Kertoisitko naisellesi kaiken menneisyydestäsi/taustoistasi mitään salaamatta? Olisko se sinulle vaikea paikka?
Mies ja menneisyys/taustat
17
789
Vastaukset
pitäisi kertoa?
Minulla on täysi veto-oikeus olla menneisyydestäni hiljaa.- Ja kenethän
ajattelit saavasi vihille ilman tuon vertaa tutustumista. Menis pöytähopeat jakoon suhteessa 9:1, mulle enemmän, jos avioero tulis törkyyksien salaamisesta.
Tottakai suhteessa olessa toiselle kuuluu toisen menneisyyskin. Ettei ala minkään katiskan kanssa olemaan. Ja kenethän kirjoitti:
ajattelit saavasi vihille ilman tuon vertaa tutustumista. Menis pöytähopeat jakoon suhteessa 9:1, mulle enemmän, jos avioero tulis törkyyksien salaamisesta.
Tottakai suhteessa olessa toiselle kuuluu toisen menneisyyskin. Ettei ala minkään katiskan kanssa olemaan.kaipaa rakkautta.
- Ja kenethän
runontaja kirjoitti:
kaipaa rakkautta.
rakkautta.
En positiivisia, enkä negatiivisia asioita. Eikä mua oikein sellaset naiset edes kiinnosta jotka menneisyydessä elävät. Hyhhyh.
Kertoisin. Olis se vaikee paikka etenkin jos kyseessä on vielä alkupuolen suhde jossa luottamus on vielä kevyttä.
Mä olen hyvä tilittämään. Birdbrain tietää... :)- riitttäisi aika?
Ajattele nyt, kun ihan kaikki pitäisi kertoa
riitttäisi aika? kirjoitti:
Ajattele nyt, kun ihan kaikki pitäisi kertoa
Sitähän keskiverto aivokalifi voi pohtia vaikka pari tuntia ja ilmoittaa kiteytetyn johtopäätöksensä vaikka tässä viestiketjussa.
00:44 suunnilleen pitäis olla valmista. Rock.
- lesti---
..............
- esim.
palstoilla lutkittelun
- ------
Ensimmäinen baaritiskillä kertomani asia on, että olen stalkeroinut erästä naista, aiempaa pakkomiellettäni 10 vuotta.
Naisen tulee hyväksyä mut sellaisena kuin olen! kuunnella niin kyllä kertosin, mikäli asialla on jotain merkitystä...
Asioita pitäs ehkä muistella ja järjestellä loogiseks kokonaisuudeksi mut kyllä mie voisin kertoo sen kaiken.- mielenkiintoista
Onko sulla hämärä menneisyys?
- nainen varma,
että haluaa tietää kaiken menneisyydestäni? Illuusiot romuttuisi aika pahasti. Vaaleanpunaiset lasit särkyisi. Niitähän ei moni nainen mielellään rikkoisi.
Joillekin voisin hyvässä suhteessa kertoa kaiken häntä edeltävältä ajalta, toisille en missään tilanteessa.
- väliaika
on valmis kuulemaan. Jos haluaa säästää itseään paskalta, niin voin jättää kertomattakin. Jos haluaa kuulla, voin kertoa, mutta vastuu on kuulijan.
- Asiasta.huvittunut
Miksi vaikeuttaa tulevaisuutta tarpeettomasti menneisyyden painolastilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701