Jos vaimosi/tyttöystäväsi fillari tarvitsee huoltoa tai korjausta niin,
a. korjaat fillarin?
b. vaimosi/tyttöystäväsi korjaa sen itse?
c. vaimosi/tyttöystäväsi vie fillarinsa pyöräkorjaamoon?
d. korjaatte sen yhdessä?
Gallup: Kumpi korjaa?
25
600
Vastaukset
No, viimeksi vein kyllä pyöräkorjaamoon, kun oli motivaatio-ongelmia.
- ..........
Eli viet fillarin korjaamoon? Miksei hän vie sitä itse?
Hehh, sopis kai paremmin naisen logiikkaan... .......... kirjoitti:
Eli viet fillarin korjaamoon? Miksei hän vie sitä itse?
Hehh, sopis kai paremmin naisen logiikkaan...Meillä toteutetaan feminististä tasa-arvoa. Eli minä teen perinteiset miesten työt sekä puolet kotitöistä. :)
Teetin äitienpäivälahjaksi siihen pyörään täysremontin. Kaikki kuluvat osat vaihdettiin uusiin.
En kyllä ois antanut sen viedä sitä pyörää itse vaikka olisi halunnut. Mieluummin kolhin autoa polkupyörällä ihan itse.
Jos korjaaminen / huolto tarkoittaa renkaiden täyttämistä tai ketjujen öljyämistä niin hyvin hoituu :). Muussa tapauksessa mulla menee peukku suuhun.
- M48....
Fillarin huolto on ihan mukavaa puuhastelua niin kauan kuin taidot riittävät...
Tosin viimeksi jouduin turvautumaan ammattilaisen apuun kun vauriot oli liian pahat...
Eli minä vein fillarin korjaamoon. Poissuljetuin on vaihtoehto d. Kaikki yhdessätekeminen ei paranna parisuhdetta.
- .........
Eikö edes se että mies opettaa naiselle miten rengas vaihdetaan tai paikataan?
......... kirjoitti:
Eikö edes se että mies opettaa naiselle miten rengas vaihdetaan tai paikataan?
Ei. =D
Vuoropuhelu:
Opettaja: 'Eksä ny tajuu?!?'
Oppilas: 'Emmä tajuu?!?'
Opettaja: 'Koita nyt tajuta!!'
Oppilas: 'Muttaku emmä osaa..'
Opettaja: 'Ei se voi olla noin vaikeeta'
jne.
Kumin paikkaamisen opettelu päättyy siihen, että sitä pyöraillään yhdessä vasta sitten seuraavana kesänä...- ..........
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei. =D
Vuoropuhelu:
Opettaja: 'Eksä ny tajuu?!?'
Oppilas: 'Emmä tajuu?!?'
Opettaja: 'Koita nyt tajuta!!'
Oppilas: 'Muttaku emmä osaa..'
Opettaja: 'Ei se voi olla noin vaikeeta'
jne.
Kumin paikkaamisen opettelu päättyy siihen, että sitä pyöraillään yhdessä vasta sitten seuraavana kesänä...Saattaapi olla ihan noin. Olen myös huomannut että vieressä ei saa olla katsomassa kun mies korjaa. Kun ei se turpa tahdo millään pysyä kiinni. "Miks sä noin teet? Eiks olis helpompi näin?" Miehellä hiki valuu, oikeankokoista avaajaa(vai mikä se on?) ei löydy ja muutenkin vituttaa ja muija kälättää vieressä niin että naapuritkin jo alkaa seuraamaan miten se korjaus edistyy...
.......... kirjoitti:
Saattaapi olla ihan noin. Olen myös huomannut että vieressä ei saa olla katsomassa kun mies korjaa. Kun ei se turpa tahdo millään pysyä kiinni. "Miks sä noin teet? Eiks olis helpompi näin?" Miehellä hiki valuu, oikeankokoista avaajaa(vai mikä se on?) ei löydy ja muutenkin vituttaa ja muija kälättää vieressä niin että naapuritkin jo alkaa seuraamaan miten se korjaus edistyy...
>Kun ei se turpa tahdo millään pysyä kiinni. "Miks sä noin teet? Eiks olis helpompi näin?" Miehellä hiki valuu, oikeankokoista avaajaa(vai mikä se on?) ei löydy ja muutenkin vituttaa
Hienovaraisuuteni esti maitsemasta äsken tota asiaa, mut ohan toi niin karsee bonari siihen pyöränhuoltoon, että vähemmästäkin eroja tulee. Joka asialle ei tarvi tietää perusteita, eikä joka paikkaan tarvi ängetä mukaan, ku ei kerran mitään siitä ymmärrä. Mä en tiedä mitä tarkotusta sillä naisille edes on, onks se vaan tekosyy siihen, ettei mies vaan vahingossakaan pääse ilman naistaan hauskaa pitämään?- ..........
relaxed_eyes kirjoitti:
>Kun ei se turpa tahdo millään pysyä kiinni. "Miks sä noin teet? Eiks olis helpompi näin?" Miehellä hiki valuu, oikeankokoista avaajaa(vai mikä se on?) ei löydy ja muutenkin vituttaa
Hienovaraisuuteni esti maitsemasta äsken tota asiaa, mut ohan toi niin karsee bonari siihen pyöränhuoltoon, että vähemmästäkin eroja tulee. Joka asialle ei tarvi tietää perusteita, eikä joka paikkaan tarvi ängetä mukaan, ku ei kerran mitään siitä ymmärrä. Mä en tiedä mitä tarkotusta sillä naisille edes on, onks se vaan tekosyy siihen, ettei mies vaan vahingossakaan pääse ilman naistaan hauskaa pitämään?Niin se vaan taitaa olla ainakin joillakin. Hauskaa ja kivaa saa pitää vain yhdessä ja kaikki muu on naiselta pois. Muutaman vuoden päästä alkaa narina siitä miksei mies harrasta mitään ja miksi aina pitää olla yhdessä? Nainen lähtee harrastamaan omia juttuja kavereidensa kanssa ja löytää uuden miehen, jonka kanssa alkaa sama rumba.
.......... kirjoitti:
Niin se vaan taitaa olla ainakin joillakin. Hauskaa ja kivaa saa pitää vain yhdessä ja kaikki muu on naiselta pois. Muutaman vuoden päästä alkaa narina siitä miksei mies harrasta mitään ja miksi aina pitää olla yhdessä? Nainen lähtee harrastamaan omia juttuja kavereidensa kanssa ja löytää uuden miehen, jonka kanssa alkaa sama rumba.
Siinähän se normisuhde kokonaisuudessaan tuli tiivistettynä. =D
- sarvikuonokas
jos molemmat osaa.. se kumman pyörä on kyseessä..
TASA-ARVO GOGO!!! - Hossi
Mikä on vikana ja millainen munamankeli on kyseessä.
Korjaan itse mut jos taito loppuu kesken vien pyörän korjattavaks. - no tuota...
Jos minä osaan sen korjata niin koitan.
Eukko sitä nyt ei ainakaan korjaa.
Jos hommasta ei tuu mitään niin kysyn pyöräkorjaamosta hintaarvion. Jos pyörä on vanha ja remontti kallis niin ostan eukolle uuden pyörän.
Suoraan sanoen mua ei kyllä natsaa yhtään rassata jotain paskasia polkupyöriä, telon vaan sormeni ja sotken itteni rasvaan. Ja sitte eukko huutaa kun on öljysiä vaatteita ja muutenkin paskanen äijä.
Että mitä tuohon ny sitte sanos...- fillarilla ajaa?
tsot, tsot.
- Kuka niin tyhmä
Kuka niin tyhmä on, että menee itse likaamaan käsiään tollasiin hommiin? Suoraan liikkeeseen vaan, tai jos on joku tuttava, joka on kiinnostunut paikkaamisesta pientä korvausta vastaan.
CCCCCC.- ..........
Nyt sinkkuna ollessani huomasin miten yksinkertaisen helppoa on viedä pyörä korjaamoon ja samalla tilata täyshuolto siihen. Ei tarvii pyydellä ja anella että milloin rakkaalla puolisolla on aikaa kun helposti saa tuommoisenkin asian hoidettua asiansa osaavalla ammattilaisella.
E). ostatte uuden polkupyörän
Vastaus, kohta a- ...........
Aiemmin tuli jo kohta e: vietkö vaimosi fillarin korjaamoon?
Ja sitten: jos kohta f, niin mihin vanha fillari laitetaan? Roskikseen? ........... kirjoitti:
Aiemmin tuli jo kohta e: vietkö vaimosi fillarin korjaamoon?
Ja sitten: jos kohta f, niin mihin vanha fillari laitetaan? Roskikseen?c. vaimosi/tyttöystäväsi vie fillarinsa pyöräkorjaamoon?
Vanhan pyörän voi antaa vaihdossa kun ostaa uuden.
Itselläni tyhjenee fillarin rengas 3-5 kertaa vuosi, yleisin syy ollut rikottu lasi.
Kerran ollut nasta.
se minä oon joka sen korjaa. Tosin en kyllä renkaan paikkaamista, kumien täyttämistä ja pikku rasvailua kummempia hommia osaa ees tehdä.
Mie korjaan pienet viat ja analysoin selittämättömät viat. Jos saan analysoitya vian joko isoks tai pieneks niin korjaan sen pienen vian...
Sit kiikutan rikkoutuneen komponentin tai sen osan korjaamolle ja kysyn mistä saa ehjän tilalle...
En oo ikinä nähny yhdenkää tytön korjaavan tai ees huoltavan fillariaan itse.- arvaan, niin
vastaavat a. Siihen vedoten vaimon pitääkin sitten toimia piikana miehelle vuoden muut päivät. (paitsi äitienpäivänä ja naisen syntymäpäivänä, mies voi tehdä kahvit).
Jos minulta kysyttäisiin, niin korjaan itse. Joka keväisen huollon teen ainakin itse ja joskus olen paikannut puhjenneen kumin ja laittanut ketjut paikalleen. - scale
vaimon rakastaja tietenkin korjaa fillarin.
Ei vaiskaan, kyllä se nakki napsahtaa meikäläiselle, samoin kun muutkin "äijät" hommat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533