Mielenkiinnosta kysyn

lomat

jos olisit menossa naisesi kanssa hänen vanhempiensa luo viikoksi lomaa viettämään. Vastassa olisi erittäin vaikea appiukko, joka löytäisi kaikesta tekemästäsi virheitä (mustasukkainen tyttärestään). Miten kestäsit viikon? Vai kestäisitkö? Mitä tekisit?

11

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista appiukkoa

löytyisi. Mutta näin hypotettisesti. En oikeastaan välittäisi paskan vertaa appiukon mielipiteistä. Ei minun tarvitsisi sen appiukon kanssa elää. Ei appiukon eikä hänen mielipiteiden kanssa.

Miten nainen taas kestäisi vaativan ja arvostelevan anopin? Pystyisikö olemaan välittämättä omistushaluisen anopin mielipiteistä?

• !!!!!!!!!

pakkaisi tavaransa ja lähtisi viettämään oikeata lomaa! Kokemusta on!!

• olematonta...
        !!!!!!!!! kirjoitti:

pakkaisi tavaransa ja lähtisi viettämään oikeata lomaa! Kokemusta on!!

hattuani. Harvinaista hämeväen joukossa.

• appiukon urputuksista.

Todennäköisesti sopisin naisystäväni kanssa etten lähde mukaan.

Mikäli pakko saattaisin todeta "Et itsekkään ole onnistunut, kun sai tälläisen vävyn" tai saattaisin antaa kynän ja paperin, todeten "Haluan valituksenne kirjallisena" (mikäli aiot käyttää tätä, ota kynä ja paperi mukaan).
      Mikäli ei ottaisi vastaan miettisin ääneen kuinka narsistinen appiukko voi olla, haukkuu toisia eikä osaa edes kirjoittaa.

• muka vittuilis mulle? Hyvin epätodennäköinen tilanne.

Mä oon huomannu, että niitä tyttärien isiä jännittää ne vävyn tai vävyehdokkaan tapaamiset enemmän kuin itseä. Jotta, jos ne ei autotallissa piilossa sitä koko aikaa ole, ni ei kyl poikkipuista sanaakaan ole sanoneet. Jos ny yleensä mitään ovat puhuneet.

• Siis, miniähän tekee anopin mielestä kaiken väärin, ja vaikkei tekiskään ni miniästä ainakin tuntuu siltä.

Mut, ei se miehillä samoin toimi.

• Olen aina tullut mainiosti toimeen kaikkien heilojeni vanhempien kanssa, joita nuorempana tapasin. Mutta jos sellainen olisi vastaan tullut, niin olisin tavannut ensimmäisen ja viimeisen kerran. Enhän minä koko sukua ole nainut. Enkä sitä paitsi sukuloisi viikkoa kenenkään nurkissa, vaikka olisi miten joviaalia porukkaa.

• Puhuisin hänelle suoraan ja kertoisin omat ajatukseni suoraan sekä hänen toiminnasta että suhteestani tyttäreensä.

Jos ei auttaisi niin lähtisin veke. Eiköhän aikuinen nainen pärjää vanhempiensa kanssa viikon ajan ilman minuakin. En näe järkeä pilata lomaviikkoani, naisen kanssa voin kyllä viettää varmasti muuten aikaani. Jos se on naiselle ongelma etten halua olla vittumaisten vanhempiensa kanssa niin hän saa itse toimia esipuhujana minulle.

Minusta tuossa ei ole mitään problemaattista alkuunkaan?

• Hizzux

Mitä v*tun ideaa on tapailla jotain vanhempia??

• mut appiukko ehdokkaiden kaa mie oon aina tullu toimeen ainaki loistavasti. Vaikka välillä kyllä käydään värikkäitäki keskusteluja. Mie kun en ota turhaa stressiä niistä jutuista, asiat kiistelee ei henkilöt. Joten vaikka ei nyt tuukkaa sydän ystäviä niin päivää voidaan sanoo ainaki. Kyllähän mies seisoo viikon vaikka päällään jos tiukkapaikka tulee. Sit vastineeks mentäs meille pariks viikkoo kuuntelemaan niitä toisia appivanhempia.. :D

• scale

ja anoppi rämpyttää molemmat jo harppua, joten ei oo noita murheita enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      989
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      571
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      567
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      537
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe