Olen 22 vuotias nuori nainen. Olen urheillut koko elämäni esim. yleisurheilua, ratsastusta, tanssia, juoksua, punttista tms. haluaisin todella kovasti kuulua johonkin joukkueeseen, mutta tuntuu, että olen liian vanha!tässä iässä pitäisi olla jo huippu! Tiedättekö ihmiset mikä joukkuelaji olisi mahdollinen? Salibändi?
paras joukkuelaji?
6
357
Vastaukset
- Greenfox
Kirjoitetaan SALIBANDY,
lausutaan SALIBÄNDI.
...että näin...- kamalasti..
No joo joo!! He
- pelaan itsekkin
Suosittelen salibandyä, sitä pelataan sekä veren maku suussa, leppoisasti ja reilulla pelillä. Laji on monipuolinen, tarvitaan koordinaatiokykyä, nopeutta, tarkkuutta, pelisilmää jne. Löytyy eri tasoja, ei tarvitse olla liigapelaaja vaan voi pelata sekä harrastelijajoukkueessa tai puulaakijoukkueessa. Uusia ystäviä saat varmasti, jos vaan uskaltaudut mukaan harjoituksiin. Salibandyä treenataan kauden aikana elo-huhtikuu tasosta riippuen 3-6krtaa viikko, lähinnä lajiharjoituksia. Kesäisin mukana myös lenkkeily, jalkapallo, punttisali, ultimate, uinti ym. 22-vuotias ei ole liian vanha, meidän jengissä on nuorimmat 15vuotiaita ja vanhimmat 35vuotiaita. Löytyy myös sakkeja joissa pelkästään yli 3-kymppisiä äitejä ja 16-vuotiaita teinejä.
Vastaan mielelläni lisäkysymyksiin.- Urheilija nainen
Niin, ajattelin sitä itsekin. Poikaystäväni pelaa sitä aika tosissaan ja olemme kavereiden kanssa käyneet muutamaan otteeseen koittamassa ja raskastahan se on (sillä vaan, että sen pitääkin tuntua jossain!). Hmm, jos uskaltaisi lähteä kyselemään..Kiitos ..
- Urheiluhullu
on hyvä joukkue laji, pelaan itekki ja lisäks urheilen lenkkeilyä, punttia, uimista, tanssia, tennistä, monenlaista jumppaa, pyöräilyä, lumilautailua ym... Tulee melkein joka päivä urheiltua useampaa lajia.
- urheiluja
Miten ois jääkiekko??? Siinä vasta monipuolinen laji...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202373Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3081286- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681