mutta kysyn kuitenkin vesijuoksuvyön keksimisestä. Milloin se on keksitty ja missä? Onkohan niissä näkynyt patenttinumeroa? Voi se olla mallisuojakin.
Tälle palstalle ei paljon kirjoitella
os..
2
1380
Vastaukset
- Tyhjän polkija
Ei kai tälle palstalle viitsitä kirjoitella, kun on aihe mikä tahansa nimimerkki os... alkaa selittää keksineensä vesijuoksun jo viiskytluvulla ja että todellista vesijuoksua on juosta ilman vyötä.
Jos vesijuoksuvyössä ei ole patenttinumeroa, aiotko hakea? Tai malli suojaa vyölle tai vesijuoksulle ilman vyötä ;-)- os..
jos ei joku olisi sitä keksinyt. Minä olen keksinyt oman tapani ja se on paras tuntemani. Pidän kyllä melko varmana, että joku on hakenut patentin tai mallisuojan vesivyölle. Selviää se kyllä aikanaan.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261