Ravintola Astor Tampere?

mievaan_

Nyt olis kiire ja tietoa saatava mahdollisimman nopeasti, kiitos! Minkälainen ravintola Astor Tampereella on? Voiko mennä oikein puku päällä, onko tarpeeksi "hieno" ravintola?


Kiitos!!

6

4009

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -hhh

      Voi mennä puku päällä, varsinkin jos on porukalla liikkeellä, mutta ei ole tarpeellista. Astor on sellainen "normiväen" ála carte. Ruokalistat ovat hieman vanhanaikaiset, mutta ruoka tasoltaan ihan ok.

      • juntti

        "Ruokalistat ovat hieman vanhanaikaiset, mutta ruoka tasoltaan ihan ok..."

        Vanhanaikainen = klassinen.
        Ruoka on tasalaatuista, hyvistä raaka-aineista huolellisesti laadittua ja kohtuullisen hintaista.


      • edlliseen
        juntti kirjoitti:

        "Ruokalistat ovat hieman vanhanaikaiset, mutta ruoka tasoltaan ihan ok..."

        Vanhanaikainen = klassinen.
        Ruoka on tasalaatuista, hyvistä raaka-aineista huolellisesti laadittua ja kohtuullisen hintaista.

        Kyllä ruokalista on vanhanaikainen ei klassinen.

        Siellä kymmeniä kertoja syöneenä kyllästyin ja vaihdoin muualle. Vaikka listat uusitaan välillä lopputulos on se, että vanhoja poistettuja juttuja tulee takaisin. Jos käy kerran niin ei se silloin haittaa, useamman kerran käyneenä se jo haittaa. Hintataso on kyllä kohtuullinen.


      • Kanta-asiakas
        edlliseen kirjoitti:

        Kyllä ruokalista on vanhanaikainen ei klassinen.

        Siellä kymmeniä kertoja syöneenä kyllästyin ja vaihdoin muualle. Vaikka listat uusitaan välillä lopputulos on se, että vanhoja poistettuja juttuja tulee takaisin. Jos käy kerran niin ei se silloin haittaa, useamman kerran käyneenä se jo haittaa. Hintataso on kyllä kohtuullinen.

        Ruokalistan uudistumisesta huolimatta asiakkaat toivovat aina niitä samoja ruokia, joita ennen oli listoilla. Tämä tuppaa olemaan susikkiravintoloiden ongelma. Ravintolat, joissa asiakaskunta vaihtuu nopeaan, on aivan samantekevää miten listoja uusitaan, kun kukaan ei tiedä mitä niillä on ennen ollut.
        Pariisissa tiedän ainakin yhden ravintolan, jossa ei koko lähes 50 vuoden toiminta-ajan aikana ole ollut kuin yksi ruokalaji. Paikan nimi on Entrecote.


      • Pariisissa jos et
        Kanta-asiakas kirjoitti:

        Ruokalistan uudistumisesta huolimatta asiakkaat toivovat aina niitä samoja ruokia, joita ennen oli listoilla. Tämä tuppaa olemaan susikkiravintoloiden ongelma. Ravintolat, joissa asiakaskunta vaihtuu nopeaan, on aivan samantekevää miten listoja uusitaan, kun kukaan ei tiedä mitä niillä on ennen ollut.
        Pariisissa tiedän ainakin yhden ravintolan, jossa ei koko lähes 50 vuoden toiminta-ajan aikana ole ollut kuin yksi ruokalaji. Paikan nimi on Entrecote.

        Sattunut huomaan, vaan treella jossa on hieman erilaisia ja huomattavasti vähemmän asiakkaita, olen maailmalla ympäriinsä käynyt loistavissa konsepteissa mut ne ei todellakaan toimi täällä.

        Mikä täällä menee on arvoitus, huono palvelu, ala-arvoinen ruoka ja porukkaa riittää todella ällistyttävä yhtälö.

        Kuka syö esim rosson mikroruokaa, ja katso se on täynnä yleensä???

        Täällä ei juurikaan kukaan osaa vaatia todella kalliista hintatasosta riippumatta yhtään mitään, ovat reppanat tyytyväisiä kun vain nyreellä naamalla eteen heitettynä jotain saavat.........

        Olen ollut maailmalla ajattelevien ja tietoisten ihmisten paikoissa joissa sana leviää heti ja kukaan ei juurikaan enään mene huonoon paikkaan jossa ei ole palvelua ja laatua , kun valinnanvaraa on ja ihmisiä jotka ymmärtävät olla tiukkoja tarvittaessa eikä mennä vain jonnekkin ja syödä vain jotain.

        Kun näistä kertoo ihmisille he vastaavat mitä sä nyt tollanen oot ja mitä sen väliä, voi luoja mitä urpoja. No jos ei ole vertailukohteita ja ymmärrystä niin ei sit voi mitään.

        On se hienoa kun tulee ulkomaalaisten ravintoloita joissa on todella loistava palvelu ja edulliset hinnat niin alkaa tervehdyttävä hintakilpailu tässäkin maassa!


    • Anonyymi

      15.12.2022 Valkosipulihärkä täysin mau
      ton,ei suolaa,pippuria,sitkeää.Pyysin medium ,tuli melkein raakana.Valkosipuliperunoista puuttui se valkosipuli!Arvosana kokonaisuudelle 6.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe