Nämäkin palstat tuntuvat pursuvan valitusta siitä, miten kauheaa on olla parisuhteessa(varsinkin, jos on joutunut suhteeseen naisen kanssa, jonka vartalo on hiukankin muuttunut), miten luonnotonta on olla vain yhden naisen kanssa, miten naiset pakottavat miehet hankkimaan lapsia, miten naiset ovat kamalia, huonoja jopa mielisairaita ihmisiä ja niin edelleen ja niin edelleen ja niin edelleen... Miksi ihmeessä te sitten edes aloitatte suhteen? Jos kerran suomalaiset naiset ovat huoria, niin kai sitä seksiä saa ilman parisuhdettakin! Eikö kukaan vanhempi mies tosiaan kertonut millaista helvettiä elämä on naisen kanssa?!
Miksi mies haluaa suhteen?
48
1274
Vastaukset
Luontaista masokismia selvästi. Intiaanit ripustivat itsensä 3 päiväksi roikkumaan rintalihaksista läpilyötyjen luupiikkien varaan ja sitten kolmannen jälkeen ne oli omasta mielestään äijiä.
Vähän sama ilmiö henkisesti toi naisen kanssa oleminen...
:)- jipetsi
koskettelepa vaikka klittaa, se helpottaa.
- kaikki nuo
viisaudet tuppaavat unohtumaan kännissä.
- c-asema
Miten niin seksiä saa ilman parisuhdettakin? Kaikki ihmissuhteethan ovat parisuhteita. Vai tarkoitatko masturbointia?
- alkup.
Mun mielestä yhden illan jutut tai huoran luona käyminen ei ole parisuhde, mutta ihan miten vain.
- Suhteilija
alkup. kirjoitti:
Mun mielestä yhden illan jutut tai huoran luona käyminen ei ole parisuhde, mutta ihan miten vain.
En onneksi ole törmännyt niin huonoon palveluun, etteikö nainen olisi ollut läsnä lainkaan. Kyse on aina ihmissuhteesta, vaikkakin vain lyhyestä. Suhteen menetys voi olla joskus todella vaikeaa. Esim. viisumin päättyminen saattaa katkaista paljon suhteita :(
Coca-cola Zeron mainos niin ymmärrät miehiä jo huomattavan paljon paremmin :-) Kukakohan siitäkin on taas niin närkästynyt, tuskin kovin moni mies vaan veitsenterällä oman äijänsä kanssa taiteilevat säälittävät pikku naikkoset.
- ...................
Että miehet on luonnostaan valittajia. (?)
- ............
Tietysti sen takia että saa vähäksi aikaa itselleen ilmaisen piian ja pillun. Sitten voi vaihtaa seuraavaan kun vanha alkaa käydä rasittavaksi ja uutuudenviehätys katoaa.
- la.ra
inhmimillistä, että haluaa sekä syödä kakun että pitää sen?
Sitäpaitsi ihmisiä kiinnostaa toisten elämän surkeudet paljon enemmän kuin kukoistava onni. - sivusta seuraaja
aloittajan esittämän kysymyksen saamat vastukset ovat kauheita. Järkyttävintä tässä on se, että uskon niiden olevan tosia. Miehet ja naiset ovat eri rotua. Ei näköjään kannata sekaantua siihen vastakkaiseen.
- alkup.
...tuskin nainen voi tosiaan olla miehelle mitään muuta kuin "ilmainen piika ja pillu", kuten joku tuossa sanoikin. Onkohan niin, että pitäisikin kysyä, miksi ihmeessä naiset haluavat parisuhteen? Ai niin, kun "ei mun mies..."!
- Aurinko79-
Nää palstat pursuaa myös sellaisten miesten kirjoituksia, jotka sitä parisuhdetta ja rakkautta haluaa. Mä pystyisin nimeämään monta miespuolista vakikirjoittajaa, jotka ilmiselvästi nauttivat suhteessa olostaan tai vaihtoehtoisesti suhtautuvat parisuhteeseen erittäinkin positiivisesti. Oon myös saanut monesta tänne kirjoittelevasta miehestä sellaisen kuvan, että he arvostavat naisia yleisesti ottaen erittäinkin paljon.
Kyllähän noita urputtajia aina löytyy, mutta ei heidän mielipiteelleen kannata antaa liikaa painoarvoa. Ei mua ainakaan kiinnosta edes ottaa tuollaista valittajaa mieheksi, mä valitsen miehen mieluummin siitä joukosta, joka arvostaa naista ja parisuhdetta. Onneksi sellaisiakin miehiä on :)- myös muistaa
että monet kirjoittavat tänne huvikseen ihan puutaheinää.
- alkup.
Mutta onko ihan oikeasti? Kyllähän sekin on tullut selväksi, että naisille ei totuutta kerrota ja miesten välinen solidaarisuus on todella suuri. Kyllähän esimerkiksi kaikki miehet pettää, olivat sitten pitkässä suhteessa tai ei. Ja naiset haluaa niin kipeästi uskoa olevansa hyvässä suhteessa, että sulkevat silmänsä ilmiselviltä totuuksilta.
- muka niin
alkup. kirjoitti:
Mutta onko ihan oikeasti? Kyllähän sekin on tullut selväksi, että naisille ei totuutta kerrota ja miesten välinen solidaarisuus on todella suuri. Kyllähän esimerkiksi kaikki miehet pettää, olivat sitten pitkässä suhteessa tai ei. Ja naiset haluaa niin kipeästi uskoa olevansa hyvässä suhteessa, että sulkevat silmänsä ilmiselviltä totuuksilta.
kaikki miehet pettää? Mistä olet tuommosta tutkimustulosta saanut?
- Aurinko79-
myös muistaa kirjoitti:
että monet kirjoittavat tänne huvikseen ihan puutaheinää.
Mutta oon mä sen verran hyväuskoinen, etten usko ihan joka kommentin täällä olevan puutaheinääkään.
Mun mielipide perustuu kuitenkin ennenkaikkea oikeasta elämästä saatuun käsitykseen. Tällä palstalla kirjoittelevat tietyt miehet on vain vahvistanut omalta osaltaan nimenomaan positiivista käsitystä miehistä. Tuntuu ehkä hassulta ottaen huomioon, että tänne todellakin mahtuu sitä ala-arvoista kommentointia paljon, mutta mä oon silti käynyt täällä niin monta hyvää keskustelua miesten kanssa, etten anna juurikaan painoarvoa lutkitteluille yms. - Aurinko79-
alkup. kirjoitti:
Kaikki miehet ei todellakaan petä. Jotkut miehet toki pettää, mutta niinpä niitä pettäjiä löytyy naisistakin. Syitä pettämiselle löytynee suunnilleen yhtä monta kuin pettäjääkin.
Mistä sä oot tuollaisen käsityksen saanut että kaikki miehet muka pettää? - alkup.
muka niin kirjoitti:
kaikki miehet pettää? Mistä olet tuommosta tutkimustulosta saanut?
No eikö tuo nyt ole vähän sellaista kaikkihan sen tietää tietoa. Aika monet rehelliset miehet sen itsekin myöntää, ettei uskollisuus ole miehelle mahdollista.
- alkup.
Aurinko79- kirjoitti:
Kaikki miehet ei todellakaan petä. Jotkut miehet toki pettää, mutta niinpä niitä pettäjiä löytyy naisistakin. Syitä pettämiselle löytynee suunnilleen yhtä monta kuin pettäjääkin.
Mistä sä oot tuollaisen käsityksen saanut että kaikki miehet muka pettää?kaikki ne miehet pettää, jotka pystyvät yleensä jonkun saamaan. Mutta kyllä ne loputkin haluaisivat.
- Aurinko79-
alkup. kirjoitti:
kaikki ne miehet pettää, jotka pystyvät yleensä jonkun saamaan. Mutta kyllä ne loputkin haluaisivat.
Ja vaikka haluaisikin, niin tärkeintähän on, että he pystyvät vastustamaan kiusausta, koska kumppani on tärkeämpi kuin yksittäinen pano.
Sä et vastannu että mistä sä oot tuon käsityksen saanut? Onko sua petetty niin monta kertaa vai mistä sulle on tuo käsitys tullut, että kaikki miehet pettää? - alkup.
Aurinko79- kirjoitti:
Ja vaikka haluaisikin, niin tärkeintähän on, että he pystyvät vastustamaan kiusausta, koska kumppani on tärkeämpi kuin yksittäinen pano.
Sä et vastannu että mistä sä oot tuon käsityksen saanut? Onko sua petetty niin monta kertaa vai mistä sulle on tuo käsitys tullut, että kaikki miehet pettää?Mua ei ole petetty, koska en ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, mutta en tunne ketään(seurustellutta) ketä ei olisi mies pettänyt. Tosin tunnen monta naista, jotka sanovat, että "ei mun mies petä" ja he ovat yhdessä juuri niiden pahimpien pettäjien kanssa. Mä en oikeasti usko, että yksittäinen nainen voi olla miehelle tärkeä, mun mielestä mies vain ei voi tuntea mitään syvempiä tunteita naista kohtaan. Reikä kuin reikä, niinhän ne miehet itsekin sanovat.
- sivusta...
alkup. kirjoitti:
Mua ei ole petetty, koska en ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, mutta en tunne ketään(seurustellutta) ketä ei olisi mies pettänyt. Tosin tunnen monta naista, jotka sanovat, että "ei mun mies petä" ja he ovat yhdessä juuri niiden pahimpien pettäjien kanssa. Mä en oikeasti usko, että yksittäinen nainen voi olla miehelle tärkeä, mun mielestä mies vain ei voi tuntea mitään syvempiä tunteita naista kohtaan. Reikä kuin reikä, niinhän ne miehet itsekin sanovat.
Olen ollut kahdessa vakavammassa pitkässä suhteessa. Kummassakaan en pettänyt, en halunut pettää ja en edes ajatellut koko mahdollisuutta. Kummassakin tulin petetyksi juuri sen takia, että kummatkin luuli minun miehenä harrastavan sitä kuitenkin. Katsos kun kumpikin luuli, että kun en ole jatkuvasti huomioimassa niitä, minulla täytyy sitten olla joku toinen, mikä ei kuitenkaan pitänyt paikkansa.
Niin ja miehen näppikseltä tämä. - Aurinko79-
alkup. kirjoitti:
Mua ei ole petetty, koska en ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, mutta en tunne ketään(seurustellutta) ketä ei olisi mies pettänyt. Tosin tunnen monta naista, jotka sanovat, että "ei mun mies petä" ja he ovat yhdessä juuri niiden pahimpien pettäjien kanssa. Mä en oikeasti usko, että yksittäinen nainen voi olla miehelle tärkeä, mun mielestä mies vain ei voi tuntea mitään syvempiä tunteita naista kohtaan. Reikä kuin reikä, niinhän ne miehet itsekin sanovat.
tiedän montakin parisuhdetta, jossa ei pettämisiä ole tapahtunut puolin tai toisin. Ainakaan sen tiedon mukaan, mikä mulla on.
Miehet pystyy, kykenee ja oikeasti haluaa tuntea niitä syvempiäkin tunteita naista kohtaan. Mä tiedän tuon satavarmasti omakohtaisesti.
Sä et vain ole tavannut sitä sulle oikeaa miestä. Pieni asennemuutos vois tietty ehkä auttaa sen miehen löytämisessä ;) Olettaen että ylipäätään haluat miehen löytää. - alkup.
Aurinko79- kirjoitti:
tiedän montakin parisuhdetta, jossa ei pettämisiä ole tapahtunut puolin tai toisin. Ainakaan sen tiedon mukaan, mikä mulla on.
Miehet pystyy, kykenee ja oikeasti haluaa tuntea niitä syvempiäkin tunteita naista kohtaan. Mä tiedän tuon satavarmasti omakohtaisesti.
Sä et vain ole tavannut sitä sulle oikeaa miestä. Pieni asennemuutos vois tietty ehkä auttaa sen miehen löytämisessä ;) Olettaen että ylipäätään haluat miehen löytää.Jep, et sen tiedon mukaan mitä sulla on. Olen töissä miesvaltaisella alalla ja täytyy sanoa, että aluksi olin todella hämmästynyt kun tajusin, miten hyvin miehet osaavat jälkensä peittää. Ja puolituttukin on valmis tarjoamaan alibin, kun "kaikkihan me ollaan samassa tilanteessa". En ole koskaan tuntenut miestä, joka ei olisi vähintään yhdenillan juttuja harrastanut, useimmilla on ihan rakastajatar. Kuulen näitä juttuja, kun olen kuulemma "hyvä jätkä"!
Et sä kyllä oikeastaan voi tietää satavarmasti mitä joku tuntee tai ajattelee päänsä sisällä ja sanoahan voi mitä haluaa. Kyllähän miehet menee aika pitkälle puheissaan saadakseen pillua, niin se on aina ollut. Katsoitko muuten mullan alla sarjaa? Mun mielestä se Naten hahmo vastasi täysin totuutta miehistä. Se yritti elää niin kuin mieheltä vaaditaan, tehdä niitä normaaleja juttuja, mutta oikeasti se ei tuntenut mitään. Se vain toimi niin, kuin oletti naisten haluavan sen toimivan, saadakseen seksiä. Mutta niissä viimeisissä jaksoissa se myönsi, ettei välitä kuin itsestään.
En etsi suhdetta, koska en halua olla kenellekään vain ilmainen huora. Mun mielestä miehen on mahdotonta tuntea rakkautta; olento joka kykenee tuntemaan rakkautta ei murhaa, eikä kiduta, eikä raiskaa pikkulapsia. - Aurinko79-
alkup. kirjoitti:
Jep, et sen tiedon mukaan mitä sulla on. Olen töissä miesvaltaisella alalla ja täytyy sanoa, että aluksi olin todella hämmästynyt kun tajusin, miten hyvin miehet osaavat jälkensä peittää. Ja puolituttukin on valmis tarjoamaan alibin, kun "kaikkihan me ollaan samassa tilanteessa". En ole koskaan tuntenut miestä, joka ei olisi vähintään yhdenillan juttuja harrastanut, useimmilla on ihan rakastajatar. Kuulen näitä juttuja, kun olen kuulemma "hyvä jätkä"!
Et sä kyllä oikeastaan voi tietää satavarmasti mitä joku tuntee tai ajattelee päänsä sisällä ja sanoahan voi mitä haluaa. Kyllähän miehet menee aika pitkälle puheissaan saadakseen pillua, niin se on aina ollut. Katsoitko muuten mullan alla sarjaa? Mun mielestä se Naten hahmo vastasi täysin totuutta miehistä. Se yritti elää niin kuin mieheltä vaaditaan, tehdä niitä normaaleja juttuja, mutta oikeasti se ei tuntenut mitään. Se vain toimi niin, kuin oletti naisten haluavan sen toimivan, saadakseen seksiä. Mutta niissä viimeisissä jaksoissa se myönsi, ettei välitä kuin itsestään.
En etsi suhdetta, koska en halua olla kenellekään vain ilmainen huora. Mun mielestä miehen on mahdotonta tuntea rakkautta; olento joka kykenee tuntemaan rakkautta ei murhaa, eikä kiduta, eikä raiskaa pikkulapsia.Kyllä mä väitän tietäväni omalta kohdaltani ihan satavarmasti sen, että mies on rakastanut mua aidosti. Mulla ei ole siitä minkäänlaista epäilyä. Sen, mistä tiedän tuon, jätän tähän sanomatta mutta sehän riittääkin että olen siitä itse varma. Kenenkään pään sisälle en tietenkään pysty näkemään, mutta teot joskus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Eikä pillun saamisella ole tässä asiassa oikein mitään osaa.
Vain sen takia, että sun työpaikalle on sattunut muutamia ilmeisen laskelmoivia pettureita, ei voi olettaa että kaikki miehet olis samanlaisia. Miehetkin ovat yksilöitä, aivan kuten me naisetkin, eikä jonkun toisen tekemisten perusteella voi leimata koko sukupuolta.
Sulla on pieniä aukkoja tuossa miesvihassa muutenkin. Naiset on aika hyvin kunnostautuneet myös pikkulasten murhaamisessa, hylkäämisessä tms, joten onko sun mielestä naisenkin mahdotonta tuntea rakkautta vain sen takia, että jotkut saastuneet yksilöt tekevät julmuuksia? Viimeisimpänä julkisuuteen päässeenä vois mainita tuon kun äiti jätti lapsensa yksin kotiin ja lähti itse baariin... Mitä tuollaset kertoo sun mielestä naisista? - scale
alkup. kirjoitti:
Jep, et sen tiedon mukaan mitä sulla on. Olen töissä miesvaltaisella alalla ja täytyy sanoa, että aluksi olin todella hämmästynyt kun tajusin, miten hyvin miehet osaavat jälkensä peittää. Ja puolituttukin on valmis tarjoamaan alibin, kun "kaikkihan me ollaan samassa tilanteessa". En ole koskaan tuntenut miestä, joka ei olisi vähintään yhdenillan juttuja harrastanut, useimmilla on ihan rakastajatar. Kuulen näitä juttuja, kun olen kuulemma "hyvä jätkä"!
En etsi suhdetta, koska en halua olla kenellekään vain ilmainen huora. Mun mielestä miehen on mahdotonta tuntea rakkautta; olento joka kykenee tuntemaan rakkautta ei murhaa, eikä kiduta, eikä raiskaa pikkulapsia."Mun mielestä miehen on mahdotonta tuntea rakkautta; olento joka kykenee tuntemaan rakkautta ei murhaa, eikä kiduta, eikä raiskaa pikkulapsia. "
Tämähän vetää sanattomaksi. Ihmetyttää vaan, että mistä niitä pikkulapsia piisaa joka miehen murhattavaksi. Onkohan se Suomen väestön ikärakenne vinoutumassa juuri näiden miljoonien murhien vuoksi?
Kun yleistämisessä lähdetään täysin huuhaa linjalle, ei maksa vaivaa kiistääkkään. - alkup.
Aurinko79- kirjoitti:
Kyllä mä väitän tietäväni omalta kohdaltani ihan satavarmasti sen, että mies on rakastanut mua aidosti. Mulla ei ole siitä minkäänlaista epäilyä. Sen, mistä tiedän tuon, jätän tähän sanomatta mutta sehän riittääkin että olen siitä itse varma. Kenenkään pään sisälle en tietenkään pysty näkemään, mutta teot joskus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Eikä pillun saamisella ole tässä asiassa oikein mitään osaa.
Vain sen takia, että sun työpaikalle on sattunut muutamia ilmeisen laskelmoivia pettureita, ei voi olettaa että kaikki miehet olis samanlaisia. Miehetkin ovat yksilöitä, aivan kuten me naisetkin, eikä jonkun toisen tekemisten perusteella voi leimata koko sukupuolta.
Sulla on pieniä aukkoja tuossa miesvihassa muutenkin. Naiset on aika hyvin kunnostautuneet myös pikkulasten murhaamisessa, hylkäämisessä tms, joten onko sun mielestä naisenkin mahdotonta tuntea rakkautta vain sen takia, että jotkut saastuneet yksilöt tekevät julmuuksia? Viimeisimpänä julkisuuteen päässeenä vois mainita tuon kun äiti jätti lapsensa yksin kotiin ja lähti itse baariin... Mitä tuollaset kertoo sun mielestä naisista?jotkut naiset on sairaita; miehelle sitten taas julmuus on luontaista. Näytäpä mulle esimerkiksi mies, joka ei ole jossain elämänsä vaiheessa kiduttanut eläintä...
Ei ole pelkästään kyse mun työpaikasta, vaan aivan kaikista miehistä, jotka tunnen. Ei ole uskollisia miehiä, on vain hyviä valehtelijoita. - alkup.
scale kirjoitti:
"Mun mielestä miehen on mahdotonta tuntea rakkautta; olento joka kykenee tuntemaan rakkautta ei murhaa, eikä kiduta, eikä raiskaa pikkulapsia. "
Tämähän vetää sanattomaksi. Ihmetyttää vaan, että mistä niitä pikkulapsia piisaa joka miehen murhattavaksi. Onkohan se Suomen väestön ikärakenne vinoutumassa juuri näiden miljoonien murhien vuoksi?
Kun yleistämisessä lähdetään täysin huuhaa linjalle, ei maksa vaivaa kiistääkkään.Siis tarkoitin sitä, että jokainen mies kykenee noihin tekoihin, en sitä, että kaikki olisivat niin tehneet. Siis enää nykyisessä yhteiskunnassa, ennenhän tuollainen oli ihan arkipäivää.
- Aurinko79-
alkup. kirjoitti:
jotkut naiset on sairaita; miehelle sitten taas julmuus on luontaista. Näytäpä mulle esimerkiksi mies, joka ei ole jossain elämänsä vaiheessa kiduttanut eläintä...
Ei ole pelkästään kyse mun työpaikasta, vaan aivan kaikista miehistä, jotka tunnen. Ei ole uskollisia miehiä, on vain hyviä valehtelijoita.yhtäkään miestä, joka olis kiduttanut eläintä. Mä tiedän kaukaisesti muutaman ihmisen, jotka on sellaista tehnyt mutta lähipiiriini ei sellaisia kuulu enkä sellaisen ihmisen kanssa haluakaan olla missään tekemisissä.
Mun tuntemat miehet leikkii koiran kanssa ja höpöttelevät kissoille kun näkevät. He voivat ehkä lopettaa kituvan linnun, jottei sen tarvitsisi kärsiä mutta yksikään mies mun lähipiiristä ei ole eläimiä kiduttanut. Se on sairaiden yksilöiden toimintaa. Ja ei, miehet ei takuulla valehtele tästä, mulla on sen verran hyvä ihmistuntemus, että pystyn kyllä sanomaan ettei mun hyvin tuntemat miehet mihinkään eläinten kidutukseen ryhtyis.
Mä en pysty millään ymmärtämään miten ihmeessä sä näet miehet tuollaisia hirviöinä... - alkup.
Aurinko79- kirjoitti:
yhtäkään miestä, joka olis kiduttanut eläintä. Mä tiedän kaukaisesti muutaman ihmisen, jotka on sellaista tehnyt mutta lähipiiriini ei sellaisia kuulu enkä sellaisen ihmisen kanssa haluakaan olla missään tekemisissä.
Mun tuntemat miehet leikkii koiran kanssa ja höpöttelevät kissoille kun näkevät. He voivat ehkä lopettaa kituvan linnun, jottei sen tarvitsisi kärsiä mutta yksikään mies mun lähipiiristä ei ole eläimiä kiduttanut. Se on sairaiden yksilöiden toimintaa. Ja ei, miehet ei takuulla valehtele tästä, mulla on sen verran hyvä ihmistuntemus, että pystyn kyllä sanomaan ettei mun hyvin tuntemat miehet mihinkään eläinten kidutukseen ryhtyis.
Mä en pysty millään ymmärtämään miten ihmeessä sä näet miehet tuollaisia hirviöinä...Tarkoitin lähinnä lapsina ja teini-ikäisinä. Tosin olen ollut monta vuotta eläinsuojeluyhdistyksellä vapaa-ehtoisena ja ei sekään työ mitenkään lisää uskoa miehiin, kyllä heidän julmuutensa eläimiä kohtaan on aivan omaa luokkaansa. Ja näissä ei todella ole kyse vain muutamasta miehestä.
En ole koskaan tavannut muunlaisia miehiä, joten aika vaikeaa uskoa, että pelkästään mun paremmin ja huonommin tuntemat kymmenet/sadat miehet olisivat jonkinlaisia poikkeuksia... Sitä paitsi en todellakaan ole ainoa, joka ei usko esim. miesten uskollisuuteen ja tiedän paljon miehiä, jotka eivät hekään usko ja kai he tietävät vielä paremmin kuin naiset.
Sitä paitsi lue nyt tämänkin ketjun ja palstan vastauksia - näin miehet ajattelevat naisista! - Aurinko79-
alkup. kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä lapsina ja teini-ikäisinä. Tosin olen ollut monta vuotta eläinsuojeluyhdistyksellä vapaa-ehtoisena ja ei sekään työ mitenkään lisää uskoa miehiin, kyllä heidän julmuutensa eläimiä kohtaan on aivan omaa luokkaansa. Ja näissä ei todella ole kyse vain muutamasta miehestä.
En ole koskaan tavannut muunlaisia miehiä, joten aika vaikeaa uskoa, että pelkästään mun paremmin ja huonommin tuntemat kymmenet/sadat miehet olisivat jonkinlaisia poikkeuksia... Sitä paitsi en todellakaan ole ainoa, joka ei usko esim. miesten uskollisuuteen ja tiedän paljon miehiä, jotka eivät hekään usko ja kai he tietävät vielä paremmin kuin naiset.
Sitä paitsi lue nyt tämänkin ketjun ja palstan vastauksia - näin miehet ajattelevat naisista!No sä voit pitää kyynisen asenteen miehiä kohtaan jos se on sulle oikea tapa elää ja olla, sehän on jokaisen oma asia miten kanssaihmisiin suhtautuu.
Mä tiedän, että on olemassa valitettavasti julmia ja petollisia yksilöitä, mutta mä uskon vakaasti siihen, että täältä löytyy myös aidosti hyviä ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin. Hyvä ihminen ei välttämättä ole virheetön, jokainen meistä tekee joskus jotain tyhmää, mutta julmat (esim. eläinten kidutukseen kykenevät) ihmiset ovat sitten asia erikseen.
- Mangusti.
on mielessään fantasianainen, jota ei ole olemassakaan. Sitä sitten valitetaan.
Noiden miesten mielestä naisen tulisi olla kaunis ja palvelualtis ilman minkäänlaisia vaatimuksia miehen suhteen. - kysymys.
Olen kysynyt samaa itsekin täällä sillä erolla, etten sotkenut kysymykseen sukupuolta. Ei tullut ainuttakaan vastausta, mikä olisi vakuuttanut minut siinä, etä parisuhde olisi tavoiteltavaa. On helpompaa olla yksin kuin parisuhteessa. Kukaan ei vaikeuta minun elämää ja minä en vaikeuta kenenkään muun.
- alkup.
Samoilla linjoilla olen minäkin. Siksi olenkin niin ihmeissäni, että miehet väkisin hankkii itselleen parisuhteen, jos se on heidän mielestään niin kauheaa. Tuntuu, että naiset ja miehet elävät ihan eri suhteita; miehelle se nainen on tosiaan vain seksiä ja kotitöitä varten ja naisen päänsisällä taas on sellainen suhde, jossa se mies kyllä niin kauheasti rakastaa, mutta kun ei millään tavoin osaa ilmaista sitä. Jotkut naiset keksivät ihan uskomattomia syitä miestensä käytökselle, tajuamatta, että yksi ainoa lause selittäisi kaiken: mies ei vain yksinkertaisesti välitä naisesta.
Ja nyt kun ikää alkaa kertymään, niin tuntuu todella helpottavalta, että saa "rupsahtaa rauhassa" ilman, että joku on vieressä haukkumassa ja huomauttelemassa jokaisesta rypystä. :)
- mitä tahtoo
Siinä biisissä sinulle ikkuna Suomalaisen perusvollottajan sielunelämään.
- Reikää sen olla pitää
sÄÄNNÖLLISTÄ SEKSIÄ SAA VAIKKEI ASUKAAN NAISEN KANSSA. vUOKRALLA ASUVAT NAISET KYLLÄ OVAT MIELELLÄÄN YRITTÄMÄSSÄ UJUTTAUTUA ASUMAAN OMISTUSASUNNOSSA ASUVAN MIEHEN LUOKSE. eN SUOSTU SIIHEN.
Seksin takia haluan suhteen, että voi panna naista ilman kondomia emättimeen. - suositella....
www.realdoll.com.
Kuka haluaa parisuhteen? - Eräs mies
Totta, elämä on helpompaa ilman naista. Mutta, minä ainakin kaipaan elämääni vähän haastetta! Täysin lusmua olla vaan yksin ja hakea pelkkää tilapäisseuraa.
Ensimmäinen haaste on tietysti iskeä nainen. Mahdollisimman sopiva itselle. Siinä on paljon haastetta ja se vaatii jo mieheltä todella paljon. Monet tyytyvät siihen helpoimpaan tapaukseen ja sitten vähän ajan päästä valitetaan, kun tuli valittua huono. Oma moka! Ei se ole naisen vika.
Toinen haaste on luoda TOIMIVA parisuhde. Mitään järkeä ei ole olla vain jonkunlaisessa parisuhteessa. Parisuhteen täytyy toimia muidenkin asioiden osalta kuin vain seksin, sillä eihän sitä koko ajan jaksa panna. Naisesta kun on niin moneen muuhunkin, mutta monet eivät sitä tajua, kun eivät viitsi vähän panostaa. Tässä riittää myös paljon haastetta, mutta sitä minä kaipaan.
Kolmas haaste on perustaa perhe. Siis saada lapsia. Kun on luonut toimivan parisuhteen niin tässä sitä sitten vasta koetellaankin! Kunnon haaste! Mutta jos ei luovuta niin muutamien vuosien päästä sitä voi olla ylpeänä isänä lapsiensa harrastuksissa. Toki lapsia voi hankkia ilman sitoutumista heidän äitiinsä, mutta paremmat edellytykset lapsilleen antaa, kun suhde äitiin on kunnossa.
Haasteita pitää olla, muuten elämä jää polkemaan paikoilleen. Ja jos vielä tässä kaikessa onnistuu pitämään seksielämän naisensa kanssa virkeänä, niin mitä kaikkea olenkaan saanut! Miksi tyytyisin vähempään kun on mahdollisuus saada koko potti!?- alkup.
Juu, KUULOSTAA kyllä hyvältä, mutta tosielämässä tyydytään johonkuhun jolta saa seksiä. Ei viitsitä lähteä, nainen painostaa hankkimaan lapsia, naisesta tulee äiti. Miestä kyllästyttää, mutta puhdas pyykki ja valmis ruoka kelpaa edelleen, joten hankitaan rakastajatar. Koska aikaa ei riitä töiltä ja rakastajattarelta, lapset ei tod.näk. tunnista isiä, jos hän on päiväaikaan näkyvillä. Sitten jäädään kiinni pettämisestä, vaimo lähtee, mies kitisee, kun menetti lapset, joihin ei ollut koskaan edes vaivautunut tutustumaan ja yrittää saada huoltajuuden ihan naisen kiusaksi. Ja taas uusi kierros... Näitä on jo nähty, montako tuollaista sinun mainitsemaasi tapausta on?
- eräs mies
alkup. kirjoitti:
Juu, KUULOSTAA kyllä hyvältä, mutta tosielämässä tyydytään johonkuhun jolta saa seksiä. Ei viitsitä lähteä, nainen painostaa hankkimaan lapsia, naisesta tulee äiti. Miestä kyllästyttää, mutta puhdas pyykki ja valmis ruoka kelpaa edelleen, joten hankitaan rakastajatar. Koska aikaa ei riitä töiltä ja rakastajattarelta, lapset ei tod.näk. tunnista isiä, jos hän on päiväaikaan näkyvillä. Sitten jäädään kiinni pettämisestä, vaimo lähtee, mies kitisee, kun menetti lapset, joihin ei ollut koskaan edes vaivautunut tutustumaan ja yrittää saada huoltajuuden ihan naisen kiusaksi. Ja taas uusi kierros... Näitä on jo nähty, montako tuollaista sinun mainitsemaasi tapausta on?
Elämässä moni asenne syntyy todellakin aika pitkälti sen perusteella mitä on nähnyt. En voi kieltää, ettenkö ole mainitsemasi kaltaisia tapauksia nähnyt. Mutta kun olen myös nähnyt toisenlaisen, aiemmassa viestissäni kuvaillun suhteen, niin uskon, että pystyn itsekin sellaisen saavuttamaan. Tai ainakin yritän. Mutta et voi sanoa, että KAIKKI miehet ovat kiinnostuneita naisesta vain seksin vuoksi. Myös minun kavereilla on samankaltaisia haaveita kuin itselläni. Ja kuten sanoin, se ei tule olemaan helppo toteuttaa, mutta koska olen sellaisen nähnyt, niin miksi en kokeilisi onnistuuko se? Voin tulla 20 vuoden päästä tänne kertomaan, miten kävi. :)
- alkup.
eräs mies kirjoitti:
Elämässä moni asenne syntyy todellakin aika pitkälti sen perusteella mitä on nähnyt. En voi kieltää, ettenkö ole mainitsemasi kaltaisia tapauksia nähnyt. Mutta kun olen myös nähnyt toisenlaisen, aiemmassa viestissäni kuvaillun suhteen, niin uskon, että pystyn itsekin sellaisen saavuttamaan. Tai ainakin yritän. Mutta et voi sanoa, että KAIKKI miehet ovat kiinnostuneita naisesta vain seksin vuoksi. Myös minun kavereilla on samankaltaisia haaveita kuin itselläni. Ja kuten sanoin, se ei tule olemaan helppo toteuttaa, mutta koska olen sellaisen nähnyt, niin miksi en kokeilisi onnistuuko se? Voin tulla 20 vuoden päästä tänne kertomaan, miten kävi. :)
okei, mä odottelen sitten täällä! :)
(ja sitä paitsi, mä sanoin seksin ja kotitöiden, en pelkän seksin!) - eräs mies
alkup. kirjoitti:
okei, mä odottelen sitten täällä! :)
(ja sitä paitsi, mä sanoin seksin ja kotitöiden, en pelkän seksin!)Pöh, kotityöt kyllä hoituu mainiosti yksin, mutta hartioita vois joku hieroo...
Odottele rauhassa...mutta kannattaisko siinä odotellessa samalla etsiä ihan vaan vaikka harrastuksen vuoksi sellaista miestä, joka ei ehkä haluaiskaan vaan seksiä ja kotitöiden suorittamista? ;) - alkup.
eräs mies kirjoitti:
Pöh, kotityöt kyllä hoituu mainiosti yksin, mutta hartioita vois joku hieroo...
Odottele rauhassa...mutta kannattaisko siinä odotellessa samalla etsiä ihan vaan vaikka harrastuksen vuoksi sellaista miestä, joka ei ehkä haluaiskaan vaan seksiä ja kotitöiden suorittamista? ;)...kun jenkkinyyhkyleffoihin kai pääsee aika heikosti ja sekin olisi vain satua. Vai pitäisikö valita yksi niistä neljästä kaksi kertaa itseni ikäisestä ukkomiehestä, jotka yrittivät iskeä viime pikkujouluissa? Ottaisinkohan sen, joka tarttui rintoihini kiinni ja sanoi, että mulla on "tosi hyvät munkit"... Vai sen, jonka vaimo sairastaa parantumatonta syöpää eli "on kylmä pihtaava akka" (
- eräs mies
alkup. kirjoitti:
...kun jenkkinyyhkyleffoihin kai pääsee aika heikosti ja sekin olisi vain satua. Vai pitäisikö valita yksi niistä neljästä kaksi kertaa itseni ikäisestä ukkomiehestä, jotka yrittivät iskeä viime pikkujouluissa? Ottaisinkohan sen, joka tarttui rintoihini kiinni ja sanoi, että mulla on "tosi hyvät munkit"... Vai sen, jonka vaimo sairastaa parantumatonta syöpää eli "on kylmä pihtaava akka" (
Hmmm, ei kuulosta äärettömän hyvältä. Kyllä sitä kova seula kannattaa pitää. Oudoissa piireissä kyllä liikut...tosin, eipä kunnon miehet niin (firman?) pikkujouluissa taida käydäkään. Vähä riippuu tietysti piireistäkin missä liikkuu. Itse en ainakaan pikkujouluista tai baareista usko löytäväni kovin hyvää seuraa... Suosittelen myös sinua vaihtamaan seuranhakupaikkaa
Ps. jos noista vaihtoehdoista täytyisi valita niin pysyttelisin itse mieluummin loppuelämäni sinkkuna
- Mies tahtoo
vakiseksiä, pyykkäystä, ruoan laittoa, palvelua, miellyttämistä, kiusoittelua, mitä lie touhuja.
Onhan noita kommentteja kuultu livenä jos jonkinlaisia. Esim. vakituinen nainen tulee halvemmaksi seksiseuraksi, kun ei aina tarvitse ravintoloissa/syömässä/treffeillä maksaa. Onhan se vakinaaras helpompi, kun aina ei baarista irtoa, kotona sekin on hiukka varmempaa. Aina voi sanoa et annatko vartin aikaasi vai v*****lenko viikon..
Karua on tää parisuhde nykypäivänä (kai se on aina ollutkin)
Näkeehän sen tosin, että nykyään ihmiset tykkää asua yksin. Koko ajan siihen suuntaan ollaan menossa, että yhden hengen taloudet valtaa taloyhtiöt. En itse yhtään ihmettele.
Ihan sama jos joku on sadisti tai masokisti, jokainen elää haluamallaan tavalla.
Kyllä Siperia opettaa.. - rusalkaa
Luulen, että tää valittaminen ja toisista syitten etsiminen johtuu siitä, että ei ite pääse yli asioista, joita tapahtunut (ei pysty unohtamaan) tai ei osaa selvitellä niitä menneitä asioita.
Jotenkin sitä takertuu sitten vikaan menneisiin juttuihin ja märehtii niitä. Sekin on eräänlaista 'vianmäärittelyä', joka loppujen lopuks tuottaa tuloksen---> ihminen opii olemaan itsensä/toisen kanssa sopusoinnussa. Joko oppii virheistään tai toistaa niitä, mutta asioitten märehtiminen vie aikansa.
Tärkeätä on tuntea itsensä, niin tietää mitä haluaa...sitten sen ehkä osaa etsiä kumppanikseen.- sitä pakko
edes seurustella, jos se on niin vaikeaa. Ihmettelen, miksi se mies täytyy saada, jos elämä sen kanssa on täyttä helvettiä. Paljon sivusta seurannut kavereiden parisuhteita, jotka ei todellakaan ole minun mielestäni mitään terveitä suhteita, saatikka tasa-arvoisia. Yksinkin voi elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311746
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161452Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291012- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66851
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668