Tornio on kuulemma paska!

Susipukki

Paska kokkare toimittajan mukaan kuuleman Tornio on sen nimeen paska!

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1491864

Minä olen asunut Lahdessa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Karttulassa, Tervossa, Iisalmessa, Kiuruvedellä, Oulussa, Kemissä, Tornio/Haaparannassa, Kemissä ja Rovaniemellä! Kaikissa näissä.

Silti sanoisin omasta mielipiteestä, että Oulun ohella Tornio/Haaparanta on parhaita paikkoja, mitä on suomessa!! Torniossa erityisesti on mukavaa sen monikulttuurisuus, kun ruotsin on niin lähellä!

Jah... siskoni miehen sanoin sanon Torniosta... "Täällähän ei ole kuin kauniita naisia" :) Yihaa! Ja se pitää todella paikkansa, sen verran monessa paikassa olen asunut!

Tämä etelä se vasta mätä paikka onkin, kokemuksella! Veikkaan, että tuon paskakokkareen aivot onkin mädänneet etelän kelissä, liunneet kaivosta alas!

Täällä etelässä tosiaan kaikki sulaa pois, ihmiset on vittumaisia ja keli on harmaata PASKAA! (Lahti & Helsinki)

Tornio on hyvä! KOKEMUKSELLA!

10

3142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susipukki

Tosiaan Kemi tuli vahingossa kahdesti, laskuvirhe!

Kemi on kuollut paikka! Sori!

• hyveet

ei avaudu ko toimittajalle. Hänellähän on vielä vajavainen elämän kokemus. Näin kaukaa katsottuna parasta Torniossa on anteliaat naiset. Siitä teidän kannattaa olla ylpeitä. Ei haittaa onko naimisissa tai ei. Ehkä tätä puolta ei ole toimittaja ymmärtänyt tai pystynyt selvittämään. Tornion naiset on ihania. Joten ainakin mun listalla ihan kirkkainta kärkeä suomessa.

• Tytöt
        hyveet kirjoitti:

ei avaudu ko toimittajalle. Hänellähän on vielä vajavainen elämän kokemus. Näin kaukaa katsottuna parasta Torniossa on anteliaat naiset. Siitä teidän kannattaa olla ylpeitä. Ei haittaa onko naimisissa tai ei. Ehkä tätä puolta ei ole toimittaja ymmärtänyt tai pystynyt selvittämään. Tornion naiset on ihania. Joten ainakin mun listalla ihan kirkkainta kärkeä suomessa.

On varattuja mutta käyvät panetuttamassa itheään Levillä ja Kemissä!!!!

• Susipukki

Sika on hyvinkäältä kotoisin!

Eli arvioikaa siitä, kuka arvostelee :D heheh!

Suoraan kun sanotaan mulle ei Hyvinkää sano mitään!

Mulle sanoo suoraan rantakaupungit! Helsinki, Turku, Vaasa, Oulu, Kemi ja Tornio -> sitten menee jo ruotsin puolelle!

• mitää pössytellyt

täällä kkeskustelet ittes kanssa, jotta ookko jotain pössytellyt vai pöhnäpäissäskö jutustelet.
        Mie se oonki tykänny Savonrannasta, on kuue varsin mukava paikka asustella.

• torni x

Ei siinä ole mitää uutta!paska mikä paska.

• xxxxxxxxxxx+++++++++

net jokka ei oo muualla asuneet ovat vain niin tietäviä ollakseen...........taitaapi ittellä pää jauhaa sitä sontaa.........eikä erota ennään mittään sieltä päänsä seasta...sannoohan net lapsen kasvatuksestakin että paras kasvatta se lapseton

• saatanaaqaaaaaaaaaaaaa

TORNIO ON PARAS!! saatana, siitä ei tingitä!!!!!!

• Ohn she

uhskokaa Vhaan

• 8475

ei sitä hoota joka väliin ruukata lykätä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe