Venytystekniikka

paras?

Mikä olisi paras venytystekniikka, jos haluaa saada jalkaa nousemaan ja kehoa notkistumaan? Olen ajatellut dynaamista venyttely, mutta en tiedä miten ne liikkeet tehdään.

Aikoisin aloittaa ehkäpä jonkun taistelulajin piakkoin. Harrastan nyt parkouria, ja siinä tarvitsisi lisää notkeutta myös.
Nyt olen treenannut pelkkiä lihaksia ja juossut, niin olen tullut armottoman jäykäksi talven aikana.

Voisiko siis joku lähettää hyviä venytystreenejä minulle? Joko linkkinä tai sitten postittaa tänne.
Kiitos.

3

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras?

Minulla on ongelmana myös isot ja raskaat luut. Ne lisäävät painoani. Olen nyt 77 kg painava ja 174 cm pitkä.

• kävi

mutta luuston takia ihmisten väliset painoerot ovat aivan minimaalisia, läskit ja ylipainoiset yleensä selittävät, että he painavat sen takia kun suvussa on raskaat ja isot luut.

tiede kuitenkin todistaa, että samanpituisilla henkilöillä luiden osuus painoerosta on aivan mitätön. eli tämä selitys että suvussa on isoluisia on täyttä paskaa. läski mikä läski jos on makkaraa mahassa.

joo mutta venyttely. laita googleen sieltä löytyy tietoa.

• jumppa1

lihakset ja voima vähentävät liikkuvuutta jos ei venyttele esim. sen jäkleen kun on kaynyt salilla ta lenkillä. muista aina että pitää olla lämmin kun alkaa tehdä jotakin ja alkulämmitelyn jälkeen lyhyet venyttelyt n. 10 sekunnin, jonkun urheilu suoritusken esim. just lenkin jälkeen pitkät venyttelyt n. 1-2 min.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      78
      4709
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2033
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1732
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1353
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      273
      894
    Aihe