sinua iskemismielessä ravintoloissa / yökerhoissa??
Kun kerta kysyn niin vastaan itse ensimmäisenä:
>>> minua lähestyvät rohkeasti n. 10 vuotta vanhemmat, usein hyvin säilyneet 40 vuotiaat naiset.
Ihan kiva Juttu että kiinnostusta heiltä löytyy =)
Ikäiseni päälle 3-kymppiset sinkkunaiset ovat aika happamia..
Mies: millaiset naiset
17
1015
Vastaukset
mielikuvitusnaiset.
- siis..
TÄH?
- vois yhtyä.
Viimeks viime viikolla olin naistentansseissa seinäruusuna.
Onko naistentansseissakin tilanne nykyään se, että miehen tulee hakea? Siltä ainakin vaikutti.
- lesti---
mutta tuskinpa siellä(kään) kukaan lähestyisi.
- nuo
Nettideitit, mites siellä?!
- lesti---
nuo kirjoitti:
Nettideitit, mites siellä?!
Olen ymmärtänyt että ne naiset ovat rumemman puoleisia. Ja on tässä elämässä muutkin asiat vähän pielessä kuin pelkkä sinkkuus.
rahikaisella, aikalailla vanhemmat muakin. Siis silloin kerran kymmenessä vuodessa kun kukaan lähestyy.
Vanhin joka on mut baarista iskeny, oli 3 vuotta vanhempi, nuorin on ollu 11 vuotta nuorempi ja tohon väliin ne sit asettuu.
- vanhemmat naiset
lähestyvät ja sitten harvemmin 10-15v nuoremmat, yksinhuoltajat myös, tai oikeastaan lähes aina ovat niitä. Yli 30v ikisinkkunaiset taitavat pohjimmiltaan pelätä miehiä, tai jotain muuta erikoista löytyy usein taustalta, ettei niihin kannata itsekään aikaa haaskata.
Naispuoliset kaverit selvitti tän keskenään. Ne jotka lähestyy mua on kuulema amiksen näkösiä vähän vanhempia naisia tai sit urheilija tyyppiä...
- ???
on amiksen näkönen?
??? kirjoitti:
on amiksen näkönen?
mut nää viittas sellaseen tanakka vartaloiseen äänekkääseen tyttöön jolla oli pidennetyt hiukset jotka oli kuulema huomannu välittömästi keinotekoiseksi. Ja tietysti tyttö oli tanakassa humalassa. :D Varmaan nuo tekijät vaikutti siihen määritykseen.. Tietysti pukeutuminen mustaan toppiin ja matalalantioisiin farkkuihin sekä bootseihin voi vaikuttaa asiaan...
- halach-uinic
20 - ikäiseni päälle kolkyt..
Ihan kiva Juttu että kiinnostusta heiltä löytyy =)
vanhemmat
Joskus juu nekin..
Ikäiseni päälle 3-kymppiset sinkkunaiset ovat aika happamia..
hmm.. pettymyksen ensiaskeleita? - Petter X
Jostain syystä mua usein lähestyy kaikki oudoimmat tapaukset. Esim. muijat jotka kirjaimellisesti loppuillasta tanssivat vessapytyn kansi kaulassaan!:-D No, kaipa siitä muovirinkulasta saa kaulakorun jos ei ole varaa ostaa kultaa.
Vanhin intiimiä kanssakäymistä ehdottanut on ollut noin 20 vuotta minua vanhempi. Useimmiten minusta kiinnostuneet naiset ovat minua noin 3-6 vuotta nuorempia.
- sarvikuonokas
Pyrin välttelemään paikkoja joissa pyörii naisia 30 .
Enpä ole yhteistä piirrettä löytänyt..
Eniten ehkä muutaman vuoden itseäni vanhemmat. - scale
lähinnä ilotytöt, kotimaassa en juurikaan käy baareissa.
Silloin harvoin kun olen käynyt ravintolassa ja ollut ilman puolisoa liikenteessä, kun joku on tullut juttelemaan, on ne naiset olleet pääsääntöisesti räkä poskella.
Elikkäs olen ilmeisesti kännisten naisten suosiossa, mikä vitun meriitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60844
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111793- 48677
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla225660- 46589
- 57560
- 76533
- 22526
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91520Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37500