No ei, en ole hakemassa poikaystävää. Sori. :)
Törmäsin netissä tällaiseen käsittämättömyyteen kuin Poikaystävähakemukseen. Kyseessä oli lista, jossa kyseltiin "miten iskisit minut, miten hemmottelisit minua, jos kynteni katkeaisi, miten palvoisit minua nönnönnöö". Mustaa Torniakin kauheampaa oli kyselevän naisen ikä, 23 vuotta.
Arvon ihmiset, pelastakaa vähäinen mielenterveyteni vastaamalla.
- Haetaanko tällaisella paskalla oikeasti miestä elämäänsä?
- Onhan tällainen itsehehkuttelu lähinnä teinineitien touhua?
- Olenko liian vanha enkä vain ymmärrä ja voin tukkia turpani?
- vai Pitääkö naisia ylistää, lirkutella ja egobuustata aina ja kaikkialla?
- Oletko nähnyt koskaan Tyttöystävähakemusta?
Lupsakkaa ystävänpäivän jatkoa itse kullekin, muuten.
Poikaystävähakemus
47
2363
Vastaukset
"- Haetaanko tällaisella paskalla oikeasti miestä elämäänsä?"
Ehkä, mutta selkärangaton olmi tuollaiseen tarttuu.
"- Onhan tällainen itsehehkuttelu lähinnä teinineitien touhua?"
Toivottavasti.
"- Olenko liian vanha enkä vain ymmärrä ja voin tukkia turpani?"
Mulla kasvaa jo sammalta perseessä.
"- vai Pitääkö naisia ylistää, lirkutella ja egobuustata aina ja kaikkialla?"
Tyttöjä pitää.
"- Oletko nähnyt koskaan Tyttöystävähakemusta?"
En.- temeq
Taisit tyhjentää pajatson. :) Jotenkin toivon, että aiempaan ´kaunis ja tyhmä nainen´ -keskusteluun viitaten P-hakemuksia laittavat etteriin vain ne toivottomimmat tapaukset.
Mulle on muuten sanottu muutaman kerran, että "sun pajatso näkyy".
- Teukka kaapista ulos
Rohkea veto!
- temeq
oliskin perheelle selittämistä. :)
Perusteella, että netistä on tullut tyttöjen julkinen päiväkirja. En ottais kovin vakavasti tuota poikaystävähakmusta. Mut, toisaalta netti vääristää asiat siksku pojilla on nyt lupa käydä lukemassa tyttöjen päiväkirjoja ja vaaleenpunasia unelmia, joten siten siitä tulee osa realismia, vaikka sillä ei mitään tarkoitettaisikaan.
Pojat yrittää kelvata tytöille, ja tytöt yrittää kelvata pojille 'liikaa', ja lopputulos on se, että kukaan ei kelpaa kenellekään.- temeq
Onpa hyvä, etten ole koskaan päässyt/joutunut lukemaan yhdenkään tytön/naisen päiväkirjaa. Naisten blogejakin olen vältellyt. Lähinnä kai pelkään sieltä paljastuvan suoria totuuksia, mitä naiset meistä ajattelevat. Tieto, tuska jne.
Pyöriihän se Facebookkikin pääasiassa kehuskelun voimalla. Hämmästyttävän epäaito paikka loppujen lopuksi.
Miten tytöt yrittävät kelvata pojille liikaa, siis puolialastoman habituksen lisäksi? Ei kai naisten tartte yrittää mitään meidän suhteemme? temeq kirjoitti:
Onpa hyvä, etten ole koskaan päässyt/joutunut lukemaan yhdenkään tytön/naisen päiväkirjaa. Naisten blogejakin olen vältellyt. Lähinnä kai pelkään sieltä paljastuvan suoria totuuksia, mitä naiset meistä ajattelevat. Tieto, tuska jne.
Pyöriihän se Facebookkikin pääasiassa kehuskelun voimalla. Hämmästyttävän epäaito paikka loppujen lopuksi.
Miten tytöt yrittävät kelvata pojille liikaa, siis puolialastoman habituksen lisäksi? Ei kai naisten tartte yrittää mitään meidän suhteemme?Mä olen saanut luvan kanssa lukee exän päiväkirjan, jota se oli pitänyt vähän ennen meidän tapaamista, toki vasta eron yhteydessä, eli reippaasti yli kymmenen vuotta päiväkirjan kirjoittamisesta. Siinä kun kamoja eroteltiin toisistaan ja siivottiin, ni tuli tää päiväkirja vastaan ja exä ite toi sen mulle luettavaksi naureskellen. Enkä mä muista mitä siinä luki, mut kyllä muakin sen sisältö huvitti. Kun kuitenkin tiesi sen, miten asiat arkitodellisuudessa olivat sitten menneet.
>Miten tytöt yrittävät kelvata pojille liikaa, siis puolialastoman habituksen lisäksi?
Juuri tuon vuoks. Jos aattelen vaikka näitä nettiherutuskuvia mitä näkee, ni saahan naiset niistä miehiltä vaikka kuinka paljon huomiota ja kehuja, mut kuinka moni mies sitten todellisuudessa kelpuuttaisi pitkäkestoiseen suhteeseen tai vakavasti otettavaksi naisystäväksi sellasen? Mä en usko, että ei ainakaan kovin moni sellanen joka sille naisellekin kelpais tai sitte mä vaan oon tullu vanhaksi, enkä tajuu.
- la.ra
ihan vain vitsistä.
Me ollaan tyttöjen kanssa suunniteltu kaavaketta ystävän poikaystäväkokelaille. Siten ei tarvitsisi kertoa erikseen jokaiselle juttuja eikä kokelas joutuisi ystävättärien tenttipenkkiin (arvelen, että miehetkään eivät sellaisesta välitä), vaan miehen täyttämästä lomakkeesta selviäisi kaikki oleellinen. Puolittainen vitsi tämäkin.- temeq
pelkkiä vitsejä, höh.
No jos totuus on tuo, niin kaikkihan on hyvin. Voin taas arvostaa kaikkia maailman naisia. :)
naiset (lähinnä kait luojan kiitos teinit) tuntuu tosiaan elelevän jonkun sortin pillu-illuusiossa. Nuori ja pantavannäköinen = jokainen maailman mies haluaa minut ja myös sit käyttäytyvät ja ajattelevat sen mukaan. Ei tollasen kanssa kande alkaa millekkään vielä muutamaan vuoteen, elämän pitää ensin ehtiä opettaa pikkasen nöyryyttä heille niin sit voi alkaa ehkä harkitseen.
- temeq
vanhaan paikkansa pitävään latteuteen: "Annan ymmärtää mutten ymmärrä antaa. Siinäpähän kuolaatte, luuletko että olet ainut."
Se 23v. minua eniten häiritsikin, muuten en asiaa olisi edes ajatellut yhtään tarkemmin. Nöyryyteen voisi lisätä vielä annoksen itsetuntoa! temeq kirjoitti:
vanhaan paikkansa pitävään latteuteen: "Annan ymmärtää mutten ymmärrä antaa. Siinäpähän kuolaatte, luuletko että olet ainut."
Se 23v. minua eniten häiritsikin, muuten en asiaa olisi edes ajatellut yhtään tarkemmin. Nöyryyteen voisi lisätä vielä annoksen itsetuntoa!oppii pelkästään vastoinkäymisistään. Ton ikäinen ei välttämättä oo vielä koskaan ees ettiny 'miestä' vakavissaan ja kyllähän niitä kullin kastajia aina teinipilluille löytyy jonoksi asti. Pari vuotta ja muutama vituilleen mennyt juttu jossa mies käy vaan panemassa kerran pari kuussa niin alkaa hahmottuun se todellisuus ihmissuhteista hänellekkin.
- temeq
yrmio kirjoitti:
oppii pelkästään vastoinkäymisistään. Ton ikäinen ei välttämättä oo vielä koskaan ees ettiny 'miestä' vakavissaan ja kyllähän niitä kullin kastajia aina teinipilluille löytyy jonoksi asti. Pari vuotta ja muutama vituilleen mennyt juttu jossa mies käy vaan panemassa kerran pari kuussa niin alkaa hahmottuun se todellisuus ihmissuhteista hänellekkin.
palautteesta voi saada kiksejä ja pyrkiä aina vain parempaan. Todellinen elämän syväoppiminen tulee valitettavasti vain henkisten haavojen myötä.
Keskimääräinen mies on perseen perässä, näinhän se on. Mistä sitä - nättiä varsinkin - helpoiten saa, sieltä sinkkumies sen ottaa. Pieni lätinä netissä ei varmaan ole liian iso vaiva. Näin keskimäärin.
Missä iässä naiset ymmärtävät tämän? Siis keskimäärin.
- Papeete1
Että sellainen hakemus, toivottavasti on lähinnä vitsiksi tarkoitettu.
-Toivottavasti ei
-Epäilisin näin.. teinit ja "hieman" itseensä täynnä olevat tuota näyttää harrastavan.
-No et kai.. ;)
-No ei naista tarvitse. Teinejä, itseensä täynnä olevia ja heikkoitsetuntoisia kylläkin pitää.
-En. Noita nettideittejä varten ajattelin kyllä väkertää sellaisen listan jossa olisi kaikki sellaiset asiat jotka estää jatkon. Sitten tuli mieleen, että ne kuitenkin valehtelee jotta pääsee pukille, ja se olisi aivan turhaa vaivannäköä ilman hyötyä. Itseasiassa koko nettitreffit on turhaa vaivannäköä. Siellä on kyllä sellaiset ahneiden markkinat että oksat pois ja heikot/köyhät kyykkyyn. Mä en ole varmaan vielä kelvannut kenellekkään sellaiselle jonka itse olisin hyväksynyt profiilin perusteella. Onneksi toi ei niin ajankohtaista olekkaan :D- temeq
Nauroin, vakavoiduin ja nauroin taas uudelleen nettailullesi. :)
Voisit kiteyttää kaiken jotenkin näin: "Jos laskettelet mulle luikuria, puren pallisi irti treffien lopuksi". Osaltaan karsisi heikkohermoisimmat vonkaajat. Toisaalta voisit päästä deiteille sm-masterin kanssa. :) - Papeete1
temeq kirjoitti:
Nauroin, vakavoiduin ja nauroin taas uudelleen nettailullesi. :)
Voisit kiteyttää kaiken jotenkin näin: "Jos laskettelet mulle luikuria, puren pallisi irti treffien lopuksi". Osaltaan karsisi heikkohermoisimmat vonkaajat. Toisaalta voisit päästä deiteille sm-masterin kanssa. :)Mun 3 tunnin nettideittikokemus oli surullinen kokemus eikä hauska ;)
Mun tärkein kriteeri miehelle on ettei se saa haluta lapsia.. voit hyvin kuvitella että se halu venyy naisen mukaan.
Mun profiili. En mä niin kamala ole. Käy äkkiä katsoon ennen ku mä piilotan sen taas seksinvonkaajilta jotka ei, joo ja ehkä haluavat lapsia :)
http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=userProfile&method=showOwnProfile - temeq
Papeete1 kirjoitti:
Mun 3 tunnin nettideittikokemus oli surullinen kokemus eikä hauska ;)
Mun tärkein kriteeri miehelle on ettei se saa haluta lapsia.. voit hyvin kuvitella että se halu venyy naisen mukaan.
Mun profiili. En mä niin kamala ole. Käy äkkiä katsoon ennen ku mä piilotan sen taas seksinvonkaajilta jotka ei, joo ja ehkä haluavat lapsia :)
http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=userProfile&method=showOwnProfileEn sitten ehtinyt. Vitun työt, kun haittaavat nettihäröilyä. Jos haluat siitä kommentteja, niin pistä mulle s-postiin. Osoitteen keksinet, "hmm, mites nämä suomi24 osoitteet muodotetaan". :)
Mielestäni kysymys kuuluu lähinnä haluatko sinä lisää lapsia. Tiedäthän meidät miehet, ah suuret lapset. - Papeete1
temeq kirjoitti:
En sitten ehtinyt. Vitun työt, kun haittaavat nettihäröilyä. Jos haluat siitä kommentteja, niin pistä mulle s-postiin. Osoitteen keksinet, "hmm, mites nämä suomi24 osoitteet muodotetaan". :)
Mielestäni kysymys kuuluu lähinnä haluatko sinä lisää lapsia. Tiedäthän meidät miehet, ah suuret lapset.Vielä auki on, kun kerran muutama viestikin kerkesi sinne tuleen :)
Täytyy kyllä taas piilottaa se kohta. Nyt jopa näytti ensimmäinen laittaneen viestinn joka ymmärsi sen -ei lapsia- jutun. Tuollahan on siis vielä toivoa.. harmi että se itse niitä kuitenkin haluaa :)
En mä enää mitään lapsia halua, mies riittää loistavasti. Munhan pitää alkaa kohta matkusteleen eikä siinä sitten enää muksuja kerkiä väkertään eikä hoiteleen. - kävin
Papeete1 kirjoitti:
Vielä auki on, kun kerran muutama viestikin kerkesi sinne tuleen :)
Täytyy kyllä taas piilottaa se kohta. Nyt jopa näytti ensimmäinen laittaneen viestinn joka ymmärsi sen -ei lapsia- jutun. Tuollahan on siis vielä toivoa.. harmi että se itse niitä kuitenkin haluaa :)
En mä enää mitään lapsia halua, mies riittää loistavasti. Munhan pitää alkaa kohta matkusteleen eikä siinä sitten enää muksuja kerkiä väkertään eikä hoiteleen.vilkaisemassa, uteliaisuus vei voiton :)
Loistava ilmoitus ja kuvat olivat hyvät. Onnea vilpittömästi miehen löytämisessä. - Papeete1
kävin kirjoitti:
vilkaisemassa, uteliaisuus vei voiton :)
Loistava ilmoitus ja kuvat olivat hyvät. Onnea vilpittömästi miehen löytämisessä.Mä väkersin sen ennenku muistin etten edes oikeasti halua löytää vielä miestä. Aika ei ole sopiva. Pidän sitä piilossa valmiina parempia aikoja odotellessa :)
- temeq
Papeete1 kirjoitti:
Mä väkersin sen ennenku muistin etten edes oikeasti halua löytää vielä miestä. Aika ei ole sopiva. Pidän sitä piilossa valmiina parempia aikoja odotellessa :)
Olen puusilmä enkä saa sieltä ylipäätään mitään auki. Aiemman kirjoittajan viestin valossa uskon materiaalin olevan kunnossa ja toivotan hyvintä parhautta deittailuun. :)
temeq kirjoitti:
Olen puusilmä enkä saa sieltä ylipäätään mitään auki. Aiemman kirjoittajan viestin valossa uskon materiaalin olevan kunnossa ja toivotan hyvintä parhautta deittailuun. :)
rahinaisella. Ekaks se väittää että profiilisi on poistettu käytöstä ja sit kun otan sen takaisin käyttöön niin tuo linkki vie omalle jeesuksen aikaiselle treffi-sivulle.
- Papeete1
yrmio kirjoitti:
rahinaisella. Ekaks se väittää että profiilisi on poistettu käytöstä ja sit kun otan sen takaisin käyttöön niin tuo linkki vie omalle jeesuksen aikaiselle treffi-sivulle.
Yrittäkää tätä. Piilotan sen 10min päästä
http://treffit.suomi24.fi/textSearch.do?alias=Papeete1&submit=Hae&method=textSearch&search=alias Papeete1 kirjoitti:
http://treffit.suomi24.fi/textSearch.do?alias=Papeete1&submit=Hae&method=textSearch&search=aliasnyt pelittää. No mites on paukkunu vastauksia, luulis kyllä että varsinkin jo kertaalleen naimisissa olleet / ja lapsensa tehneet miehet ois pommittanu näppis tulessa viestiä.
Tällä meikäläisen ilmoituksella ei tullu aikanaan ainuttakaan yhteydenottoa vaikka siinä oli silloin pikkasen lässytystäkin noissa vapaissa tekstikentissä :-) On se synkkää tää elo välillä.
http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=showProfile&id=33348- temeq
Papeete1 kirjoitti:
http://treffit.suomi24.fi/textSearch.do?alias=Papeete1&submit=Hae&method=textSearch&search=aliasToi on minusta aika perhanan hyvä profiili. Tuollaista rentoa hyvä jätkä/ haistakaa miehet perse/ olen kuitenkin aimo nainen -meininkiä miehet hakee. Tarkempi erittely muualla.
Kusipäistä kai sen verran, että miehet olemme keskimäärin aika perseestä. Voin toki puhua lähinnä omasta puolestani, keskimäärin siitäkin. :) - temeq
yrmio kirjoitti:
nyt pelittää. No mites on paukkunu vastauksia, luulis kyllä että varsinkin jo kertaalleen naimisissa olleet / ja lapsensa tehneet miehet ois pommittanu näppis tulessa viestiä.
Tällä meikäläisen ilmoituksella ei tullu aikanaan ainuttakaan yhteydenottoa vaikka siinä oli silloin pikkasen lässytystäkin noissa vapaissa tekstikentissä :-) On se synkkää tää elo välillä.
http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=showProfile&id=33348poikajustavahakemus heti liikkeelle. :)
Ehkä mimmit sitten haluaa kunnon karismaa eikä niitä vastaantulevia tyyppejä. Oo oma ittes, älä tee kompromisseja. Melkein väittäisin että enempi on pöhinää.
Naiset kai haluaa aika karun jätkän joka kuitenkin ajattelee omilla aivoillaan eikä mene virtojen mukana. Tähän olis vilillä varmaan paremmat kommentit, mää oon enempi maitomies kun äijä. - Papeete1
yrmio kirjoitti:
nyt pelittää. No mites on paukkunu vastauksia, luulis kyllä että varsinkin jo kertaalleen naimisissa olleet / ja lapsensa tehneet miehet ois pommittanu näppis tulessa viestiä.
http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=showProfile&id=33348Sulla on kyllä hyvä profiili, oikea äijä :DD Kumma kun ei ole vastauksia irronnut, tosin ei siellä kuulemma miehille muutenkaan kauhean paljon tule ellei ole Brad Pitt kakkosia.
Onhan niitä vastauksia tullut.. varatuilta, seksiseuran etsijöiltä ja muuten vaan kivaa ohimenevää hubaa etsiviltä. Niin ja muutamalta "haluan lapsia -tyypiltä" kuin myös takahikiältä olevilta ja yli 50 vuotiailta. Sitten mä laitoin sivun piiloon, kun en jaksanut enää vääntää niitten kanssa. Ne osaa olla sitten törkeitä välillä.
Synkkää on täälläkin :D - Papeete1
temeq kirjoitti:
Toi on minusta aika perhanan hyvä profiili. Tuollaista rentoa hyvä jätkä/ haistakaa miehet perse/ olen kuitenkin aimo nainen -meininkiä miehet hakee. Tarkempi erittely muualla.
Kusipäistä kai sen verran, että miehet olemme keskimäärin aika perseestä. Voin toki puhua lähinnä omasta puolestani, keskimäärin siitäkin. :)Ne murmelit ainakin on.. mutta onneksi silti useimmat on ah, niin ihania pikku söpöläisiä että jaksaa kuitenkin niitä :D
Papeete1 kirjoitti:
Sulla on kyllä hyvä profiili, oikea äijä :DD Kumma kun ei ole vastauksia irronnut, tosin ei siellä kuulemma miehille muutenkaan kauhean paljon tule ellei ole Brad Pitt kakkosia.
Onhan niitä vastauksia tullut.. varatuilta, seksiseuran etsijöiltä ja muuten vaan kivaa ohimenevää hubaa etsiviltä. Niin ja muutamalta "haluan lapsia -tyypiltä" kuin myös takahikiältä olevilta ja yli 50 vuotiailta. Sitten mä laitoin sivun piiloon, kun en jaksanut enää vääntää niitten kanssa. Ne osaa olla sitten törkeitä välillä.
Synkkää on täälläkin :Dse vähän on että perus miesten ei vaikuta edes vaivautua laittaan netissä mitään omaa profiilia, helpompaa vaan tykittää massapostilla miljoonalle naiselle jotain vastausta ja toivoa että ees 1/100 vastais jotain takas.
Miten se nyt voi olla ettei muka ykskään potentiaalinen mies oo pistäny mitään viestiä. Eihän nyt kaikki voi olla epätoivoisia 008Mikoja tai vastaavia.
ps. montas kullinkuvaa on tullu??- Papeete1
yrmio kirjoitti:
se vähän on että perus miesten ei vaikuta edes vaivautua laittaan netissä mitään omaa profiilia, helpompaa vaan tykittää massapostilla miljoonalle naiselle jotain vastausta ja toivoa että ees 1/100 vastais jotain takas.
Miten se nyt voi olla ettei muka ykskään potentiaalinen mies oo pistäny mitään viestiä. Eihän nyt kaikki voi olla epätoivoisia 008Mikoja tai vastaavia.
ps. montas kullinkuvaa on tullu??On ollut auki yhteensä varmaan 5 tuntia, joten saldo oli sille ajalle jo ihan hyvä. Ei mitään sellaista ilmaantunut jonka hylkäämisestä olisi tullut itku.. luojan kiitos :) Mähän en siis ollutkaan treffailutuulella, kun tarkemmin sitä mietin :)
Ei ole selkeitä elimen kuvia tullut, luojan kiitos siitäkin vähästä :)
V. Kyllä, kyllä eikä välttämättä profiilihaulla
V. Ei, ei pelkästään teinineitien. Ravintolassakin törmätty tuon kaltaisiin neiteihin.
V. Et, et ole liian vanha, minulla on myös kyselyikä aina välillä (huumoria aina pitää olla).
V. Ei, ei naista kannata nostaa Madonnan korokkeelle. Vaikka monet miehet niin tekee pyytämättä.
En, en ainakaan muista.
Itseasiassa tuo kysymyslista vaikuttaa tutulta, liekkö kopioitu suoraan jostain teinien lehdestä tai sitten yhdistelty eri "Miten paljon miehesi sinua rakastaa" kaltaisilta kyselyistä.- temeq
päätellen kokemuksen syvä krohina puhuu.
Mitenhän fanilaumaa haalivien naisten käy sitten, kun jostain syystä he eivät enää olekaan baarin halutuinta kamaa? Vuodet eivät vieri yksin. temeq kirjoitti:
päätellen kokemuksen syvä krohina puhuu.
Mitenhän fanilaumaa haalivien naisten käy sitten, kun jostain syystä he eivät enää olekaan baarin halutuinta kamaa? Vuodet eivät vieri yksin.syvää krohinaa.
Itseasiassa olen toiminut muutamassa palveluammatissa, joissa paljon ihmiskontakteja. Kiinteistöhoitajana (ulkoalueet), rakennus-alalla (pieniä yrityksiä), auton huoltoasentajana (pieniä yrityksiä), myös ovelta ovelle kyselijänä (mainostarkastajana) ja hyvässä sekä huonossa törmännyt moneen persoonaan.
Miten kyseisten naisten sitten käy, ei kuulu surujeni piiriin.
- Rahan perässä naiset on
Vastaan vain yhteen kysymykseen. Naisseuraa voi hakea mitä kautta tahansa. Jos sitä kuitenkaan kysyit?
"Haetaanko tällaisella paskalla oikeasti miestä elämäänsä? "
Mikä paskalla hakeminen? En tiedä mistä puhut mutta kaikki keinot, jotka edesauttavat miestä ja naista tutustuman toisiins aja löytämääm parhaan mahdollisen kumppanin, on plussan puolella.
Jos arvaan oikein niin kyse on huumoripitoisesta seuranhakutavasta jossa myös tosimeininkiä mukana? Tiedustellaan miehen rahatilannetta vai mikä sua rassaa? - SengaSengana.
Ja yrittää ny saara ehtoja vapaaksi:
http://www.oursuk.com/pfd/lupa.pdf - ex-Wastaaja
"Törmäsin netissä tällaiseen käsittämättömyyteen kuin Poikaystävähakemukseen. Kyseessä oli lista, jossa kyseltiin "miten iskisit minut, miten hemmottelisit minua, jos kynteni katkeaisi, miten palvoisit minua nönnönnöö". Mustaa Torniakin kauheampaa oli kyselevän naisen ikä, 23 vuotta.
Arvon ihmiset, pelastakaa vähäinen mielenterveyteni vastaamalla.
- Oletko nähnyt koskaan Tyttöystävähakemusta?"
Huh, huh. Kysymyksiisi en valitettavasti osaa antaa vastausta, mutta ymmärrän oikein hyvin vilunväreet selkäpiissäsi tuollaisia lukiessa.;) On aina kammottavaa, jos ihmisestä välittyy korostunutta vaativuutta ja ehdottomuutta jo pelkkien kontakti-ilmoitusten perusteella. Eihän sellasiin ihmisiin yksinkertaisesti haluais tutustua.;D En ole koskaan harrastanu nettitreffejä, mutta aika helppoa varmaan olis ainakin ihmisten skippaaminen ilmojen perusteella, uskon.
Typeryyttä mun mielestäni sellaisten kysymysten korostaminen, että "miten vakuuttaisit minut", etc., siinä missä on sellaistenkin (adjektiivien) korostaminen, että millä itse voi vakuuttaa toista omasta ihmeellisyydestään ja ihanuudestaan. "Karkkikauppafilosofiaan" nojaaminen kertoo usein ihmisen tylsämielisyydestä. Tytsi, jonka Poikaystävähakemusta kuvailit vaikuttaa aika pystyynkuolleelta.;D Kenties kyseessä kuitenkin oli hakemus ensimmäiselle poikaystävälle...tai vaihtoehtoisesti *köh* kuudellekymmenennelle(?).;) - MMies
Muistaako kukaan takavuosien lupsakkaa Napakymppi- ohjelmaa? Vastaavat kysymykset ihan ok aikuisten ihmisten televisiossa omilla kasvoillaan esitettäviksi, mutta ei nuoren naisen anonyymisti netissä? Mutta sitä ne ReginatSinäMinätCosmot ja tv:n naisten hömppäsarjat teettävät.
Mutjaa, keino tuokin, eikä ainakaan tartu tauteja, kuten perinteisessä miehen metsästyksessä.- ex-Wastaaja
..näin rehellisesti sanottuna Napakymppi ei ollu erityisen lupsakka ohjelma.;D Viitaten tähän:
"Muistaako kukaan takavuosien lupsakkaa Napakymppi- ohjelmaa? Vastaavat kysymykset ihan ok aikuisten ihmisten televisiossa omilla kasvoillaan esitettäviksi, mutta ei nuoren naisen anonyymisti netissä?"
Lapsena katsoin ja muistan, että Napakympissä ihmiset lähinnä jännityksen puna naamallaan arpoi, mistä neiti X tai herra X tykkää, mutta Salmelainenhan se loppupeleissä koko höskän 'profiloi' ja muotoili ihmisten mielipiteet lopulliseen muotoonsa.;D Ok, olihan ohjelma hauska. Ei siinä mitään.
Netin kautta kumppanin hakeminen ei edustane ihmisten henkilökohtaisten toiveiden osalta suurta eroavaisuutta "Napakymppiin" (tms.) sinänsä, mutta ilmaisutavoissa ja ilmaisun rohkeudessa lienee tolta osin suurempia eroja. Mistä se taas johtuu, vois kysyä erikseen.
- Papeete1
Löysin tämmöisen. Olin oikein otettu kun sieltä löytyi seksiinkin liittyviä kysymyksiä, tiesin taas sen jo etukäteen :) Nieletkö...
http://www.city.fi/yhteisot/blogi/message.php?id=35081- SengaSengana.
Niinpä. Ei ne miehet naisista eroa, vaikka nämä täällä pääosin syyllistääkin naisia hommasta kuin hommasta.
Ehkä sitä Hard Talkin mainitsemaa älyllistä epärehellisyyttä itseään kohtaan. Itsellee(kin) on aika helppo valehdella. - Papeete1
SengaSengana. kirjoitti:
Niinpä. Ei ne miehet naisista eroa, vaikka nämä täällä pääosin syyllistääkin naisia hommasta kuin hommasta.
Ehkä sitä Hard Talkin mainitsemaa älyllistä epärehellisyyttä itseään kohtaan. Itsellee(kin) on aika helppo valehdella.Pääkiinnostuksenkohteet ovat vaan hieman erilaiset, naisilla pehmeämpi ja miehillä hardcore seksi :)
Pohdin tota juttua unta odotellessani, ja keksin paljonkin hyvää noista hakemuksista. Onhan ne toisaalta ihan käteviä keinoja saada äkkiä selville itselle tärkeitä asioita, jotka myöhemmin ilmaantuessaan saattaa aiheuttaa ongelmia ja mielipahaa.
Taidan itsekkin väkertää sellaisen, mutta mun listassa kysellään sitten vaan mielipiteitä tärkeistä asioista.. kuten haluatko lapsia, eläimiä yms :) - SengaSengana.
Papeete1 kirjoitti:
Pääkiinnostuksenkohteet ovat vaan hieman erilaiset, naisilla pehmeämpi ja miehillä hardcore seksi :)
Pohdin tota juttua unta odotellessani, ja keksin paljonkin hyvää noista hakemuksista. Onhan ne toisaalta ihan käteviä keinoja saada äkkiä selville itselle tärkeitä asioita, jotka myöhemmin ilmaantuessaan saattaa aiheuttaa ongelmia ja mielipahaa.
Taidan itsekkin väkertää sellaisen, mutta mun listassa kysellään sitten vaan mielipiteitä tärkeistä asioista.. kuten haluatko lapsia, eläimiä yms :)Niin tosiaan. Ainahan sitä sanotaan, että pitäisi (olisi pitänyt) puhua siitä ja siitä, eikä ottaa sikaa säkissä. Etenkin aroista asioista on vaikea ehkä kysyä, ja voihan tuollainen hakemus olla leikkimielinen aloituskin siihen puhumiseen. Ei pitäisi ottaa aina niin vakavasti kaikkea, tosikkona.
- Papeete1
SengaSengana. kirjoitti:
Niin tosiaan. Ainahan sitä sanotaan, että pitäisi (olisi pitänyt) puhua siitä ja siitä, eikä ottaa sikaa säkissä. Etenkin aroista asioista on vaikea ehkä kysyä, ja voihan tuollainen hakemus olla leikkimielinen aloituskin siihen puhumiseen. Ei pitäisi ottaa aina niin vakavasti kaikkea, tosikkona.
Lähinnä ajattelin, jos sitä miestä etsiskelee netistä tms ettei nyt heti missään puheväleissä olla. Sillä keinolla sais karsittua heti todellakin epäsopivat pois ettei mene aikaa ns turhaan. Mulle esim lapsikysymys on niin tärkeä juttu etten katso olevan mitään järkeä alkaa mihinkään miehen kanssa joka niitä haluaa. Sitten tuli mieleen eläimet.. olen moniallerginen ja saan oireita jo ihan sellaisen miehen halaamisesta jolla on pupuja kotona. Tai mies haluaa ihan ehdottomasti kennelin joskus. Ei mitään järkeä jatkaa juttua siinä tapauksessa.
Mähän uskon että sopivia on satoja/tuhansia joten kyllä siitä joukosta löytyy sellainenkin sopiva joka todellakin sopii myös mulle :)
Jos irlissä taas juttelee jonkun kanssa niin kyllähän siinä tulee yritettyä jutunjuurta saada vaikka millä keinolla, ja siinä sivussa paljastuu pikkutriviaa mutta tärkeimpiä ei tietenkään muista/kehtaa kysyä.
Ehkä tuollainen olisi tosiaan irlissäkin kätevä, voi sitten toisen kanssa pohtia niitä kysymyksiä. Siinä on jutunjuurta eikä hiljaisia hetkiä tule ja samalla selviää sopivuus tärkeissä asioissa :) - -eräsmies-
Papeete1 kirjoitti:
Lähinnä ajattelin, jos sitä miestä etsiskelee netistä tms ettei nyt heti missään puheväleissä olla. Sillä keinolla sais karsittua heti todellakin epäsopivat pois ettei mene aikaa ns turhaan. Mulle esim lapsikysymys on niin tärkeä juttu etten katso olevan mitään järkeä alkaa mihinkään miehen kanssa joka niitä haluaa. Sitten tuli mieleen eläimet.. olen moniallerginen ja saan oireita jo ihan sellaisen miehen halaamisesta jolla on pupuja kotona. Tai mies haluaa ihan ehdottomasti kennelin joskus. Ei mitään järkeä jatkaa juttua siinä tapauksessa.
Mähän uskon että sopivia on satoja/tuhansia joten kyllä siitä joukosta löytyy sellainenkin sopiva joka todellakin sopii myös mulle :)
Jos irlissä taas juttelee jonkun kanssa niin kyllähän siinä tulee yritettyä jutunjuurta saada vaikka millä keinolla, ja siinä sivussa paljastuu pikkutriviaa mutta tärkeimpiä ei tietenkään muista/kehtaa kysyä.
Ehkä tuollainen olisi tosiaan irlissäkin kätevä, voi sitten toisen kanssa pohtia niitä kysymyksiä. Siinä on jutunjuurta eikä hiljaisia hetkiä tule ja samalla selviää sopivuus tärkeissä asioissa :)lomakkeen laadintaan vaan. Muistettava vaan ottaa ensitreffeille mukaan samoin kuin lyijykynä.
- Papeete1
-eräsmies- kirjoitti:
lomakkeen laadintaan vaan. Muistettava vaan ottaa ensitreffeille mukaan samoin kuin lyijykynä.
Se pitää näyttää ennen ensitreffejä jotta tietää kannattaako edes lähteä :)
- -eräsmies-
Papeete1 kirjoitti:
Se pitää näyttää ennen ensitreffejä jotta tietää kannattaako edes lähteä :)
mutta tuo ois tuollainen reaalielämän vaihtoehto. Muuten se lomaketietojen vaihtaminen menee kuitenkin sähköisesti tapahtuvaksi ja kuinka paljon se sitten poikkeaa tavallisesta sähköpostikirjeenvaihdosta?
Ei kait se yksiin treffeihin maailma kaadu, vaikka lomakkeen kaikki ruksit ei osuisikaan tarkistuskaavakkeen aukkoihin? - Papeete1
-eräsmies- kirjoitti:
mutta tuo ois tuollainen reaalielämän vaihtoehto. Muuten se lomaketietojen vaihtaminen menee kuitenkin sähköisesti tapahtuvaksi ja kuinka paljon se sitten poikkeaa tavallisesta sähköpostikirjeenvaihdosta?
Ei kait se yksiin treffeihin maailma kaadu, vaikka lomakkeen kaikki ruksit ei osuisikaan tarkistuskaavakkeen aukkoihin?Yksiin treffeihin kaadu kunhan nyt ei viikkotolkulla mene hukkaan aikaa ennen kuin selviää, että esim. seksielämän halut eivät osu mitenkään yksiin yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671