Pituus

pätkä1987

olen kuullut että joogaa/pilatesta harrastamalla voi saada pituuteen muutamia lisä senttejä. Pitääkö paikkansa?

7

2200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idän-matkailija

Vopi hyvinkin olla niin. Olen kasvanut yllätyksekseni 2 cm pituutta ja olen harjoittanut joogaa. Armeijassa olin 177 ja nyt 179. hyvin harvoin olen mitannut, mutta Vietnamissa oli nuori mies jonkun modernin digilaitteen kanssa ja annoin hänen mitata ja punnita minut. Olin aivan yllättynyt, kun se vempain sylki ulos paperiliuskan.

• Tri Aikuinen

...ja hän veti sinua hyväntahtoisesti nenästä kun näki että sinulla oli heikko itsetunto lyhyen mittasi takia. Sait kuitenkin rahalle vastinetta kun itsetuntosi parani rutkasti.

Rahasi menivät jollekin New Age - kultille.

• toinen pätkä

Pituus voi vaikuttaa lisääntyneen, kun ryhti paranee. Eli hukkasentit saadaan hyvään käyttöön. Mitään uutta kasvupyrähdystä ei enää tapahdu, valitettavasti.

• Guru tietää

Mutta salaisen venyasanan harjoittamista ei suositella aloittelijoille ja pitemmällekin ehtineille se saattaa olla hieman tuskallinen käytettävistä apuvälineistä ja avustajista johtuen.
      Itse alan kuitenkin olla jo melkoinen metriheikki!

• Guru tietää

missä on lyhyt on myös pitkä.

• Tri Aikuinen

Aikuisen ihmisen pituuskasvu on jo loppunut ja jollei sinulle kasva lisää selkänikamia niin pituustesi on saavutettu.

Ryhtisi voi kyllä parantua jos olet kyssy. Jos nyt kuitenkin olet joku Notre Damen kellonsoittaja niin älä odota liikoja ihmeitä.

• tzz

On todettu, että venyttely vaikuttaa pituuteen. Ihminen ei tietenkään "kasva", mutta jos selkärankaa venyttelee, ryhti parane ja nikamat saavat ns. tilaa väliinsä, mikä näkyy parin sentin kasvuna. Itselläni on skolioosi, mikä on parantunut useita asteita joogan avulla. Ennen minulla oli pituutta 176 cm, mutta töiden takia olen laiminlyönyt joogaharjoituksiani, joten nykyään olen 174 cm pitkä. Pitääpä ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa joogaamaan vaikka ruokatunnilla ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      152
      2860
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      27
      2754
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      181
      1618
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1475
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      316
      1408
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      97
      1363
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      67
      1174
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1168
    9. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      71
      1118
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      74
      1064
    Aihe