Mykyrokka

Blood..

Niin kauhea verenhimo ollut jo kaksi kuukautta, eikä tätä varmaan voi saada aisoihin muulla kuin kunnon mykyrokalla. Onko kellään ohjetta?

BLOOOOOOD!!!

6

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies,41

laita kiehumaa,ekaks sydän ja liha,keitä toisessa katilassa munuaiset ja maksa kypsäksi,,,titysti noi kuutioi ja kuori vaahto pois,,,sitten ota iso kattila,,,yhistä,kaikki paljon nestettä,tee myky taikina,,veri ja ohrajauhoista,aika paksu pitää olla,et myvyt pysyy kasassa,,tee koe pikku myvyllä,mykyyn joutuu käytää silavaa siis rasvaa ja sipulia,valkopipurii,suola,kuutio se sipuli pikku kuutioiksi ja pehmitä siinä rasvassa,liemeen käytän itse lihaliemikuution, pipuria,suola.sipulia,siis mausteena,toivotavasti oli sulle apua tästä,,,sen opii vaan tekemällä ,siis kokeile..

• Sven Tuuva

mejän opetela kirjootan ensiks, ene ku nevotan????

• kirjoitat

tuollaista kamalaa sekasotkua, ei välilyöntejä, en viitsi lukeakaan, todella TÖRKEÄTÄ meitä muita ihmisiä kohtaan!

• nimetön___*
        kirjoitat kirjoitti:

tuollaista kamalaa sekasotkua, ei välilyöntejä, en viitsi lukeakaan, todella TÖRKEÄTÄ meitä muita ihmisiä kohtaan!

Kylläpä olette törkeitä! Toinen ohjeen kirjottaa niin joittenkin pitää pilkkua ******..!

• Kartsa
        kirjoitat kirjoitti:

Kaikki ei osaa 10-sormijärjestelmää, kaikki eivät ole geriatriaan erikoistuneita lääkäreitä

Jotkut tuntevat vanhat kunnioitettavat ja maukkaat (poislukien pilalehemmotellut kakarat) jotka hivelevät makuhermoja mutta eivät osaa kymmensormijärjestelmää

Siksi lukijat jotka rakastavat kirjoitusvirheistä huomauttamista tekevät itsestään narreja, he eivät näe metsää puilta vaan keskittyvät epäolennaiseen, heille tärkeintä ei ole sisältö vaan esitystapa

Mistä tällaisia idiootteja tulee? Onko syynä pettänyt ehkäisy vai ongelmat perhesuunnittelussa?

Lukekaa ASIA älkää kirjoitusvirheitä

Kartsa

• viilaajia on
        nimetön___* kirjoitti:

Kylläpä olette törkeitä! Toinen ohjeen kirjottaa niin joittenkin pitää pilkkua ******..!

mutta kukasen pilkun NUSSII ON MESTARI ja niitä riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2310
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe