miten ihmeessä "ihastuminen" laantuu alle 2kk:n..alkuhuuma on puuttunut kokonaan, osaksi sen takia että mies on tajuttoman ujo eikä häneltä kuulemma luonnostaan vielä tule minun koskettaminen..minä taas olen pettynyt niin monta kertaa jo ennenkin..
mies sanoo "pidän sinusta ja sinun seurasta, pidän siitä kun saan olla kanssasi"
mutta hän ei ikinä tee mitään aloitetta, aina minä. naisena odotan että mies edes välillä tekisi aloitteen. aluksi nähtiin 2-3 krt vko (yökylä merkeissä, ilta ja yö siis vietettiin yhdessä)/ nyt nähdään 1-3 kertaa mutta vain kerran nukumme toistemme vieressä..soittelemme joka päivä, mutta miksi hän ei halua enää nähdä minua niin usein?tai miten koskettaminen ei vieläkään tule luonnostaan...ei vaan ymmärrä
taantuma???
3
182
Vastaukset 3
- ei alunalkaenkaan
ollut rakkaudesta. Kaikki on tapahtunut molemminpuolisen intohimon ohjaamana
Minun kohdalla ihastumiset on laantuneet alle viikon.
"Pidän sinusta jne" enemmän vaikuttaa kaveripohjalta kun seurustelulta.jos mies ei osaa ja sie alat siltä vaatia jotain johon se ei kykene omin avuin niin pitääkö siitä sit rangaista ja haukkua?
Opeta se halaamaan ja pussaamaan. Sit, miehelle tapailussa riittää vähempiki alkuun. Se ei oo sellasta että pitäs koko ajan olla kiinni toisessa, mulla sopiva aika väli tuntuu olevan 4-5 päivää, mut täys viikkokaa ei oo liian pitkä aika. Se vaan tuntuu sopivalta, etenki ku on tätä muutaki arkea tallattavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591571- 261194
- 851058
- 42877
- 65826
- 92794
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15769Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19725Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131725- 115686
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �146621Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19566
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74557- 45542
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25541Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487