Paska kokkare toimittajan mukaan kuuleman Tornio on sen nimeen paska!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1491864
Minä olen asunut Lahdessa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Karttulassa, Tervossa, Iisalmessa, Kiuruvedellä, Oulussa, Kemissä, Tornio/Haaparannassa, Kemissä ja Rovaniemellä! Kaikissa näissä.
Silti sanoisin omasta mielipiteestä, että Oulun ohella Tornio/Haaparanta on parhaita paikkoja, mitä on suomessa!! Torniossa erityisesti on mukavaa sen monikulttuurisuus, kun ruotsin on niin lähellä!
Jah... siskoni miehen sanoin sanon Torniosta... "Täällähän ei ole kuin kauniita naisia" :) Yihaa! Ja se pitää todella paikkansa, sen verran monessa paikassa olen asunut!
Tämä etelä se vasta mätä paikka onkin, kokemuksella! Veikkaan, että tuon paskakokkareen aivot onkin mädänneet etelän kelissä, liunneet kaivosta alas!
Täällä etelässä tosiaan kaikki sulaa pois, ihmiset on vittumaisia ja keli on harmaata PASKAA! (Lahti & Helsinki)
Tornio on hyvä! KOKEMUKSELLA!
Tornio on kuulemma paska!
10
3142
Vastaukset
- Susipukki
Tosiaan Kemi tuli vahingossa kahdesti, laskuvirhe!
Kemi on kuollut paikka! Sori!- hyveet
ei avaudu ko toimittajalle. Hänellähän on vielä vajavainen elämän kokemus. Näin kaukaa katsottuna parasta Torniossa on anteliaat naiset. Siitä teidän kannattaa olla ylpeitä. Ei haittaa onko naimisissa tai ei. Ehkä tätä puolta ei ole toimittaja ymmärtänyt tai pystynyt selvittämään. Tornion naiset on ihania. Joten ainakin mun listalla ihan kirkkainta kärkeä suomessa.
- Tytöt
hyveet kirjoitti:
ei avaudu ko toimittajalle. Hänellähän on vielä vajavainen elämän kokemus. Näin kaukaa katsottuna parasta Torniossa on anteliaat naiset. Siitä teidän kannattaa olla ylpeitä. Ei haittaa onko naimisissa tai ei. Ehkä tätä puolta ei ole toimittaja ymmärtänyt tai pystynyt selvittämään. Tornion naiset on ihania. Joten ainakin mun listalla ihan kirkkainta kärkeä suomessa.
On varattuja mutta käyvät panetuttamassa itheään Levillä ja Kemissä!!!!
- Susipukki
Sika on hyvinkäältä kotoisin!
Eli arvioikaa siitä, kuka arvostelee :D heheh!
Suoraan kun sanotaan mulle ei Hyvinkää sano mitään!
Mulle sanoo suoraan rantakaupungit! Helsinki, Turku, Vaasa, Oulu, Kemi ja Tornio -> sitten menee jo ruotsin puolelle!- mitää pössytellyt
täällä kkeskustelet ittes kanssa, jotta ookko jotain pössytellyt vai pöhnäpäissäskö jutustelet.
Mie se oonki tykänny Savonrannasta, on kuue varsin mukava paikka asustella.
- torni x
Ei siinä ole mitää uutta!paska mikä paska.
- xxxxxxxxxxx+++++++++
net jokka ei oo muualla asuneet ovat vain niin tietäviä ollakseen...........taitaapi ittellä pää jauhaa sitä sontaa.........eikä erota ennään mittään sieltä päänsä seasta...sannoohan net lapsen kasvatuksestakin että paras kasvatta se lapseton
- saatanaaqaaaaaaaaaaaaa
TORNIO ON PARAS!! saatana, siitä ei tingitä!!!!!!
- Ohn she
uhskokaa Vhaan
- 8475
ei sitä hoota joka väliin ruukata lykätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676