Taivaaalliset sipsit takaisin suomeen!
Estrella Salt&winegar chips
10
2272
Vastaukset
- Allekirjoitan
Allekirjoitan
- Takaisin!
alt & vinegarit oli parhaita
- Fanitus
Niitä myydään täällä tampereella, ei kyllä estrellan valmistamana. Tampereen tullintorilla. Löysin paikan hetki sitten. Nyt olenki ostanut niitä varastoon reilusti!!
- issyy
Missä täälä? Osta ja punnitse vaimikä onkaan..
- tullintorilla
issyy kirjoitti:
Missä täälä? Osta ja punnitse vaimikä onkaan..
Tullintorin alakerrassa on sellainen kauppa oliko se nyt Makuja Maailmalta tai jotai nii sielt
- tiinale
hyi ne oli aivan kamalia, yhen pussin ostin kerran aikoinaan kun ne sitten myytiin alella pois kaupoista kun ei menneet kaupaks. ite peräänkuuluttaisin taffelin ranch sipsejä..taivaallisia!
- umamimössöä
ne nykyjään on kaikki! Hyi!
Suomessa ei tällä hetkellä millään tunnetulla valmistajalla ole viinietikkasipsejä myynnissä. Ainoastaan jotkut erikoisemmat kaupat myyvät näitä sipsejä. Joskus kuulin, että Kaisaniemen metroasemalla olisi joku pieni kauppa, jolla on myös myynnissä viinietikkasipsejä.
Mutta olisi mukavaa jos nämä tulisivat taas yleiseen myyntiin. Asiastahan voisi tehdä ihan kunnollisen adressin nettiin.- Skeptikko
Väitän että Salt&Vinegar on MAKUNA LIIAN VIERAS SUOMALAISILLE ettei kysyntää löydy tarpeeksi! Omassa kaveripiirissäni ei ainakaan löydy ketään joka rakastais viinietikkaa!!!
Se ei ainakaan riitä tuotteen takaisin tuomiseen että pari ihmistä täällä haluaisi sitä! Ja muita halukkaita tuskin paljon löytyy..
Mutta todistakaa ihmeessä väitteeni vääräksi, jos pystytte!
- namiiiiiiiiiiii
Nyt niitä on sitten tullut kauppoihin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048