Pituus

pätkä1987

olen kuullut että joogaa/pilatesta harrastamalla voi saada pituuteen muutamia lisä senttejä. Pitääkö paikkansa?

7

1933

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idän-matkailija

      Vopi hyvinkin olla niin. Olen kasvanut yllätyksekseni 2 cm pituutta ja olen harjoittanut joogaa. Armeijassa olin 177 ja nyt 179. hyvin harvoin olen mitannut, mutta Vietnamissa oli nuori mies jonkun modernin digilaitteen kanssa ja annoin hänen mitata ja punnita minut. Olin aivan yllättynyt, kun se vempain sylki ulos paperiliuskan.

      • Tri Aikuinen

        ...ja hän veti sinua hyväntahtoisesti nenästä kun näki että sinulla oli heikko itsetunto lyhyen mittasi takia. Sait kuitenkin rahalle vastinetta kun itsetuntosi parani rutkasti.

        Rahasi menivät jollekin New Age - kultille.


    • toinen pätkä

      Pituus voi vaikuttaa lisääntyneen, kun ryhti paranee. Eli hukkasentit saadaan hyvään käyttöön. Mitään uutta kasvupyrähdystä ei enää tapahdu, valitettavasti.

    • Guru tietää

      Mutta salaisen venyasanan harjoittamista ei suositella aloittelijoille ja pitemmällekin ehtineille se saattaa olla hieman tuskallinen käytettävistä apuvälineistä ja avustajista johtuen.
      Itse alan kuitenkin olla jo melkoinen metriheikki!

      • Guru tietää

        missä on lyhyt on myös pitkä.


    • Tri Aikuinen

      Aikuisen ihmisen pituuskasvu on jo loppunut ja jollei sinulle kasva lisää selkänikamia niin pituustesi on saavutettu.

      Ryhtisi voi kyllä parantua jos olet kyssy. Jos nyt kuitenkin olet joku Notre Damen kellonsoittaja niin älä odota liikoja ihmeitä.

    • tzz

      On todettu, että venyttely vaikuttaa pituuteen. Ihminen ei tietenkään "kasva", mutta jos selkärankaa venyttelee, ryhti parane ja nikamat saavat ns. tilaa väliinsä, mikä näkyy parin sentin kasvuna. Itselläni on skolioosi, mikä on parantunut useita asteita joogan avulla. Ennen minulla oli pituutta 176 cm, mutta töiden takia olen laiminlyönyt joogaharjoituksiani, joten nykyään olen 174 cm pitkä. Pitääpä ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa joogaamaan vaikka ruokatunnilla ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      110
      1961
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1417
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1265
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1177
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1168
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      82
      1002
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1000
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe