tomaatissa ja tomaattipyreessä saman verran lykopeeniä?
onko..
15
838
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkk
On.
- ihmetyttävät
tämän k-änkyttäjän idioottimaiset vastaukset.
Ei tietenkään ole painoyksikköä kohden sama määrä lykopeeniä.
Kannattaa ostaa mahdollisimman paljon tiivistettyä tomaattipyreetä. Todella sääli, että Lidl on lopettanut tuubitomaattipyreensä myynnin. Se oli kolminkertaisesti tiivistettyä. Muut kaupan olevat pyreet ovat enimmillään vain kaksikertaisesti (italiaksi: "doppio") tiivistettyjä. Pitää syödä sitä enemmän.
Itse syön kukkurallisen ruokalusikallisen (50 gr) aamuin illoin. Pitää eturauhasen kunnossa! Ja muuten toimii: olen 58-vuotias mies, ja ennen pyree-kuuriani pari vuotta sitten piti nousta joka yö pari kolme kertaa pissalle, mutta nyt ei enää tarvitse! - hämyvalo
ihmetyttävät kirjoitti:
Kannattaa ostaa mahdollisimman paljon tiivistettyä tomaattipyreetä. Todella sääli, että Lidl on lopettanut tuubitomaattipyreensä myynnin. Se oli kolminkertaisesti tiivistettyä. Muut kaupan olevat pyreet ovat enimmillään vain kaksikertaisesti (italiaksi: "doppio") tiivistettyjä. Pitää syödä sitä enemmän.
Itse syön kukkurallisen ruokalusikallisen (50 gr) aamuin illoin. Pitää eturauhasen kunnossa! Ja muuten toimii: olen 58-vuotias mies, ja ennen pyree-kuuriani pari vuotta sitten piti nousta joka yö pari kolme kertaa pissalle, mutta nyt ei enää tarvitse!Vaihtelun vuoksi voisit syödä vaikka kurpitsan siemeniä..
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ihmetyttävät kirjoitti:
Itse syön kukkurallisen ruokalusikallisen (50 gr) aamuin illoin. Pitää eturauhasen kunnossa! Ja muuten toimii: olen 58-vuotias mies, ja ennen pyree-kuuriani pari vuotta sitten piti nousta joka yö pari kolme kertaa pissalle, mutta nyt ei enää tarvitse!... en voi käsittää mitä hän kirjoittelee
Vain Tohtori Tolonen ymmärtää esittää tällaisen kysymyksen.
- .....
sadassa grammassa tomatoes, Lycopene 2573.0 mcg
sadassa grammassa tomato products, puree, Lycopene 21754.0 mcg
pureessa lähes kymmenkertainen määrä. - rasvaa kanssa
Syö ketsuppia.
Lykopeenin imeytymiseksi tarvitaan myös rasvaa. - tomaatti ei ainoa lähde
Taulukko 1. Ruokien lykopeenipitoisuuksia (µg/100 g) (15-17).
Tuore tomaatti 3 000 - 3 100
Tomaattisäilyke 9 700
Tomaattimehu 8 600 - 9 300
Ketsuppi 9 900 - 17 000
Vesimeloni 4 100 - 4 900
Verigreippi 1 500 - 3 400
Kuivattu ruusunmarja 780
Diabetesliitto
http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=523- se sitten
aika metkaa, että tuosta luettelosta puuttuu juuri se tuote, jossa on eniten lykopeeniä, eli tiivistetty tomaattipyree... Lidlin pyree oli jopa kolminkertaisesti tiivistettyä, normaalipyreet vain kaksinkertaisesti.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
se sitten kirjoitti:
aika metkaa, että tuosta luettelosta puuttuu juuri se tuote, jossa on eniten lykopeeniä, eli tiivistetty tomaattipyree... Lidlin pyree oli jopa kolminkertaisesti tiivistettyä, normaalipyreet vain kaksinkertaisesti.
Lykopeenia ja tein siitä maistuvan spakettisooshin, suhusittelen.
- turhuudenjumala
kkkkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
Lykopeenia ja tein siitä maistuvan spakettisooshin, suhusittelen.
vittu ku on nyt maha kipee... just töistä tulleena, puoli tuntia ja puoli pulloa punkkua, väsytys... ei saatana. nauroin kippurassa. pitää pyyhkiä vissiin näyttö punkkuroiskeista. kiitos, kiireisen ja vittumaisen päivän osapelastus. toinen on toi punkkupullo...
- tärinät päällä?
turhuudenjumala kirjoitti:
vittu ku on nyt maha kipee... just töistä tulleena, puoli tuntia ja puoli pulloa punkkua, väsytys... ei saatana. nauroin kippurassa. pitää pyyhkiä vissiin näyttö punkkuroiskeista. kiitos, kiireisen ja vittumaisen päivän osapelastus. toinen on toi punkkupullo...
Kännissä jo maanantaina?
- turhuudenjumala
tärinät päällä? kirjoitti:
Kännissä jo maanantaina?
vapaapäivät ei satu viikolopuiksi kuin joka viides, niin otan sillon kun on vapaata...
- Anonyymi
se sitten kirjoitti:
https://www.foodie.fi/entry/tomato-paste-28-30-brix/7340011480280
Tuossa tuotteessa on melko paljon tiivistettyä tomaattia.
- on tokkiisa
onse tokkiisa punanen tomatti niin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818