Olen vasta aloittanut tämän palstan lukemisen ja vesijuoksusta lukemisen muutenkin.
Yksi asia minua kummastuttaa vesijuoksijoissa. Kun vetää lähes tunnin vesijuoksun, niin eikös siinäkin olisi syytä venytellä? Lenkkiradoilla on venyttelypaikkoja ja usein lenkkeilijöiden näkeekin venyttelevän. Myös salilla käydessäni neuvottiin venyttelemään ja moni sitä tuntui tekevän.
Minä olen jotenkin automaattisesti löytänyt liikkeitä, joita teen altaan päässä eli venyttelen. Kun joka kerta teen monta kertaa noita liikkeitä, eivät lihakseni kiristele ja olo on todella hyvä.
Aluksi ei kukaan hallimme juoksijoista tuntuvat venyttelevän, mutta nyt on sentään jokunen näkyy edes venyttävän selkäänsä.
Venyttelettekö te juoksijat jossain piilossa vai vasta kotona?
Venytykset
Jaanetteliini
2
1075
Vastaukset
- hanne
Minulla tapana venytellä saunassa, jos siellä on vaan on tilaa. Ja voihan suihkussakin venyttää esim reisiä. Tai altaan reunalla. Jalkojahan siinä lähinnä pitäisi venyttää.Käsiä en käytä nykyään juoksussa oikeastaan ollenkaan. Ne liikkuvat sivulla samanlailla kuin tavallisessa juoksussa eli aika rentona.
- Jaanettiliini
Kiitoksia vastauksesta. Eli joku sentään venyttelee lisäkseni.
Minä teen aina venytysliikkeet. Teen niitä myös välillä ja hillitsen sillä erilaiset kramppaukset yms. Seuranani olleilla ihmisillä on tullut suonevetoa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423