Tuli mieleen tuosta sarvikuonokkaan

ketjusta,

että ilmeisesti täällä ymmärretään enemmänkin yhteiskunnan paskasakkia. Toisen autoa on naarmutettu ja idiootit itkee että on sitä suurempiakin ongelmia. Epäilemättä onkin, mutta tarkoittaako tämä sitä, että joku syrjäytynyt narkkarilusmu on oikeutettu purkamaan pahaa oloaan ilkeään porvariin, koska porvarilla menee paremmin, ja lusmulla on takuulla rankempi elämä? Itse en kuuntele kenenkään säälittävää vikinää jostain alkoholistiperheessä kasvamisesta ja kovasta koulusta. Toisten omaisuutta ei tärvellä, ja kommunismia ei tueta.

50

1398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

autojen hintataso on Suomessa niin perseellään, että niitä kohdellaan kuin pyhiä lehmiä.

Käykääpä katsomassa minkälaisia ruttupeltisiä mersuja esim. Amsterdamin kadut ovat täynnä. Se on käyttökalu ja parkkitilat on ahtaat. Ei siinä metallia säälitä.

• ranskalaisille itkemään

autojenne naarmuja, jos ja kun olette paskaisia nauruja vailla!

• pogas
        ranskalaisille itkemään kirjoitti:

autojenne naarmuja, jos ja kun olette paskaisia nauruja vailla!

jos luulet että ranskalaiset kopit on ruttuisia

• Kun paska on jo housussa niin auttaako kitinä enää? Asia ois ihan eri, jos sen sais kiinni itseteossa.

• mutta...

ei varmaankaan kitinä auta, mutta täällähän nyt ei muuta tehdäkään kun kitistään milloin mistäkin, kyllä siihen yksi autokin mukaan mahtuu...

• Fredu hyppisi itsekin
        mutta... kirjoitti:

ei varmaankaan kitinä auta, mutta täällähän nyt ei muuta tehdäkään kun kitistään milloin mistäkin, kyllä siihen yksi autokin mukaan mahtuu...

seinille, jos joku olisi naarmuttanut sen skittaa.

• Fredu hyppisi itsekin kirjoitti:

seinille, jos joku olisi naarmuttanut sen skittaa.

mulla on sitä varten vakuutukset. Ja heikkoutaanhan ne hajoaa.

kyllähän se tympäs ku kielisilta murtu uudesta kitarasta omia aikojaan mut ei toi nyt maata kaada. Uus ja parempi tilalle.

Mut totta, Esim kaljan kaataminen mikserin päälle aiheuttaa pulssin kohoamista. mut ei siinäkä tartte ku ottaa kaatajan nimi ja numero ylös ja sit kattoo paljon se kalja tekee.

Vahinko on halpa jos siitä rahalla selviää.

• ............

Mitäs tekisit jos saisit kiinni itseteosta autosi naarmuttajan?

• zeniläinen
        Frederico kirjoitti:

kyllähän se tympäs ku kielisilta murtu uudesta kitarasta omia aikojaan mut ei toi nyt maata kaada. Uus ja parempi tilalle.

Mut totta, Esim kaljan kaataminen mikserin päälle aiheuttaa pulssin kohoamista. mut ei siinäkä tartte ku ottaa kaatajan nimi ja numero ylös ja sit kattoo paljon se kalja tekee.

asennoituminen sulla, vaikka olisi millaiset vakuutukset.

• Juttelija
        ............ kirjoitti:

Mitäs tekisit jos saisit kiinni itseteosta autosi naarmuttajan?

On hauska tavata uusia ihmisiä

• zeniläinen kirjoitti:

asennoituminen sulla, vaikka olisi millaiset vakuutukset.

Siinä vaiheessa ku itte on tilanteessa että se pelti on oikeesti ollu se pienin murhe. Ambulanssin odottaminen on pirun pitkien minuuttien takana.

Se vähän muuttaa mittasuhteita

• sarvikuonokas
        Frederico kirjoitti:

Kyllä kyllä... Tämä naarmuttajanilkki taisi olla vain menossa kotiin ja oli avaimet valmiiksi kädessä.. autoni nyt vain sattui olemaan avainten tiellä.... noooo sattuuhan sitä..

• sarvikuonokas kirjoitti:

Kyllä kyllä... Tämä naarmuttajanilkki taisi olla vain menossa kotiin ja oli avaimet valmiiksi kädessä.. autoni nyt vain sattui olemaan avainten tiellä.... noooo sattuuhan sitä..

Sieltä on tullu sellanen 8 vuotias pojannaskali silmät innosta kiiluen ja se on raahannu lätkäkassia luikkarit kädessä.

Nimim. ittekki naapurin auton maalattaks saattanu. Isi ei kyllä tasan tykänny... mut onneks oli se kotivakuutus.

• ............
        Juttelija kirjoitti:

On hauska tavata uusia ihmisiä

Toi onkin hyvä asenne jos haluat pysyä itse ilman naarmuja tai syytteitä pahoinpitelystä.

• Juttelija
        ............ kirjoitti:

Toi onkin hyvä asenne jos haluat pysyä itse ilman naarmuja tai syytteitä pahoinpitelystä.

parista naarmusta huolimatta. Munani ei nouse virheetöntä maalipintaa ihaillessa kuten joillakin

• sarvikuonokas
        Juttelija kirjoitti:

parista naarmusta huolimatta. Munani ei nouse virheetöntä maalipintaa ihaillessa kuten joillakin

et kyse ei oo siitä et auto olis jotenkin pilalla..

Kyse on siitä että on olemassa niin mätiä ihmisiä jotka tekee tuollaista vastaamatta teoistaan.. Mulle on ihan sama miltä se auto näyttää, kunhan jälleenmyyntiarvo ei tipahda jonkun olmin takia...

• Juttelija
        sarvikuonokas kirjoitti:

et kyse ei oo siitä et auto olis jotenkin pilalla..

Kyse on siitä että on olemassa niin mätiä ihmisiä jotka tekee tuollaista vastaamatta teoistaan.. Mulle on ihan sama miltä se auto näyttää, kunhan jälleenmyyntiarvo ei tipahda jonkun olmin takia...

En minäkään pitäisi siitä jos joku tulisi raapimaan mulkkuani

• sarvikuonokas
        Juttelija kirjoitti:

En minäkään pitäisi siitä jos joku tulisi raapimaan mulkkuani

luule mitä luulet.

• haaa!!
        Frederico kirjoitti:

Sieltä on tullu sellanen 8 vuotias pojannaskali silmät innosta kiiluen ja se on raahannu lätkäkassia luikkarit kädessä.

Nimim. ittekki naapurin auton maalattaks saattanu. Isi ei kyllä tasan tykänny... mut onneks oli se kotivakuutus.

Fredu nyt jäit kiinni! Selvä tunnustus! :D

• haaa!! kirjoitti:

Fredu nyt jäit kiinni! Selvä tunnustus! :D

Oon luuseri narkkari kommunisti autonraapija.

oon kahdeksan vuotias kiekkojunnu terroristi

Vai naarmutin kuonokkaan auton.

• sarvikuonokas

mää jaksan taas.....

tehdä töitä jotta omavastuu tulee katettua...

• la.ra

tai ainakin yrittää. Mutta hyväksyä ei tarvitse.

Meillä hoidettiin tuo asia niin, että hommattiin kalteriovet autokatokseen.

Kyllä mä haluan auttaa ihmisiä, joilla menee huonommin. Mutta auttaminen ei ole sitä, että hyväksyy kaiken ja antaa tehdä.

• kukka

Kaikkia ei tarvitse ymmärtää ja auttaa enää. Mun tuntemilla rikollisislla on täysin narsistin luonne. Eivät välitä toisista ihmisistä yhtään ja tekevät pahaa kaikille. Eikä se vaadi kurjaa lapsuutta edes vaan hirveän luonteen. Toki on rikollisissa kunnollisempiakin ihmisiä joilla yllätys yllätys on moraaliakin puollustaa esim naisia ja lapsia ja tekevät rikoksia jotka eivät niin kosketa viattomia. Heitä voisin yrittää ymmärtää.

• ex-Wastaaja

" ilmeisesti täällä ymmärretään enemmänkin yhteiskunnan paskasakkia"

"ja idiootit itkee"

"narkkarilusmu"

"en kuuntele kenenkään säälittävää vikinää"

Hoh hoijaa. Onneksi sinä kuitenkin vaikutat empaattiselta. Ja tekstissäsi on eittämättä vaikuttava loppuhuipennus:

"kommunismia ei tueta"

;D

Ei mut oikeesti... Kaikki sympatiani toki autonaarmuttajan uhrille.

• tuon sanan

idiootti nimimerkiltä ex-Wastaaja?

• ex-Wastaaja
        tuon sanan kirjoitti:

idiootti nimimerkiltä ex-Wastaaja?

Paha ottaa kantaa, kun et puhu ymmärrettävästi.

Jos kommunismi-sanaan viittaat, niin luulen, ettei tiedä, mitä se tarkoittaa. Hyvää illanjatkoa.

• että porvaria ei koskaan vituta, ni se on heille shokeeraava järkytys, että se porvarikin on ihan tavallinen ihminen.

Ylimalkasesti vilkasin sen sarvikuonokkaan alotuksen ja huomasin siellä sodan olevan pystyssä.

Kenellä ny eniten sitte niitä ongelmia sitte o, ja kenellä rankin elämä takana, ni ei oo paskan väliä mullekaan. Lapset tietty erikseen, mut aikusten pitää osata omansa käsitellä ja elää niiden kanssa.

• sarvikuonokas

musta tulee "raahaaja" - niminen supersankari joka vetää naarmuttajanilkkejä pitkin piennarta ja heitän aina et "naarmu naarmusta"...

• kuuluu :

miksi lapselle ylipäätään annetaan auto ja ajokortti?

• kysyä tuota
        kuuluu : kirjoitti:

miksi lapselle ylipäätään annetaan auto ja ajokortti?

poliisilta, kun joudut ratsiaan.

• haluaisi :
        kysyä tuota kirjoitti:

poliisilta, kun joudut ratsiaan.

ratsata kotini?

• ostrich

Sitä on olemassa monenlaista eikä se suinkaan aina liity rahaan, sen puutteeseen tai vaikka huumeongelmaan. Voidaan hyvin kysyä, että kuuluuko paskasakiksi leimaaja itsekin heihin. Toiset vain tekee ilkivaltaa ja toiset harrastaa henkistä väkivaltaa. Riippuu ketä paskasakilla tarkoitetaan.

Toinen juttu on, että tietenkin sarvikuonokasta harmittaa raskaasti, jos on tihulainen osunut kohdalle. Ketä tahansa harmittaisi.

• sarvikuonokas

harmittaminen on lievä ilmaisu

• ...........

Kyllä muakin harmitti kun kahvilamme edustalla olevat kukkaistutukset revittiin rikki joka viikonloppu. Turha enää sen jälkeen toivoa kauneutta betoniviidakkoon kun ainoat mitkä pysyvät ovat spreijatut seinät. Välillä kävi mielessä laittaa partateriä multaan, mutten kuitenkaan niin alas vajonnut.

• östrich
        sarvikuonokas kirjoitti:

tekisikö mieli nussia sitä pakoputkeen?

• ostrich
        sarvikuonokas kirjoitti:

Juuri tuota ei ole mun autolle tapahtunut, mutta sivupeili on kyllä ajettu paskaksi ja kylkeä samalla. Nämä on niitä juttuja joita todennäköisesti tapahtuu ennemmin tai myöhemmin kun jotain omistaa, jonka joutuu välillä silmistään päästämään. Itselleni ei tuntunut tärkeältä saada syyllinen kiinni turpaan vetämisen merkeissä, mutta sen sijaan korvaus- ja rangaistusmielessä kyllä. Harvoinpa niitä taidetaan kiinni saada, mutta kasko sentään korvasi vahingot.

Vaikka vituttaa niin ei se tapahtunut siitä kummene ikävä kyllä. Tiedän kertoa.

• sarvikuonokas
        östrich kirjoitti:

siin on 2 ja ne on mutkalla ja sojottaa alaspäin

• ostrich
        östrich kirjoitti:

Ookko Itävallasta?

• östrich
        sarvikuonokas kirjoitti:

siin on 2 ja ne on mutkalla ja sojottaa alaspäin

asentoa ajatellut?

• sarvikuonokas
        östrich kirjoitti:

asentoa ajatellut?

kuin kirjanpitäjä

• östrich
        ostrich kirjoitti:

Ookko Itävallasta?

vaan itä-suomesta

• östrich
        sarvikuonokas kirjoitti:

kuin kirjanpitäjä

isältäskö kuulit?

• ostrich
        östrich kirjoitti:

vaan itä-suomesta

Se selittääkin paljon.

• sarvikuonokas
        östrich kirjoitti:

isältäskö kuulit?

...mitä hän seuraavaksi keksiikään.

• östrich
        sarvikuonokas kirjoitti:

...mitä hän seuraavaksi keksiikään.

isot pojat kiusaa ja naarmutti mun leikkiautoo

• sarvikuonokas
        östrich kirjoitti:

isot pojat kiusaa ja naarmutti mun leikkiautoo

oothan savosta oothan?

• östrich
        sarvikuonokas kirjoitti:

oothan savosta oothan?

maakuntamatkalle kalakukkoa syömään?

• sarvikuonokas
        östrich kirjoitti:

isi ei halua että saan huonoja vaikutteita.

• östrich kirjoitti:

vittu sua vaivaa?

• firerose

tärvellä,siitähän lähdetään liikkeelle.

Toki maailmassa on suurempiakin murheita,mutta kenen kohalle se esim. auton naarmutus tai muu sabotointi osuu,niin tietää että vituttaa raskaasti.

Jätäppä tien poskeen auto hetkeksi,jos on hajonnut tms. niin johan joku kusipää lauma menee ja särkee sen tuhannen pillun päreeksi tien poskeen. Mitä siinä muuta voi moisesta laumasta ajatella,muuta kun että kusta on pää täynnä ja kotona vetelät vanhemmat?

Mun sympatiat ei ainakaan heru taulapäille,jotka tahallaan rikkoo toisen tai yhteiskunnan omaisuutta. Tukkapöllyä sellasille ja isommille pojille/tytöille mattopiiskaa kintuille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      88
      1940
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      18
      1196
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1192
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      81
      1014
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      904
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      154
      889
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      53
      814
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      56
      799
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      60
      759
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      704
    Aihe