Uskallatko livenä

kertoa samat asiat

samalla tavalla kuin täällä?

41

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskallan, mutta pointti onkin siinä, että kenelle uskaltaisin kertoa. Enkä kertoisi kaikkea kenellekään vaan eri asioita eri ihmisille. Ihmisiä ei ole syytä tarkoituksella loukata pelkän "totuuden" nimissä.

• nainen kuitenkin

Kyllä avoimuus on paikallaan livenäkin, mutta rajansa kaikella, eli ei joka vastaantulijalle. Ensin on oltava se luottamus, joka toimii molemmin puolin. Ja sittenkin, kuten sanot, jokaisessa on vikoja - miksi siis niistä mainita! Nostan hattua sinulle.

• -PB-
        nainen kuitenkin kirjoitti:

Kyllä avoimuus on paikallaan livenäkin, mutta rajansa kaikella, eli ei joka vastaantulijalle. Ensin on oltava se luottamus, joka toimii molemmin puolin. Ja sittenkin, kuten sanot, jokaisessa on vikoja - miksi siis niistä mainita! Nostan hattua sinulle.

en ymmärrä miksi sitten täällä pitäisi voida mainita toisten vikoja ja käyttäytyä kuin pellolla ikään.
        Tottakai asioista voi keskustella mutta eihän täällä ole tarkoituskaan keskustella palstailojoiden ominaisuuksista, vaikka sitä ei ikävä kyllä voikaan välttää kuten olemme saaneet todeta niiiiin monta kertaa.

• puskista
        -PB- kirjoitti:

en ymmärrä miksi sitten täällä pitäisi voida mainita toisten vikoja ja käyttäytyä kuin pellolla ikään.
        Tottakai asioista voi keskustella mutta eihän täällä ole tarkoituskaan keskustella palstailojoiden ominaisuuksista, vaikka sitä ei ikävä kyllä voikaan välttää kuten olemme saaneet todeta niiiiin monta kertaa.

Toi on niin totta.
        Ja valitettavasti se on varmaan yksi syy miksi ihmiset eivät halua nimimerkkiä ottaa,koska aina on muutama puskista heittämässä paskat silmille.

Sori vain,mutta just toi et muutamat jaksaa puskista heittää niin asiattomia kommentteja saa lähinnä ajattelemaan et sellaiset ihmiset on jääneet jumiin johonkin asiaan ja ilmeisesti kasvaneet yhdessä ikkunattomassa huoneessa,omistaen yhden ainoan puisen lelun ja sekin naulattuna lattiaan..
        Ne kommentit ilmeisesti on tarkoitettu olemaan hauskoja tai nokkelia mutta ne alkaa olla aika väsyneitä ja kuluneita.Kohdistuipa ne kenenkä tahansa nimimerkkiin.Joten kasvais jo ja keskittyis muuhunkin.Ehkä siten tänne sais enemmänkin omilla nimimerkeillään kirjoittavia mukaan.Ja se tekis keskustelusta mielenkiintoisempaa.
        Mutta tääkin on taas ehkä ihan asiaton mielipide monen mielestä,mutta kunhan nyt sanon enkä ajattele.

• huomannut,

että tulee irlissäkin turistua enemmän yhden lauseen kommentteja.

• SupremeSatan

tosin silloin voin käyttää tehokeinoina esim. käsiä tyyliin: mä väänsin tänä aamuna näin pitkän paskan.

• sirpamaikkarilta

Mutta silloin saattaa asioiden ymmärtämistä muuttaa äänensävy sekä eleet. Täällä pitää osata lukea myös rivien välistä.

• Mut, kyllä mä livessä kerron huomattavasti enemmän ja uskaliaammin asioistani kuin täällä.

• Yksi vastaus.

Uskallan ja vielä enemmän :).

• -PB-

mutta livenä ulosantini ei välttämättä ole näin kärkäs minkä vaikutelman ilmeisesti (palautteesta päätellen) osa on saanut viestinnästäni täällä ;)

• la.ra

Mutta en ole varma osaisinko. Kirjoitettu kieli on aina erilaista kuin kasvokkain kommunikointi.

• En tekisi livenä :)

• jenzsku

Uskallan sanoa livenä sitäpaitsi paljon enemmän mitä täällä. No enmä tänne kyllä kovin paljoa kirjoittelekkaan.

• ap.

pitäisi vastata itsekin.

Täällä pehmennän sanomisiani aika paljon. Täällä ei ole ilmeitä ja eleitä apuna niin kuin on livenä. Saatan olla itse asiassa paljon suorempi livenä kun näen keskustelukumppanin.

• MMies

Uskallan. Tosin livenä joutuu yleensä selittelemään sanomisiaan huomattavasti enemmän, kun ihmisillä ei ole niin paljon aikaa miettiä mitä toinen hourailee.

• ex-Wastaaja

"Uskallan. Tosin livenä joutuu yleensä selittelemään sanomisiaan huomattavasti enemmän, kun ihmisillä ei ole niin paljon aikaa miettiä mitä toinen hourailee."

Sä saatat siis livessäkin kutsua täyspäisiä ihmisiä esim. Jokelan surmaajan kaltaiseksi tai tuomita ihmiset yhdestä kahdesta lausahduksesta esim. "psykootikoiksi" ja "skitsoiksi"? Nyt on kyllä nostettava hattua.:D

Mut ei...en pahalla sano. Olet varmastikin (yleisluontoisesti katsottuna) ihan ajatteleva ihminen.   

• MMies
        ex-Wastaaja kirjoitti:

"Uskallan. Tosin livenä joutuu yleensä selittelemään sanomisiaan huomattavasti enemmän, kun ihmisillä ei ole niin paljon aikaa miettiä mitä toinen hourailee."

Sä saatat siis livessäkin kutsua täyspäisiä ihmisiä esim. Jokelan surmaajan kaltaiseksi tai tuomita ihmiset yhdestä kahdesta lausahduksesta esim. "psykootikoiksi" ja "skitsoiksi"? Nyt on kyllä nostettava hattua.:D

Mut ei...en pahalla sano. Olet varmastikin (yleisluontoisesti katsottuna) ihan ajatteleva ihminen.   

"Sä saatat siis livessäkin kutsua täyspäisiä ihmisiä"

Täyspäisiä...?

"esim. Jokelan surmaajan kaltaiseksi"

En muista kyseistä kommenttiani (jos sellainen on ollut?) tällä palstalla, joten en voi kommentoida.

"tai tuomita ihmiset yhdestä kahdesta lausahduksesta esim. "psykootikoiksi" ja "skitsoiksi"?"

Pahempaakin, kuule. Riippuu tilanteesta ja ihmisestä.

"Mut ei...en pahalla sano."

Ei tietenkään, millään muotoa.

" Olet varmastikin (yleisluontoisesti katsottuna) ihan ajatteleva ihminen. "

Puhuminenkin vaatii ajattelua, eli olet täysin oikeassa.

• Vali vali
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Valitat sä ja muistelet vanhoja yht paljo ku täällä? Onks sul ketään kaverii, joka viittii kuunnella tota paskaa? Pitäskö sun mennä johonki traumaterapiaan? Eikä sit millään pahalla, ihan vaan omaks parhaakses! :)))

• ex-Wastaaja
        MMies kirjoitti:

"Sä saatat siis livessäkin kutsua täyspäisiä ihmisiä"

Täyspäisiä...?

"esim. Jokelan surmaajan kaltaiseksi"

En muista kyseistä kommenttiani (jos sellainen on ollut?) tällä palstalla, joten en voi kommentoida.

"tai tuomita ihmiset yhdestä kahdesta lausahduksesta esim. "psykootikoiksi" ja "skitsoiksi"?"

Pahempaakin, kuule. Riippuu tilanteesta ja ihmisestä.

"Mut ei...en pahalla sano."

Ei tietenkään, millään muotoa.

" Olet varmastikin (yleisluontoisesti katsottuna) ihan ajatteleva ihminen. "

Puhuminenkin vaatii ajattelua, eli olet täysin oikeassa.

"Täyspäisiä...?"

Ainakin hyvin paljon sun kanssas samanlaista fraseologiaa käyttänyt ihminen on tällä palstalla solvannut mua mm. Jokelan surmaajan kaltaiseksi. Kammottavaa sikäli, että ko. nimmarin kanssa olin jutellut _max._ (tää on arvio, mutta melkoisen paikkaansa pitävä) pari kommenttia kuukauteen, jos sitäkään (ns. puskakirjoittajana täällä vakituisesti taannoin kirjoittaessani) syystä, että se näkyi kuvittelevan, että mä sitä täällä jotenkin ahdistelen.;) Viitttaili ainakin sellaisia mm. mun käyttämään nimimerkkiin törkypuheissaan muiden nimimerkkien kanssa, mutta mitäs pienistä...

"En muista kyseistä kommenttiani (jos sellainen on ollut?) tällä palstalla, joten en voi kommentoida."

Jaah, hmh. Linkittääkin voisin ja nimimerkki "MMies" oli asialla kommenteissa, mutta olkoot. On tämä maailmakin aika kummastuttava paikka välillä, eikö?:)

"Pahempaakin, kuule. Riippuu tilanteesta ja ihmisestä."

No tossa alkaa pakosti kiinnostaa, että mikä on se "pahempi"...;D

"Puhuminenkin vaatii ajattelua, eli olet täysin oikeassa."

Kyllä joo. Juuri niin. Oikein hyvin bonjattua. Kirjoittaminen vaatii myös ajattelua.:)

• ex-Wastaaja
        Vali vali kirjoitti:

Valitat sä ja muistelet vanhoja yht paljo ku täällä? Onks sul ketään kaverii, joka viittii kuunnella tota paskaa? Pitäskö sun mennä johonki traumaterapiaan? Eikä sit millään pahalla, ihan vaan omaks parhaakses! :)))

..ja ylipäätään kaikilla tuntemillani ihmisillä on ainakin sen verran paljon munaa, ettei ne kutsu ketään tuntemattomia ihmisiä koulusurmaajan kaltaiseksi. Ei etenkään ihmisiä, jotka puhuu tasan täyspäisiä.

Luulen joo, että traumaterapia vois olla tarpeen, jos sun kaltaistes epäkohteliaiden kanssa pitäis oikeasti elämäänsä jotenkin jakaa (tavalla millä toisella). Muuten kyllä ei.:) Mä sanon vaan sen, että itselläni on sentään pokkaa pahoitella, jos jotain loukkaan. En pidä itseäni minään ylijumalana, jolla on oikeus sanoa ihmisille mitä tahansa.

En tiedä, mikä rasvaletti(?) tms. sokeasti arviokyvytön (?) nettitamma/uros sinä kenties olet(?), mutta älä väheksy ihmisten kokemuksia. Sulla ei ole oikeutta määritellä muiden ajatuksia, kokemuksia tms. mitään. Sinä et niistä tiedä.

Ja ota vaikka yks coca-cola vielä... Ymmärrän kyllä, että ajatuksenasi on *haukotus* provosoida.

• MMies
        ex-Wastaaja kirjoitti:

"Täyspäisiä...?"

Ainakin hyvin paljon sun kanssas samanlaista fraseologiaa käyttänyt ihminen on tällä palstalla solvannut mua mm. Jokelan surmaajan kaltaiseksi. Kammottavaa sikäli, että ko. nimmarin kanssa olin jutellut _max._ (tää on arvio, mutta melkoisen paikkaansa pitävä) pari kommenttia kuukauteen, jos sitäkään (ns. puskakirjoittajana täällä vakituisesti taannoin kirjoittaessani) syystä, että se näkyi kuvittelevan, että mä sitä täällä jotenkin ahdistelen.;) Viitttaili ainakin sellaisia mm. mun käyttämään nimimerkkiin törkypuheissaan muiden nimimerkkien kanssa, mutta mitäs pienistä...

"En muista kyseistä kommenttiani (jos sellainen on ollut?) tällä palstalla, joten en voi kommentoida."

Jaah, hmh. Linkittääkin voisin ja nimimerkki "MMies" oli asialla kommenteissa, mutta olkoot. On tämä maailmakin aika kummastuttava paikka välillä, eikö?:)

"Pahempaakin, kuule. Riippuu tilanteesta ja ihmisestä."

No tossa alkaa pakosti kiinnostaa, että mikä on se "pahempi"...;D

"Puhuminenkin vaatii ajattelua, eli olet täysin oikeassa."

Kyllä joo. Juuri niin. Oikein hyvin bonjattua. Kirjoittaminen vaatii myös ajattelua.:)

"Ainakin hyvin paljon sun kanssas samanlaista fraseologiaa käyttänyt ihminen on tällä palstalla solvannut mua "

Puhuit täyspäisistä alunperin.

Kerropa, uskallatko livenä aukoa ilman syytä yhtä paljon päätäsi tuntemattomille?

• ex-Wastaaja
        MMies kirjoitti:

"Ainakin hyvin paljon sun kanssas samanlaista fraseologiaa käyttänyt ihminen on tällä palstalla solvannut mua "

Puhuit täyspäisistä alunperin.

Kerropa, uskallatko livenä aukoa ilman syytä yhtä paljon päätäsi tuntemattomille?

"Kerropa, uskallatko livenä aukoa ilman syytä yhtä paljon päätäsi tuntemattomille?"

Kerron. Kerron heti, kun tarkennat mulle mitä tuolla lausahduksella tarkkaan ottaen tarkoitat.

Mulla ei tosin ole kuin about tunti enää aikaa. Pitäis vielä tänään *krääh* tehdä vähän muutakin.:)

Nimimerkkia MMies tällä palstalla käyttänyt kirjoittaja on solvannut mua mm. päänsisällöltäni Jokelan surmaajaan rinnastaen, ilman oikeuttavaa syytä... Ymmärtänet varmastikin, että sellasen tyypin aivoitukset saattaa jossain määrin välillä alkaa kiinnostaakin. Mielestäni en ole luonteenkuvaltani koulusurmaajan kaltainen.;D    

• MMies
        ex-Wastaaja kirjoitti:

"Kerropa, uskallatko livenä aukoa ilman syytä yhtä paljon päätäsi tuntemattomille?"

Kerron. Kerron heti, kun tarkennat mulle mitä tuolla lausahduksella tarkkaan ottaen tarkoitat.

Mulla ei tosin ole kuin about tunti enää aikaa. Pitäis vielä tänään *krääh* tehdä vähän muutakin.:)

Nimimerkkia MMies tällä palstalla käyttänyt kirjoittaja on solvannut mua mm. päänsisällöltäni Jokelan surmaajaan rinnastaen, ilman oikeuttavaa syytä... Ymmärtänet varmastikin, että sellasen tyypin aivoitukset saattaa jossain määrin välillä alkaa kiinnostaakin. Mielestäni en ole luonteenkuvaltani koulusurmaajan kaltainen.;D    

" Kerron heti, kun tarkennat mulle mitä tuolla lausahduksella tarkkaan ottaen tarkoitat."

Sitä minä vain, että oletko livenä myös samanlainen kintuissa räksyttävä ärsyttävä kusipää, mitä täällä netissäkin?

"Ymmärtänet varmastikin, että sellasen tyypin aivoitukset saattaa jossain määrin välillä alkaa kiinnostaakin."

Jaa. Edelleenkään en voi kommentoida, ks. aiempi viestini.

• ex-Wastaaja
        MMies kirjoitti:

" Kerron heti, kun tarkennat mulle mitä tuolla lausahduksella tarkkaan ottaen tarkoitat."

Sitä minä vain, että oletko livenä myös samanlainen kintuissa räksyttävä ärsyttävä kusipää, mitä täällä netissäkin?

"Ymmärtänet varmastikin, että sellasen tyypin aivoitukset saattaa jossain määrin välillä alkaa kiinnostaakin."

Jaa. Edelleenkään en voi kommentoida, ks. aiempi viestini.

Pitäis kyllä töitä tehdä, mutta menkööt vielä vastaus sulle. Kieltämättä sitä hieman uteliaana odottelin toisella silmällä.

"Sitä minä vain, että oletko livenä myös samanlainen kintuissa räksyttävä ärsyttävä kusipää, mitä täällä netissäkin?"

En. En tapaa olla räksyttäjä edes netissä. Ainoastaan pahimmat k***päät saattaa joskus harvoin, kenties, saada musta sitäkin piirrettä esiin (menkööt nyt sun verbaalisella tyylillä tää viesti...). En myöskään ole omahyväinen ja omista älynlahjoistani tai sukupuolisesta viehättävyydestäni naurettavuuksia kuvitteleva netissäkään ja tästä olen luonnollisesti iloinen.

Mun niskavillat saa pystyyn (esimerkin vuoksi seuraava..) omaa älyään yliarvioivat ja omahyväiset tyypit, jotka kuvittelee, että henkilö ei heti ymmärrä niiden sarkasmia, jos ei satu kaikkien sarkastisten heittojen asiasisällöistä pitämään.;)Tai tyypit, jotka kuvittelee, että kaikki mahdolliset naiskirjoittajat käy (helv) nettipalstallakin ainoastaan kisaillakseen niiden huomiosta.

---
        "Jaa. Edelleenkään en voi kommentoida, ks. aiempi viestini."

Ymmärrätkö sinä, että mä en ole kiinnostunut mistään monimielisestä vänkyröinnistä? En myöskään sinänsä ollut riitaa haastamassa. Halusin vain vastauksen, että oletko SINÄ joskus kutsunut tällä nettipalstalla minua ( ts. nimimerkki ex-Wastaajaa) päänsisällöltäni Jokelan surmaajaan rinnastettvalla tavalla? Yes or no? Mikä siinä on niin vaikeaa vastata, kun toinen tällaisesta kirjoittaa? Nössöttääkö, vai eikö muka käynyt edes mielessä vastata tuohon asiaan? Olen loukkaantunut em. kaltaisista ilmauksista, kohdistuivat ne kehen tahansa.

Nimimerkiltä MMies olen lukenu paljon hyviä juttuja, mutta myös paljon aivan järkyttävää paskaa.    

• MMies
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Pitäis kyllä töitä tehdä, mutta menkööt vielä vastaus sulle. Kieltämättä sitä hieman uteliaana odottelin toisella silmällä.

"Sitä minä vain, että oletko livenä myös samanlainen kintuissa räksyttävä ärsyttävä kusipää, mitä täällä netissäkin?"

En. En tapaa olla räksyttäjä edes netissä. Ainoastaan pahimmat k***päät saattaa joskus harvoin, kenties, saada musta sitäkin piirrettä esiin (menkööt nyt sun verbaalisella tyylillä tää viesti...). En myöskään ole omahyväinen ja omista älynlahjoistani tai sukupuolisesta viehättävyydestäni naurettavuuksia kuvitteleva netissäkään ja tästä olen luonnollisesti iloinen.

Mun niskavillat saa pystyyn (esimerkin vuoksi seuraava..) omaa älyään yliarvioivat ja omahyväiset tyypit, jotka kuvittelee, että henkilö ei heti ymmärrä niiden sarkasmia, jos ei satu kaikkien sarkastisten heittojen asiasisällöistä pitämään.;)Tai tyypit, jotka kuvittelee, että kaikki mahdolliset naiskirjoittajat käy (helv) nettipalstallakin ainoastaan kisaillakseen niiden huomiosta.

---
        "Jaa. Edelleenkään en voi kommentoida, ks. aiempi viestini."

Ymmärrätkö sinä, että mä en ole kiinnostunut mistään monimielisestä vänkyröinnistä? En myöskään sinänsä ollut riitaa haastamassa. Halusin vain vastauksen, että oletko SINÄ joskus kutsunut tällä nettipalstalla minua ( ts. nimimerkki ex-Wastaajaa) päänsisällöltäni Jokelan surmaajaan rinnastettvalla tavalla? Yes or no? Mikä siinä on niin vaikeaa vastata, kun toinen tällaisesta kirjoittaa? Nössöttääkö, vai eikö muka käynyt edes mielessä vastata tuohon asiaan? Olen loukkaantunut em. kaltaisista ilmauksista, kohdistuivat ne kehen tahansa.

Nimimerkiltä MMies olen lukenu paljon hyviä juttuja, mutta myös paljon aivan järkyttävää paskaa.    

" En myöskään sinänsä ollut riitaa haastamassa. Halusin vain vastauksen, että oletko SINÄ joskus kutsunut tällä nettipalstalla minua ( ts. nimimerkki ex-Wastaajaa) päänsisällöltäni Jokelan surmaajaan rinnastettvalla tavalla? Yes or no? Mikä siinä on niin vaikeaa vastata, kun toinen tällaisesta kirjoittaa? Nössöttääkö, vai eikö muka käynyt edes mielessä vastata tuohon asiaan? "

Olen jo kaksi (2) kertaa sanonut, että en muista kyseisen kaltaista kommenttia esittäneeni. Tämä oli nyt kolmas (3) kerta.

"En."

Et millään pahalla ainakaan. ;)

• ex-Wastaaja
        MMies kirjoitti:

" En myöskään sinänsä ollut riitaa haastamassa. Halusin vain vastauksen, että oletko SINÄ joskus kutsunut tällä nettipalstalla minua ( ts. nimimerkki ex-Wastaajaa) päänsisällöltäni Jokelan surmaajaan rinnastettvalla tavalla? Yes or no? Mikä siinä on niin vaikeaa vastata, kun toinen tällaisesta kirjoittaa? Nössöttääkö, vai eikö muka käynyt edes mielessä vastata tuohon asiaan? "

Olen jo kaksi (2) kertaa sanonut, että en muista kyseisen kaltaista kommenttia esittäneeni. Tämä oli nyt kolmas (3) kerta.

"En."

Et millään pahalla ainakaan. ;)

"Olen jo kaksi (2) kertaa sanonut, että en muista kyseisen kaltaista kommenttia esittäneeni. Tämä oli nyt kolmas (3) kerta."

No hyväksyn tämän kolmannen (3.) kerran. Sinä et, kuten kolmannen (3.) kerran sanoit, muista.

"Et millään pahalla ainakaan. ;)"

"En."

• MMies
        ex-Wastaaja kirjoitti:

"Olen jo kaksi (2) kertaa sanonut, että en muista kyseisen kaltaista kommenttia esittäneeni. Tämä oli nyt kolmas (3) kerta."

No hyväksyn tämän kolmannen (3.) kerran. Sinä et, kuten kolmannen (3.) kerran sanoit, muista.

"Et millään pahalla ainakaan. ;)"

"En."

http://www.crossfitnyc.org/HeadUpAss-Naked.jpg

• täällä kertomani

eli lähtökohtani on, että jos joku tulee tulosteen kanssa kysymään oletko tämän kirjoittanut, voin vastata että olen. En siis esitä mitään! Toki jotkin asiat ovat arkaluontoisia, enkä menisi ihan jokaiselle niitä laulamaan. Mutta tällainen periaate! Sekä myös niin, että esiinnyn "omana itsenäni" en naapurina, työkaverina, ystävänä, vastakkaisena sukupuolena yms. Nimimerkkinä en käytä kenenkään tuttavani nimeä, enkä muutenkaan kirjoituksissani käytä nimiä..En tahdo loukata ketään!

• Sillä sanallinen ilmaisuni eroaa puhuessa/kirjoittaessa, esim. palstoille kirjoittaesa en käytä kirosanoja.

Mielipiteen sisältö ei tosin vaihdu.

• ex-Wastaaja

Vastaan suurin piirtein, että joo. Aika vähän on hävettävää loppujen lopuksi. Keskimääräisiin tän kaltaisella palstalla päänauontaintresillä liikkuviin nähden hallitsen itseni yleensä melko hyvin, mitä tulee terminologiaan. Noin yleisesti ottaen vastaan kyllä, vaikka kai sitä joskus on (päänaukojille) jotain nolostikin sanonut.

• .....

Mielipiteet ovat omiani ja jos jotain asiaa satun kritisoimaan, esitän myös perustelut sille. Minkään virtuaalisen alter egon luomisessa en näe mitään järkeä.

• vänkyrä-nainen

ihmiselle tietysti uskallan ja monet asioista olen kertonutkin, mutta tänne on ollut helppoa kertoa sellaisiakin asioita joita en helposti uskalla kertoa livenä. Ja kyllä oon niin paljon enemmän varmaan asioita täällä pystynyt kertomaan, koska kirjoittaminen on paljon helpompaa mulle kuin puhuminen jonkun ihmisen kanssa. Tietysti ajan mittaan ja toisen paremmin tuntiessa puhuminen helpottuu.

• pälä, pälä, pälä...

I know the million ways, to always pick the wrong things to say...

• vänkyrä-nainen
        pälä, pälä, pälä... kirjoitti:

I know the million ways, to always pick the wrong things to say...

vaan onko loppujen lopuksi parempi olla sanomatta mitään kuin sanoa jotain jota voi joutua katumaan myöhemmin. Onko se sittenkään joka tilanteessa niin paha se puhumattomuus? Mä oon hyvä käymään jälkikäteen keskusteluja mielessäni. Miksen sanonut niin ja miksen sanonut noin. Se siitä just tekee niin vaikeaa siitä puhumisesta. En voi mitenkään keksiä sen sadasosasekunnin aikana niitä kaikkia asioita, joita pitäisi sanoa. Enhän mä tänne kirjoittaessanikaan aina keksi heti...usein tulee lisäystä lisäyksen perään kun aina tulee uutta juttua mieleen. Mutta on tää kirjoittaminen silti paljon helpompaa. Enemmän aikaa miettiä, loputtomasti aikaa muokata vastausta. Ei se oikeassa elämässä ole näin helppoa. Kerran sanottu on aina sanottu, ei sitä niin vain pyyhitä pois.

• hopeaa,
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

vaan onko loppujen lopuksi parempi olla sanomatta mitään kuin sanoa jotain jota voi joutua katumaan myöhemmin. Onko se sittenkään joka tilanteessa niin paha se puhumattomuus? Mä oon hyvä käymään jälkikäteen keskusteluja mielessäni. Miksen sanonut niin ja miksen sanonut noin. Se siitä just tekee niin vaikeaa siitä puhumisesta. En voi mitenkään keksiä sen sadasosasekunnin aikana niitä kaikkia asioita, joita pitäisi sanoa. Enhän mä tänne kirjoittaessanikaan aina keksi heti...usein tulee lisäystä lisäyksen perään kun aina tulee uutta juttua mieleen. Mutta on tää kirjoittaminen silti paljon helpompaa. Enemmän aikaa miettiä, loputtomasti aikaa muokata vastausta. Ei se oikeassa elämässä ole näin helppoa. Kerran sanottu on aina sanottu, ei sitä niin vain pyyhitä pois.

vaikeneminen kultaa ja hiljaisuus timanttia...

Täällä täytyy selvitä sillä hopealla. Täällä ei muut näy. Reaalissa sitten on moni asia toisin.

"Ajattele tunteella ja tunne ajatuksella"

• Kylkyl.

Uskallan.

• Aurinko79-

Jotain sellaista voi olla, jonka olen kertonut ainoastaan täällä mutta en nyt saa sellaista päähäni ja tapa taitaa myös olla aika pitkälti samanlainen kuin livessä.

• Ja salaman nopeaa reagointia

Mulle jos sanoisit samoja asioita päin naamaan niin lävähtäisi nopeasti ja lujaa. Sen jälkeen miettisitkin tarkemmin mitä auot.

• Neiti.21
        Ja salaman nopeaa reagointia kirjoitti:

Mulle jos sanoisit samoja asioita päin naamaan niin lävähtäisi nopeasti ja lujaa. Sen jälkeen miettisitkin tarkemmin mitä auot.

Mä en voi käsittää mitä sellasta aurinkoinen olis voinu sanoa mikä sais edes kaikista heikko hermoisimman pikku nipon räjähtään? :D

• Aurinko79-
        Ja salaman nopeaa reagointia kirjoitti:

Sinäpä rauhaa rakastava ihminen olet :)

Yritä keskittää energias johonkin hyödyllisempään jookos?

• Neiti.21

samat asiat samalla tavalla kenelle? En mä ole täällä mitään kertonu mitä en kertois tai ole kertonu läheisimmille..vaikka oikeestaan mä en täällä ole tainnu kertoa paljoakaan.

Muiden kirjoituksia kommentoin niin kuin kommentoisin livenäkin. Mulla ei ole tarvetta löytää itselleni kanavaa purkaa agressioita tai olla ylihempee koska saan olla vapaasti oma itseni myös livenä joten ihan neutraalisti olen se mikä olen täälläkin ja vastaan sen hetken fiilisten mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      934
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      888
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      718
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      675
    6. 78
      531
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe