Kuvallinen profiili

Mitä kertoo?

Mitä ajattelet kuvallisen profiilin (täällä keskustelupalstalla) omaavasta henkilöstä? Vai ajatteletko sen kummemmin mitään?

87

2956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kettulaatikko

kuvasta.

• näin ajattelen

en luota kuviin

• Papeete1

Se on henkilö, persoonallisempi ja todentuntuisempi.

• Otsikkoni olis varmaan se oikea vastaus sun kysymykseen. (?)

Mutta, emmä aattele kuvallisista, kuvattomista, nikillisistä tai nikittömistä lähtökohtaisesti yhtään mitään. Vasta keskustelut tyypin kanssa johtavat niiden ajatusten muodostumiseen, jos niitä on muodostuakseen.

• cat.mint

kummemmin mitään. Tosin pidän sitä jotenkin rohkeana vetona. Onhan se kiva tietää minkä näköinen henkilö nikin takana kirjoittaa.

• MMies

En ajattele muutenkaan paljon mitään. Toisekseen en viitsi katsoa ihmisten profiileja muka-hauskoine juttuineen ja linkkeineen.

• Koitan olla ajattelematta mitään kuvan perusteella. Epäonnistun. Mulla käy mielessä tietty pelottomusus ja tahto "tulla julki", ekstroverttiyden muoto, ehkä ekshibitioniusmikin.

Oman kuvan lämmääminen galleriaan on vielä kypsymisasteella oleva asia, ajattelin antaa savun ensin muuten hälvetä ja sitten vaivihkaa ujuttaa sen foton paikoilleen... kun nyt vielä keksisi millaisen sinne pistäisi.

Onko hyviä ehdotuksia vai laitetaanko jopa gallup pystyyn; äänestä kukon foton sisältö... tyyli, vaatetus, mausteet, asento jne jne jne... Ellei parempaa tule niin pistän punk-tyylisen nyrkkiä heristävän mustat kajaalit ja puku päällä ;-D....

• jne. ...

• jne. ... kirjoitti:

En ymmärrä, oliko tuossa jokin ongelma olevinaan?

Miksi vapaa mies ei saisi tehdä kuten haluaa? Mikä tässä on niin hirmuisen vakavaa? Kenen toiveisiin minun muka pitäisi vastata ja miten?

*ihmetyksestä ymmyrkäisenä*

• SupremeSatan

Tyyli: gootti
        Vaatetus: ei mitään
        Mausteet: toivottavasti omistat pitkät mustat hiukset, niiden lisäksi et tarvitsekaan mitään. Todennäköisesti näin hyvää tuuria ei ole käynyt, joten vedä edes meikkiä lärviis ja ota kitara rekvisiitaks
        Asento: akrobatiaa vaativa

• sirpamaikkarilta

Farkut jalassa ja ruskettunu yläkroppa paljaana. Pikkasesti hikoilevana, työn tahrimana ja auringon vaalentama tukka kosteena. Ja sit sulla vois olla joku työkalu kädessä ja oisit jossain työpajalla missä ois taustalla kaikkii miehisii laitteita. Ja kattosit kameraan silmät sirrillään.

• SupremeSatan kirjoitti:

Tyyli: gootti
        Vaatetus: ei mitään
        Mausteet: toivottavasti omistat pitkät mustat hiukset, niiden lisäksi et tarvitsekaan mitään. Todennäköisesti näin hyvää tuuria ei ole käynyt, joten vedä edes meikkiä lärviis ja ota kitara rekvisiitaks
        Asento: akrobatiaa vaativa

Ei oo pitkiä hiuksia (ja se naamiaislettikin meni vappuna sotkuun ja solmuun) ... ei oo kitaraa... ei oo meikkejä. Sormivärejä olis... Kerran halloweeninä mulla oli toi goottilook, the crow wannabe... Näytin ... joukkoraiskatulta variksenpelätiltä...

• SupremeSatan
        Kukkomies kirjoitti:

Ei oo pitkiä hiuksia (ja se naamiaislettikin meni vappuna sotkuun ja solmuun) ... ei oo kitaraa... ei oo meikkejä. Sormivärejä olis... Kerran halloweeninä mulla oli toi goottilook, the crow wannabe... Näytin ... joukkoraiskatulta variksenpelätiltä...

siis siltä miltä pitääkin :D

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

Farkut jalassa ja ruskettunu yläkroppa paljaana. Pikkasesti hikoilevana, työn tahrimana ja auringon vaalentama tukka kosteena. Ja sit sulla vois olla joku työkalu kädessä ja oisit jossain työpajalla missä ois taustalla kaikkii miehisii laitteita. Ja kattosit kameraan silmät sirrillään.

Ruskettunutta yläkroppaa lukuunottamatta DOABLE. Ei tarvi kuin ottaa kamera mukaan verstaalle... tosin voin vaan kuvitella mitä työkaverit ajattelee kun posetan yläkroppa paljaana jyrsimellä :D

Työkalu vois olla vaikka... hmmmh. Käsi-nauhahiomakone rennosti olkapäällä (tosin en keksi yhtäkään syytä pitää nauhahiomakonetta mukana jyrsimellä mutta enivei.)

Käykö farkkujen tilalle haalarit alas käännettynä? :)

Tosta tummasta puupurusta tai lastuista vois soveltaa vaikka jotain kropalle. Pyörähtää vaikka pari kertaa purusiilossa niin johan on...

siis siltä miltä pitääkin :D

vielä vähä pidempi lettikin. Tummanpunainen.

• sirpamaikkarilta
        Kukkomies kirjoitti:

Ruskettunutta yläkroppaa lukuunottamatta DOABLE. Ei tarvi kuin ottaa kamera mukaan verstaalle... tosin voin vaan kuvitella mitä työkaverit ajattelee kun posetan yläkroppa paljaana jyrsimellä :D

Työkalu vois olla vaikka... hmmmh. Käsi-nauhahiomakone rennosti olkapäällä (tosin en keksi yhtäkään syytä pitää nauhahiomakonetta mukana jyrsimellä mutta enivei.)

Käykö farkkujen tilalle haalarit alas käännettynä? :)

Tosta tummasta puupurusta tai lastuista vois soveltaa vaikka jotain kropalle. Pyörähtää vaikka pari kertaa purusiilossa niin johan on...

sopii myös aivan loistavasti. Ehkä jopa paremmin. Ja solariumissa voi aina kävästä hyväntekeväisyyden tähden. Koneen saat valita ihan itse ja oli se mikä tahansa niin en ymmärrä sen käyttötarkotusta, joten ei väliä jyrsimistä ja muista.

Ja mitä niihin työkavereihin tulee niin kuvaan vaan mukaan. Tietysti pienin ehdoin...

• SupremeSatan
        Kukkomies kirjoitti:

vielä vähä pidempi lettikin. Tummanpunainen.

aletaan pääsemään asiaan.

aletaan pääsemään asiaan.

Sä oot _niin_ myöhässä... niihin aikoihin olisit saanut kieroutettua musta vielä mitä tahansa pimeimpiä fantsujasi varten ;-D

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

sopii myös aivan loistavasti. Ehkä jopa paremmin. Ja solariumissa voi aina kävästä hyväntekeväisyyden tähden. Koneen saat valita ihan itse ja oli se mikä tahansa niin en ymmärrä sen käyttötarkotusta, joten ei väliä jyrsimistä ja muista.

Ja mitä niihin työkavereihin tulee niin kuvaan vaan mukaan. Tietysti pienin ehdoin...

Jotenkin musta alkaa haiskahtaan että toi vaatis sellaista treenattua pinup-boy kroppaa ollakseen uskottava :-P

• SupremeSatan
        Kukkomies kirjoitti:

Sä oot _niin_ myöhässä... niihin aikoihin olisit saanut kieroutettua musta vielä mitä tahansa pimeimpiä fantsujasi varten ;-D

sano, mulla on taipumus saada ihmisistä esille ne pimeät puolet.

sano, mulla on taipumus saada ihmisistä esille ne pimeät puolet.

OLEN HUOMANNUT! :D

• sirpamaikkarilta
        Kukkomies kirjoitti:

Jotenkin musta alkaa haiskahtaan että toi vaatis sellaista treenattua pinup-boy kroppaa ollakseen uskottava :-P

Ostin joululahjaks sen äijä-kalenterinki. Siin on tosi raavaita uroita ;D

• "Hippijukkapunkkari" muotoinen?
        Ei hullumpi ajatus
        Onko ketään tehnyt Kilroyta ,,,*.*,,, matkien?

• ollos hyvä
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=[Juuz0]&image_id=71262101

• hymiöt unohtui
        Kukkomies kirjoitti:

En ymmärrä, oliko tuossa jokin ongelma olevinaan?

Miksi vapaa mies ei saisi tehdä kuten haluaa? Mikä tässä on niin hirmuisen vakavaa? Kenen toiveisiin minun muka pitäisi vastata ja miten?

*ihmetyksestä ymmyrkäisenä*

Vaan tuota mitä tuossa alla on: kiusit meitä.

Ihan vapaastihan sä sen täällä saat tietysti tehdä.

• hymiöt unohtui kirjoitti:

Vaan tuota mitä tuossa alla on: kiusit meitä.

Ihan vapaastihan sä sen täällä saat tietysti tehdä.

En heti hoksannut. Oli jotenkin niin vakavan oloinen tarina... No, onko sinulla mitään ehdotusta kukkoilukuvaksi? :)

• valita
        Kukkomies kirjoitti:

En heti hoksannut. Oli jotenkin niin vakavan oloinen tarina... No, onko sinulla mitään ehdotusta kukkoilukuvaksi? :)

No kukkoilla tietysti poimimieni sanojen tavoin: valitsin kohdat vaatetus ja asento - ja oletko muuten nähnyt sitä Sirpankin mainitsemaa äijäkalenteria? Siitä voisi ottaa mallia kumpaankin kohtaan.

http://www.turunsanomat.fi/ajassa/?ts=1,3:1007:0:0,4:7:0:1:2007-09-27,104:7:488374,1:0:0:0:0:0:

• Danskuu

• SupremeSatan

• .......................
        SupremeSatan kirjoitti:

on tullut kuolailtua...

heh heh Kukkomies, mähän sanoin, että kun antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden!!! Eli me kyllä keksitään millainen kuva se voisi olla, mutta taitaa jäädä ... meidän kiusaamiseksi sun taholta? Lupa päättää...

• Danskuu
        SupremeSatan kirjoitti:

on tullut kuolailtua...

Vois melkein peruuttaa syliin, ellei olis jo mies. ;D

• SupremeSatan

• kuva? ;)
        SupremeSatan kirjoitti:

Onkohan Kukkomiehessä yhtään samaa näköö? Missään kohtaa? Hehhehhee...

No eikse kertonut, että sillä on ollut pitkä tukka, ja kroppakin on saanut kehuja?

• naisten viestejä
        SupremeSatan kirjoitti:

kun ne puhuu tuhmia ja tekee miehestä objektin.

• ....................
        naisten viestejä kirjoitti:

kun ne puhuu tuhmia ja tekee miehestä objektin.

No ei me nyt tuhmia varsinaisesti; kaikilla on kirjoituksessa (ei siis mielessä heh heh; meinasin kirjoittaa, että mielessä, mutta se on valehtelua se!) että tämä on -18K palsta. ;-)

Me tullaan kaikki sitten kyllä kuvaamaan sinua Kukkomies. Täällä meilläpäin mä saisin studionkin lainaan.

*odottaa innolla*

Ihan noin paljon habaa ei mulla ole, muuten kyllä ruumiinmuoto varsin samanlainen. Pärstää ei tuollaiseksi saa ilman kallista kirurgiaa (olen tyystin toisennäköinen)... Varustelu... no... ei mua ainakaan nolota... jos mentäis Steelen kanssa lyö-munalla-päähän kisaa vuoroiskuin en osaa sanoa kummalta lähtis taju ensin ... :D

• SupremeSatan
        Kukkomies kirjoitti:

Ihan noin paljon habaa ei mulla ole, muuten kyllä ruumiinmuoto varsin samanlainen. Pärstää ei tuollaiseksi saa ilman kallista kirurgiaa (olen tyystin toisennäköinen)... Varustelu... no... ei mua ainakaan nolota... jos mentäis Steelen kanssa lyö-munalla-päähän kisaa vuoroiskuin en osaa sanoa kummalta lähtis taju ensin ... :D

kiva kuulla :D Mieluusti vastaanottaisin autenttista kuvamateriaalia sanojesi vakuudeksi...

• la.ra
        Kukkomies kirjoitti:

En pääse mielikuvasta eroon millään. Tarkoitan sitä kisaa...

Taisin juoda vähän liikaa viiniä eilen.

kiva kuulla :D Mieluusti vastaanottaisin autenttista kuvamateriaalia sanojesi vakuudeksi...

mutta mä hankin mielummin Henkilökohtaisia todistajia ;-)

• la.ra kirjoitti:

En pääse mielikuvasta eroon millään. Tarkoitan sitä kisaa...

Taisin juoda vähän liikaa viiniä eilen.

Otan osaa :D

• Kettulaatikossa
        Kukkomies kirjoitti:

lyö-munalla-päähän kisoja oikeasti jossakin? Missä?

• SupremeSatan
        Kukkomies kirjoitti:

mutta mä hankin mielummin Henkilökohtaisia todistajia ;-)

sitten muuta kun sopia aika ja paikka.

• viinikö se villitsee????
        Kukkomies kirjoitti:

Otan osaa :D

Mä arvasin, että kidutat vain meitä. :DDD

• tulen heti
        Kettulaatikossa kirjoitti:

Tullaan muuten heti katsomaan!

Uskoisin useampia ML:ssä vierailevia naisia kiinnostavan tulemaan katsomoon.... nimeä paikka ja aika....

• Kettulaatikossa kirjoitti:

Kyllä mä luulen että jossain kinkyringeissä sellaisiakin järjestetään. Maailmaan mahtuu PAAAALJON kaikenlaista.

Cockfight!

sitten muuta kun sopia aika ja paikka.

Niin, ne kehitysmaan lapset tosiaan tarttis ne A-vitamiininsa ;-)

• viinikö se villitsee???? kirjoitti:

Mä arvasin, että kidutat vain meitä. :DDD

Enhän mä mitään ole tehnyt? :D Kunhan vaan vastaan kysymyksiin joita esitetään.

Mutta jos nyt olen kuitenkin syyllistynyt johonkin kidutuksenkaltaiseen niin ehkä sitä sitten pitää jotenkin ... hyvittää? Hyväilyhän on jo nimensä puolesta vähän kuin hyvittämistä, olisko kevyt niska-hartiahieronta sopiva hinta kokemistasi vääryyksistä? :)

• .......................
        Kukkomies kirjoitti:

Enhän mä mitään ole tehnyt? :D Kunhan vaan vastaan kysymyksiin joita esitetään.

Mutta jos nyt olen kuitenkin syyllistynyt johonkin kidutuksenkaltaiseen niin ehkä sitä sitten pitää jotenkin ... hyvittää? Hyväilyhän on jo nimensä puolesta vähän kuin hyvittämistä, olisko kevyt niska-hartiahieronta sopiva hinta kokemistasi vääryyksistä? :)

JEP!

Lyön tähän lattialle maate, ja odotan sun virtuaalikäsiäsi... Pidän silmät kiinni ja ajattelen sitä Danskuun liittämää kuvaa... heh heh

• ....................... kirjoitti:

JEP!

Lyön tähän lattialle maate, ja odotan sun virtuaalikäsiäsi... Pidän silmät kiinni ja ajattelen sitä Danskuun liittämää kuvaa... heh heh

Siispä juttusi tapahtukoon.

http://youtube.com/watch?v=u6ezd9IJLTw

Ja käteni tekevät taikansa fantasiallesi... :)

• .....................

• kuva kertoo!

Sillä riippuu siitä onko kuva profiilis rohkea vai uhkarohkea mitä kirjoittelet ja mihin sävyyn .Mitallilla on aina kaksi puolta. Sillä rohkeutta kuvan pito vaatii sillä täällä netin ihmeellisessä maailmassa liikkuu vaikka minkälaista porukkaa.

• vänkyrä-nainen

pyörii sata ja yks suurempaa asiaa kokoajan, niin ei sitä oo kerenny tollasesta ajattelemaan oikeen mitään. Nyt kun oikein ajattelemalla alan ajattelemaan asiaa, niin kuvat on ihan kivoja, jossei puolinäkyvät naisen tissit tai miehen paidan alta pursottavat rintakarvat ole pääosassa.

Rohkeuttahan se vaatii...en nyt muuta piirrettä keksi, joka kuvaisi paremmin kuvallisen profiilin omaavia ihmisiä.

• slleen, että

"Voi vittu, että joku voi olla tyhmä!"

• Hard_Talk

No sen perustella että on laittanut kuvan profiilinsa ei voi vielä pitkälle meneviä johtopäätöksiä vetää... ehkäpä hän tykkää kirjoitella tänne ja tutustua ihmisiin...

No onhan se ihan mukava jos on jutellut jonkun ihmisen kanssa pitkään nähdä kuvakin. Se kertoo kuitenkin jotain ihmisen persoonallisuudesta usein...

Se että joku vetää puskasta anonyyminä jotain roolia ja muuten on aivan toisenlainen on hieman hyvittavaa...

Outoa on musta se jos ihmistä aletaan arvostelemaan sen perustella että se on laittanut kuvan profiiliinsa... se kertoo kyllä tästä arvostelijasta jotain...

• Neiti.21

Kyllä muhun on suhtauduttu ennen kuvaa ja kuvan jälkeen kait ihan samalla tavalla ihan niin kuin mäkin suhtaudun muihin julkaisee kuvan tai ei.

Onhan se mielenkiintoista nähdä mutta ei se ihmisestä itsestään mulle ainakaan enempää kerro kuin ne ajatukset mitä täällä muiden kanssa jakaa.

• -k32v-

eipä taida olla väliä, kuvalla tai ilman, ihan sama.

• helmi.

mikä se nyt niin?

• -k32v-
        helmi. kirjoitti:

mikä se nyt niin?

sillä vaan ei olis niinku tälle mitään merkitystä.

• helmi.
        -k32v- kirjoitti:

sillä vaan ei olis niinku tälle mitään merkitystä.

sitte kovin visuaalinen hlö?

• -k32v-
        helmi. kirjoitti:

sitte kovin visuaalinen hlö?

ei täs kyl mitää kotiteattereit oo tarkoitus ollaka..

• helmi.
        -k32v- kirjoitti:

ei täs kyl mitää kotiteattereit oo tarkoitus ollaka..

tää haluis et se ois ja sit tää nykis sitä aina jostai narusta.

• -k32v-
        helmi. kirjoitti:

tää haluis et se ois ja sit tää nykis sitä aina jostai narusta.

semmostaha se joskus on. kaikkee voi haluta. ja halusta se omaki tekemine lähtee..

vaiks sitte se kuvan pitämine profiilis. et se olis vaa niinku kuva profiilis, sou not..

• helmi.
        -k32v- kirjoitti:

semmostaha se joskus on. kaikkee voi haluta. ja halusta se omaki tekemine lähtee..

vaiks sitte se kuvan pitämine profiilis. et se olis vaa niinku kuva profiilis, sou not..

olis sitä nykimässä. ei tällä ois ees nikkiäkään ku sekin tuntus tästä jo ylivoimasen suurelta asialta ku tää ois nii ujo..tästä tuntus et kaikki tuijottas sitä tän nikkiä jo, ni ei tää sit tuntis oloaan mukavaks.

• -k32v-
        helmi. kirjoitti:

olis sitä nykimässä. ei tällä ois ees nikkiäkään ku sekin tuntus tästä jo ylivoimasen suurelta asialta ku tää ois nii ujo..tästä tuntus et kaikki tuijottas sitä tän nikkiä jo, ni ei tää sit tuntis oloaan mukavaks.

"..sana on vapaa ja laitteet liikkumaan on pantu sinua varten tapahtui mitä vaan se on sun elämääs eikä kenenkään muun.."
        ismo alanko

• -k32v-
        -k32v- kirjoitti:

"..sana on vapaa ja laitteet liikkumaan on pantu sinua varten tapahtui mitä vaan se on sun elämääs eikä kenenkään muun.."
        ismo alanko

plää neljä ruusuu tietenki eikä ismo.

• helmi.
        -k32v- kirjoitti:

ismo alanko

et tää ois valinnu väärän nimen. ei tää ois mikää helmi, tää ois ruma ja piikikäs siili joka ois kiertyny palloks. ei sen ois nimeensä tarvinnu kertoo.

• helmi.
        -k32v- kirjoitti:

plää neljä ruusuu tietenki eikä ismo.

koskaa saanu ruusuja.

• Danskuu

Muistan aikoinani kirjoitelleeni miehen kanssa ja kuvan perusteella jees. Tavattuamme lopulta, niin kaikkea muuta, kuva oli muutaman vuoden vanha :/

Tuo oli ennen nykyisia huippu luokan muokkausohjelmistoja. Sen verran paljon tormannyt muokattuihin kuviin, etteivat kuvat kerro minulle, eika merkitse yhtaan mitaan. Paitsi valokuvakansioissa. :))

Sita paitsi kuva on aina yksi kuva ja vanha kuva on vanha, uusi on uusi ja muokattu on muokattu.

• .........

Eikä yksi kuva kerro ihmisen persoonasta mitään, koska eleet ja ilmeet puuttuvat. Kuvassa näkyy vain yksi jähmettynyt silmänräpäys.

• Serpico

Ajatelkaanhan nyt. Kyllä se ilme mikä siinä kuvassa on myös joskus on ollut sillä kuvatulla tyypillä. Ulkonäköä ei myöskään pysty ihan täysin vaihtamaan. Rumentumaan tai kohentumaan pystyy mutta harvoin mitään täydellistä naamanvaihdosta. Kuvaa katsoessa pitää totta kai tajuta, että se on vanha kuva, ja yhä vain vanhenee. Pitää myös tajuta, että se on vain yksi kuva. Okei, mutta jos tietää olevansa ihminen joka tekee pitkällisiä johtopäätöksiä yhden kuvan perusteella, niin on hyvä muistuttaa siitä itseään tai olla katselematta kuvia.

• ........
        Serpico kirjoitti:

Ajatelkaanhan nyt. Kyllä se ilme mikä siinä kuvassa on myös joskus on ollut sillä kuvatulla tyypillä. Ulkonäköä ei myöskään pysty ihan täysin vaihtamaan. Rumentumaan tai kohentumaan pystyy mutta harvoin mitään täydellistä naamanvaihdosta. Kuvaa katsoessa pitää totta kai tajuta, että se on vanha kuva, ja yhä vain vanhenee. Pitää myös tajuta, että se on vain yksi kuva. Okei, mutta jos tietää olevansa ihminen joka tekee pitkällisiä johtopäätöksiä yhden kuvan perusteella, niin on hyvä muistuttaa siitä itseään tai olla katselematta kuvia.

Profiilikuvasta näkee kyllä yleensä sen että ihminen siinä on. Muuta se ei kerro, eikä tarvitsekaan. Kuva saattaa myös johtaa harhaan jos esim. ulkonäöllä on tärkeä merkitys.

• la.ra

että henkilö uskaltaa seistä sanojensa takana.

Tulee jotenkin henkilökohtaisempi kontakti, joskin esim. omalla kohdallani kuvani ovat aina olleet sellaisia, ettei niiden perusteella minua vahingossakaan tunnista kadulla tai edes työpaikalla.

• Marie-Cecile

on mukavaa nähdä minkä näköinen tyyppi on nimimerkin takana. Ja jokainen joka on kuvan kanssa galleriassa on mielestäni rohkea, koska silloin on valmis kohtaamaan tuntemattomia ihmisiä, jotka tunnistavat ja tietävät millainen ihminen on, ilman, että itsellä on sellaista etuoikeutta.

• *Tyrkky*

Huomiohakuinen, kehuja kaipaava, epävarma ihminen.

Kuva ei tee keskustelusta yhtään sen persoonallisempaa vaan pinnallisempaa.

Jos on vahvat, älykkäät ja hyvinperustellut mielipiteet eli painavaa sanottavaa niin pinnallisuuksilla ei ole niin väliä.

• Marie-Cecile
        *Tyrkky* kirjoitti:

Huomiohakuinen, kehuja kaipaava, epävarma ihminen.

Kuva ei tee keskustelusta yhtään sen persoonallisempaa vaan pinnallisempaa.

Jos on vahvat, älykkäät ja hyvinperustellut mielipiteet eli painavaa sanottavaa niin pinnallisuuksilla ei ole niin väliä.

tuolla kommentilla melkein teki laittaa ihan periaatteesta galleriaan kuva.

Miten kuva voi tehdä keskustelusta pinnallisempaa?

• Kettulaatikossa

että suhtautuminen muhun muuttui, kun vilautin kuvaani joskus taannoin. En välttämättä osaa yksilöidä miten, mutta jotenkin.

Voihan se tietysti johtua siitäkin, että olen nyt harvemmin tänne kirjoitellut.

• ..........

Millä tavalla muuttui?
        Voisko yksi syy olla se että olet kaunis? Naiset eivät uskalla olla kanssasi erimieltä jottei heitä leimattaisi kateellisiksi ja miehet alkoivat puhumaan höpöjä kun olivat ihastuneita?
        Huomasin silloin itsekin että aikamoisen sensaation aiheutit ;)

• Kettulaatikossa
        .......... kirjoitti:

Millä tavalla muuttui?
        Voisko yksi syy olla se että olet kaunis? Naiset eivät uskalla olla kanssasi erimieltä jottei heitä leimattaisi kateellisiksi ja miehet alkoivat puhumaan höpöjä kun olivat ihastuneita?
        Huomasin silloin itsekin että aikamoisen sensaation aiheutit ;)

tämän muotoilisi... oikean syyn tietää varmasti vaan asianosaiset itse, enkä nyt rupee mitään nikkejä esille vetämään.

Tuntuu vähän kuin olisin jossain lasivitriinissä nykyään. Etäisyyttä on otettu. Mulle ei enää heitetä sellaista hassua tai riehakasta läppää/ sellaisia puoliprovokatiivisia heittoja mitä ennen.

Ja joo, vääntäminen puuttuu kokonaan.

Sit mut jätetään pois näistä "millainen & kenen kanssa"- sisäpiirigallupeista. (Ei sillä että niitä kaipaisin.)

Aikanaan pääasiassa puskista tuli syytöksiä, että valehtelen ulkonäöstäni, olen feikki, luulen liikoja tms. Näitä ei ole sen koommin tullut.

Miksi sitten pistin kuvan näkyviin... Niissä joiden kanssa keskustelin, oli aika paljon kuvallisia. Ajattelin että olisi reilua näyttää omakin naama. Ja jos olen rehellinen, niin kai mä hieman provosoiduin noista syyttelyistä.

Ehkä mä vielä liukenen palstalta ja tulen toisennimisenä takaisin, niin ei tarvi täällä lasivitriinissä yksinään kökkiä. :)

• viilisniilis
        Kettulaatikossa kirjoitti:

tämän muotoilisi... oikean syyn tietää varmasti vaan asianosaiset itse, enkä nyt rupee mitään nikkejä esille vetämään.

Tuntuu vähän kuin olisin jossain lasivitriinissä nykyään. Etäisyyttä on otettu. Mulle ei enää heitetä sellaista hassua tai riehakasta läppää/ sellaisia puoliprovokatiivisia heittoja mitä ennen.

Sit mut jätetään pois näistä "millainen & kenen kanssa"- sisäpiirigallupeista. (Ei sillä että niitä kaipaisin.)

Aikanaan pääasiassa puskista tuli syytöksiä, että valehtelen ulkonäöstäni, olen feikki, luulen liikoja tms. Näitä ei ole sen koommin tullut.

Miksi sitten pistin kuvan näkyviin... Niissä joiden kanssa keskustelin, oli aika paljon kuvallisia. Ajattelin että olisi reilua näyttää omakin naama. Ja jos olen rehellinen, niin kai mä hieman provosoiduin noista syyttelyistä.

Ehkä mä vielä liukenen palstalta ja tulen toisennimisenä takaisin, niin ei tarvi täällä lasivitriinissä yksinään kökkiä. :)

Multa jää kaikki hauska aina näkemättä :(. Mä en nähnyt sun kuvaa! Oon niin utelias, etten kestä.

tekis mieli sanoa, että narttu(tyttökettuja kutsutaan nartuiksi), mut sanon, kuulespas tyttö.

>Mulle ei enää heitetä sellaista hassua tai riehakasta läppää/ sellaisia puoliprovokatiivisia heittoja mitä ennen.

Mä sanon omasta puolestani suoraan sen, että en pääse enää sun juttuihin nk. mukaan, mut et säkään tunnu pääsevän mun juttuihin mukaan. Eikä siihen mitään yhtä syytä mun mielestä ole olemassa, en kuitenkaan usko sen kuvan julkaisemisen vaikuttaneen siihen.

Ehkä täs meidän 'suhteessa' on sellanen irtiottojakso menossa. Kyllä mä kuitenkin luen sun jutut aika pitkälti edelleenkin, ne vaan eivät aiheuta kommentointia täältä päin.

• ei voi muuta sanoa
        viilisniilis kirjoitti:

Multa jää kaikki hauska aina näkemättä :(. Mä en nähnyt sun kuvaa! Oon niin utelias, etten kestä.

ja korvien välistäkin näyttää löytyvän. Onnekas mies sillä.

• Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

tekis mieli sanoa, että narttu(tyttökettuja kutsutaan nartuiksi), mut sanon, kuulespas tyttö.

>Mulle ei enää heitetä sellaista hassua tai riehakasta läppää/ sellaisia puoliprovokatiivisia heittoja mitä ennen.

Mä sanon omasta puolestani suoraan sen, että en pääse enää sun juttuihin nk. mukaan, mut et säkään tunnu pääsevän mun juttuihin mukaan. Eikä siihen mitään yhtä syytä mun mielestä ole olemassa, en kuitenkaan usko sen kuvan julkaisemisen vaikuttaneen siihen.

Ehkä täs meidän 'suhteessa' on sellanen irtiottojakso menossa. Kyllä mä kuitenkin luen sun jutut aika pitkälti edelleenkin, ne vaan eivät aiheuta kommentointia täältä päin.

sanomatta että on niitäkin nikkejä, joiden "käytös" ei mitenkään poikkea entisestä.

Enkä nyt tarkoittanut sua (r_e) tällä muutoksella, muistaakseni meidän "yhteisellä taipaleella" on ollut aina välillä hiljaisempia jaksoja. Enkä kyllä Viilisniilistäkään meinannut.

Mietin myös että ehkä se jotenkin näkyy rivien välistä että olen surullinen (en halua kertoa miksi). Ehkä en senkään takia vedä puoleeni hauskaa sillä tavoin kuin ennen.

Vaikea sanoa, arvailua kaikki.

sanomatta että on niitäkin nikkejä, joiden "käytös" ei mitenkään poikkea entisestä.

Enkä nyt tarkoittanut sua (r_e) tällä muutoksella, muistaakseni meidän "yhteisellä taipaleella" on ollut aina välillä hiljaisempia jaksoja. Enkä kyllä Viilisniilistäkään meinannut.

Mietin myös että ehkä se jotenkin näkyy rivien välistä että olen surullinen (en halua kertoa miksi). Ehkä en senkään takia vedä puoleeni hauskaa sillä tavoin kuin ennen.

Vaikea sanoa, arvailua kaikki.

mä kerran sulta jo kysyinkin, et miks olet noin alakulosen kuulonen. Niin, tai en siis kysynyt, kun 'lähetä'-napin siasta painoin sit 'keskeytä'-nappia, ku ajattelin, että et halua asiasta tääl puhua.

>muistaakseni meidän "yhteisellä taipaleella" on ollut aina välillä hiljaisempia jaksoja

Heh, mun mielestä meidän yhteiselle taipaleelle on mahtunut vaikka minkälaisia jaksoja ja se on mukavinta, että vaikka olis hiljastakin pitkään, ni sitteku puhutaan, ni sitte kans tajutaan. Eikä siinä sen kummempaa selittelyä tarvii.

:)

• Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

mä kerran sulta jo kysyinkin, et miks olet noin alakulosen kuulonen. Niin, tai en siis kysynyt, kun 'lähetä'-napin siasta painoin sit 'keskeytä'-nappia, ku ajattelin, että et halua asiasta tääl puhua.

>muistaakseni meidän "yhteisellä taipaleella" on ollut aina välillä hiljaisempia jaksoja

Heh, mun mielestä meidän yhteiselle taipaleelle on mahtunut vaikka minkälaisia jaksoja ja se on mukavinta, että vaikka olis hiljastakin pitkään, ni sitteku puhutaan, ni sitte kans tajutaan. Eikä siinä sen kummempaa selittelyä tarvii.

:)

eipä oikeastaan mitään lisättävää. :)

• Aurinko79-

Mun mielestä on ihan kiva tietty nähdä minkänäköisen ihmisen kanssa kirjoittelee, muttei sillä mitään merkitystä sinänsä ole.

Ainoastaan jos kuvana on jokin "tyrkkykuva" voin ehkä hiukan miettiä mitä sellainen ihminen on hakemassa, mutta jokaisellahan on oikeus laittaa itsestään juuri sellaisia kuvia nettiin kuin haluaa eli jokaisen oma asia.

• Serpico

Muokkaa mielipiteitä. Pitää muistaa tajuta että omat mielikuvat eivät välttämättä ole oikeita. Minusta on mukava tietää minkä näköinen tyyppi siellä toisessa päässä on. Vaikka eipä tuolla ihmeempää merkitystä lopulta ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      969
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      774
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      538
    8. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      100
      528
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    10. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    Aihe