Lylleröt pois selästä???

Jaanetteliini

Minä rakastan vesijuoksua. Vesi on ihana elementti ja vedessä minäkin ylimääräisine kiloineni jaksan liikkua.

Teen noin 45 minuutin juoksuja ja tahti on aika kova. Välillä kun on tilaisuus vedän todella lujaa eli altaasta tulee nainen naama punaisena. Kroppa on kiinteitynyt ja lihasvoima kasvanut. Allit ovat ilahduttavasti katoamaan päin. Käyn hallilla joka viikko vähintään 3 kertaa, yleensä neljä tai jopa enemän.

En juokse vedessä laihduttaakseni vaan parantaakseni lihaskuntoa ja muutakin hyvinvointia. Kropan kiinteytyminen on mukava juttu, mutta nyt minua häiritsevät selän lylleröt. Voisiko vesijuoksuun lisätä joitakin liikkeitä/harjoitteita vai pitäisikö kokeilla jotain muuta jumppaa, että saisi selästä lylleröt pois. Ne lylleröt siis sijaitsevat käsien alapuolella ja vyötärön yläpuolella.

Vinkit ja nettilinkitkin aiheesta kiinnostavat.

4

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      sinänsä hassua että mulla ei näy vesijuoksun ja jokapäiväisen kävelylenkin tulokset muualla kuin juuri selässä, josta on hävinnyt nuo lylleröt. Mulla siis oli rasvaa "makkarana" vyötärön yläpuolella ja rintsikoiden alareunan alapuolella. Vieläpä keskellä sitä makkaraa oli poimu... Mutta siis painon pudotessa 6 kiloa on juuri tuo poimu kadonnut ja edestäpäin katsottaessa se makkara madaltunut. Hassua tässä on se, että viime kesän rusketus ei ole ylettynyt tuon poimun sisään, ja nyt selässä on vaaleat raidat siinä kohtaa...

      Jatka vesijuoksua ja vaikka tee kävelylenkkejä lisäksi, reippaita, niillä on ainakin täällä onnistanut!

    • juoksua vaan

      Lylleröt lähtee kun vaan rasvakudos vähenee tarpeeksi kropasta. Ei ole harjoitteita joilla rasva palaisi vain tietystä kohdasta. Jatka vesijuoksua.

      • Jaanettiliini

        "Lylleröt lähtee kun vaan rasvakudos vähenee tarpeeksi kropasta. Ei ole harjoitteita joilla rasva palaisi vain tietystä kohdasta."

        Kiitos vastauksesta. Jatkan kyllä vesijuoksua, enkä odota mitään ihmeitä. Teen sitä lähinnä mahtavan fiiliksen ja kunnon takia.

        Mutta. Miksi mun vatsasta on lähtenyt jumalattomasti lylleröä ja muistakin ruumiin osista, mutta ei selässä mitään muutoksia, jos sitä rasvaa ei saa mitenkään tietysti kohdasta erikseen lähtemään? Ja miksi muissa kuntoilulajeissa kerrotaan tiettyjen liikkeiden kiinteyttävän vatsaa tai niitä alleja. Vai onko se vaan huijausta?


      • Asiat.
        Jaanettiliini kirjoitti:

        "Lylleröt lähtee kun vaan rasvakudos vähenee tarpeeksi kropasta. Ei ole harjoitteita joilla rasva palaisi vain tietystä kohdasta."

        Kiitos vastauksesta. Jatkan kyllä vesijuoksua, enkä odota mitään ihmeitä. Teen sitä lähinnä mahtavan fiiliksen ja kunnon takia.

        Mutta. Miksi mun vatsasta on lähtenyt jumalattomasti lylleröä ja muistakin ruumiin osista, mutta ei selässä mitään muutoksia, jos sitä rasvaa ei saa mitenkään tietysti kohdasta erikseen lähtemään? Ja miksi muissa kuntoilulajeissa kerrotaan tiettyjen liikkeiden kiinteyttävän vatsaa tai niitä alleja. Vai onko se vaan huijausta?

        Eri ihmisillä kertyy rasvaa eri kohtiin ja lähtee kanssa eri tahdissa. TV-shoppien sitä ja tätä paikkaa kiinteyttävät hemputtimet ovat humpuukia ja rahastusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe