Minkälainen on tuo TT laite?
Olen menossa vatsan (lisämunuaiset ja ilmeisesti suolisto ym.) TT kuvaukseen parin viikon päästä ja vähän jännittää etukäteen.
Pitääkö siinä olla jossain putkessa, vai minkälainen tuo laite on?
Kärsin lievästä ahtaanpaikan kammosta.
Entä varjoaine? Mitä ainetta siinä on?
Mikä siinä voi aiheuttaa yliherkkyyttä?
TT kuvaus
3
3845
Vastaukset
- minäpä
http://www.radiologyinfo.org/en/photocat/photos_pc.cfm?Image=philip25.jpg&pg=bodyct&bhjs=0
Tossa kuva, varjoaineena jodi. - NÅT
Kyse on käytännössä viipalekuvien ottamista röntgen laitteella. Pientä ahtaanpaikankammoa saattaa tulla, mutta yritä tsempata
- Tipi
TT-kuvauksessa et joudu mihinkään putkeen.Umpinainen putki on magneettikuvaus laitteessa. TT-kuvaus on kivuton ja easy tutkimus. Se vain vähän nipistää, kun katetri laitetaan suoneen varjoainetta varten ja kun varjoaine leviää suonistoon tulee suuhun hetkeksi metallinen maku. Ainoa asia jota pidän huonona tässä tutkimuksessa on voimakas röntgen säteily.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713