AUTTAKAA! YHDISTYNEET KULMAKARVAT..JNE

::::______

Moi!Auttakaa joku oon karvainen apina. Ihan kuin olisin muuttumassa ihmissudeks. Auttakaa!! Mun kulmakarvat on kasvaneet yhteen jo 3 vuotiaana ( vauva kuvista huomasin ..) Mul on alapäässä kauhee karvoitus melkenpä mustaa karvaa täynnä. Ärsyttää. Napaan asti ulotuvat karvoitus. Ja tummat viikeset. Oon vasta 13 vuotias. Mitä voisin tehdä? Ainakin naama karvoitukselle millään muulla ei oo viel ainakaa välii ku et saisin viikset ja kulmakarvat hienoiks. Siis viikset pois ja kulmakarvat hienoiks. En hakuis nyppii niit.

20

9199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai vastaava

      käviskö jokin sähköinen pieni epilaattori nenä- ja kulmakarvoille tarkoitettu tai vastaava? jossain kuvastostossa muistaakseni oon joskus nähnyt et semmosia myydään ja ostos Tv:stä. Toisena vaihtoehtona vois olla jokin karvojenpoistoaine mikä tarkoitettu herkille genitaalialueille. Jossain pakkauksissa myös mukana niitä liuskoja jolla ne karvat sitten repäistään nopeasti pois. Joskus liika karvankasvu mainitsemillasi alueilla saattaa myös viitata jonkinlaiseen hormonitilan epätasapainoon/häiriöön, joten lääkäriltä tai muulta alan asiantuntijalta saattaisi löytyä apua tilanteeseesi riippuen oletko poika vai tyttö(?), sillä myös joskus myös tytöillä ja naisilla saattaa ilmetä karvankasvua viiksien alueella.

      • laite

        "käviskö jokin sähköinen pieni epilaattori nenä- ja kulmakarvoille tarkoitettu tai vastaava? jossain kuvastostossa muistaakseni oon joskus nähnyt et semmosia myydään ja ostos Tv:stä."

        Tuosta selostuksesta päätellen ei ole kyse epilaattorista vaan laite vain leikkaa karvan poikki. Oikea epilaattori on niin isokokoinen ettei sillä pysty ainakaan kovin tarkasti edes kulmakarvoja ajelemaan. Vaikka käytän säännöllisesti epilaattoria, kulmat nypin pinseteillä.


    • naila

      minullakin kasvoi juuri noin 12-13v karvoja huulten yläpuolilla. vielä ärsyttävän tummia. lopulta uskaltauduin ostamaan pieniä Veet-vahaliuskoja ja vedin niillä pari kertaa viikset. oli kyllä mahtava tunne kun pysty käyttämään meikkivoidetta ja puuteria normaalisti!:D eikä viiksistä huomauteltu.. sen jälkeen ei ole kasvanut takas. eikä muuten sattunutkaan ollenkaan! kulmakarvojen kanssa otin myös itsestäni niskasta kiinni, annoin siskolleni pinsetit ja pyysin nyppimään kerralla hienoiksi. se sitten sattukin, mutta oli ihanaaa kun näki siistit ja kauniit kulmakarvat pensaikon sijaan! nyppimiseenkin tottuu, usko pois. nykyään ei edes tunnu missään! ainut mikä harmitti oli se, etten uskaltanut aiemmin ryhtyä tositoimiin, kärsin sen parisen vuotta karvoituksesta. tuumasta toimeen vaan!

    • Julia <3

      nii mullakin on yhdistyneet kulmakarvat!!!!!!!

    • 14v poika joka suree

      eeeiiiikä, tulin tänne että löytäisin keinon saada mun yk:t pois, eipä auttanut :/

      • sertyr

        Nypit vain pinseteillä ne häritsevät karvat silmien välistä pois ja that's it. Menee noin minuutti.


    • ;((

      mullakin on yk:t ja haluisin ne pois ei ne mitkään isot oo mutta oon nyppiny niitä ja en jaksa enää nyppiä , miten ne saa lopullisesti pois ??!!

    • jootervwwe

      hyvä kysymys että miten ne saa lopullisesti pois...ei varmaa mitenkää :D muaki alkaa v1tuttaa tää kulmakarvojen nyppimine vaik en kauheesti nypikkää mut silti..ja jos joku osais vastaa tähä kysymyksee pliis! ku mul kasvaa pikkase jotai vaaleit karvoi kulmakarvojen välis siin melkeenpä otsas ni voinko nyppii niit ihan pinsetil vai sheivaanko? =)

      • *_*

        Älkää koskaan sheivatko!!kulmakarvoista tulee paksummat ja ne lisääntyy!!ite kokeilin kun mul oli yks karva kulmien välis sit kun sheivasin niistä tuli kolme karvaa mua nyt vituttaa ihan paljon!!


      • Anonyymi

        Ite ainaki oon yrittäny sheivata niitä mut ne kasvo vaa paksumapana takas ja tulk hirveen jäljet siskotki huomauttelee ja kysyy "sheivassikko taas kulmakarvoja' mut ois ihan kiva jos joku kertois miten ne saa pysyvästi pois ku mul on niinku mustat kulmakarvat ja pikkasen alkaa ärsyttää ne jos joku vois auttaa ja kertoo mite ne saa pysyvästi pois,kiitos.♡


    • mirellasiiiiiiii

      oon 13 v ja nypin mun kulmat säännöllisesti ja ei nyppimine oo ees paha ? kulmii ei muute ainakaa kannata sheivaa tai tulee oikeesti iha järkyttävän näköset .

    • PercApina

      Repesin jo pelkälle otsikolle. :D

      "YHDISTYNEET KULMAKARVAT" ... kuulostaa jollekin järjestölle... niinku yhdistyneet kansakunnat jne. >X'D Ei hel kuolen.

      Anywayss... Totaa käy vahauttamas, lähtee juurineen. Uusi käsittely muutaman kerran ja karvankasvu siitä vahatulta alueelta hidastuu = pysyy kauemmin karvattomana ja silosena.

      PercApina kiittää.

    • jarmo2679

      oon 13 ja mul on sama ongelma en jaksa nyppiä koko ajan ja miten saan lopullisesti pois ja oks se totta et jos nyppii nii seuraaval kerrall siit kasvaa puolet nopeemin kuin ennen

      • *_*

        Joo


      • Anonyymi

        Ei oo mut jos sheivaat tule järkyttävän näköset käy vapauttamassa jos pystyt nii pysyy pari viikkoo silosena.♡


    • hgdhsghigr

      kun oot nyppiny ja ei oo enää yk on mukava tunne

      • 14v

        Mää ainaki vaa otan partakonee ja pistän vaa keskeltä sillee sivuttai tarkkaa nii kyllähä ne lähtee siitä


    • Pliis auttakaa :(

      mä oon 13v Poika ja mul on sormis ja kädes (ei kämmenel vaa toisel puolel) karvoi auttakaa miten saisin ne pois? ne on kuulemma ihan komeet mut musta ihan vitun ällöttävät auttakaa! en oo mikää trolli... mahollisesti sellane mikä ei maksais paljoo?ne ei oo muuten tullu murrosiäst = Pelkään et ne kasvaa viel pidemmiks! ;(

    • 14vboe

      Joo tota... Itellä oli yhdistyneet kulmakarvat ja kaverit vittuili mulle niistä kokoajan. Päätin että mulle ei vittuilla ja otin partahöylän käteen vetäsin keskeltä poikki ja hyvä tuli. Suosittelen tätä tekniikkaa koska se on helppoa nopeaa ja suhteellisen kivutonta. HOX: jos te ajattelette "otanpa tuosta uuden partaterän ja vähän parranajo vaahtoa." älkää saatana tehkö sitä ainakaan ilman että olette käyneet saunassa/suihkussa koska itse arviolta kolme tuntii sitten tein näin ja veren tulo ei lakkaa.

    • Anonyymi

      Mitne yk: n saa pois ilman että joutuu ostaa jotain epilaattoria

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe