keppi, mikäs olis hinta laatu suhde kohdallaan. 150-300 egee vois olla kepillä hintaa.
Vai olisko universal shafti ja sen laittas johonki buttiin.
Mikäs olis
2
682
Vastaukset
- The Rat
Paljon pelaavalta ostat käytetyn kepin. On siinä vielä muutama lyönti jäljellä, ja uuden shaftin saa suhteellisen edullisesti sitten kun se aika on.
Olen yhden tuon hintaluokan kepin uutena ostanut. Ei kannattanut. Kolmella sadalla saa jo hyvän käytetyn...
Juu, se ei ehkä ole sitten se uusin malli, mutta teetkö oikeasti sillä mitään? Ja saisitko sitä kuitenkaan tuolla budjetilla? :) - glamoorkeppi
keppi on kaksi osainen oma kotelo mukaan . merkki on glamoor , hyviin käytetty .. hinta 80e . jos kiinnosta .. voit jättää oma puhelin numeroa niin soiteleen heti. [email protected] .
olen itä helsigissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973