Pieni nainen, tiukat vehkeet?

Se iso mies...

Kröhöm, en tiedä liittyykö aivan tälle palstalle mutta kyselempähän kuitenkin...

Kyse on siis naisen "siitä". Jos on 170-180 senttinen ja sirojalkainen hoikka nainen, niin onko hänellä väistämättä mahdottoman tiukka pimppa?

Ja jos näin on niin, mitenkä se vaikuttaa jos mies on iso ja kohtuu lihaksikas? Siis idealla että voiko tuollaisella sirolla naisellla olla liian tiukka rako niin että seksistä tulee miehelle tuskaista, ei nautittavaa... vai?

Onko ihan kuolleena syntyny kombinaatio?

24

7812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tv: tk-lääkäri

      juu on se niin, että joillain naisilla on niin tiukka pimpero, että miehellä sit juuttuu vehje sinne kiinni, jos siis ylipäänsä saa sen sinne sisälle. Tällä terveyskeskuksessa me olemme irrottaneet toisistaan monta tällaista tapausta. Yleensä se lähtee irti ihan tavallisen liukasteen tai ruokaöljyn avulla, vaikeissa tapauksissa miehen keppi leikataan paikallispuudutuksessa poikka ja sit se irronnut keppi kaavitaan naisen sisältä pois ja jos ei ole ehtinyt pilaantua, ommellaan takaisin mieheen kiinni paikallispuudutuksessa.

    • Arska tehtaassa

      Kyllä se pienillä naisilla on tiukempi.Mutta kannattaa pitää lusikka ja liukaste lähellä jos sattuu juuttumaan..

    • että sitäkään

      voi ulkoisesti päätellä, kuten ei miehistäkään. Joskus on ollut jotain puhetta siitä, että isompilanteisilla naisilla olisi lantionpohjalihaksissa enemmän painetta ja he olisivat lihaisempia sieltä, siis tiukempia kuin pienempilantioiset tytöt. Vaikka oma kokemus on että isot tytöt on olleet tiukempia, en varmuudella voi sanoa, kaikkia naisia kun ei ole tullut kokeiltua.

      • ?nainen?

        tiukempi tavara. Näin se menee!


      • Normi mies

        Olen kuullut kanssa että laardi tiukentaan naisen vatsaonteloa ja näinollet tekee alapäästä tiukemman. Lisäksi pullukoita varmaan pannaan harvemmin niin he ovat jääneet pienen kitkat takia tiukemmiksi. Pulleet on muutenkin kuivempia, sieltä.


      • neito -86
        Normi mies kirjoitti:

        Olen kuullut kanssa että laardi tiukentaan naisen vatsaonteloa ja näinollet tekee alapäästä tiukemman. Lisäksi pullukoita varmaan pannaan harvemmin niin he ovat jääneet pienen kitkat takia tiukemmiksi. Pulleet on muutenkin kuivempia, sieltä.

        itselläni leveä lantio ja tiukka on, mut minkäs minä lantiolleni voin... pitäiskö sen sitte olla ohut? kyllä mulla vyötärökin löytyy...

        ärsyttävä negatiivinen asenne :(


    • kuvaamasi kaltaisesta

      mutta oli todella tiukka ja hyvällä tavalla... kaiholla muistelen. :)

      Eikö se liity jotenkin lantionpohjan lihaksiinkin, yleensä hoikalla ja sporttisella nuokin paikat paremmassa kunnossa.

    • normi mies

      Kääpiöitä en suosittele panemaan, koska penikseesi saattaa naisen alapään krampissa tulla ruhjeita ja se voi murtuakin. Kokemusta on. Oma vehje oli lastoitettuna paketissa pari viikkoa ja siitä jäi vähän käyrä vasemmalle. En tiedä aloitinko seksin liian aikaisin vamman jälkeen.

      Tuollaista 170 - 180 senttistä naista voit uskaltaa panna, kunhan olet varovainen. Katso ensin vielä naisen suuta, jos suu on pieni niin alapääkin on pieni. Lisäksi isovarpaan ja keskivarpaan väli on hyvä suoraan verrannollinen vaginan kokomittari.

      Onnea yritykselle!

      • ......haluan todellakin tietää

        Kerro ihmeessä, mikä se varvas-juttu on? ja miten siitä voi päätellä vaginan tiukkuuden?


      • lailla

        Sinulla on siis oikein penisluu, jos kerran oikein vehje murtui ja lastoitettiin ? Sinä se kova jätkä olet - karhun anatomia ja kaikkea, murr. Hah hah.

        Jospa se olikin niin, että etusormi murtui tietokonepöydän reunaan kun haaveilit, että näkisit elävän naisen alasti.


      • hjkgtygj
        ......haluan todellakin tietää kirjoitti:

        Kerro ihmeessä, mikä se varvas-juttu on? ja miten siitä voi päätellä vaginan tiukkuuden?

        Et voi olla tosissasi!!


      • normi mies
        hjkgtygj kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi!!

        Oi oi kuka voi olla oikeesti niin urpo että ottaa tarinani todesta? Toivottavasti hän viilasi minua linssiin naiviudellaan.


      • normi mies
        lailla kirjoitti:

        Sinulla on siis oikein penisluu, jos kerran oikein vehje murtui ja lastoitettiin ? Sinä se kova jätkä olet - karhun anatomia ja kaikkea, murr. Hah hah.

        Jospa se olikin niin, että etusormi murtui tietokonepöydän reunaan kun haaveilit, että näkisit elävän naisen alasti.

        Juu en ole uskaltanut katsoa alastomia naisia edes tietokoneelta tämän ikävän seksitapaturmani jälkeen. Varmaan joku pelkotila jäi kummittelemaan peniksen äkillisen avomurtuman johdosta. Voi sitä kipua, ihan kylmät väreet vieläkin kulkeen katkarapuani pitkin.

        Vielä joskus minä uskaltaudun heittäytyä tuntetteni viemäksi ja annan veitikkani jäykistyä vapaasti tuulessa!


    • eps

      perusteella sanoisin, etteivät liity toisiinsa millään tavalla.

    • Isompi nainen

      No huh´,huh..meinaatko että koko korreloituu sitten pimpan kokoon..

      Kylläpä olisi helppoa sitten naistenkin katsoa että,jaahas onpa "iso" mies kaikin tavoin...

      Se on ikävä kyllä arvoitus,kummallekin osapuolelle ennen ensimmäistä kertaa..

      Synnyttäneellä naisella saattaa olla tiukempi kuin ei synnyttäneellä,ihan johtuen lantionpohjalihas harjoituksista joita lähestulkoon joka nainen joutuu synnytyksen jälkeen harrastamaan..kun taas tiukkakroppaisella aerobicmisulla ei välttämättä ole paikat kunnossa..http://www.karjalanheili.fi/?Lehti[luejuttu]=5191

      • normi mies

        Jo on melkoista urbaania legendaa joka totena lukee terveys lehdessä, jonka seuraavalla sivulla mainostetaan mieskuntoa parantavia homeopaattisia lääkkeitä.


      • Isompi nainen
        normi mies kirjoitti:

        Jo on melkoista urbaania legendaa joka totena lukee terveys lehdessä, jonka seuraavalla sivulla mainostetaan mieskuntoa parantavia homeopaattisia lääkkeitä.

        ...
        Mitäpä jos ihan itse etsisit tietoa?
        Se on fakta että kaikenlainen hyppiminen ja pomppiminen,todellakin vaikuttaa lantionpohjalihaksiinkin.

        Samoin ylipaino.

        Se vaan on niin ettei voi tietää ennenkuin kokeilee


    • ja piukka pakkaus

      olen 160 pitkä ja painan 80 kiloa.mulla oli silloin kun painoin 20 kiloa vähemmän tiukka ja vielä yhä vaikka painan 20 kiloa enemmän.paino ei siihen vaikuta.vaan mielestäni ruumiin rakenne.olen leveälantioinen,mutta lihaksikas.pohkeet isot ja lihaksikkaat ja muuten aika siro-pieni leuka.ja on tosiaan tiukka mulla!kuulemma joillaan hoikilla ja hyvännäköisillä voi olla pirun väljä.mulla´on kyl kadetkin kun lapsella ja pieni jalka.siitäkin sen varmaan voi arvella,miten pieni käsi on.

      • Anonyymi

        Ainoa mikä ratkaisee on lihakset ja anatomia,ei voi päätellä kellä on tiukkajakellä ei,olen tavannu tiukan tukevan kun ei ollut seksiä harrastanut paljoakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa mikä ratkaisee on lihakset ja anatomia,ei voi päätellä kellä on tiukkajakellä ei,olen tavannu tiukan tukevan kun ei ollut seksiä harrastanut paljoakaan

        Ei se seksin määräkään vaikuta.


    • Anonyymi

      Nyt ollaan kyllä pysähdytty elämän perimmäisen kysymyksen äärelle, ei hyvä helvetti

    • Anonyymi

      Jos ei synnyttämisen jälkeen ole ommeltu paikkoja kunnolla kasaan, on se kaiken kokoisilla löysä.

    • Anonyymi

      Siis jos nainen palautuu sieltä täysin samaksi kuin ennen vaikka synnytyksen jälkeen niin mitäpä lottoot vaikuttaako luulemasi seikat ollenkaan 😂 Eei. Ja sitä paitsi voi palautua jopa tiukemmaksi. Ei sillä painolla ole tekemistä asian kanssa tai siroudella. Mietipä fysiikkaa. Joku todella iso voi tuntua tosi tiukalta. Mietipä miks😂

    • Anonyymi

      Ei noilla ole yhteyttä. Sen kun vaan nait jos naama näyttää hyvältä ja kroppa on kunnossa. Niin minä tekisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe