ELITISMI AJAA OMAA ETUAAN

MYTIME

MITEN SINNE AY LIIKKEESEEN PÄÄSEE TAI MITÄ HYÖTYÄ SIITÄ ON KU TYÖT ON PÄTKITTY SITEN ETTEI SINNE VOI EDES PÄÄSTÄ.

KUMMASTA PÄÄSTÄ KANAA KUSETETAAN??

ELITISMIN HYÖTY ON KUSETTAA!!

3

1123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvavaan

Sinustakin voi tule elitistmiä, jos olet tarpeeksi ahkera ja sinnikäs.

• perusjuttuja..

Kusetussysteemin perusidea on se että rahanahneet virkamiehet kuppaavat rahaa veronmaksajilta muka "hyväntekeväisyyden" nimessä. Ei siinä ketään auteta, ainoa mitä ne haluaa on lisää virkoja ja lisää palkkaa tileilleen.

• en tiä, mutta sanon silti

Homma menee oikeasti niin, että tämä elämä on nykyään selviytymistaistelua kaikille, jopa niille "elitisteille". Kukaan ei voi pistää omia pallejaan likoon kenenkään muun puolesta, kun kaikki aika menee siihen sen oman korttitalon pystyssäpitämiseen.

Ongelman ensimmäisenä syynä on se, että työt eivät enää ole koko työiän mittaisia. Ei kellekään. Ei edes yhteiskunnan kermalle. Jonkun aseman kun olet saavuttanut, niin ei se välttämättä pysy. Mitäs sitten tehtäis, jos se menee?

Toisena syynä on se, että kukaan ei täällä maailmassa menesty ilman kavereita. Ja kavereita on niillä "elitisteilläkin". Kaverithan tukee toisiaan ja toistensa intressejä ja sitä kautta ylläpitävät toisiaan.

Kolmantena, "elististeillä" on oikeasti vielä pahemmat selviytymispaineet kuin "tavallisilla" ihmisillä, koska jos heistä yks kaatuu, niin mukana menee monta muuta...etenkin myös tavallisia työntekijöitä.

Tää maailma ei katos ole täydellinen. Maailma varmasti on täynnä ahneita ihmisiä, mutta heidänkin takanaan on monta hyvää "tavallista" ihmistä, jotka ovat heistä riippuvaisia.

Loppupeleissä me olemme kaikki samanlaisia. Kaikilla on paineita ja kaikilla menee vähän huonosti. Kaikki vain yrittävät selvitä jotenkin.

-käsityöläinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe