Sehän mitataan lavan ylimmästä kohdasta ja lavan käyryys ei saa ylittää 300mm:ä.
MUTTA, kysymys kuuluu:
Jos mailan laittaa lattialle mittauksen ajaksi ja mittaa lavan käyryyden lattiasta korkeimpaan kohtaan, niin minulla se ainakin antaa aivan eri tuloksen kuin että lapa otetaan irti/lapa laitetaan pöydälle ja vartta pidetään "tyhjän päällä". Mailana toimii Karhun Hand Of Doom 32' ja siinähän ei (ainakaan minun omassani:)) ole lapa suorassa ovalivarren mukaisesti (kuten esim. yleensä fat pipen malleissa). Jos pelitilanteessa tuomari tulee mittauttamaan mailani, niin ilman (kunnollista) mittausta lapani määritellään ylikäyräksi!
Eli onko jollakin tietoa tästä asiasta ja kuinka lavan käyryys pitäisi mitata?
Kuinka lavan käyryys pitäisi mitata?
mettäpöyröö
4
1621
Vastaukset
- ~One~
että lavan käyryys saa olla 30mm ei 300mm.....
kyssääs en osaa sanoa mitään--- - Dumari
Se käyryys mitataan aloitusmerkistä lavan kärkeen, eli maila pöydälle niin että aloitusmerkki on pöydän reunalla.
- mettäpöyröö
No, jos homma todellakin näin on, niin kiitos vastauksesta!:)
- ihminen112
mettäpöyröö kirjoitti:
No, jos homma todellakin näin on, niin kiitos vastauksesta!:)
kannattaa mitata iha normaalilla viivottimella koska metrimitta antaa vähän eri tuloksen=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829