Tuosta biisistä on nopeampi ja rytmikkäämpi versio joka soi kovasti radiossa joskus v.-97 tienoilla. Kuulin sen eilen ja olen nyt yrittänyt etsiä joka paikasta, onko jonkun muun esittämä vai itsensä Lobon remiksaus? En löydä mistään muuta kuin noita Lobon slovareita.
Lobo - I'd love you to want me
4
1475
Vastaukset
- search-toiminto
antoi nuo esitykset ko. kappaleesta:
http://www.youtube.com/results?search_query= I'd love you to want me&search_type=- olen jo
plärännyt nuo läpi, kiitos vaan. On eri versioita tuosta Lobon hitaasta ja sitten joku Declan Galbraith:in versio, joka ei sekään ole hakemani.
- moi1970
olen jo kirjoitti:
plärännyt nuo läpi, kiitos vaan. On eri versioita tuosta Lobon hitaasta ja sitten joku Declan Galbraith:in versio, joka ei sekään ole hakemani.
Olen nytkin koneella etsimässä sitä samaa versiota jota sinäkin tarkoitat...se on sellanen vähän rap-versio, joka alkaa sanoilla:" tako, tako monst..." tai jotai.
Jos löydät niin viittitkö kertoa kuka sen esittää, ja jos mä löydän ensin nii kerron sit kuka se esittäjä on.
ps. youtubesta ei ainakaan löydy :(
- löytynyt jo
ilmeisesti Marcel Romanoff, hieman etsiskelyä tuo vaati :-)
Kumma kun tuosta ei meinaa löytyä mitään eikä mistään, vaikka oli aikanaan varsin soitettu biisi :-/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361