Venytystekniikka

paras?

Mikä olisi paras venytystekniikka, jos haluaa saada jalkaa nousemaan ja kehoa notkistumaan? Olen ajatellut dynaamista venyttely, mutta en tiedä miten ne liikkeet tehdään.

Aikoisin aloittaa ehkäpä jonkun taistelulajin piakkoin. Harrastan nyt parkouria, ja siinä tarvitsisi lisää notkeutta myös.
Nyt olen treenannut pelkkiä lihaksia ja juossut, niin olen tullut armottoman jäykäksi talven aikana.

Voisiko siis joku lähettää hyviä venytystreenejä minulle? Joko linkkinä tai sitten postittaa tänne.
Kiitos.

3

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras?

Minulla on ongelmana myös isot ja raskaat luut. Ne lisäävät painoani. Olen nyt 77 kg painava ja 174 cm pitkä.

• kävi

mutta luuston takia ihmisten väliset painoerot ovat aivan minimaalisia, läskit ja ylipainoiset yleensä selittävät, että he painavat sen takia kun suvussa on raskaat ja isot luut.

tiede kuitenkin todistaa, että samanpituisilla henkilöillä luiden osuus painoerosta on aivan mitätön. eli tämä selitys että suvussa on isoluisia on täyttä paskaa. läski mikä läski jos on makkaraa mahassa.

joo mutta venyttely. laita googleen sieltä löytyy tietoa.

• jumppa1

lihakset ja voima vähentävät liikkuvuutta jos ei venyttele esim. sen jäkleen kun on kaynyt salilla ta lenkillä. muista aina että pitää olla lämmin kun alkaa tehdä jotakin ja alkulämmitelyn jälkeen lyhyet venyttelyt n. 10 sekunnin, jonkun urheilu suoritusken esim. just lenkin jälkeen pitkät venyttelyt n. 1-2 min.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      205
      6578
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      279
      4506
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3585
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      110
      3403
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      61
      3396
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2866
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      254
      2539
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      75
      2427
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe