TAI muunlaiseen painonpudotukseen. Itse onnistuin ja vaikka se maksoi sain rahalle koko rahalle vastikette !


      • mollamaija1
        Ei enää tätä kirjoitti:

        Hei!

        Eroa ihmeessä ohjelmasta. Minulla ainakin sopimusta tehtäessä mainittiin, että jos haluaa erota kesken, se maksaa 149 euroa. Ja se lukee myös sopimuksessa. Ei kannata maksaa turhia satasia, kun tuolla summalla pääset kerralla eroon koko hommasta.

        tiedätkö paljo maksa eroaminen jos on ollut 26 vko jäsen? itse oon tuon jo ollut ja eipä oikeen innosta enää,sain 13 kiloa pois,vielä ois 4-5 saatava mutta kuntosalill käynti todella tylsää,kävin jonkun kerran,uimisesta pidän..


      • Laihduttaja - 10 kil
        terveys ensin kirjoitti:

        Oletteko miettineet asiaa terveyden näkökulmasta? Meinaan sitä, ettei tuo usean kilon viikko pudotus ole terveellistä. Jos meinaatte saada painon kuriin ja pysymään alhaalla, niin sopiva vauhti on 0.5 kg / viikko. Sitä nopeampi on turvallista vain lääkärin täydellisessä valvonnassa ei kotona omin päin.

        Tämä on todellakin vain yksi keino rahastaa ylipainoisilla. Huijausta koko juttu. Ehkä se joillekin toimii, mutta kun tuo painon pudotus on enemmän ajatustyötä. Pitää miettiä koko elämä uusiksi. Niin ruokailutavat kuin liikunta kuin kaikki muukin. Ei se muuten onnistu. Ja itselleen ei pidä olla liian ankara. Väliin saa herkutella kunhan se ei ole joka päiväistä ja jatkuvaa.

        Mutta tämänhän kaikki tietävät, ketkä ovat oikeasti miettineet laihduttamista ja tehneet sen onnistuneesti. Itse tiedän kaikki nuo ja sitli pitäisi saada painoo pudotettua ainakin 25 kg. Enkä lähde tuohon hyper kalliiseen painonpudotukseen, sillä rakastan syömistä ja ruoan laittamista. Heti, kun saan itselleni iskostettua sen, että lähden kävelemään ja lisään liikuntaa tästä 100 % niin painokin tippuu ihan varmasti. Eikä maksa muuta kuin lenkkareiden hinnan. Ei tarvii maksaa noin 500 - 600 € / kk ja nähdä nälkää.

        Onnea vaan kaikille, jotka terveytensä uhallakin lähtevät tuohon mukaan. Toivon todella että siinä ei tapahdu mitään pahaa kenellekään. Se vaan on varmaa ettei yksikään niistä vetäjistä ole itse pudottanut painoaan tällä menetelmällä. Eivätkä he ota vastuuta, jos joku joutuu sairaalaan tämän takia.

        Ajatusmaailmani oli yhtä suppea kun sinulla ennenku kuulin xtravaganzasta. Olen laihtunut 10 kiloa 5 viikossa eikä kiloja tosiaan ole tullu takas vaikka olen syönyt melko normaalisti niitten keittojen jälkeen. Nykyään lähtee semmonen 200 - 800 grammaa per viikko pois, mutta painoa pitäis vielä se 5 kiloa tiputtaa.

        Ja katos itehän puhut ittesi nytten vähän pussiin kun kehuskelet "normaalia" tapaa pudottaa painoa; mutta katos, onko tuloksia näkyny? Ei niin, sitä minäkin, EI TULOKSIA!

        Xtravaganzan kautta olen löytänyt itseni ja osaan suhtautua ruokaan eri tavalla kun aikasemmin. Ja toi että "ei pidä olla liian ankara itselleen" on kyllä ihan höpölöpön läskien puhetta sama kun tuo "jos laihtuu enemmän kun 0,5 kiloo viikossa niin se on epäterveelistä".. Tuo on just katkerien läskien puhetta jotka ei sitä painoa millään saa tiputettua. Tiedän kyllä sillä aikaisemmin olin juuri tuollainen, tuollainen kun sinä. Mutta onneksi olen muuttunut ja voin katsoa ylpeänä peiliin ja totea että kaikki tämä "kallis kusetus" on ollu hintansa arvoinen... Se joku 100 euroa kuukaudessa EI ole paljon jos se oikeesti menee hyvään tarkotukseen ja kyse on omasta hyvinvoinnista. Kyllähän minä sen olen ansainnu!


      • muuten ei onnistu
        pettynyt kirjoitti:

        Todella harva pystyy syömään pelkkää pussikeittoa useita viikkoja, sitäpaitsi xtravaganza-keitot maksavat tuntuvasti enemmän, kuin ruokakaupasta ostetut. Xtravaganza sitouttaa jäseneksi useiksi kuukausiksi, josta et pystu eroamaan. Xtravaganza mainostaa mm henkisestä valmennuksesta. Käytännössä se on cd-levy, jota kehoitetaan kuuntelemaan päivittäin. Olen todella pettynyt tähän metodiin, jonka innolla aloitin. Maksan vielä useita kuukausia 100e kk, kun ei pysty eroamaan.

        Mitenniin todella harvat? Itse onnistuin, siskoni onnistui, kaikki jotka tunnen sieltä ovat onnistuneet ja tosiaan en tunne ketään joka ei olisi siinä onnistunut. Et taida olla tarpeeksi motivoitunu siihen.


      • Lihavia jymäytetään
        Ei enää tätä kirjoitti:

        Hei!

        Eroa ihmeessä ohjelmasta. Minulla ainakin sopimusta tehtäessä mainittiin, että jos haluaa erota kesken, se maksaa 149 euroa. Ja se lukee myös sopimuksessa. Ei kannata maksaa turhia satasia, kun tuolla summalla pääset kerralla eroon koko hommasta.

        Halusin erota Xtravaganza laihdutus ryhmästä taloudellisten vaikeuksien takia, kerkesin olla 5 viikoa siellä enkä käyttänyt salia ollenkaan. Nyt kuitenkin joudun erosta maksamaan 210 euroa tämän kuun ja ens kuun 89 euron salimaksuja. Kovaa rahastusta se toisiaan on.


      • optikko
        Lihavia jymäytetään kirjoitti:

        Halusin erota Xtravaganza laihdutus ryhmästä taloudellisten vaikeuksien takia, kerkesin olla 5 viikoa siellä enkä käyttänyt salia ollenkaan. Nyt kuitenkin joudun erosta maksamaan 210 euroa tämän kuun ja ens kuun 89 euron salimaksuja. Kovaa rahastusta se toisiaan on.

        Et sitten lukenut sopimusta ennen kuin liityi. Säännöt ovat aivan selvät.


      • sanskrit
        oskari kirjoitti:

        Terveyden näkökulmasta :

        xtravaganzan painonhallinta ja painonpudotus tapahtuu täysin luonnollisella ja turvallisella tavalla. Elimistön normaalia toimintaa. Kannattaa käydä kuuntelemassa esittelyä jotta tietää mistä puhuu. Se ei maksa mitään.
        n.150000 ihmistä on suorittanut 26 viikon ohjelman joten kyllähän siitä olisi sanomista tullut jos jotain ongelmia olisi esiintynyt.
        Lääkärit jopa suosittelevat xtravaganzaa.


        Tekstistäsi huomaa ettet ole esittelyssä käynyt.
        Ruokailu nautintoja ei ole tarkoitus unohtaa vaan oppia tekemään ne oikein.
        Liikunta asioita opetellaan tekemään oikein jotta se olisi pysyvää. Monella se on kynnyksenä liikunnan harrastamiseen.

        Kaikki terveyskonsultit mitä olen tavannut ovat liikunnan alan ammattilaisia ja osa heistä ravintopuolen ammattilaisia.He tietävät erittäin tarkasti miten toimitaan.
        Kannattaa hyvät ihmiset käydä kuuntelemassa esittelyä jotta tietää mistä puhutaan.

        Kaikki konsultit eivät todellakaan ole liikunnan ammattilaisia!!!! Sinne voi mennä koulutettavaksi lähes kuka tahansa.


    • pussiruuat

      Hei, ajattelin täälä kysellä et jos joku joka on jo xtrevaganzas. Onks ne pussiruuat hyviä? Olen itse hyvin nirso ja pelkään että jos ne ei oo syötävii niin menen vanhoihin ruokailutottumuksiin... Itsellä alkaa ryhmätapamiset 20.11 ja toivon että tä toimis kun olen ollut ylipainoinon kirjaimellisesti koko ikäni ja varsinki amiksen aikana tuli aivan järkyttävästi kiloja=(
      Toimiiko xtravaganza oikeeti? Se on kallis, muutta mielestäni jos se tuo tulosta niin raha on sen arvoista.

    • Painonpudottaja

      Hei!

      Xtravaganza ohjelma on suht kallis. Pussit maksaa 56€/viikko salimaksu vuodeksi kaupanpäälle.

      Ole huolellinen salin liittymisehdoista, jos lähdet ohjelmaan mukaan. Kuukauden hinnaksi tulee noin 320€ täysvauhti pusseilla.

      Ztravaganzan kattojärjestöstä on vaikea löytää tietoja, koska niitä ei löydy nettisivustoilta eikä ohjelmassa jaettavista kirjoista ainoastaan välikäsinä toimivien salien yhteystiedot löytyvät.

      Tämän kritiikin jälkeen voin todeta, että paino lähtee ohjelmalla tehokkaasti. Pudotuksen sivuvaikutuksina voi olla huimausta ja päänsärkyä.

      *Painonpudottaja*

      • bee happy

        aloitin xtravaganza painonpudotus ohjelman täydellä vauhdilla ja paino on pudonnut viikossa 6kg. hinnoista sen verran , että kuntosalikorttiin kuuluu kaikki jumpat ja henkilökohtainen ohjaaminen, terveystietoa, luentoja ja tsemppiä (säännölliset tapaamiset ryhmän kanssa) ja mitä pussiruokien ostoihin tulee (56 e) viikossa niin täysivauhdilla laihduttaessa, sinun ei tarvitse käydä ollenkaan ruokakaupassa ja jos muut kotona syövätkin normaaliruokaa, heidän ruokailutottumuksiaan voi myös muuttaa ja katsoa ettei ostoskärryyn tupsahda sipsejä, kekseja,limuja,olutta ym. jostain ruokatapatottumukset on aloitettava ja silloin ei voi kun aloittaa joku dietti ja silloin on maksettava tai jos kokee tämän kalliksi, ainahan voi jatkaa samaa elämänrataa kuin ennenkin ja muka säästää sen rahan mikä menisi kalliiseen kuntosaliin! huom! kannattaa ajatella elämäntapamuutosta tosissaan!
        itse olen tosi tyytyväinen, jaksaa paremmin tehdä kaikkea ja on aktiivisempi ote elämään!


    • Näin minulla

      Aloitin 26 viikon ohjelman tammikuussa 2008. Laihduin 28 kiloa ja nyt vuotta myöhemmin paino on pysynyt samassa liikunnan ja ruokavalion ansiosta. Xtravaganza oli mahtava alkusysäys elämänmuutokseen ja sen avulla löysin myös liikunnan iloa, jota aikaisemmin ei ollut lainkaan.

      Syön jotakuinkin xtravaganzan lautasmallin mukaan (salaattia ja protskuja, hyvin vähän hiilareita) ja voin todella hyvin. En koe jääväni mistään paitsi, vaikka lautasella ei perunaa, riisiä tai pastaa olekaan.

      Mahtavaa, että sain tällaista aikaiseksi!

      • 10. viikko menossa

        Kuulostaa hyvältä, että olet vuoden jälkeen noissa aatoksissa. Itsellä henkinen työ elämäntapojen muutoksessa ollut melkoista aallokkoa. Olen TODELLA iloinen -14kg (tähän mennessä)pudotuksesta xtran ohjelmalla. 6 vuotta kaikkea yrittäneenä, tämä on ensimmäinen kerta, kun muutosta tapahtuu tuolla ajatuksen tasolla. Toivottavasti voin allekirjoittaa vuoden päästä nuo sinun sanasi. Sitä tavoittelen. Helppoa en kuvitellutkaan tämän olevan.


      • Darling88
        10. viikko menossa kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, että olet vuoden jälkeen noissa aatoksissa. Itsellä henkinen työ elämäntapojen muutoksessa ollut melkoista aallokkoa. Olen TODELLA iloinen -14kg (tähän mennessä)pudotuksesta xtran ohjelmalla. 6 vuotta kaikkea yrittäneenä, tämä on ensimmäinen kerta, kun muutosta tapahtuu tuolla ajatuksen tasolla. Toivottavasti voin allekirjoittaa vuoden päästä nuo sinun sanasi. Sitä tavoittelen. Helppoa en kuvitellutkaan tämän olevan.

        Luin tässä nyt kaikkien kommentteja Xtravaganzasta. Liityin siihen mukaan tänään, ja aloitan huhtikuussa laihduttamisen. Sain sellaisen käsityksen tänään kyllä että se on turvallista koko homma, mutta minua alkoi pelottamaan kaikkien kommentteja täällä.
        Tänään yksi tuttu myöskin kertoi että tämä ohjelma on pelkkää huijausta ja rahastusta.

        Mihin minun pitäisi uskoa? En halua menettää rahojani johonkin huijausyritykseen tms.??!! Apua auttakaa minua joku.. mihin minä oikein liityin tänään?


      • ripaus
        Darling88 kirjoitti:

        Luin tässä nyt kaikkien kommentteja Xtravaganzasta. Liityin siihen mukaan tänään, ja aloitan huhtikuussa laihduttamisen. Sain sellaisen käsityksen tänään kyllä että se on turvallista koko homma, mutta minua alkoi pelottamaan kaikkien kommentteja täällä.
        Tänään yksi tuttu myöskin kertoi että tämä ohjelma on pelkkää huijausta ja rahastusta.

        Mihin minun pitäisi uskoa? En halua menettää rahojani johonkin huijausyritykseen tms.??!! Apua auttakaa minua joku.. mihin minä oikein liityin tänään?

        minä kans aloitan tällä viikolla ja juuri maksoin aloituksen ja eka kk. en usko huijaukseen ollenkaan koska niin monet on siinä onnistuneet, ja suurihan tuo koko ohjelma ja luotettavan tuntuinen. oon tuhat krt aloittanut elämäntavat siis uudet,painvart.ja yms..mutta aina tyssää kun ei kunnon kontrollia ja lipsumista pikkuhiljaa kehittyy. eikun tsemppiä sulle. me onnistutaan ja rahalle saadaan todella hyvää vastinetta


      • ikuinen laihtari ohi?
        ripaus kirjoitti:

        minä kans aloitan tällä viikolla ja juuri maksoin aloituksen ja eka kk. en usko huijaukseen ollenkaan koska niin monet on siinä onnistuneet, ja suurihan tuo koko ohjelma ja luotettavan tuntuinen. oon tuhat krt aloittanut elämäntavat siis uudet,painvart.ja yms..mutta aina tyssää kun ei kunnon kontrollia ja lipsumista pikkuhiljaa kehittyy. eikun tsemppiä sulle. me onnistutaan ja rahalle saadaan todella hyvää vastinetta

        Minäkin olen tänään menossa tekemään sopimuksen ja tavoitteena on tiputtaa tuollaiset 35 kg, joten mikään pikku juttu se ei ole minulle, kaikkee mahdollista olen jo kokeilut joten miksi en kokeilisi myös tätä, jos se toimii niin mikään raha ei mene hukkaan, kallista tai ei niin mitä välii sillä on, tärkeempää on oma terveys ja jos tällä saa terveyden kontoon niin se on ihanaa.

        Joten avoimin mielin kohti uutta ja ihanaa elämää, työtä ja ponnistuksia se varmasti tarkoittaa, mutta on sen arvoista.

        Unelmoin jo ensi hiihtolomasta ja siitä että jaksan lasten kanssa laskea koko päivän mäkeä, eikä satu polviin, eikä kunto lopu kesken...


      • onnistuu
        Darling88 kirjoitti:

        Luin tässä nyt kaikkien kommentteja Xtravaganzasta. Liityin siihen mukaan tänään, ja aloitan huhtikuussa laihduttamisen. Sain sellaisen käsityksen tänään kyllä että se on turvallista koko homma, mutta minua alkoi pelottamaan kaikkien kommentteja täällä.
        Tänään yksi tuttu myöskin kertoi että tämä ohjelma on pelkkää huijausta ja rahastusta.

        Mihin minun pitäisi uskoa? En halua menettää rahojani johonkin huijausyritykseen tms.??!! Apua auttakaa minua joku.. mihin minä oikein liityin tänään?

        löytyy xtravaganza tsemppiryhmä nimisiltä sivuilta.


      • Xtra-työntekijä
        Darling88 kirjoitti:

        Luin tässä nyt kaikkien kommentteja Xtravaganzasta. Liityin siihen mukaan tänään, ja aloitan huhtikuussa laihduttamisen. Sain sellaisen käsityksen tänään kyllä että se on turvallista koko homma, mutta minua alkoi pelottamaan kaikkien kommentteja täällä.
        Tänään yksi tuttu myöskin kertoi että tämä ohjelma on pelkkää huijausta ja rahastusta.

        Mihin minun pitäisi uskoa? En halua menettää rahojani johonkin huijausyritykseen tms.??!! Apua auttakaa minua joku.. mihin minä oikein liityin tänään?

        Teit ihan oikean päätöksen liittyessäsi ohjelmaan! Näen menestystarinoita töissä joka päivä kun nuoret ja vanhemmat asiakkaat tulee vaa-alle ja riemuitsee tippuneista kiloista. Koita noudattaa ohjeita sanantarkasti niin onnistut kyllä! Tsemppiä, kyseessä ei ole rahastuskeino tai vaarallinen ihmedieetti. Tulet kyllä ekojen viikkojen aikana huomaamaan miten hyvän päätöksen olet tehnyt.


      • Helituuli
        Darling88 kirjoitti:

        Luin tässä nyt kaikkien kommentteja Xtravaganzasta. Liityin siihen mukaan tänään, ja aloitan huhtikuussa laihduttamisen. Sain sellaisen käsityksen tänään kyllä että se on turvallista koko homma, mutta minua alkoi pelottamaan kaikkien kommentteja täällä.
        Tänään yksi tuttu myöskin kertoi että tämä ohjelma on pelkkää huijausta ja rahastusta.

        Mihin minun pitäisi uskoa? En halua menettää rahojani johonkin huijausyritykseen tms.??!! Apua auttakaa minua joku.. mihin minä oikein liityin tänään?

        hei

        minä olin viime keväänä 10 viikkoa täysivauhdilla ja sain pudotettua hurjasti kiloja ja aivan loistavan olon. Nyt jatkan lifetime-ohjelmalla, aloitan täysivauhdin huomenna. Suosittelen lämpimästi täysivauhtia ja toivon tietenkin kokemuksia vaikka tänne, niin voimme tsempata toisiamme alun karikoissa ja mieliteoissa.


    • epätoivoinen hipura

      miten tosta höpöhommasta eroon pääsen, ohjaus onnetonta ei mitään ryhmäfiilistä.

      • Pompula73

        Minulle tämä ohjelma on toiminut...kolmessa viikossa on tippunut 9 kiloa!


      • neiti kesis

        HEippa
        Ite mietin ryhmään liittymistä mutta epäilen vuoden motivaatiota. Periaatteessa systeemissä ei oo mulle mitään uutta, oon kokeillu nutraamista aiemmin ja joskus atkinssia ja toi olis sopivasti sieltä väliltä.
        Jos joku haluaa kirjastaan eroon niin ostaisin mielelläni!:)


    • Xtrapettynyt

      Minulle ilmoitettiin sopimusta tehdessä, että kurssi kestää 26 viikkoa, mutta nyt he väittävät, että sopimus onkin vuoden kestävä! Mikä on oikea sopimuksen kestoaika? Kurssin kolme ensimmäistä kuukautta meni hyvin painon pudotushuumassa. Itse kurssista eikä ohjauksesta ollut mitään apua. Ryhmähenkikin oli aivan olematonta. Tuli sellainen fiilis, että vetäjillä oli päällimmäisenä ajatuksena bisneksen teko. Luvattiin kaikenlaisia aktiviteetteja, keilailuja, retkiä ym.ym. Kaikki jäi puheen tasolle. Kallis kuukausimaksu 89€ "ei mistään".

      • ehkä xtraan

        Juupa juu. Kannattaa lukea ne sopimusehdot huolellisesti läpi ennen kuin allekirjoittaa mitään.

        Ja kun käy vähän vilkuilemassa salien käytäntöjä niin huomaa kyllä mihin sitoutuu. Eli se kk maksu on sitova vuodeksi eteenpäin, aina. Jos eroa maksat kahden kuukauden maksut. Se siitä. Ei siis koko vuotta tarvitse maksaa. Jos joku väittää niin, niin on väärässä. Toki sopimuksen sanamuoto on muotoa "vuodeksi sitova", mutta kyllä sen voi perua kunhan maksaa kahdesta ylimääräisestä kuukaudesta. Ihan on yleinen käytäntö kuntosaleilla.

        Kävin alku haastattelussa ja mulle painotettiin hirveästi sitoutumista. Mikä onkin erittäin tärkeää. Tulin siihen tulokseen, että kesällä en pääse kuitenkaan käymään ryhmässä enkä salilla, niin ehkä syksyllä aloitan


      • Helituuli
        ehkä xtraan kirjoitti:

        Juupa juu. Kannattaa lukea ne sopimusehdot huolellisesti läpi ennen kuin allekirjoittaa mitään.

        Ja kun käy vähän vilkuilemassa salien käytäntöjä niin huomaa kyllä mihin sitoutuu. Eli se kk maksu on sitova vuodeksi eteenpäin, aina. Jos eroa maksat kahden kuukauden maksut. Se siitä. Ei siis koko vuotta tarvitse maksaa. Jos joku väittää niin, niin on väärässä. Toki sopimuksen sanamuoto on muotoa "vuodeksi sitova", mutta kyllä sen voi perua kunhan maksaa kahdesta ylimääräisestä kuukaudesta. Ihan on yleinen käytäntö kuntosaleilla.

        Kävin alku haastattelussa ja mulle painotettiin hirveästi sitoutumista. Mikä onkin erittäin tärkeää. Tulin siihen tulokseen, että kesällä en pääse kuitenkaan käymään ryhmässä enkä salilla, niin ehkä syksyllä aloitan

        Itse olen aloittanut xtravaganza painonhallintaohjelman 5 viikkoa sitten ja nyt on painoa pudonnut 10 kg. Ohjelmaan sitoutuminen on paikkakuntakohtainen näemmä. Meillä sitoudutaan puoleksi vuodeksi, irtisanoutumisaika on 1kk. kaverini joutui toisaalla sitoutumaan vuodeksi, irtisanoutumisaika 2 kk. joten eroja on ja ne kannattaa selvittää ennen allekirjoitusta. meillä on todella kiva ja pieni ryhmä ja aivan mahtava ohjaaja ryhmässä.

        olen viimein onnistunut edes pudottamaan painoa monen vuoden jos jonkin tuloksettoman yrityksen jälkeen ja olo on aivan mahtava. Nyt edessä on vielä viisi viikkoa pusseilla ja sitten on edessä se pahin, eli painon pitäminen normaalipainossa =)).


      • sirkka-liisa 43
        Helituuli kirjoitti:

        Itse olen aloittanut xtravaganza painonhallintaohjelman 5 viikkoa sitten ja nyt on painoa pudonnut 10 kg. Ohjelmaan sitoutuminen on paikkakuntakohtainen näemmä. Meillä sitoudutaan puoleksi vuodeksi, irtisanoutumisaika on 1kk. kaverini joutui toisaalla sitoutumaan vuodeksi, irtisanoutumisaika 2 kk. joten eroja on ja ne kannattaa selvittää ennen allekirjoitusta. meillä on todella kiva ja pieni ryhmä ja aivan mahtava ohjaaja ryhmässä.

        olen viimein onnistunut edes pudottamaan painoa monen vuoden jos jonkin tuloksettoman yrityksen jälkeen ja olo on aivan mahtava. Nyt edessä on vielä viisi viikkoa pusseilla ja sitten on edessä se pahin, eli painon pitäminen normaalipainossa =)).

        onko kukaan ollut ryhmässä kurikassa, tai muualla pohjanmaalla ?


    • Pompula73

      7 viikkoa takana ja kiloja tippunut 16.2 kg!! Toimii ainakin mulla erittäin hyvin :)

    • särkikala

      Minusta on kaamean hintaista rahastusta lihavuudella 300-500 euroa! kun jokainen itse pystyy samaan kotonaan ilman rahastusta vaihtamalla ruokavalionsa vähän hiilihydraatteja sisältävään ruokaan. Itse olen näin pudottanut painoani 2,5 kuukaudessa eli 10 viikossa yli 19 kiloa, eikä ole maksanut vielä mitään ja olo on loistavan reipas ja hyvä, jaksan joka päivä aina vain paremmin. Olen aina kyseenalaistanut nämä maksulliset laihtumiset, koska niissä vain useimmiten otetaan rahat hölmöjen taskusta ja ilman takuuta, kun sen laihtumisen voisi tehdä ilmeiseksikin, jos vain on yhtään itsekuria.

      • jos

        ei vaan itsekuri riitä sellaiseen ja kun alkaa kunnon kuurin ja sitoutuu tällaiseen, niin silloin saa vasta tuloksia. Kaikki eivät ole niinkuin sinä... ihailtavaa itsekuria kylläkin.


      • terveyskonsultti...

        Olet vasta alussa omassa projektissasi, ja epäilen onko elämäntapamuutoksesi edes vielä alkanut. Laihtunut kyllä olet mutta se ei vielä takaa mitään. Xtravaganzassa on suurimmaksi osaksi kyse muusta kuin laihtumisesta, laihtuahan voi kuka tahansa ja hyviä menetelmiä on monia. Toivottavasti saat myös pidettyä saavutetut tulokset.

        Jokseenkin typerää yleensä kommentoida mitään ja sanoa samalla ettei tiedä koko jutusta yhtään mitään... :) ja tuo 300-500e/kk on ihan höpöhöpöä, täysvauhdilla alussa voi mennä reilu 300e/kk, mutta jatkohan on sitten kalleimmissakin paikoissa jotain reilun 100e luokkaa, sisältäen kaikki liikuntapalvelut. Ja vaikka se tuon maksaisikin, niin sitten pitää tehdä valinta onko lihava ja sairas epäonnistuja, vai jotain muuta...


      • XtraMies
        terveyskonsultti... kirjoitti:

        Olet vasta alussa omassa projektissasi, ja epäilen onko elämäntapamuutoksesi edes vielä alkanut. Laihtunut kyllä olet mutta se ei vielä takaa mitään. Xtravaganzassa on suurimmaksi osaksi kyse muusta kuin laihtumisesta, laihtuahan voi kuka tahansa ja hyviä menetelmiä on monia. Toivottavasti saat myös pidettyä saavutetut tulokset.

        Jokseenkin typerää yleensä kommentoida mitään ja sanoa samalla ettei tiedä koko jutusta yhtään mitään... :) ja tuo 300-500e/kk on ihan höpöhöpöä, täysvauhdilla alussa voi mennä reilu 300e/kk, mutta jatkohan on sitten kalleimmissakin paikoissa jotain reilun 100e luokkaa, sisältäen kaikki liikuntapalvelut. Ja vaikka se tuon maksaisikin, niin sitten pitää tehdä valinta onko lihava ja sairas epäonnistuja, vai jotain muuta...

        Ryhmään osallistuneena voin sanoa, että tuloksia syntyy. Tulokset tulevat parin ensimmäisen kuukauden jälkeen, jonka jälkeen pidättäytymällä kohtuuruokailussa voi saavutetun painon myös pitää. Mutta, mutta. Sopimuskausi on 1,5 vuotta, joka on aivan liian pitkä. Eroamismaksu on 150 €, jonka maksuperusteet ovat aika hatarat. Kyse lienee "rangaistusmaksusta". Pussiruoat ovat samoja kuin Nutrileteissä. Vertaisryhmät on suunniteltu naisille ja ainakin oma Xtravaganzaa vetävä kuntosali on naispainotteinen, joten miesten vuoroja ei ole tarpeeksi tai ne ovat todella hankaliin aikoihin.

        Ainakin miehille suosittelen Nutrilettien aloittamista, maksujen maksamista vaimolle ja mikäli vaimo tyytyväinen kahden kuukauden kontrollipunnitukseen saa ukko 50% rahoista takaisin ja loput 50% 6 kk:n kuluttua. Säästyneillä 500 €:lla voi käydä vaikka yhteisellä rantalomalla. Miesten vertaistukiryhmiä voi haeskella vaikka netistä.


      • 168/80
        terveyskonsultti... kirjoitti:

        Olet vasta alussa omassa projektissasi, ja epäilen onko elämäntapamuutoksesi edes vielä alkanut. Laihtunut kyllä olet mutta se ei vielä takaa mitään. Xtravaganzassa on suurimmaksi osaksi kyse muusta kuin laihtumisesta, laihtuahan voi kuka tahansa ja hyviä menetelmiä on monia. Toivottavasti saat myös pidettyä saavutetut tulokset.

        Jokseenkin typerää yleensä kommentoida mitään ja sanoa samalla ettei tiedä koko jutusta yhtään mitään... :) ja tuo 300-500e/kk on ihan höpöhöpöä, täysvauhdilla alussa voi mennä reilu 300e/kk, mutta jatkohan on sitten kalleimmissakin paikoissa jotain reilun 100e luokkaa, sisältäen kaikki liikuntapalvelut. Ja vaikka se tuon maksaisikin, niin sitten pitää tehdä valinta onko lihava ja sairas epäonnistuja, vai jotain muuta...

        Siis miten pussikeittojen syönti opettaa oikeita ruokailutottumuksia? Luultavimmin laihtuminen on nopeaa juuri elimistön ketoositilan takia. Paljon proteiinia, niukalti hiilihydraatteja. Henki haisee. Alla vähän tietoa ketoositilasta.

        "Ketoosin alkupäivinä ihminen saattaa kokea olonsa hyvin väsyneeksi ja nuutuneeksi, mutta noin viikon kuluttua ketoosin alusta hyvin pirteäksi ja energiseksi. Tämä johtuu siitä, että aivot käyttävät ketoaineita ravintolähteenään mieluummin kuin glukoosia. Aivojen koko glukoosintarvetta ei voi kuitenkaan korvata ketoaineilla."

        Ketoosin voi kuka hyvänsä aiheuttaa itselleen vähentämällä hiilihydraattien määrän minimiin. vrt atkinsin dieetti.

        Miettikää ny vähän!!!


      • tiedä !
        XtraMies kirjoitti:

        Ryhmään osallistuneena voin sanoa, että tuloksia syntyy. Tulokset tulevat parin ensimmäisen kuukauden jälkeen, jonka jälkeen pidättäytymällä kohtuuruokailussa voi saavutetun painon myös pitää. Mutta, mutta. Sopimuskausi on 1,5 vuotta, joka on aivan liian pitkä. Eroamismaksu on 150 €, jonka maksuperusteet ovat aika hatarat. Kyse lienee "rangaistusmaksusta". Pussiruoat ovat samoja kuin Nutrileteissä. Vertaisryhmät on suunniteltu naisille ja ainakin oma Xtravaganzaa vetävä kuntosali on naispainotteinen, joten miesten vuoroja ei ole tarpeeksi tai ne ovat todella hankaliin aikoihin.

        Ainakin miehille suosittelen Nutrilettien aloittamista, maksujen maksamista vaimolle ja mikäli vaimo tyytyväinen kahden kuukauden kontrollipunnitukseen saa ukko 50% rahoista takaisin ja loput 50% 6 kk:n kuluttua. Säästyneillä 500 €:lla voi käydä vaikka yhteisellä rantalomalla. Miesten vertaistukiryhmiä voi haeskella vaikka netistä.

        Kuitenkin nimenomaan pitkäkestoinen terapia yhdistettynä VLC-diettiin on todettu oikeastaan parhaaksi laihdutusmetodiksi - siis pelkästään tulosten kannalta. Samoin tuo rahan "panttaaminen" on yksi motivaatiota nostava seikka. En kuitenkaan tiedä, miten laillisesti tämä kaikki menee, mutta suostuminen tuollaisiin "pakkokeinoihin" voi olla hyvästä laihdutustulosta ajatellen.


      • korjausta/tietoa
        168/80 kirjoitti:

        Siis miten pussikeittojen syönti opettaa oikeita ruokailutottumuksia? Luultavimmin laihtuminen on nopeaa juuri elimistön ketoositilan takia. Paljon proteiinia, niukalti hiilihydraatteja. Henki haisee. Alla vähän tietoa ketoositilasta.

        "Ketoosin alkupäivinä ihminen saattaa kokea olonsa hyvin väsyneeksi ja nuutuneeksi, mutta noin viikon kuluttua ketoosin alusta hyvin pirteäksi ja energiseksi. Tämä johtuu siitä, että aivot käyttävät ketoaineita ravintolähteenään mieluummin kuin glukoosia. Aivojen koko glukoosintarvetta ei voi kuitenkaan korvata ketoaineilla."

        Ketoosin voi kuka hyvänsä aiheuttaa itselleen vähentämällä hiilihydraattien määrän minimiin. vrt atkinsin dieetti.

        Miettikää ny vähän!!!

        >

        Ei mitenkään, mutta sillä pääsee eroon entisistä ruuista. Ilmeisesti extrassa kuitenkin keskitytään sitten laihdutustulosten jälkeen siihen ylläpitoon eli ruokailutottumusten muutokseen. Siinä on siis kaksi vaihetta (kuten ihan aina laihdutuksessa): laihdutusprojekti ja ylläpito.

        >

        Jos tajuat lukemasi, niin tosiaan: ketoaineet käytetään aivojen energiantuotantoon (kaikki ja pitää olla vielä muutakin energiaa), joten VLCD:llä ei henki haise (juuri kenelläkään).

        >

        Jep, mutta tuossa on kyse sitten eri asiasta. VLCD:llä ketoosi tulee nimenomaan siitä, ettei tule tarpeeksi ruokaa, joten elimistö käyttää vararavintoa (rasvaa). Atkinsilla elimistö käyttää ruuasta tulevaa rasvaa, josta tottakai tulee myös ketoaineita. Kuitenkin kun tuossa dietissä tulee energiaa paljon muutenkin, ketoaineita on liikaa, joten niistä osa poistuu elimistöstä. Osa ketoaineista on kaasumaisia, jotka voivat erittyä hengitykseen.

        Ketoosi ei ketään laihduta, mutta nopeasta laihtumisesta seuraa ketoosi (jolla on kyllä laihdutusta edesauttava funktio, nälän hellittäminen).

        >

        Aloita heti !

        Auttaako ?


      • yliherkkis
        korjausta/tietoa kirjoitti:

        >

        Ei mitenkään, mutta sillä pääsee eroon entisistä ruuista. Ilmeisesti extrassa kuitenkin keskitytään sitten laihdutustulosten jälkeen siihen ylläpitoon eli ruokailutottumusten muutokseen. Siinä on siis kaksi vaihetta (kuten ihan aina laihdutuksessa): laihdutusprojekti ja ylläpito.

        >

        Jos tajuat lukemasi, niin tosiaan: ketoaineet käytetään aivojen energiantuotantoon (kaikki ja pitää olla vielä muutakin energiaa), joten VLCD:llä ei henki haise (juuri kenelläkään).

        >

        Jep, mutta tuossa on kyse sitten eri asiasta. VLCD:llä ketoosi tulee nimenomaan siitä, ettei tule tarpeeksi ruokaa, joten elimistö käyttää vararavintoa (rasvaa). Atkinsilla elimistö käyttää ruuasta tulevaa rasvaa, josta tottakai tulee myös ketoaineita. Kuitenkin kun tuossa dietissä tulee energiaa paljon muutenkin, ketoaineita on liikaa, joten niistä osa poistuu elimistöstä. Osa ketoaineista on kaasumaisia, jotka voivat erittyä hengitykseen.

        Ketoosi ei ketään laihduta, mutta nopeasta laihtumisesta seuraa ketoosi (jolla on kyllä laihdutusta edesauttava funktio, nälän hellittäminen).

        >

        Aloita heti !

        Auttaako ?

        Kiinnostuin tästä jutusta nyt, mutta jäin miettimään, mitä nuo pussikeitot sisältävät. Olen allerginen joillekin ruoka-aineille kuten kananmunalle, kalalle ja herneelle...ja nimenomaan proteiinithan näissä ovat se allergeeni.


      • kokeilemaan ?
        yliherkkis kirjoitti:

        Kiinnostuin tästä jutusta nyt, mutta jäin miettimään, mitä nuo pussikeitot sisältävät. Olen allerginen joillekin ruoka-aineille kuten kananmunalle, kalalle ja herneelle...ja nimenomaan proteiinithan näissä ovat se allergeeni.

        Käsittääkseni pussit sisältää proteiinilähteenään soijaa (tai heraa), joten ei se taida olla kovin paha. Oletko niin allerginen, ettet pysty kokeilemaan ?

        Tuosta Xtrasta, niin kannattanee olla aikalailla varuillaan. Jokseenkin hämärästä firmasta on kyse.


      • Xtravaganzasta
        kokeilemaan ? kirjoitti:

        Käsittääkseni pussit sisältää proteiinilähteenään soijaa (tai heraa), joten ei se taida olla kovin paha. Oletko niin allerginen, ettet pysty kokeilemaan ?

        Tuosta Xtrasta, niin kannattanee olla aikalailla varuillaan. Jokseenkin hämärästä firmasta on kyse.

        Olen ollut Xtravaganza ryhmässä nyt kuukauden verran ja painoa on tippunut 6,8kg

        Minulla maksut menee niin, että maksan kuukauden kerrallaan. Tämä maksu sisältää kuntosalimaksun. Irtisanoutuminen tapahtuu jättämällä kuukausimaksu maksamatta.

        Kulut:
        89€/kk kuntosalimaksua
        59€/vko ruoat (eli ne pussit)
        Yhteensä kk: 325€

        Paljonhan tuo on rahaa, mutta minulla on siihen varaa. Pussien määrä tulee alun 'täysvauhdin' jälkeen pikkuhiljaa vähenemään ja jäämään lopulta kokonaan pois. kuluja tasapainottaa se, ettei rahaa mene enää lounaisiin tai normaaleihin ruokaostoksiin niin paljon. Itse asiassa seurannan perusteella näyttää siltä, rahaa menee ruokaan vähemmän, koska työpaikkalounaat viikon "kotiruoat" ja viikonlopun herkuttelut ovat jäneet pois ja olivat ennen enemmän kuin 59€/vko. Pelkästään työpaikkalounaaseen meni viikossa vähintään se 40€...

        Kokemukseni tähän mennessä ovat olleet alun ruokatottumuksien muuttamisen jälkeen pelkästään positiiviset. Olo on hyvä, jaksan asioita ja paino tippuu motivoivaa vauhtia. Ryhmätapaamiset ovat mukavia ja motivoivat jatkamaan. Minulle suunniteltu kunto-ohjelma on realistinen ja sen jaksaa käydä läpi vaikka kunto ei ole parhain ja viimeksi aktiiviliikuntaa on tullut harrastettua joskus lukiossa.

        Mielestäni Xtravaganzassa painotetaan poikkeuksellisen paljon sitä henkistä puolta. Tavallaan pusseiluvaiheella henkisellä valmennuksella ns. puhdistetaan pöytä ja opetetaan samalla miten sitten lähdetään rakentamaan terveellinen ja kokonaisvaltainen ruokavalio yhdistettynä liikuntaan.

        Xtravaganza tuskin toimii jokaiselle, näinhän on kaikkien eri dieettien, kuurien ja painonhallintaohjelmien kohdalla. Sinäänsä voidaan ajatella positiivisesti että eri vaihtoehtojen runsaus painonhallinnan saralla on ihan hyvä asia, koska on sitten mistä valita ja voi löytää sen itselle sopivan vaihtoehdon - ei tarvi kaikkien yrittää sillä yhdellä ja samalla tavalla.

        Tsemppiä kaikille, jotka taistelevat ylipainoa vastaan!


      • päästä
        Xtravaganzasta kirjoitti:

        Olen ollut Xtravaganza ryhmässä nyt kuukauden verran ja painoa on tippunut 6,8kg

        Minulla maksut menee niin, että maksan kuukauden kerrallaan. Tämä maksu sisältää kuntosalimaksun. Irtisanoutuminen tapahtuu jättämällä kuukausimaksu maksamatta.

        Kulut:
        89€/kk kuntosalimaksua
        59€/vko ruoat (eli ne pussit)
        Yhteensä kk: 325€

        Paljonhan tuo on rahaa, mutta minulla on siihen varaa. Pussien määrä tulee alun 'täysvauhdin' jälkeen pikkuhiljaa vähenemään ja jäämään lopulta kokonaan pois. kuluja tasapainottaa se, ettei rahaa mene enää lounaisiin tai normaaleihin ruokaostoksiin niin paljon. Itse asiassa seurannan perusteella näyttää siltä, rahaa menee ruokaan vähemmän, koska työpaikkalounaat viikon "kotiruoat" ja viikonlopun herkuttelut ovat jäneet pois ja olivat ennen enemmän kuin 59€/vko. Pelkästään työpaikkalounaaseen meni viikossa vähintään se 40€...

        Kokemukseni tähän mennessä ovat olleet alun ruokatottumuksien muuttamisen jälkeen pelkästään positiiviset. Olo on hyvä, jaksan asioita ja paino tippuu motivoivaa vauhtia. Ryhmätapaamiset ovat mukavia ja motivoivat jatkamaan. Minulle suunniteltu kunto-ohjelma on realistinen ja sen jaksaa käydä läpi vaikka kunto ei ole parhain ja viimeksi aktiiviliikuntaa on tullut harrastettua joskus lukiossa.

        Mielestäni Xtravaganzassa painotetaan poikkeuksellisen paljon sitä henkistä puolta. Tavallaan pusseiluvaiheella henkisellä valmennuksella ns. puhdistetaan pöytä ja opetetaan samalla miten sitten lähdetään rakentamaan terveellinen ja kokonaisvaltainen ruokavalio yhdistettynä liikuntaan.

        Xtravaganza tuskin toimii jokaiselle, näinhän on kaikkien eri dieettien, kuurien ja painonhallintaohjelmien kohdalla. Sinäänsä voidaan ajatella positiivisesti että eri vaihtoehtojen runsaus painonhallinnan saralla on ihan hyvä asia, koska on sitten mistä valita ja voi löytää sen itselle sopivan vaihtoehdon - ei tarvi kaikkien yrittää sillä yhdellä ja samalla tavalla.

        Tsemppiä kaikille, jotka taistelevat ylipainoa vastaan!

        Olen aloittamassa reilun viikon päästä ryhmässä ja luettuani tätä ketjua ihmettelen joidenkin tapaa laskea tämän hintaa. Itse laskisin mukaan vain kuukausimaksun koska syönhän minä nykyäänkin ja enemmän kuin tuon n. 60e/vko.
        Käyn muutenkin ko. kuntosalilla 2 krt/vko jumpassa ja oikeastaan minulle tulee hinnaksi loppujen lopuksi kurssin hinnan ja nykyisen kuntosalikortin erotus eli ei päätä huomaava summa, jos tästä on apua ongelmaani.


    • tosi on

      Kun luvataan yli kilon laihtumisia viikossa ja vielä helposti ilman nälkää niin kysymys on HUMPUUKISTA. Extravaganza lupaa jopa neljän kilon pudotuksia taisi olla ylikin. Kysymys on siis EXTRAHUMPUUKISTA. Ei siinä mitään muuten kuin, että tuollainen olisi onnistuessaan epäterveellistä. Lisäksi nopea ja helppo painonpudotus tarkoittaa sitä, että kilot ovat kohta takaisin ja korkojen kanssa. Tämä johtuu siitä että tuo nopea ja helppo painonpudotus on syönyt lihasmassaa ja siitä syystä perusaineenvaihdunta on hidastunut. Että semmosta extraa.

      • sano !

        VLC-dieetit on todettu varsin hyväksi terveydelle. Ei niissä mitään vaaraa ole. Sitten tuossa Xtrassa pidetään huoli lihaksista: kuntosali on olennainen osa tuota kuuria (ja pusseista tulee proteiinia), joten sekin on huomioitu. Lisäksi tuo on vanha ja vääräksi todistettu uskomus, että kilot muka palaisivat, jos laihtuminen on ollut nopeaa. Jos siinä opetellaan uudet ruokailutottumukset aivan tyhjältä pöydältä ja vielä niin, että pussien aikana on otettu etäisyyttä vanhoihin tottumuksiin, niin ennuste on hyvä - parempi kuin perinteisten diettien.

        Tuo on varmasti hyvä formaatti painonhallintaan, mutta minusta Xtra itse mokaa luomalla itsestään epärehellisen kuvan mainonnallaan ja salamyhkäisyydellään.


    • xtravaganzan

      avulla. Olen ikuisesti kiitollinen avusta! Ja voin suositella sitä kaikille reilisti ylipaonoisille. Yli vuosi reilusti aikaa aloituksesta. paino tippui n. 4 kk:n aikana sellaiset 18 kg. Nyt olen normaali, syön normaalisti, liikun ja nautin liikunnasta (liikunnan iloa) enemmän. Vaatekokoni 38 entisen 46-48 tilalla. Ihana pukeutua muihinkin kuin kaapuihin ja pitkiin peittäviin jakkuihin ja tunikoihin. Jotkut ihmiset eivät edes tunnista uutta minääni. Hävitin kaikki vanhat vaatteeni UFF:n keltaiseen laatikkoon, päätöksellä, etten enää niihin halua pukeutua.

      • täälläkin

        ... 22 kiloa tähän mennessä ja matkaa on vielä max. 10 kiloa. Eihän se soppalinja kaikkein mukavinta ollut, mutta hyvin muuttui elämäntavat ja sai kunnon alkuvauhdin. Olen tyytyväinen nykyiseen minääni ja tällä hetkellä minua ei enää kiinnosta kuinka nopeasti paino tippuu. Olen ylpeä itsestäni ja elämänmuutoksesta. Onnea sinulle ja minä jatkan vielä urakointia!!


      • onnitteluista
        täälläkin kirjoitti:

        ... 22 kiloa tähän mennessä ja matkaa on vielä max. 10 kiloa. Eihän se soppalinja kaikkein mukavinta ollut, mutta hyvin muuttui elämäntavat ja sai kunnon alkuvauhdin. Olen tyytyväinen nykyiseen minääni ja tällä hetkellä minua ei enää kiinnosta kuinka nopeasti paino tippuu. Olen ylpeä itsestäni ja elämänmuutoksesta. Onnea sinulle ja minä jatkan vielä urakointia!!

        ja menestystä loppu pudotukseen.


      • Bzrnj

        Miten raskaasti extravanganzaajat yleensä treenaavat? Itse haluaisin kokeilla, kun pisteiden laskeminen ei oikein innosta. Olen ylipainoinen, mutta tykkään harrastaa taistelulajeja, joissa treenit ovat hyvin raskaat. Tällä viikolla aloitan taas aktiivisen harjoittelun parin vuoden tauon jälkeen. Tässä tauolla on paino hitaasti noussut koko ajan ja ruokailutottumukset ovat aivan kauheat. Mietin vaan, että vetääkö tommoinen keittodieetti energiat ihan alas, jos samalla treenaa raskaasti. Painonvartijoissa eivät oikein osanneet sanoa mitään asiaan, käskivät vaan syödä, kun on nälkä :D


      • susse3
        Bzrnj kirjoitti:

        Miten raskaasti extravanganzaajat yleensä treenaavat? Itse haluaisin kokeilla, kun pisteiden laskeminen ei oikein innosta. Olen ylipainoinen, mutta tykkään harrastaa taistelulajeja, joissa treenit ovat hyvin raskaat. Tällä viikolla aloitan taas aktiivisen harjoittelun parin vuoden tauon jälkeen. Tässä tauolla on paino hitaasti noussut koko ajan ja ruokailutottumukset ovat aivan kauheat. Mietin vaan, että vetääkö tommoinen keittodieetti energiat ihan alas, jos samalla treenaa raskaasti. Painonvartijoissa eivät oikein osanneet sanoa mitään asiaan, käskivät vaan syödä, kun on nälkä :D

        Minä sain itse päättää kuinka paljon treenasin. Ihan oloni mukaan, koska täysvauhdilla (500kcal) en kovin paljon jaksanut. Mutta en suosittelisi sinullekkaan täysvauhdin aikani mitään raskaita treenejä. Itse olen nyt pudottanut täysvauhdilla 15 kg ja nyt puolivauhdilla opetellaan syömistä uudelleen :) Nyt olo on virkeä ja energinen, jaksan mitä vaan! Kannattaa lukea myös extraajien omaa palstaa http://xtravaganza.palstani.com/forum.htm, josta saat vastauksia moniin kysymyksiin :)


    • jps, jeps

      kun olen ollut toukokuusta asti ko. dieetillä, niin 25 kiloa on häipynyt. Tuntuu siis toimivan...

      • -000-

        Paino pudonnut n. 20 kg extraamalla. Olen löytänyt harrastuksiini kuntosalin, Easylinen, vesijuoksun
        sauvakävelyn. Olo on aivan mahtava. Vaatteet menneet UFF:lle ja uusia saanut hankkia, IHANAA!!!


      • tyytyväinen entinen
        -000- kirjoitti:

        Paino pudonnut n. 20 kg extraamalla. Olen löytänyt harrastuksiini kuntosalin, Easylinen, vesijuoksun
        sauvakävelyn. Olo on aivan mahtava. Vaatteet menneet UFF:lle ja uusia saanut hankkia, IHANAA!!!

        Olen ollut mukana 5 viikkoa ja kiloja on pudonnut. itse olen ollut useat kerrat painonvartijoissa ja aina on jossain vaiheessa lopahtanut into..Meillä on ainakin mukava ryhmä ja mukavia ohjaajia. Itsestä riippuu kuinka paljon saat/tarvitset tsemppiä hommassa. Itse täytyy kuitenkin olla aktiivinen jos tarvitsee tsemppiä tai apua. Ihmettelen jotakuta joka täällä mainitsi ettei ole pudottanut yhtään varmaankin fuskaat ITSEÄSI ja syöt muutakin kuin nuo pussit. Mielestäni on paras aloittaa heti täysivauhdilla jolloin "entinen" syöminen jää heti pois. Vaikeinta itsestäni oli alkaa syömään muuta ruokaa. Kuntosalin käyttö on perusteltua sillä että kuntosali (minkä tahansa kuntosalin)laitteet kasvattavat lihaksia ja sitä kautta lihakset kuluttavat enenmmän Jaa kiinteä kroppahan on aina paremman näköinen. Tokihan voi itsekin laihduttaa 500 kcal dieetillä mutta sitten täytyy kyllä tarkkaan tietää missä suhteessa mitäkin syö. Nutrilet ei kyllä ole ihan sama asia (kokeillut myös sitä...)koska siinä kalori määrä on enemmän.
        Tsemppiä kaikille laihduttajille miten ikinä teettekin sen, se on tulevaisuuteen satsaamista!


      • Hyvässä vauhdissa
        tyytyväinen entinen kirjoitti:

        Olen ollut mukana 5 viikkoa ja kiloja on pudonnut. itse olen ollut useat kerrat painonvartijoissa ja aina on jossain vaiheessa lopahtanut into..Meillä on ainakin mukava ryhmä ja mukavia ohjaajia. Itsestä riippuu kuinka paljon saat/tarvitset tsemppiä hommassa. Itse täytyy kuitenkin olla aktiivinen jos tarvitsee tsemppiä tai apua. Ihmettelen jotakuta joka täällä mainitsi ettei ole pudottanut yhtään varmaankin fuskaat ITSEÄSI ja syöt muutakin kuin nuo pussit. Mielestäni on paras aloittaa heti täysivauhdilla jolloin "entinen" syöminen jää heti pois. Vaikeinta itsestäni oli alkaa syömään muuta ruokaa. Kuntosalin käyttö on perusteltua sillä että kuntosali (minkä tahansa kuntosalin)laitteet kasvattavat lihaksia ja sitä kautta lihakset kuluttavat enenmmän Jaa kiinteä kroppahan on aina paremman näköinen. Tokihan voi itsekin laihduttaa 500 kcal dieetillä mutta sitten täytyy kyllä tarkkaan tietää missä suhteessa mitäkin syö. Nutrilet ei kyllä ole ihan sama asia (kokeillut myös sitä...)koska siinä kalori määrä on enemmän.
        Tsemppiä kaikille laihduttajille miten ikinä teettekin sen, se on tulevaisuuteen satsaamista!

        Olo on loistava, Eilinen kävelylenkki oli mullistava. Yleensä urheillessani alkaa "jyskytys" päässä ja korvissa humisee, ja hapen saaminen vaikeutuu. Eilen ei näitä oireita ollut ollenkaan! Olen ajatellut että tuo edellämainittu on vain huonon kunnon takia olevaa kropan piiputtamista tms, mutta nyt uskon että kehossani oli niin paljon kuona-aineita, että se vaikutti jo liikkumiseen. En varsinaisesti ole paljoakaan ylipainoinen, tavoitteenani on tpiputtaa n.13kg. Olen perus urheilullinen, ja treenannut läpi elämäni jotain, mutta painoa silti kertynyt huonoista ruokailutottumuksista johtuen.
        Koen tämän ohjelman erittäin toimivaksi ainakin minulle juuri sen takia että katkaistaan vanhat rutiinit, ja sitten pikkuhiljaa siirrytään ruokaan taas, mutta uudella lautasmallilla. Pussikeitot ovat mielestäni ihan hyviä, lemppareiksi jo nyt nousevat suklaa, suklaatoffee, ja kanakeitto. Sienikeittokin oli ihan hyvää, ei ihan niin maukas kuin kana. Mustikka ja mansikka eivät ole niin hyviä.
        Painoa on nyt lähtenyt n.4kg, mutta tässä vaiheessa se on vielä nesteitä ja juuri niitä kuona-aineita. Ketoositila on eilisestä alkaen lähtenyt käyntiin, ja tässä sitä innolla mennään eteenpäin!
        Olen erittäin tarkasti noudattanut diettiä, en ole mitään muuta syönyt. Yhtenä yönä tosin näin unta että repsahdin, mutta mieheni teki juuri illalla uunissa kanaa, kämppä tuoksui ruualta =D En tunne tarvitsevani henkisen valmennuksen puolta juurikaan, motivoivaa on katsella puntarin viisaria, ja tunnustella oman olon paranemista, sekä suurin juttu, EI PÄÄNSÄRKYÄ mistä olen tasaisesti kärsinyt enemmän tai vähemmän.
        Dieetti vaatii ehdottomasti itsekuria, ja ei varmastikkaan sovellu kaikille, mutta oman alun jälkeen voin sanoa että päivä 3 oli se pahin, ja sitten se iloksi muuttuu. Hinta on minulle sivuseikka, kun itsetuntoni ja oloni kohenee tunti tunnilta. Täysvauhdilla aion olla 2-3 vkoa.

        Tsemppiä aloittajille, ja epäilevät menkää kuuntelemaan infot keskukseen, jos ei tunnu omalta, niin elkää tuomitko niitä ketkä haluavat onnistua.


      • kolkyt neljä
        Hyvässä vauhdissa kirjoitti:

        Olo on loistava, Eilinen kävelylenkki oli mullistava. Yleensä urheillessani alkaa "jyskytys" päässä ja korvissa humisee, ja hapen saaminen vaikeutuu. Eilen ei näitä oireita ollut ollenkaan! Olen ajatellut että tuo edellämainittu on vain huonon kunnon takia olevaa kropan piiputtamista tms, mutta nyt uskon että kehossani oli niin paljon kuona-aineita, että se vaikutti jo liikkumiseen. En varsinaisesti ole paljoakaan ylipainoinen, tavoitteenani on tpiputtaa n.13kg. Olen perus urheilullinen, ja treenannut läpi elämäni jotain, mutta painoa silti kertynyt huonoista ruokailutottumuksista johtuen.
        Koen tämän ohjelman erittäin toimivaksi ainakin minulle juuri sen takia että katkaistaan vanhat rutiinit, ja sitten pikkuhiljaa siirrytään ruokaan taas, mutta uudella lautasmallilla. Pussikeitot ovat mielestäni ihan hyviä, lemppareiksi jo nyt nousevat suklaa, suklaatoffee, ja kanakeitto. Sienikeittokin oli ihan hyvää, ei ihan niin maukas kuin kana. Mustikka ja mansikka eivät ole niin hyviä.
        Painoa on nyt lähtenyt n.4kg, mutta tässä vaiheessa se on vielä nesteitä ja juuri niitä kuona-aineita. Ketoositila on eilisestä alkaen lähtenyt käyntiin, ja tässä sitä innolla mennään eteenpäin!
        Olen erittäin tarkasti noudattanut diettiä, en ole mitään muuta syönyt. Yhtenä yönä tosin näin unta että repsahdin, mutta mieheni teki juuri illalla uunissa kanaa, kämppä tuoksui ruualta =D En tunne tarvitsevani henkisen valmennuksen puolta juurikaan, motivoivaa on katsella puntarin viisaria, ja tunnustella oman olon paranemista, sekä suurin juttu, EI PÄÄNSÄRKYÄ mistä olen tasaisesti kärsinyt enemmän tai vähemmän.
        Dieetti vaatii ehdottomasti itsekuria, ja ei varmastikkaan sovellu kaikille, mutta oman alun jälkeen voin sanoa että päivä 3 oli se pahin, ja sitten se iloksi muuttuu. Hinta on minulle sivuseikka, kun itsetuntoni ja oloni kohenee tunti tunnilta. Täysvauhdilla aion olla 2-3 vkoa.

        Tsemppiä aloittajille, ja epäilevät menkää kuuntelemaan infot keskukseen, jos ei tunnu omalta, niin elkää tuomitko niitä ketkä haluavat onnistua.

        "...dieetti vaatii ehdottomasti itsekuria, ja ei varmastikkaan sovellu kaikille, mutta oman alun jälkeen voin sanoa että päivä 3 oli se pahin, ja sitten se iloksi muuttuu. Hinta on minulle sivuseikka, kun itsetuntoni ja oloni kohenee tunti tunnilta. Täysvauhdilla aion olla 2-3 vkoa.

        Tsemppiä aloittajille, ja epäilevät menkää kuuntelemaan infot keskukseen, jos ei tunnu omalta, niin elkää tuomitko niitä ketkä haluavat onnistua..."

        Juu, ei tuomita ei.

        Ai, oot siis tehnyt Xtravaganza-sopimuksen?!? Hei, mulla olis toinenkin vähän vastaavanlainen hyvä ja yhtä tuottoisa sijoituskohde, mikä sun kannatais tsekata, nimittäin WinCapita...

        Niin, ja ole hyvä vaan näistä kultaisista neuvoista !


      • Päätös kypsymässä
        Hyvässä vauhdissa kirjoitti:

        Olo on loistava, Eilinen kävelylenkki oli mullistava. Yleensä urheillessani alkaa "jyskytys" päässä ja korvissa humisee, ja hapen saaminen vaikeutuu. Eilen ei näitä oireita ollut ollenkaan! Olen ajatellut että tuo edellämainittu on vain huonon kunnon takia olevaa kropan piiputtamista tms, mutta nyt uskon että kehossani oli niin paljon kuona-aineita, että se vaikutti jo liikkumiseen. En varsinaisesti ole paljoakaan ylipainoinen, tavoitteenani on tpiputtaa n.13kg. Olen perus urheilullinen, ja treenannut läpi elämäni jotain, mutta painoa silti kertynyt huonoista ruokailutottumuksista johtuen.
        Koen tämän ohjelman erittäin toimivaksi ainakin minulle juuri sen takia että katkaistaan vanhat rutiinit, ja sitten pikkuhiljaa siirrytään ruokaan taas, mutta uudella lautasmallilla. Pussikeitot ovat mielestäni ihan hyviä, lemppareiksi jo nyt nousevat suklaa, suklaatoffee, ja kanakeitto. Sienikeittokin oli ihan hyvää, ei ihan niin maukas kuin kana. Mustikka ja mansikka eivät ole niin hyviä.
        Painoa on nyt lähtenyt n.4kg, mutta tässä vaiheessa se on vielä nesteitä ja juuri niitä kuona-aineita. Ketoositila on eilisestä alkaen lähtenyt käyntiin, ja tässä sitä innolla mennään eteenpäin!
        Olen erittäin tarkasti noudattanut diettiä, en ole mitään muuta syönyt. Yhtenä yönä tosin näin unta että repsahdin, mutta mieheni teki juuri illalla uunissa kanaa, kämppä tuoksui ruualta =D En tunne tarvitsevani henkisen valmennuksen puolta juurikaan, motivoivaa on katsella puntarin viisaria, ja tunnustella oman olon paranemista, sekä suurin juttu, EI PÄÄNSÄRKYÄ mistä olen tasaisesti kärsinyt enemmän tai vähemmän.
        Dieetti vaatii ehdottomasti itsekuria, ja ei varmastikkaan sovellu kaikille, mutta oman alun jälkeen voin sanoa että päivä 3 oli se pahin, ja sitten se iloksi muuttuu. Hinta on minulle sivuseikka, kun itsetuntoni ja oloni kohenee tunti tunnilta. Täysvauhdilla aion olla 2-3 vkoa.

        Tsemppiä aloittajille, ja epäilevät menkää kuuntelemaan infot keskukseen, jos ei tunnu omalta, niin elkää tuomitko niitä ketkä haluavat onnistua.

        ALoitin kesän jälkeen päätöksen, että NYT tai ei koskaan. Itsekseni olen tuloksia saanut -5kg :) Luin lehdestä tästä, ja kävin tutustumassa asiaan. Hinta kauhistutti aluksi, sillä itse en ole laittanut vuosiin rahaa, että voisin harrastaa liikuntaa. Vertailin sitten kuntosalien hintoja kk-korttiin,ja uimahallin lippujen jne. Eli jos 2-3krt kävisi viikossa liikkumassa, niin kyllä se kk hinta nousee aikamoiseksi. Kuntosalikortit kuulta on noin 60-70e joten jos maksan 89e niin mielestäni 20e siitä, että saan tuen ohjeet, avun laitteiden käytössä, koknaisvaltaisen ohjelman myös tuonnem ielensopukoihin asti ei ole paljon :) Ja ruokaan kuluu meillä perheessä noin 90e/viikossa likimain, josta mun osuus on sit noin 30e. Mutta minä sit syön myös työpäivän aikana, ja usein se hinta on noin 7-10e paikkeilla lounas. Eli ton päälle vielä 70e. Niin kyllähän mun matikkani toimii ja pääsisin halvemmalla kuluilla ruokailemaan kun noin 59e/kk sen päälle sitten vain mitä juot: vishy, tee jne. Niin en kyl ymmärrä tän ketjun kauhistuksia laisinkaan...
        Itseasiassa koko juttu ei maksa kuitenkaan kk kuin sen parikymppiä. Toki se tuntuu kukkarossa, mut pitää musitaa laskea muut pois, kun niitä ei mene. Tai jos ei ole harrastanut mitään, niin satsaa harrastamiseen (liikuntaan) sen 50-100e/kk. Niin tällä Xtran hommalla SAAT koko paketin, ja viel painosi hallintaan.
        Eli nyt sitten kovasti mietin, onko ennen joulua järkeä aloittaa:pikkujoulut, jne tulossa. Ensiviikolla voisin aloittaa, mutta siirränkö tammikuulle, vai kertooko se jo huonosta itsekurista ;)
        Painonvartijoilla onnistuin melkein -20kg mut se tuli takas. Nyt tarttis saada motivaatiota lisää, ja elämäntapamuutokseen sysäys...
        Täytynee tarkistaa vaan ehdot, sillä se et joutuisi vuodeksi sitoutumaan, on ehken liikaa...Puoleen vuoteen olen heti valmis, mut kesällä liikuntaa voi harjoittaa niin paljon paremmin kun talvella...
        Laittakaa lisää tietoa onnistumisista, ja onko joku joka miettii nyt aloitusta?


      • kyselevä
        kolkyt neljä kirjoitti:

        "...dieetti vaatii ehdottomasti itsekuria, ja ei varmastikkaan sovellu kaikille, mutta oman alun jälkeen voin sanoa että päivä 3 oli se pahin, ja sitten se iloksi muuttuu. Hinta on minulle sivuseikka, kun itsetuntoni ja oloni kohenee tunti tunnilta. Täysvauhdilla aion olla 2-3 vkoa.

        Tsemppiä aloittajille, ja epäilevät menkää kuuntelemaan infot keskukseen, jos ei tunnu omalta, niin elkää tuomitko niitä ketkä haluavat onnistua..."

        Juu, ei tuomita ei.

        Ai, oot siis tehnyt Xtravaganza-sopimuksen?!? Hei, mulla olis toinenkin vähän vastaavanlainen hyvä ja yhtä tuottoisa sijoituskohde, mikä sun kannatais tsekata, nimittäin WinCapita...

        Niin, ja ole hyvä vaan näistä kultaisista neuvoista !

        onko kaupan dieettikeitot samanvertaisia kuin tuossa xtravaganzassa, voinko laihtua myös niillä?
        kiitos jo etukäteen vastauksista.


      • ovat !
        kyselevä kirjoitti:

        onko kaupan dieettikeitot samanvertaisia kuin tuossa xtravaganzassa, voinko laihtua myös niillä?
        kiitos jo etukäteen vastauksista.

        Kyllä. Kyseessä on VLCD-tuote eli vastaava kuin Nutrilett tai Naturdiet tms. Sitten se on vaan itsekontrollista kiinni, että todellakin tekee lihastensa eteen duunia, raskasta duunia ja opettelee syömään kuurin jälkeen oikein.

        Jos tulee toimeen yksinään paremmin, kannattaa ottaa kaupan VLC-dietti; jos taas ajattelee, että terapiasta, vertaisryhmästä ja liikuntaopastuksesta on apua, kannattanee ehkä liittyä johonkin VLCD-ryhmään, esim. Xtragavanzaan.


      • Minniliini--
        Päätös kypsymässä kirjoitti:

        ALoitin kesän jälkeen päätöksen, että NYT tai ei koskaan. Itsekseni olen tuloksia saanut -5kg :) Luin lehdestä tästä, ja kävin tutustumassa asiaan. Hinta kauhistutti aluksi, sillä itse en ole laittanut vuosiin rahaa, että voisin harrastaa liikuntaa. Vertailin sitten kuntosalien hintoja kk-korttiin,ja uimahallin lippujen jne. Eli jos 2-3krt kävisi viikossa liikkumassa, niin kyllä se kk hinta nousee aikamoiseksi. Kuntosalikortit kuulta on noin 60-70e joten jos maksan 89e niin mielestäni 20e siitä, että saan tuen ohjeet, avun laitteiden käytössä, koknaisvaltaisen ohjelman myös tuonnem ielensopukoihin asti ei ole paljon :) Ja ruokaan kuluu meillä perheessä noin 90e/viikossa likimain, josta mun osuus on sit noin 30e. Mutta minä sit syön myös työpäivän aikana, ja usein se hinta on noin 7-10e paikkeilla lounas. Eli ton päälle vielä 70e. Niin kyllähän mun matikkani toimii ja pääsisin halvemmalla kuluilla ruokailemaan kun noin 59e/kk sen päälle sitten vain mitä juot: vishy, tee jne. Niin en kyl ymmärrä tän ketjun kauhistuksia laisinkaan...
        Itseasiassa koko juttu ei maksa kuitenkaan kk kuin sen parikymppiä. Toki se tuntuu kukkarossa, mut pitää musitaa laskea muut pois, kun niitä ei mene. Tai jos ei ole harrastanut mitään, niin satsaa harrastamiseen (liikuntaan) sen 50-100e/kk. Niin tällä Xtran hommalla SAAT koko paketin, ja viel painosi hallintaan.
        Eli nyt sitten kovasti mietin, onko ennen joulua järkeä aloittaa:pikkujoulut, jne tulossa. Ensiviikolla voisin aloittaa, mutta siirränkö tammikuulle, vai kertooko se jo huonosta itsekurista ;)
        Painonvartijoilla onnistuin melkein -20kg mut se tuli takas. Nyt tarttis saada motivaatiota lisää, ja elämäntapamuutokseen sysäys...
        Täytynee tarkistaa vaan ehdot, sillä se et joutuisi vuodeksi sitoutumaan, on ehken liikaa...Puoleen vuoteen olen heti valmis, mut kesällä liikuntaa voi harjoittaa niin paljon paremmin kun talvella...
        Laittakaa lisää tietoa onnistumisista, ja onko joku joka miettii nyt aloitusta?

        Minä mietin kanssa aloittamista...menisin kampin pisteeseen. Multa on itsekuri ihan kadoksissa, ehkä myös vähän liikunnanilo tällä hetkellä, kun kiloja on vaan kertynyt. pudotettavaa olisi joku 15 kg.

        Pohdin vaan niitä kustannuksia ja sopimusta. Entä millainen on Kampin toimipaikka?! Miten hinnasto ,jos aloittaa intensiivillä? Nettisivuilla mainitaan 16-21 e/kk plus keitot?!?! Hieman kyllä epäilyttää...
        Mä luulen että joko menen ryhmään tai sitten voisin kokeilla Nutrileteillä.


    • ähkijä, vielä

      kiroitin ton "nyt riitti ikuinen ähky!" ja ootan uutta xtraus ketjua, tai kirjottelua sinne. Mulla nyt kahdeksannen päivän aamu!

      • maalaisjärki käteen

        En kyllä laittaisi rahaa noin paljon "turhuuteen", varsinkaan kun on lukenut noita käyttäjien kommentteja. Joo, kyllä se työkaverikin niilä laihtui eikä ole ollut edes lihava, kun aloitti. Jos on ylimääräistä rahaa ja aikaa niin, mikä ettei...


      • -A- Mies
        maalaisjärki käteen kirjoitti:

        En kyllä laittaisi rahaa noin paljon "turhuuteen", varsinkaan kun on lukenut noita käyttäjien kommentteja. Joo, kyllä se työkaverikin niilä laihtui eikä ole ollut edes lihava, kun aloitti. Jos on ylimääräistä rahaa ja aikaa niin, mikä ettei...

        1. Jos et halua laihtua. Älä liity Xtravaganzaan äläkä mihinkää muihin Painonvartijoihin!
        2. Jos kykenet hallitsemaan syömistäsi ja pystyt kotikonstein laihduttamaan. Älä liity Xtravaganzaan äläkä mihinkää muihin Painonvartijoihin!
        3. Jos olet tyytyväinen kroppaasi ja terveys, hyvinvointi sekä pitkä elämä on muuten taattu. Älä liity Xtravaganzaan äläkä mihinkää muihin Painonvartijoihin!
        4. Jos taas olet kokeillut melkein kaikki muut dietit onnistumatta. Niin miksi ei kokeilisi vielä tätä ennen kun huomaa kärsivänsä aikuisiän diabeetteksestä, rasvan tukkimista verisuonista ja täysin klenkoista nivelistä.. puhumattakaan siitä, että joutuu heittämään lusikan nurkkaan ennen kuin lapset ovat edes kunnolla ehtineet aikuisiksi.

        Ja ne kulut:
        5. Jos punttisali maksaa 89€/kuussa niin onhan se vähän kallis mutta ei nyt vielä paha.
        6. Jos alussa vetelee pussikeittoja ainoana ruokana... niin n. 200€ ruokalasku kuussa on kyllä aika edullinen. Kun tarkoitushan ei ole syödä niitä kuitenkaan ikuisesti vaan ainoastaan osana painonpudotusta... siis haluttuun elopainoon asti.

        Noh.. kyllä minullakin hieman nousi karvat pystyyn siitä jäsenyyssopimuksen vuoden sitoutumiskohdasta. Mutta jos se sen vaati, että noi 4. kohdan tulevaisuudennäkymät ei toteudu...niin entäs sitten.
        Jonkun rahat menee tupakkaan, minulla Xtravaganzaa.... omatpa on rahani.

        Ja ihan yleisesti:
        En ole vielä ollut kauaa jäsenenä... jotkut pussit maistuvat kalanrualta jotkun taas oikein hyvältä. Välillä tekisi kauheasti mieli syödä herkkuja.
        ...mutta olen itsestäni oikein ylpeä, että lähdin mukaan tähän projektiin elämäni viimeisestä laihdutuskuurista.


      • tukevahko
        maalaisjärki käteen kirjoitti:

        En kyllä laittaisi rahaa noin paljon "turhuuteen", varsinkaan kun on lukenut noita käyttäjien kommentteja. Joo, kyllä se työkaverikin niilä laihtui eikä ole ollut edes lihava, kun aloitti. Jos on ylimääräistä rahaa ja aikaa niin, mikä ettei...

        ...taidat olla! Tai sitten hoikka...


      • tukevahko
        tukevahko kirjoitti:

        ...taidat olla! Tai sitten hoikka...

        ...oli tarkoitettu tuo edellinen viesti "kateellinen"


      • -A- Mies
        tukevahko kirjoitti:

        ...oli tarkoitettu tuo edellinen viesti "kateellinen"

        Yllättävän hyvin menee.
        Vain pari viikkoa takana ja alkupaino 130kg on nyt 120kg.
        ..eli vielä on varaa jatkaa.


      • K pulu
        -A- Mies kirjoitti:

        Yllättävän hyvin menee.
        Vain pari viikkoa takana ja alkupaino 130kg on nyt 120kg.
        ..eli vielä on varaa jatkaa.

        Mä liityin tänään Xtravaganzaan, ja vaikuttaa siis lupaavalta tämä homma. Aika epätoivon partaalla rupean itseni kanssa olemaan, (monta laihdutus yritystä takana) jospa siis tämä nytten oikeasti auttaisi. Painonvartioiden pisteenlaskut kuulostavat turhauttavalta, mutta eivät pussikeitot sen paremmaltakaan. Pisteitä ei vaan jaksa joka ikisestä pöperösta/juomasta alkaa laskemaan.

        Mietin vain, että miten tämä "pussikeitto" aloitus toimii? Vaikuttaako sosiaalisiin tilanteisiin? Muut syö porukassa, ja itse jätän väliin!? Joudunku välttämään näitä tilanteita, en siis haluasi tästä laihdutusoperaatiosta mitään numeroa tehdä. Itse opiskelen ja saan koulussa hyvää kouluruokaa joten tätäkäänkö ei ole sallittu tässä pussiruoka vaiheessa?

        Opiskelijana pistää mietityttämään nuo kustannukset ,että kannattaako se, mutta toivon että se on sen väärti. Toisaalta, viitaten -A- Miehen kirjoitukseen, se raha on taas pois niistä ruokaostoksista, että aika plus miinus nolla taitaa olla.


      • elämän ilo
        K pulu kirjoitti:

        Mä liityin tänään Xtravaganzaan, ja vaikuttaa siis lupaavalta tämä homma. Aika epätoivon partaalla rupean itseni kanssa olemaan, (monta laihdutus yritystä takana) jospa siis tämä nytten oikeasti auttaisi. Painonvartioiden pisteenlaskut kuulostavat turhauttavalta, mutta eivät pussikeitot sen paremmaltakaan. Pisteitä ei vaan jaksa joka ikisestä pöperösta/juomasta alkaa laskemaan.

        Mietin vain, että miten tämä "pussikeitto" aloitus toimii? Vaikuttaako sosiaalisiin tilanteisiin? Muut syö porukassa, ja itse jätän väliin!? Joudunku välttämään näitä tilanteita, en siis haluasi tästä laihdutusoperaatiosta mitään numeroa tehdä. Itse opiskelen ja saan koulussa hyvää kouluruokaa joten tätäkäänkö ei ole sallittu tässä pussiruoka vaiheessa?

        Opiskelijana pistää mietityttämään nuo kustannukset ,että kannattaako se, mutta toivon että se on sen väärti. Toisaalta, viitaten -A- Miehen kirjoitukseen, se raha on taas pois niistä ruokaostoksista, että aika plus miinus nolla taitaa olla.

        olen itse aloittanut vuonna 2007 hirmuisena norsuna 9viikon pussikeitoilla ja tänäpäivänä olen 60kiloa hoikempi.tämä on toiminut kohdallani erittäin hyvin..!!!tänäpäivänä syön terveellisesti...liikun tosipaljon ja olen terveyskonsultti eräässä keskuksessa....sinun täytyy alusta asti olla rehellinen itsellesi ja avoin muillekkin ...älä tee syömisestä numeroa vaa ole rehellinen mitä haluat ja mihin pyrit....minäkin onnistuin niin.ei muuta kuin tsemppiä kaikille ...tämä toimii


      • maalaisjärki käteen
        tukevahko kirjoitti:

        ...oli tarkoitettu tuo edellinen viesti "kateellinen"

        että kaikilla ei ole ylimääräistä rahaa noin paljoa. Ja vaikka olisikin en jaksaisi syödä pussikeittoja niin kauan.


      • tyyne-tyllerö
        elämän ilo kirjoitti:

        olen itse aloittanut vuonna 2007 hirmuisena norsuna 9viikon pussikeitoilla ja tänäpäivänä olen 60kiloa hoikempi.tämä on toiminut kohdallani erittäin hyvin..!!!tänäpäivänä syön terveellisesti...liikun tosipaljon ja olen terveyskonsultti eräässä keskuksessa....sinun täytyy alusta asti olla rehellinen itsellesi ja avoin muillekkin ...älä tee syömisestä numeroa vaa ole rehellinen mitä haluat ja mihin pyrit....minäkin onnistuin niin.ei muuta kuin tsemppiä kaikille ...tämä toimii

        onnittelut, tällaiset esimerkit saavat varmuutta systeemin toimivuuteen.
        itselläni ei olisi noin suurta päämäärätajua, olen kuitenkin mukana, pussivaihe jäi 3 viikkoon, jatkan omaan tahtiini varmana onnistumisestani.


    • RR

      Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset, onko teidät tarkoitettu syömään keinotekoisia pussikeittoja ja patukoita, TAI jotakin laihdutusnappeja? Se joka olisi keksinyt sellaisin napin joka toimisi, ja sellaisen metodin t. dieetin, olisi miljardööri, ja kaikki ihmiset hoikkia ja itseensä tyytyväisiä painonsa suhteen.

      On ihan jokaisen korvien välistä löydyttävä se tahto ja halu laihtua. Ja jokainen tietää ne perusasiat. Maalaisjärkeä peliin. Se niin monilta puuttuu. Näillä laihdutusasioilla on kovin helppo rahastaa, mutta kuinka moni xtravaganzalainen haluaa kertoa, kuinka paljon on paino noussut esimerkiksi 2 vuotta jälkeen xtravaganzan?

      • -A- Mies

        Niinpä...
        Kyllä varmaan kaikki tietää, että tupakanpoltto lopetetaan... lopettamalla tupakanpoltto. Mutta siihenkin moni tarvitsee avukseen pussikeittoja... ei kun siis nikotiinitarroja.

        Viittaa omaan kirjoitukseeni. "Pari pointtia"
        ...taidat kuulua ryhmään 2 ja se on hieno asia. Minä kuulun ryhmään 4.


      • Järki kädessä

        Ei ketään ole tarkoitettu syömään pussikeittoja lopunelämäänsä, saatikka laihdutusnappeja. Hienosti RR olet oivaltanut myös sen, että maailmassa kukaan ei olisi ylipainoinen jos laihdutuspillerit toimisi. Onnea sinulle kun omistat myös maalaisjärjen, monella sitä ei ole.

        Homman jujuhan on se, että tästä saa ryhmätukea ja ehkä sen itsekurinkin ajan myötä toimimaan, sitä kun kaikilla olisi niin ei tarvittaisi edes niitä pussikeittoja. Ja itse pussikeittohan toimii sillä kuuluisalla maalaisjärjellä: 500 kaloria päivässä-> paino putoaa ja saat kaikki tarvittavat ravintoaineet. Jonka jälkeen voit aloittaa puhtaalta pöydältä uuden elämän ja ruokavalion kera, mukaanlukien tietenkin ammattilaisten neuvot ja tuki. Se miltä näyttää kahden vuoden päästä on sitten jokaisen oma ongelma. Toivottavasti jotain meni kaaliin ja ei tarvitse uudestaan radikaaliin pudotukseen ryhtyä.

        Yleensä nämä ihmiset jotka tälläisiin liittyvät (itseni mukaanlukien) ovat kamppailleet pahimmassatapauksessa koko elämänsä painon kanssa. Ymmärtää asian ken tahtoo, yleensä ne joilla kokemusta ylipainosta ja siitä miten vaikeaa eroonpääsy voi olla.

        Eli sijoita ihmeessä rahasi aivan mihin ikinä tahdot, minä sijoitan Xtravaganzaan. My money ;P


      • --
        Järki kädessä kirjoitti:

        Ei ketään ole tarkoitettu syömään pussikeittoja lopunelämäänsä, saatikka laihdutusnappeja. Hienosti RR olet oivaltanut myös sen, että maailmassa kukaan ei olisi ylipainoinen jos laihdutuspillerit toimisi. Onnea sinulle kun omistat myös maalaisjärjen, monella sitä ei ole.

        Homman jujuhan on se, että tästä saa ryhmätukea ja ehkä sen itsekurinkin ajan myötä toimimaan, sitä kun kaikilla olisi niin ei tarvittaisi edes niitä pussikeittoja. Ja itse pussikeittohan toimii sillä kuuluisalla maalaisjärjellä: 500 kaloria päivässä-> paino putoaa ja saat kaikki tarvittavat ravintoaineet. Jonka jälkeen voit aloittaa puhtaalta pöydältä uuden elämän ja ruokavalion kera, mukaanlukien tietenkin ammattilaisten neuvot ja tuki. Se miltä näyttää kahden vuoden päästä on sitten jokaisen oma ongelma. Toivottavasti jotain meni kaaliin ja ei tarvitse uudestaan radikaaliin pudotukseen ryhtyä.

        Yleensä nämä ihmiset jotka tälläisiin liittyvät (itseni mukaanlukien) ovat kamppailleet pahimmassatapauksessa koko elämänsä painon kanssa. Ymmärtää asian ken tahtoo, yleensä ne joilla kokemusta ylipainosta ja siitä miten vaikeaa eroonpääsy voi olla.

        Eli sijoita ihmeessä rahasi aivan mihin ikinä tahdot, minä sijoitan Xtravaganzaan. My money ;P

        Epäilijöille tiedoksi: Keskustelin ennen aloittamista lääkärini kanssa, joka suositteli diettiä ehdottomasti. Ylipainoa reilu 10 kiloa ja on kuulemma ihan turvallista - ei niitä pussikeittoja ole tarkoitettukaan millekään anorektikoille vaan meille, joilla painonpudotus on oikeasti vaikeaa. En ole millään muulla keinolla onnistunut kiloakaan karistamaan ja ens viikolla alkaa pussikuuri. Jos viikossa saan sen 3 kiloa pois on se enemmän kuin koskaan pidemmälläkään aikavälillä :) Eikä niitä pusseja syödä täydellä vauhdilla kuin se 6 viikkoa, jonka jälkeen niihin ei enää mene sitä 57e/kk ja tuo kuukausimaksu ei kyllä oikeastaan ole yhtään sen enempää kuin muunkaan salin jäsenyys pk-seudulla.


      • fskljfld
        -- kirjoitti:

        Epäilijöille tiedoksi: Keskustelin ennen aloittamista lääkärini kanssa, joka suositteli diettiä ehdottomasti. Ylipainoa reilu 10 kiloa ja on kuulemma ihan turvallista - ei niitä pussikeittoja ole tarkoitettukaan millekään anorektikoille vaan meille, joilla painonpudotus on oikeasti vaikeaa. En ole millään muulla keinolla onnistunut kiloakaan karistamaan ja ens viikolla alkaa pussikuuri. Jos viikossa saan sen 3 kiloa pois on se enemmän kuin koskaan pidemmälläkään aikavälillä :) Eikä niitä pusseja syödä täydellä vauhdilla kuin se 6 viikkoa, jonka jälkeen niihin ei enää mene sitä 57e/kk ja tuo kuukausimaksu ei kyllä oikeastaan ole yhtään sen enempää kuin muunkaan salin jäsenyys pk-seudulla.

        Miettikääs, kuinka moni menee Painonvartijoihin aina uudelleen ja uudelleen ja uudellen ja uudelleenn...ja siellähän nimenomaan "opetellaan" syömään kunnon ruokaa ja laihdutetaan "terveellisesti" puoli kiloa viikossa. Pisteitten lasku ei vaan toimi sen takia, että siinä saa syödä ihan liian vähän.

        Itse pudotin Xtravaganzalla viime elokuussa 3 vk/ -8,2 kg (102,2 -> 94) ja kaikki on pysyneet helposti pois. Paino on vaihdellut n. kilon ylös-alas. Nyt otan samanlaisen kolmen viikon rykäisyn, tavoitteena pudottaa 94,4 -> n. 85. Ja taas pidän vähintään puolen vuoden tauon ja annan painon asettua siihen paikalleen. Nyt ensimmäisen viikon tulos - 4kg.

        Minulle tämä on loistava tapa, ja pusseja saan ostaa loppuikäni omasta kuntokeskuksestani, mutta tavoitteena on, että joskus ei enää tarvitse, kun on nämä läskit hävitetty.


      • 2fat2eat
        fskljfld kirjoitti:

        Miettikääs, kuinka moni menee Painonvartijoihin aina uudelleen ja uudelleen ja uudellen ja uudelleenn...ja siellähän nimenomaan "opetellaan" syömään kunnon ruokaa ja laihdutetaan "terveellisesti" puoli kiloa viikossa. Pisteitten lasku ei vaan toimi sen takia, että siinä saa syödä ihan liian vähän.

        Itse pudotin Xtravaganzalla viime elokuussa 3 vk/ -8,2 kg (102,2 -> 94) ja kaikki on pysyneet helposti pois. Paino on vaihdellut n. kilon ylös-alas. Nyt otan samanlaisen kolmen viikon rykäisyn, tavoitteena pudottaa 94,4 -> n. 85. Ja taas pidän vähintään puolen vuoden tauon ja annan painon asettua siihen paikalleen. Nyt ensimmäisen viikon tulos - 4kg.

        Minulle tämä on loistava tapa, ja pusseja saan ostaa loppuikäni omasta kuntokeskuksestani, mutta tavoitteena on, että joskus ei enää tarvitse, kun on nämä läskit hävitetty.

        Alointin extravazangasffaan toispäivänä. Kokeilin nutrilettia ei toiminut, mussuttelin n. 1000kcal / päivä = 5maitokahvia lounaalla "härkäfiletsu lisukkeet salaatti"
        viikonloppuisin tuli joskus juotua alkoholia 0,5 litran verran kirkasta, tequilaa passoaa, jägermaisteria ja energiajuomaa.. sunnuntaina tietenkin pizza. ja lauantaina ehkä mäkkärin sapuska tai vastaava.

        3500kcal pitäisi olla päiväkulutus mutta jos la-su tulee 9000kcal niin menee koko viikon systeemit viT_iksi, viikolla kroppa säästää kaikki mitä saa ja la-su tankkaa vielä enemmän.

        Olen varmaan viimisten 10v aikana kokeillut 6000eurolla kaikennäköistä "vippaskonstia" painon pudottamiseen" nutriletti /ihmepirtelöt /ravinteet /"luonnonhommelit"

        -kokeilin mm. lenkkeilyä mutta eipä aina riittänyt aikaa ja se sitten jäi koska halusin tuloksia samantien ja motivaatio laski nollaan ja ne SÄÄT, vettä sataa/tuulee/aurinkopaistaa yms tekosyyt.

        .. ainoastaan armeijan p-kausi oli toimiva ja painoa lähti, posket lommollaan 2viikon jälkeen :) nykyään tuokin on varmaan mahdotonta koska eihän "alokkaita saa juoksuttaa" ..

        Käväisin rasvaimussa ottamassa vauhtia motivaatioon. Sinne meni about 3000eur ylä & alavatsa. Suosittelen sitä jos löytyy mielenkiintoa maksaa 100e kk seuraavan 3v ajan.

        Vasta 3päivä extrawsazaangasassa mut toivottavasti tää olis sitten se meiksän juttu.
        Hieman kallistahan tämä on vrt edelliseen syömiseen toisaalta säästöä tulee 100e /viikko kun ei baarissa juo ja taksiin ei mene rahaa.


      • mahakas =(
        2fat2eat kirjoitti:

        Alointin extravazangasffaan toispäivänä. Kokeilin nutrilettia ei toiminut, mussuttelin n. 1000kcal / päivä = 5maitokahvia lounaalla "härkäfiletsu lisukkeet salaatti"
        viikonloppuisin tuli joskus juotua alkoholia 0,5 litran verran kirkasta, tequilaa passoaa, jägermaisteria ja energiajuomaa.. sunnuntaina tietenkin pizza. ja lauantaina ehkä mäkkärin sapuska tai vastaava.

        3500kcal pitäisi olla päiväkulutus mutta jos la-su tulee 9000kcal niin menee koko viikon systeemit viT_iksi, viikolla kroppa säästää kaikki mitä saa ja la-su tankkaa vielä enemmän.

        Olen varmaan viimisten 10v aikana kokeillut 6000eurolla kaikennäköistä "vippaskonstia" painon pudottamiseen" nutriletti /ihmepirtelöt /ravinteet /"luonnonhommelit"

        -kokeilin mm. lenkkeilyä mutta eipä aina riittänyt aikaa ja se sitten jäi koska halusin tuloksia samantien ja motivaatio laski nollaan ja ne SÄÄT, vettä sataa/tuulee/aurinkopaistaa yms tekosyyt.

        .. ainoastaan armeijan p-kausi oli toimiva ja painoa lähti, posket lommollaan 2viikon jälkeen :) nykyään tuokin on varmaan mahdotonta koska eihän "alokkaita saa juoksuttaa" ..

        Käväisin rasvaimussa ottamassa vauhtia motivaatioon. Sinne meni about 3000eur ylä & alavatsa. Suosittelen sitä jos löytyy mielenkiintoa maksaa 100e kk seuraavan 3v ajan.

        Vasta 3päivä extrawsazaangasassa mut toivottavasti tää olis sitten se meiksän juttu.
        Hieman kallistahan tämä on vrt edelliseen syömiseen toisaalta säästöä tulee 100e /viikko kun ei baarissa juo ja taksiin ei mene rahaa.

        Tää on ollut tosi mielenkiintoinen viestiketju lukea =)
        Oon KOKO aikuiselämäni "taistellut" kilojen kanssa. Sitä ei ehkämoni uskoisi, koskaan en ole ollut reilusti ylipainoinen, mutta olen laihduttanut varmaan 150 kiloa. Välillä 12, 10, 8, 6 tai 5 kiloa....
        Painonvartijoissakin olen ollut kunniajäsenenä, -12 kg, ja sen jälkeen yrittänyt ja osittain onnistunutkin niillä opeilla 8- 10 pari kertaa...
        Nyt olen olen taas tilanteessa, jotta -13 kiloa olisi tavoitetta....
        Näytän raskaana olevalta... Vaikka olen pitkä ja muuten hoikahko, kaikki tuntuu kertyvän mahaan =(
        Olen käynyt Elixiassa liikkumassa parhaillaan 4 kertaakin viikossa, MUTTA se EI laihduta!!! Syömiseen pitäisi kiinnittäää huomiota... tai siis kiinnitänkin huomiota, mutta pitäisi TODELLA tehdäkin jotain... Syön kyllä terveellisesti (veri- ja kolesteroliarvot hyvät), mutta LIIKAA
        Nyt siis tosissani harkitsen liittymistä tähän VAIKKA joutuisinkin maksamaan kahteen eri paikkaan liikkumisesta... Eli minusta kuulostaa juuri siltä mitä tarvitsisin...
        Pussijutskii vois käyttää noin 3 viikkoa ja sit siitä muutosta ruokavalioon =)


      • Smileys
        mahakas =( kirjoitti:

        Tää on ollut tosi mielenkiintoinen viestiketju lukea =)
        Oon KOKO aikuiselämäni "taistellut" kilojen kanssa. Sitä ei ehkämoni uskoisi, koskaan en ole ollut reilusti ylipainoinen, mutta olen laihduttanut varmaan 150 kiloa. Välillä 12, 10, 8, 6 tai 5 kiloa....
        Painonvartijoissakin olen ollut kunniajäsenenä, -12 kg, ja sen jälkeen yrittänyt ja osittain onnistunutkin niillä opeilla 8- 10 pari kertaa...
        Nyt olen olen taas tilanteessa, jotta -13 kiloa olisi tavoitetta....
        Näytän raskaana olevalta... Vaikka olen pitkä ja muuten hoikahko, kaikki tuntuu kertyvän mahaan =(
        Olen käynyt Elixiassa liikkumassa parhaillaan 4 kertaakin viikossa, MUTTA se EI laihduta!!! Syömiseen pitäisi kiinnittäää huomiota... tai siis kiinnitänkin huomiota, mutta pitäisi TODELLA tehdäkin jotain... Syön kyllä terveellisesti (veri- ja kolesteroliarvot hyvät), mutta LIIKAA
        Nyt siis tosissani harkitsen liittymistä tähän VAIKKA joutuisinkin maksamaan kahteen eri paikkaan liikkumisesta... Eli minusta kuulostaa juuri siltä mitä tarvitsisin...
        Pussijutskii vois käyttää noin 3 viikkoa ja sit siitä muutosta ruokavalioon =)

        Minulla nyt 7 päivä menossa ja painoa lähtenyt 4kg. Hienoa huomata, että se tosiaan lähtee valumaan alaspäin. Kaikkien painopudotus vippaskonstien jälkeen, tämä oikeasti toimii! Näläntunnetta oli ensimmäiset 3päivää, nyt ei mitään ongelmaa. Suosittelen ja tsemppiä kaikille kanssaihmisille :)


      • 2fat2eat
        Smileys kirjoitti:

        Minulla nyt 7 päivä menossa ja painoa lähtenyt 4kg. Hienoa huomata, että se tosiaan lähtee valumaan alaspäin. Kaikkien painopudotus vippaskonstien jälkeen, tämä oikeasti toimii! Näläntunnetta oli ensimmäiset 3päivää, nyt ei mitään ongelmaa. Suosittelen ja tsemppiä kaikille kanssaihmisille :)

        6päivän jälkeen -5kg 95,7 -> 90,5kg rasvat tippuivat 5% yksikköä 27,4% -> 23,2%
        Pituus on yllätten pysynyt samana 178cm

        Kovasti tekisi mieli syödä kaikennäköstä perusruokaa "härän sisäflettä lämpimät kasvikset".. mutta ei ni ei .. Puhumattakaan kahvista maidon/kerman & sokerin kera :( ..
        Näkkileipääkin olisi kiva syödä. ... Mitä vain kiinteää :D


        ps. vaikka lähtisikin alussa pelkkiä nesteitä niin ihans V**** sama.. sillä painoa on kuitenkin 20kg liikaa.


      • She67

        Oma moka jos antaa painon nousta. Ei tämä ole laihdutuskuuri jossa vain että hetkeksi saan kiloni pois . Tämä on alkua vasta uuteen elämään. Tällä saadaan herätettyä into aluksi pudotaa paino ja sitten opetella syömään uudestaan. Kyllä me ylipainoiset tiedetään kuinka vaikeaa on herkkujen äärestä lähteä, mutta 100% situtuminen esim9vko:a ja sitten ruoan opettelu uudestaan ja siitä oikeasta ruokailusta pitäminen kiinni ei varmasti tuo kiloja takaisin jos ei anna repsahtaa.Ja varmasti paino tule takaisin mutta kenellä on sisua ja sinikkyyttä ei anna itseään enää samaan kuntoon kuin ennen xtraa. Joten kaikki on sinusta kiinni. Päätös laihtua ja päätös olla lihava. Jokainen tekee niin kuin haluaa ;)


      • trulli-mummo76
        She67 kirjoitti:

        Oma moka jos antaa painon nousta. Ei tämä ole laihdutuskuuri jossa vain että hetkeksi saan kiloni pois . Tämä on alkua vasta uuteen elämään. Tällä saadaan herätettyä into aluksi pudotaa paino ja sitten opetella syömään uudestaan. Kyllä me ylipainoiset tiedetään kuinka vaikeaa on herkkujen äärestä lähteä, mutta 100% situtuminen esim9vko:a ja sitten ruoan opettelu uudestaan ja siitä oikeasta ruokailusta pitäminen kiinni ei varmasti tuo kiloja takaisin jos ei anna repsahtaa.Ja varmasti paino tule takaisin mutta kenellä on sisua ja sinikkyyttä ei anna itseään enää samaan kuntoon kuin ennen xtraa. Joten kaikki on sinusta kiinni. Päätös laihtua ja päätös olla lihava. Jokainen tekee niin kuin haluaa ;)

        Eli olen itsekin miettinyt tuota xtraamista (tiputettavaa olisi n. 30 kg). Jäi sitten mietityttämään, että jos tuolla täysivauhdilla (esim. söisin pussikeittoja 9 viikkoa) lähtee paljonkin kiloja pois niin miten "nahka" pysyy mukana? Eli en haluaisi järkyttävän isoja "roikkuvia tyhjiä nahkapussukoita" esim. käsivarsiin tai vatsaan ( vaikka ei kai nämä läskillä täytetyt pussukat tietysti yhtään fiksumpi vaihtoehto ole.. huokaus).

        Eli jaksatteko käydä tuon täysivauhdin aikana esim. salilla/jumpissa/lenkillä tms. Oletteko käyneet jossain leikkauksissa tms.? Vai miten teillä iho on palautunut/pysynyt mukana?

        Olisi kiva kuulla teidän kokemuksistanne suuntaan tai toiseen.. tiedän, että olen hieman turhamainen kuin tämmöisiä mietin, mutta mutta..
        ehkä sitä sitten jo uskaltautuisi soittamaan tuonne Pitskun keskukseen.


      • xtratyttö
        trulli-mummo76 kirjoitti:

        Eli olen itsekin miettinyt tuota xtraamista (tiputettavaa olisi n. 30 kg). Jäi sitten mietityttämään, että jos tuolla täysivauhdilla (esim. söisin pussikeittoja 9 viikkoa) lähtee paljonkin kiloja pois niin miten "nahka" pysyy mukana? Eli en haluaisi järkyttävän isoja "roikkuvia tyhjiä nahkapussukoita" esim. käsivarsiin tai vatsaan ( vaikka ei kai nämä läskillä täytetyt pussukat tietysti yhtään fiksumpi vaihtoehto ole.. huokaus).

        Eli jaksatteko käydä tuon täysivauhdin aikana esim. salilla/jumpissa/lenkillä tms. Oletteko käyneet jossain leikkauksissa tms.? Vai miten teillä iho on palautunut/pysynyt mukana?

        Olisi kiva kuulla teidän kokemuksistanne suuntaan tai toiseen.. tiedän, että olen hieman turhamainen kuin tämmöisiä mietin, mutta mutta..
        ehkä sitä sitten jo uskaltautuisi soittamaan tuonne Pitskun keskukseen.

        Heips! Itse olen vielä nuori.. 22v. Olen omin avuin reilussa vuodessa päässyt eroon n25kg. Aloitin xtran kohta 3 viikkoa sitten. Kahdessa viikossa paino pudonnut 6,4kg. Joka päivä olen raskaan työni lisäksi jaksanut harrastaa liikuntaa 30-60min. Jokaisella jaksaminen on yksilöllistä:) Suosittelen!


      • Iloinen pudottaja
        She67 kirjoitti:

        Oma moka jos antaa painon nousta. Ei tämä ole laihdutuskuuri jossa vain että hetkeksi saan kiloni pois . Tämä on alkua vasta uuteen elämään. Tällä saadaan herätettyä into aluksi pudotaa paino ja sitten opetella syömään uudestaan. Kyllä me ylipainoiset tiedetään kuinka vaikeaa on herkkujen äärestä lähteä, mutta 100% situtuminen esim9vko:a ja sitten ruoan opettelu uudestaan ja siitä oikeasta ruokailusta pitäminen kiinni ei varmasti tuo kiloja takaisin jos ei anna repsahtaa.Ja varmasti paino tule takaisin mutta kenellä on sisua ja sinikkyyttä ei anna itseään enää samaan kuntoon kuin ennen xtraa. Joten kaikki on sinusta kiinni. Päätös laihtua ja päätös olla lihava. Jokainen tekee niin kuin haluaa ;)

        Hei, olen pudottanut parisenkymmentä kiloa xtravaganzalla, vielä on n. 7 kg jäljellä tavoitepainoon. Olin 10 viikkoa täysvauhdilla (ainoastaan pusseja) ja nyt kolmatta viikkoa puolivauhdilla (pusseja ja ruokaa, n. 1400 kcal per päivä). Olen She 67 kanssa täysin samaa mieltä. Paino nousee jos sen antaa nousta. Tämä pätee kaikkiin muihinkin dietteihin. Jos ohjelmaa noudattaa, paino tippuu. Ja jos täysvauhdin jälkeen (tai sen aikana) lipsuu, se nousee. As simple as that. Me tiedämme KAIKKI jotka olemme ylipainoisia, miksi me olemme ylipainoisia. Me tiedämme myös, että painollemme ei kukaan muu voi mitään - päätöksen on lähdettävä itsestämme. Olemme myös selitysten mestareita. Milloin kyseessä on geenit tai "en syö melkein mitään" tms. Huijaamme sillä vain itseämme. Siksi tein itse kymmenisen vuotta sitten päätöksen, että koska tiedän miksi olen ylipainoinen, enkä jaksa/viitsi tehdä sille mitään, niin olen sitten ylipainoinen ihan rauhassa. Nyt löytyi energia ja tahto - ja tulosta on syntynytkin. Xtra on tietenkin vähän ekstreemi tapa painoansa laskea, terveellisempi ja järkevämpi tapa olisi esim. Painonvartijoiden menetelmät - mutta kullekin löytyy tapansa.
        Kevättä rintaan ja tsemppiä kaikille!


      • Painon*tiputtaja
        Iloinen pudottaja kirjoitti:

        Hei, olen pudottanut parisenkymmentä kiloa xtravaganzalla, vielä on n. 7 kg jäljellä tavoitepainoon. Olin 10 viikkoa täysvauhdilla (ainoastaan pusseja) ja nyt kolmatta viikkoa puolivauhdilla (pusseja ja ruokaa, n. 1400 kcal per päivä). Olen She 67 kanssa täysin samaa mieltä. Paino nousee jos sen antaa nousta. Tämä pätee kaikkiin muihinkin dietteihin. Jos ohjelmaa noudattaa, paino tippuu. Ja jos täysvauhdin jälkeen (tai sen aikana) lipsuu, se nousee. As simple as that. Me tiedämme KAIKKI jotka olemme ylipainoisia, miksi me olemme ylipainoisia. Me tiedämme myös, että painollemme ei kukaan muu voi mitään - päätöksen on lähdettävä itsestämme. Olemme myös selitysten mestareita. Milloin kyseessä on geenit tai "en syö melkein mitään" tms. Huijaamme sillä vain itseämme. Siksi tein itse kymmenisen vuotta sitten päätöksen, että koska tiedän miksi olen ylipainoinen, enkä jaksa/viitsi tehdä sille mitään, niin olen sitten ylipainoinen ihan rauhassa. Nyt löytyi energia ja tahto - ja tulosta on syntynytkin. Xtra on tietenkin vähän ekstreemi tapa painoansa laskea, terveellisempi ja järkevämpi tapa olisi esim. Painonvartijoiden menetelmät - mutta kullekin löytyy tapansa.
        Kevättä rintaan ja tsemppiä kaikille!

        Itse olen aktiivi urheilija (sali) ja painon noston yhteydessä kerääntyy rasvaakin kivasti. Olen kokeillut monia painon tiputus tyylejä ja xtravaga on ollut aika brutaali mutta toiminut todella hyvin. Minulla on aina painoa tiputettavana vain noin 5kg joten xtraakin tein vain pari viikkoa ja olin taas ihan tiukassa kunnossa. Nälkä ei lähtenyt missään vaiheessa vaikka uupumus ja unen tarve pieneni. Suosittelen kaikille xtraa joilla on paljon pudotettavaa, koska on erittäin tehokas ja ei tarvitse laskea kaloreita sen enempää (itselleni aiheuttanut paljon ongelmia kalorien laskeminen esim koti-ruuista) joten se on enää sinusta kiinni pidätkö muut ruuat pois vatsastasi. (Huom. Itselläni siis ei ole xtravaga tuotteita mutta jenkeistä ostettuja vastaavia ruuan korvikkeita joissa sama 500kcal/päivä )


      • Vain rikkaille
        Painon*tiputtaja kirjoitti:

        Itse olen aktiivi urheilija (sali) ja painon noston yhteydessä kerääntyy rasvaakin kivasti. Olen kokeillut monia painon tiputus tyylejä ja xtravaga on ollut aika brutaali mutta toiminut todella hyvin. Minulla on aina painoa tiputettavana vain noin 5kg joten xtraakin tein vain pari viikkoa ja olin taas ihan tiukassa kunnossa. Nälkä ei lähtenyt missään vaiheessa vaikka uupumus ja unen tarve pieneni. Suosittelen kaikille xtraa joilla on paljon pudotettavaa, koska on erittäin tehokas ja ei tarvitse laskea kaloreita sen enempää (itselleni aiheuttanut paljon ongelmia kalorien laskeminen esim koti-ruuista) joten se on enää sinusta kiinni pidätkö muut ruuat pois vatsastasi. (Huom. Itselläni siis ei ole xtravaga tuotteita mutta jenkeistä ostettuja vastaavia ruuan korvikkeita joissa sama 500kcal/päivä )

        Hei!
        Olen kahdeksatta päivää xtravagansan täysivauhtia menossa eli kolme pussia /vrk. Paino pudonnut n. 3kg. Välillä mietin ja lasken paljon tämä maksaa. Ainut ongelma onnistumisessa on tämä raha. Lapsille on kuitenkin ruokaa ostettava. Kaikkiaan vuoden soipimus maksaa n. 2000€ ja suurin osa summasta menee ensimmäisen puolen vuoden ajan, koska alussa syödään niitä pusseja monta viikkoa.
        Sopimusta allekirjoittaessa minulle ei kerrottu pusseita mitään, luulin että kk maksu on se 89€ puolivuotta ja 69€ loput 6kk ja siinä kaikki. Mutta toisella käynnillä selvisi että nyt maksellaan pusseja ja käteisellä eli minut huijattiin allekirjoittamaan sitova sopimus. Toki voin jättää pussit ostamatta, mutta kallis on kuntosalin kuukausikortti (89€) . Ilman sopimusta olisi ollut n. 60€ kuntosali kuukaudessa.
        Eli miettikää onko teillä varaa maksaa puoli vuotta n. 243€ pussit/kk 89€kk maksu. Paino putoaa takuuvarmasti, mutta rahaa ei jää kyllä paljon muuhunkaan jos makselee lainoja sun muita vielä- lisäksi.
        Siis nyt puhun työssäkäyvänä ja palkkani on nettona noin 1600-1800€.


      • ryhmästä????????????
        Vain rikkaille kirjoitti:

        Hei!
        Olen kahdeksatta päivää xtravagansan täysivauhtia menossa eli kolme pussia /vrk. Paino pudonnut n. 3kg. Välillä mietin ja lasken paljon tämä maksaa. Ainut ongelma onnistumisessa on tämä raha. Lapsille on kuitenkin ruokaa ostettava. Kaikkiaan vuoden soipimus maksaa n. 2000€ ja suurin osa summasta menee ensimmäisen puolen vuoden ajan, koska alussa syödään niitä pusseja monta viikkoa.
        Sopimusta allekirjoittaessa minulle ei kerrottu pusseita mitään, luulin että kk maksu on se 89€ puolivuotta ja 69€ loput 6kk ja siinä kaikki. Mutta toisella käynnillä selvisi että nyt maksellaan pusseja ja käteisellä eli minut huijattiin allekirjoittamaan sitova sopimus. Toki voin jättää pussit ostamatta, mutta kallis on kuntosalin kuukausikortti (89€) . Ilman sopimusta olisi ollut n. 60€ kuntosali kuukaudessa.
        Eli miettikää onko teillä varaa maksaa puoli vuotta n. 243€ pussit/kk 89€kk maksu. Paino putoaa takuuvarmasti, mutta rahaa ei jää kyllä paljon muuhunkaan jos makselee lainoja sun muita vielä- lisäksi.
        Siis nyt puhun työssäkäyvänä ja palkkani on nettona noin 1600-1800€.

        Oisko kellään tietoa Oulussa olevasta ryhmästä?Ja paljonko tämä touhu maksaa tänäpäivänä?


      • ketutyttö
        ryhmästä???????????? kirjoitti:

        Oisko kellään tietoa Oulussa olevasta ryhmästä?Ja paljonko tämä touhu maksaa tänäpäivänä?

        Soitin just Oulun xtra-keskukseen ja kyselin vähän hintoja ja muuta. Lehti-ilmoituksella haetaan asiakkaita "testiryhmään" - joka ei todellakaan ole mikään ilmainen.

        Sopimus tehdään suoraan aina vuodeksi. Ensimmäiset 4 kk (vai 6, tuo meni vähän ohi) maksu on 89 e/kk ja se sisältää ryhmäohjaukset ja kuntosalin käytön. Sen lisäksi ostetaan pussiruuat, 58 euroa/viikon annos. Loppuvuoden kk-maksu on sitten 69 e. Ja tilanteesta riippuen, pussiruuathan jää sitten jossain vaiheessa pois ja aletaan opetella "oikeaa syömistä".

        Testiryhmän etu oli 5 ensimmäistä viikkoa ilmaiseksi, vuoden sitoumus kuitenkin vaaditaan, ja tietysti ne pussit siihen vielä päälle. Ja testiryhmään pääsevä luovuttaa kasvonsa firman markkinointiin...

        Jos tuohon pystyy sitoutumaan, eihän se niin kauhean paha ole, kun alkuun ei tosiaankaan syödä muuta kuin noita pusseja. Mutta jos sitoutuminen ja pussiruoka epäilyttää, ei kuulosta hyvältä. Itse ajattelin skipata ainakin vielä tässä vaiheessa...


      • 3 pussia päivässä
        Vain rikkaille kirjoitti:

        Hei!
        Olen kahdeksatta päivää xtravagansan täysivauhtia menossa eli kolme pussia /vrk. Paino pudonnut n. 3kg. Välillä mietin ja lasken paljon tämä maksaa. Ainut ongelma onnistumisessa on tämä raha. Lapsille on kuitenkin ruokaa ostettava. Kaikkiaan vuoden soipimus maksaa n. 2000€ ja suurin osa summasta menee ensimmäisen puolen vuoden ajan, koska alussa syödään niitä pusseja monta viikkoa.
        Sopimusta allekirjoittaessa minulle ei kerrottu pusseita mitään, luulin että kk maksu on se 89€ puolivuotta ja 69€ loput 6kk ja siinä kaikki. Mutta toisella käynnillä selvisi että nyt maksellaan pusseja ja käteisellä eli minut huijattiin allekirjoittamaan sitova sopimus. Toki voin jättää pussit ostamatta, mutta kallis on kuntosalin kuukausikortti (89€) . Ilman sopimusta olisi ollut n. 60€ kuntosali kuukaudessa.
        Eli miettikää onko teillä varaa maksaa puoli vuotta n. 243€ pussit/kk 89€kk maksu. Paino putoaa takuuvarmasti, mutta rahaa ei jää kyllä paljon muuhunkaan jos makselee lainoja sun muita vielä- lisäksi.
        Siis nyt puhun työssäkäyvänä ja palkkani on nettona noin 1600-1800€.

        Ymmärtääkseni pussit maksavat alle kympin päivässä. Jos syöt niitä 10 viikkoa joka on max niin ruokasi hinta on n. 235.-.
        Miten halvalla oikein syöt oikeata ruokaa niin että pysyt kuitenkin ylipainoisena?


    • sp

      Itselläni ei ole varaa noin kalliiseen juttuun. Joten päätin aloittaa samaisen systeemin, eli Nutraamisen. 5vkoa ja -12kg ja hintaa päivälle tulee vain 5€. Olen todella tyytyväinen tuloksiin ja homma jatkuu. Nutraaminen on siis oiva vaihtoehto niille joilla ei rahaa ole.

      • Netta68

        Niin, no kysymys sitten saatk vastauksia itseäsi askarruttaviin asioihih? Ja toinen miltä tuntuu se tuki ja valmennnus nutrissa???? Huom en ole xtraaja tai muukaan "käyttäjä"


      • Netta68
        Netta68 kirjoitti:

        Niin, no kysymys sitten saatk vastauksia itseäsi askarruttaviin asioihih? Ja toinen miltä tuntuu se tuki ja valmennnus nutrissa???? Huom en ole xtraaja tai muukaan "käyttäjä"

        Eli miten siis köyhdyttää?


    • Vaarallista

      Katso tv 1 tai tv 2 teksti tv sivu 137: Ruotsissa vakavia terveysongelmia xtravaganza painonhallintatuotteista!

    • huh hulinaaa
    • ei vaarallista

      Hehe, ruotsissa juonut 5-6 litraa vettä! Ei ole siis xtravaganzan mukaan tehnyt, eli omiaan säveltänyt, ja kärsii liikaveden haitasta. Sitten itketään, voi voi. Tuo ei siis yhdisty mitenkään xtravaganzaan, joten päätön juttu. Järjen käyttö olisi sallittua ruotsissakin, suomessa ei ole mitään ongelmia ollut, kuten uutisissa sanottiin. Itse olen lukenut ohjeet, ja siellä sanotaan 2-3l vettä.
      Eli mitään vaarallista hommassa ei ole, joten niskasta kiinni itseänne ja tsemppiä hommaan, ei ne ilmaiseksi läskit lähde, eiköhän siihen vyötäröön ole satsattu aikamoiset rahamäärät verrattuna tähän loistohommaan, suosittelen (itse -14,5kg/3kk).

    • Yksinkertainen Mummo

      olen xtravaganzan asiakas vuoden alusta ja saavuttanut ihannepainon, ihanne verenpaineen,-kolestrolin ja -sokeriarvot. Ennen sain lenkillä pistokohtauksia ja jos kokeilin juosta valopylvään väli oli maksimi. Nyt menee viis kilsaa kevyesti, uin kerran viikossa kilsan, ja käyn parikertaa kuntosalilla noin tunti kerrallaan. Olo on mahtava. Vuoden ikäinen tyttären tytärkään ei saa mummia raiteiltaan, vaikka on joskus muutaman päivän kyläilemässä yhtäjaksoisesti. Rahaa on jonkun verran kulunut. Pusseja tosin söin vain kolme viikkoa. Nyt saa syödä kunnolla kun ei enää tarvi laihtuu ja muistaa kuluttaa muutakin kun sohvaa. Mut ei kilot ilmaseksi oo tulleetkaan herkutkin maksaa.

    • Paula32
      • permis

        Toinen viikko puolivauhdilla xtralla ja olen ollu tyytyväinen.. Itekseni en saanu laihdutusmotivaatiota joten xtravaganza sopi mulle.. Ja se hinta taitaa olla mulle motivaatio kun kerran laitan rahaa tähän asiaan ni pakko on mennä ohjeiden mukaan. Sovellan kylläkin ohjeita, syömisestä esim. korvaan vain yhden pussin päivässä ja tulee syötyä vähemmän ku pitäs..en tiedä onko hyvä juttu mutta n. kolme kiloa nyt lähtenyt.Vuoden mittanen sopimus jossa ekaks laihdutan, sit tasapainoillaan ja opetellaan terveet elämäntavat.

        Nää on näitä juttuja mut mää tykkään!! Täytyy käydä täällä aina välillä kertomassa kuulumisia ja katotaan saanko pidettyä hyvän fiiliksen ja vuoden päästä lähtee elelemään ilman laihdutusryhmää!


    • Saisrastunut

      Olin xtravaganza dieetillä yhteensä 8 viikkoa. Putosihan se paino kymmenen kiloa kuten oli tavoitekin siinä kohtaa. Oli kummallisia oireita, huimaus tietty kuului asiaan, ihottumaa, suunpielet auki, suu tosi kipeä koska limakalvot ärtyivät. Ajattelin että olkoon kun kerran paino putoaa, kuuluu muka asiaan ym. Hiusten lähtö alkoi jo huolestuttaa.Tuli infektiokierre, monta antibioottikuuria, vatsasta lähtivät hyvätkin eli ne tarpeelliset bakteerit ja voinette arvata mitä vaikutusta vatsan toimintaan. Jouduin syömään hiivasientä purkista että saan jotenkin balanssiin eli toimimaan. Lääkäri sitä mieltä että vatsaongelmat ja infektiokierre johtuivat dieetistä. Tuota episodia ennen alkoi jo kovat kivut oikealla kyljessä. Maksassa ultralla muutoksia jotka "epätyypillisiä". Mainittakoon että olen raitis. Repikää siitä. Itse en ole tervettä päivää sen jälkeen nähnyt kun tuolle dieetille ryhdyin. Lienenkö terveitä päiviä enää koskaan näenkään. Rahaa kului ihan älyttömästi. Katkaistuani jäsenyyden tuli vielä satasen laskuja kolme kuukautta eikä niitä saanut katseamaan vaikka mitä teki. Terve vaan ja onnea!

      • permis

        Ollaan kaikki erilaisia... Mutta oon kans miettinyt noiden ateriankorvikkeiden terveellisyyttä. Mun kohdalla tää meni niin että söin ekan kymmenen päivää niitä pusseja ja sit en raaskinu ostaa niitä enää. Laihdutan syömällä todella vähän ja vihannespainotteisesti. Syön kasviksia ja lihaa, vähän ruisleipää... Eli muuten xtran ohjeilla mutten syö heidän tuotteitaan. Alunperin menin sen ryhmän vuoksi ja halusin kuntosalille kortin.. Kukin tyylillään! Minä haluan laihtua ryhmässä! Inhottavaa että tulee terveysongelmia dieetistä ja toivottavasti ihmiset varovat niiden pussiruokien kanssa!

        Maksuista:
        Vuoden kuntosalikortti 60e/kk
        xtravaganza 10e/kk
        xtran aloitus 50e
        ruoat 3,50e/pss tai 60e/21pss
        Eli mulla menny tähän mennessä rahaa 150e ja oon käyny paljon kuntosalilla ja vähän laihtunutkin :)

        Olisi kiva kuulla lisää onnistumistarinoita vuosienkin takaa..ja vinkkejä laihdutukseen muutenkin!


    • mööpii

      Täällä oltu xtravaganzan jäsenenä jo yli vuosi:) Laihtumista 10 viikon täyvauhdilla viime vuonna 20 kiloa.. pääsin normaalipainoon ja sen alle.. lähes ihannepainoon. Omien mokien takia tullut vähän takaisin joten nyt muutaman viikon pussittelen ja siirryn puolivauhdille.

      Vuoden jälkeen xtra maksaa 29e kuukaudessa ja se on mielestäni jo hyvä hinta kaikista palveluista!

      Ikinä en tule xtraan liittymistä katumaan.. sen avuilla onnistuin!

    • Minkälaista se liikunta siellä on, onko ohjattua vai yksinkö puhkitaan?

      • Tuore aloittaja

        Ainakin Lahden Keskuksessa on monipuolista ohjattua ohjelmaa kuntosaliharjoittelua, johon saa itselleen ohjelman.

        Kehonhallintaa, lattaritanssia, kuntopiiriä, kahvakuulatreenejä, kiinteytysjumppaa, pallojumppaa, sauvakävelyretkiä, puistojumppaa... tulikohan tossa kaikki...

        Hyvältä näyttää. Kallis kk-maksu takaa sen, että ei raski jättää liikuntaa väliin. Mulle tää sopii :)


    • white1324

      Täällä kans yks extraaja joka on ollut tyytyväinen. Oon ollut nyt neljä viikkoa joista kolme pussikuurilla ja hyvin on menny ja paino on tippunu.

      Hei muuten jos kiinnostaa, niin hyvä extravaganzafoorumi löytyy tuolta: http://xtratsemppi.palstani.com/

    • paljonopin

      Joku näyttää onnistuvan tälläkin konstilla, hyvä niin, kenelle se sopii

      . Minulle ei sopinut todellakaan. Pussikuurin aikana voin erittäin huonosti, turposin, pussit sisältää erittäin paljon suolaa, ( noudatan mahdollisimman vähän suolaista ruokavalioo). Liikuin, noudatin ohjeita ja painoni nousi kilon 2 viikon aikana, vaihdettiin suolaiset pussikeitot marjapirtelöihin, aloin oksentamaan, ja vointini huononi rajusti. Aloin tekemään itse marjapirtelöt terveellisistä aineista, (ilman lisäaineita, ja lisäksi käytän jo pitkään käyttämääni luotettavaa ravintolisää)

      Tein itse edullisia kasviskeittoja, söin niitä ohjeistuksen mukaan., sanouduin irti paikalisesta "Xstrasta" ja vielä piti maksaa 89e 2 kk, kallistakin se on, itse kun järkeään käyttää, voi saman metodin omaksua itselleen, tai kaveriporukkaan

      Olen 2 kk:ssa laihtunut 7 kg, ihan ikäänkuin ilmaiseksi, ruokakauppalaskut tosin pitää maksa kuin ennenkin, mutta eipähän tule lisäkuluja jonnekin huuhaa yritykseen heikkohermoisten ylipainoisten rahankerjuuhomman takia. Säästää 89 euroo/kk. Viikko pussiruoat 57 e. / ihmisten kusettamista koko hoko homma

      • xtra-työntekijä

        Tosi kurjaa, ettei xtravaganza toiminut sinulla. Kuten ketjusta näkee, onnistujia on tosi paljon, mutta jokainen on toki yksilö. Voi olla, että jokin ateriankorvikkeiden ainesosa aiheutti juuri sulla yliherkkyyttä, mikä selittäisi huonovointisuuden. Mutta pääasia, että löysit itsellesi sopivan tavan painonpudotukseen!

        Huuhaata xtravaganza ei ole, ja noista kustannusten laskemisistakin on osa asiakkaista esittänyt jo aiemmin ketjussa omia mielipiteitään. Kaikki riippuu asenteesta. En aio lähteä riitelemään kiistanhaluisten kanssa, mutta ketään emme kuseta. Osa ihmisistä on yrittänyt ja epäonnistunut tosi monta kertaa, painoindeksi huitelee reilusti yli kolmenkympin, terveys alkaa pettää. Jos tuntuu ettei yksin onnistu ja tarvitsee tukea, xtravaganza on just sitä varten. Me tarjoamme työkalut, mutta jokainen tietysti käyttää niitä itse.

        Sitoutuminen tehdään, jotta homma ei jää kuuriluontoiseksi. Painonpudotuksen jälkeen jatkuu elämäntaparemontti. Eikä siinä riitä että syö eri tavalla ja liikkuu enemmän, vaan pitää myös onnistua muuttamaan ajattelumallejaan. Haastavaa, mutta ei suinkaan mahdotonta.

        Mukavaa syksyn jatkoa kaikille!

        T. Mirva
        xtravaganzan viestintäkoordinaattori


    • aloitin tälläisen elämäntapa muutoksen ja tosi tyytyväinen olen tähän mennessä.. ja toivoisin että ihmiset kävisivät tämän linkin takaa lueskelemassa http://astettakevyempi.blogspot.com/

    • Kyseenalaistaja

      Olen tässä jo pidemmän aikaa tutkiskellut näitä vlcd-tuotteita ajatuksena ehkä itse aloittaa ko. tuotteiden käyttäminen. Muutaman kuukauden perusteellisen tonkimisen jälkeen päädyin ihan perinteiseen painon pudotukseen eli katson mitä syön (terveellisyys höttö-hiilareiden välttely) ja kuinka paljon syön liikuntaa silloin kuin ehtii. Koskaan aikaisemmin en ole onnistunut painoani pudottamaan, mutta nyt on 3 kk saldo -15 kg.

      Kiinnosti kovastikin nuo xtravaganzan/cambridgen pussit, koska ajattelin nopean laihdutuksen vaikuttavan motivaatioon jne. mutta kyllä on niin pelottavat aineet kyseessä ja muutenkin tuntuu koko homma todella epäterveeltä. Riippumattomia tutkimuksiahan on näistä tuotteista tehty jo 1970-luvulta tähän päivään (ympäri maailmaa) ja tutkimustulokset ovat karua luettavaa jo 30 vuotta sitten. Äkkikuolemat, jotka johtuvat sydämen omituisista rytmihäiriöistä sekä raskasmetallien kertymistä sisäelimiin, mm. maksaan. Täysin samanlaisia tutkimustuloksia on saatu myös vuonna 2011, vaikka pussikeitot ovat varmasti jollakin tavalla kehittyneet. Pitkäaikaisesta käytöstä ei ole vielä tutkimustuloksia, mutta kuidun määrän vähäisyys (alle 5 g/vrk ja normi vrk-tarve 30-35 g) kertoo tavalliselle pulliaisellekin esim. suolisyöpien lisääntyneestä riskistä.

      Xtravaganzassa onneksi suositellaan liikuntaa laihduttamisen ohella, mutta esim. Cambridgessä sitä ei suositella. Näin nopeassa laihdutuksessa pakostakin myös lihas hupenee ja täytyy muistaa, että sydämemme on myös lihas... Työpaikallani on kaksi tapausta, joissa tämän pussikuurin aikana on tullut epämääräisiä sydänoireita (rytmihäiriöitä) ja he ovat joutuneet lopettamaan leikin kesken, onneksi ei vakavampaa ehtinyt tapahtumaan.

      500 kaloria päivässä kuulostaa myöskin todella alhaiselta, sehän on sama kalorimäärä, jota elimistö tarvitsee peruselintoimintoihinsa. Jos tuolla kalorimäärällä vielä tiukasti treenaa, niin apua! Tuttavani aloitti tuon pussidietin vuosi sitten ja söi 6-8 vkoa pelkkiä cambridge -pusseja, sitten seuraavat viikot pusseja 1 x päivässä ja muuten jotain kevyttä ja laihtui, tottakai. Sitten parin kuukauden päästä retkahti kuukaudeksi ja taas aloitti pussit. Eikö nämä pussit ole tarkoitettu alunperin sairalloisen lihavien ihmisten nopeaan painonpudotukseen esimerkiksi ennen leikkausta? Luin jonkun sairaalan sivuilta, että näitä pusseja ei saa syödä kuin max. 6 vkoa putkeen ja lääkärin valvonnassa, pitäneekö paikkansa? Sivusta seuranneena, tutullani menossa jo toista vuotta nämä pussit.

      En halua kritisoida niitä, jotka ovat onnensa näistä pusseista löytäneet, itse vain olen niin tarkka, että tutkin kaikki asiat perin pohjin ennen mukaan menoa, ja ainakin tässä asiassa siitä oli paljon hyötyä. Toivoisin kaikkia teitä pussittelijoita kuitenkin käyttämään jossakin vaiheessa sitä kuuluisaa maalaisjärkeä, vaikka kilot karisevatkin vauhdilla...

      • Topias

        Laitan minäkin oman tapaukseni kuvailun näin ihan tuoreeltaan. En halua tässä ottaa kantaa siihen, että kenelle tämä xtraaminen pussikeittoineen käy. Minulle se ei todellakaan käynyt.

        - huomattavan pahanhajuista hikoilua
        - hengitys haisee aivan törkeesti
        - huimausta
        - tarpeetonta ärtyneisyyttä
        - kovaa päänsärkyä
        - poskiontelolima(räkä) haisee ja maistuu aivan kuvottavan pahalle.
        Mieleen tulee jokin ainesosayhdiste metalliprosessissa hajun kohdalla.
        - epämääräinen olotila
        - unettomuutta. kahtena viime yönä 5t per yö.
        - nopeutunut pulssi
        - keskittymisvaikeuksia
        - kropalla tunne, kun olisi jynssätty parituntia pesulaudalla ja rutistettu kuivaksi

        Haluan kuitenkin korostaa, ettei näiden pussijuomien ottaminen 3 kertaa päivässä ollut minulle mitenkään vaikeaa. Lähdin tähän laihdutus/elämäntapamuutos ohjelmaan täydellä tsempillä. On myöskin totta, että muutamat tuttavani ovat tässä asiassa onnistuneet laihtumaan paljonkin. Annoinko siis periksi? En mielestäni, koska noudatin ohjelmaa pilkuntarkasti, kunnes kroppa / korvienväli alkoi tökkiä. Ohjelman jatkaminen on mahdotonta.

        Tein tietysti aloittaessani heidän vaatimansa sopparin, jne. Saas nähdä miten sen kanssa tulee käymään. Ei syy heidän ole..., eikä minunkaan. En todellakaan haluaisi lopettaa, mutta on tod.näk., että jatkaessani ohjelmaa löydän itseni sairaalasta.
        Tämä ko. vldc ei yksikertaisesti sovi minulle. Olen ja olin kuiteskin sitä mieltä, että ko. sopparit ovat kyseenalainen juttu. Ei kukaan voi etukäteen tietää miten homma toimii ! Kömpelö vrt. Ostaisitko auton 800e vain näkemällä miten "kaunis" se on?


      • trruu

        "1970-luvulla todettiin joukko kuolemantapauksia ENE-dieetin käytön yhteydessä (Felig 1984). Ne olivat pääasiassa sydänkuolemia, joita esiintyi varsinkin hyvin pitkien hoitojen yhteydessä. Syynä oli aliravitsemus, joka johtui valmisteiden ravintoaineiden yksipuolisuudesta. Nykyisissä valmisteissa ravitsemukselliset puutteet on korjattu, eikä pitkänkään käytön ole todettu aiheuttavan haitallisia sydämen toiminnan muutoksia (Doherty ym. 1991)."


    • tää on taas näitä

      Et taida olla mikää ruutihattu?

      Kiloklubilla jo pelkästään luvataan samaa
      24 viikkoa 25 kg tiputus =D

      Jos kulutat enemmän kuin syöt niin laihdut...Tämä ei muutu
      uudella nimellä miksikään minulla on kaksi jumalatarta näissä hommissa
      (koska naisilla tämä on vaikeampaa kuin miehillä)

      http://www.veganbodybuilding.com/forum/viewtopic.php?f=48&t=18493&sid=a45d4d02538ad4b2ca3214f1825f0635

      30 kg 10 kk :ssa eli tekee sellaisen 750 grammaa vissiin per viikko
      kun toinen ystäväni taas johka ei ole linkkiä tiputti 90 kg 365 päiväs
      mut hän ei tehnyt mitään taikoja söi just nii paljon ja mitä halus mut
      liikkus tosin vain punttia koska ei voinut enää ylipainontakia liikkua
      mutta 1-1,5kg viikossa.

      Ei ole oikotietä onneen

      voit koittaa mun keksimää karkki,pizza,kokis mikä v..ittu lienee
      dieettiä missä syödään kun on nälkä ja liikutaan 2 tuntii päiväs.
      normaalilla vauhdilla.

      • MINUN TAPAUS

        Lyhyesti:
        Nutrilet dietti: viisi pussia päivässä/14 päivää/1tunti kävelyä (joka päivä) -8kg, 1v mennyt, syön normaalia ruokaa, liikun 1tunti päivässä eikä yhtään kg ole tullut takasin mutta löllöt kiinteytynyt tosi paljon ja vointi hyvä..


    • mattiesso

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe