mutta kysyn kuitenkin vesijuoksuvyön keksimisestä. Milloin se on keksitty ja missä? Onkohan niissä näkynyt patenttinumeroa? Voi se olla mallisuojakin.
Tälle palstalle ei paljon kirjoitella
os..
2
1298
Vastaukset
- Tyhjän polkija
Ei kai tälle palstalle viitsitä kirjoitella, kun on aihe mikä tahansa nimimerkki os... alkaa selittää keksineensä vesijuoksun jo viiskytluvulla ja että todellista vesijuoksua on juosta ilman vyötä.
Jos vesijuoksuvyössä ei ole patenttinumeroa, aiotko hakea? Tai malli suojaa vyölle tai vesijuoksulle ilman vyötä ;-)- os..
jos ei joku olisi sitä keksinyt. Minä olen keksinyt oman tapani ja se on paras tuntemani. Pidän kyllä melko varmana, että joku on hakenut patentin tai mallisuojan vesivyölle. Selviää se kyllä aikanaan.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423