http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1491258
Tuollaista tuskin voisi koskaan tapahtua landella???
Kukaan ei kaivannut häntä kolmeen vuoteen..
mitä ajattelet tästä linkin
23
556
Vastaukset 23
- Saipa ainakin
Saipa ainakin rauhassa levätä. Mua ainakin ärsyttäis, jos mun kuolessa olis kauhee hälinä mun ympärillä.
- sp86
Yksinäisiä miehiä (joiden yksinäisyys ei johdu kranttuudesta) on paljon. En ihmettelisi, jos 20-30 vuoden päästä nuo tapahtumat lisääntyisivät. Sen sijaan on melko mahdotonta, että tuollaista tapahtuisi vanhalle naiselle.
myös landella.
- kunnon mies
Suomessa, ei ole femakot eikä muut tanttayhdistykset lainkaan kiinnostuneita lähimmäisistä
- ffff....
Miksi jonkun femakon tai tantan pitäisi sinusta huolta pitää?
Onko äitiä ikävä? - kunnon mies
ffff.... kirjoitti:
Miksi jonkun femakon tai tantan pitäisi sinusta huolta pitää?
Onko äitiä ikävä?suominaisilta odotinkin
"naiset ovat epäinhimmillisiä"
vähän omituista että noinkin voi tapahtua. Toisaalta varmaan aika moni lapseton eläkeläinen on samassa tilanteessa, jos lähtee sen verran yllättävästi että mikään kodinhoitaja tai vastaava ei vielä käy sun kämpillä säännöllisesti niin kyllähän ne kaipaajat aika vähissä saattaa olla itse kullakin.
- ........
Ensin tuli mieleen että miten voi kukaan kuolla ilman että mädän haju haittaa naapureita.
Sitten ajattelin etten hanki koskaan kissaa.
Sen jälkeen ajattelin että ihan sama makaako muumiona kämpässä vai poltetaanko krematoriossa.
Sen jälkeen tuli mieleen että kukahan sen kämpän perii? Harmittaa varmaan kun joutui kolme vuotta odottamaan... - scale
mutta on tyypillä ollut kolme vuotta helevetin kallis arkku.
- kuolema :
Kyttääjien asuntokuolemat
Muumioituminen on ikävä kyllä myös eräänlainen kerrostalokyttääjien ammattitauti. Laaja tuttavapiiri ei sovi asumisaktivistin ideologiaan, ja kyttäystyön edellyttämää vapaa-aikaa löytyy helpoiten eläkeläisiltä, jotka muodostavat tavallaan riskiryhmän.
Epäitsekäs kyttääjä varautuu mahdolliseen muumioitumiseensa jo ennalta. Kannattaa sijoittaa mukava nojatuoli lähelle ikkunaa ja viettää mahdollisimman paljon aikaa ikkunasta ulos kytäten. Sohvapöydälle nojatuolin viereen voi järjestää kahvinkeittimen, pullatarjottimen ja radion, ja öisin voi yrittää nukkuakin istualtaan.
Jos onnistut muumioitumaan ikkunan ääreen kyttäysasentoon, palvelet taloyhtiön etuja vielä rajan tuolta puolen - kenties kuukausia tai vuosia! Pihapiiri pysyy erinomaisessa kurissa, kun talon häiriöainekset näkevät sinut ikkunalla kaikkina vuorokaudenaikoina.
Sen ylevämpää loppua voi tuskin kerrostalokyttääjä itselleen toivoa.
http://kyttaajat.net/muumiovinkit.shtml - Aurinko79-
On se hiukan omituista, että vasta kun vastikkeiden tulo loppuu niin aletaan kaipaamaan ihmistä. Mutta toisaalta, jos ihminen on elänyt erakkona vuosikaudet, niin eipä siinä kukaan varmaan kaipaakaan kuin velkojat.
Mutta silti, eikö edes postinkantaja tms huomannut mitään... Luulisi, että kolmen vuoden posteja ei voi olla huomaamatta, tuleehan sitä jo pelkästä mainospostista aikamoinen kasa. Tai miten haju on pysynyt niin hyvin asunnossa, ettei kukaan naapureista ole kiinnittänyt mitään huomiota...
No surullista joka tapauksessa.- ..........
Epäilen että kaveri oli päättänyt päivänsä itse ja hoiti asiat niin ettei turhaa postia tule ja maksut hoituu.
- Aurinko79-
.......... kirjoitti:
Epäilen että kaveri oli päättänyt päivänsä itse ja hoiti asiat niin ettei turhaa postia tule ja maksut hoituu.
Ei tullutkaan tuo vaihtoehto mieleen, mutta se voi hyvinkin olla noin. Tosin tuo vastikkeen juokseminen sotii hiukan sitä vastaan...
No, tiedä häntä. Ahdistaa ajatus, että sitä kuolis niin ettei kukaan kaipaa lainkaan... - ...........
Aurinko79- kirjoitti:
Ei tullutkaan tuo vaihtoehto mieleen, mutta se voi hyvinkin olla noin. Tosin tuo vastikkeen juokseminen sotii hiukan sitä vastaan...
No, tiedä häntä. Ahdistaa ajatus, että sitä kuolis niin ettei kukaan kaipaa lainkaan...Jos se ihan piruuttaan laittoi vastikkeet maksuun. Iso-Roban kämppä taitaa olla aika arvokas?
Mun mielestä olisi hyvä kuolla niin ettei kukaan jää kaipaamaan. - kunnon mies
........... kirjoitti:
Jos se ihan piruuttaan laittoi vastikkeet maksuun. Iso-Roban kämppä taitaa olla aika arvokas?
Mun mielestä olisi hyvä kuolla niin ettei kukaan jää kaipaamaan.vasta kun rahat loppui maksupalvelu tililtä?
- .........
kunnon mies kirjoitti:
vasta kun rahat loppui maksupalvelu tililtä?
Ei kai mikään taloyhtiö hyväksy sitä ettei yhtiövastiketta makseta? Aika kärsivällisiä ovat olleet jos vastikkeet ovat olleet rästissä viime syksystä.
- käräjille?
......... kirjoitti:
Ei kai mikään taloyhtiö hyväksy sitä ettei yhtiövastiketta makseta? Aika kärsivällisiä ovat olleet jos vastikkeet ovat olleet rästissä viime syksystä.
moisesta maksu laiminlyönnistä? Syytä olisi!
- .........
käräjille? kirjoitti:
moisesta maksu laiminlyönnistä? Syytä olisi!
Eiköhän ne yhtiövastikkeet tule maksettua kunhan selviää kuka asunnon perii. Kukahan se olisi?
- omainen ?
......... kirjoitti:
Eiköhän ne yhtiövastikkeet tule maksettua kunhan selviää kuka asunnon perii. Kukahan se olisi?
viranomainen?
- syytään
useimmiten joutuvat yksinään olemaan. Kuka viittisi käydä jonkun vittumaisen änkyrän luona väkisin?
- .......
En mä tykkäis siitä että mun luona käydään tsekkaamassa olenko vielä elossa vai ollaanko musta jo päästy eroon.
- etten laita
ikinä mitään suoraveloitukseen.
- vänkyrä-nainen
et en varmaan uskalla ikinä olla pitkiä aikoja enää yksin. Onneksi lapsikin on jo niin vanha, et osais mennä vaikka naapuriin sanomaan jos mulle jotain tapahtuisi, saisin sydänkohtauksen tai jotain. Uskon silti, et jompi kumpi joko lasten isä tai sit meen äiti alkais joskus viikon sisällä varmaan ihmettelemään jossen vastaa puhelimeen...mut silti. Kuulostaa tuo aika pelottavalta:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611650- 291265
- 851108
- 43925
- 95878
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15809Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19755Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669- 4632
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t78629Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540